Black België in 2010 weer in de Ethias Arena

Een paar weken geleden verscheen de mysterieuze website 20032010.com. Wat deze website inhield wisten niet zo veel mensen. Vanaf vandaag is daar verandering in gekomen: Black is back!

ID&T:
Honderden mails met de vraag of er nog een nieuwe editie van BLACK zou komen worden met deze aankondiging beantwoord! Na het uitblijven van BLACK afgelopen zomer te Amsterdam zal BLACK er voor 100% staan voor de 2de maal in de Ethias Arena te Hasselt, België. In 2009 verhuisde BLACK van het Antwerpse Sportpaleis naar deze nieuwe tempel der harde muziek stijlen te Hasselt, het was een knaller van een feest dat samen meer dan 12 000 diehard BLACK bezoekers het een editie maakte om nooit meer te vergeten! Verwacht je aan een klepper van een line up die je geen seconde onberoerd zal laten. Bovendien zal er voor BLACK een volledige nieuwe productie en show gemaakt worden die alle voorgaande edities zal overtreffen.

Kaartverkoop
Er zijn dit keer 4 soorten kaarten. Een regular ticket, een regular package, een extra black ticket en een extra black package.
Regular tickets zijn gewoon de normale entree-tickets en kosten €37,50. Een regular package is eigenlijk gewoon een pakketje van 4 tickets bij elkaar en kost €135. De extra black tickets zijn de VIP kaarten, waar een aantal bijzondere voordelen aan zitten.
Tickets zullen vanaf 19 December te koop zijn via Black.eu. Belgen kunnen ook bij de Free Record Shop terecht.

Trailer
De trailer is hier te zien.

Het is op dit moment nog niet bekend of er een Black editie voor Nederland gepland staat…

Bron: id-t.be



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-12-2009 om 12:43 door Khadber | Translate:

Reacties (25)

Plaats reactie
TheNabster 13-12-2009 @ 12:46:32

ben dr weer bij.
was echt een super feestje. ^^

Freaky_87 13-12-2009 @ 12:52:03

Zowieso aanwezig! :D

The Anim0l 13-12-2009 @ 12:53:49

er was een reden warom ie er dit jaar nie was in amsterdam

Dakpan 13-12-2009 @ 12:59:07

Leuk hoor weer een Black in Belgie. -_-

lorennzkee 13-12-2009 @ 13:28:20

Leuk, gaan we weer heen:)
Vorig jaar lekker vermaakt daar

I_K 13-12-2009 @ 13:31:29

Nou nog in nederland

Q-Dominic 13-12-2009 @ 14:48:27

doe gewoon een black in amsterdam..

Ivo 13-12-2009 @ 15:24:10

Staat boven dat ze nog niet zeker weten of Black ook nog in A’dam word gehouden…
Weet iemand minimum leeftijd?

Berunda 13-12-2009 @ 15:42:26

In België zijn zowat alle feesten 16+, dus dit ook

Saimen 13-12-2009 @ 16:49:20

Juist, A’dam zoals het hoort.
Ben benieuwd of die er nog komt..

blik 13-12-2009 @ 18:19:45

wat een achteruitgang zeg

SoundTunerZ 13-12-2009 @ 18:53:57

als ie in amsterdam nog wordt gehouden ga ik dr wel heen maar belgie vind ik een beetje te ver weg.

O.1905 13-12-2009 @ 19:17:04

Waar gaat dit nou over zeg?!
En dan durf ik te wedden dat White weer 2 keer word gehouden!
Mag ik hopen voor ID&T dat het ook in NL word gehouden voordat ze gezichtsverlies lijden!

linda 13-12-2009 @ 22:25:12

kijk ik er nu langs, of is er nog geen datum bekend?

Khadber 13-12-2009 @ 22:46:58

20 Maart 2010 ;) . Kijk maar in het vetgedrukte gedeelte.

Eline 14-12-2009 @ 00:09:43

Jaaaaaaaaaa, ik was al bang dat ik vorig jaar mijn eerste én laatste BLACK had bezocht. Maar dan dit jaar toch weeeeeer! :)

letwan 14-12-2009 @ 12:24:14

het moet weer in de Arena komen:@

bRt_ 14-12-2009 @ 20:11:20

Aanwezig :)

Perry’d 14-12-2009 @ 23:38:40

Als ie in NL ook komt, kijken we de anthem kan overtreffen van Showtek,maar als het alleen belgië is dit jaar dan denk ik dat Coone het wel zal doen. Is maar een gokje.
Maargoed, komt ie niet in NL dan zowiezo diejen kant op! :D

The Anim0l 15-12-2009 @ 14:13:26

black zou volgend jaar terugkeren in NL omdat het dan op een nieuwe locatie in amsterdam gegeven zou worden
ik weet alleen niet of die locatie al af is

Perry’d 15-12-2009 @ 14:36:55

Misschien wel in de westergasfabriek. Zou ook super vet zijn!

The Anim0l 15-12-2009 @ 15:13:49

het zou een hele nieuwe locatie worden
dus in de zin van iets nieuws bouwen

Kees 19-12-2009 @ 20:23:54

en dat gaat nooit zo hard in A’dam

DJXERO 13-01-2010 @ 11:44:39

ID-T Leeched gewoon zijn trouwe BLACK FANS.
Laat SENSATION lekker dit jaar afvallen, bestaat toch 10 jaar.
En maak het maar goed met BLACK.

Zogenaamd op een nieuwe locatie. :(
Black hoort waar hij ontstaan is.

Black is dus helemaal niet BACK…

Alleen in belgie, dus id&t begint echt zwak te worden…

Q-Dance Owned ID&T tegenwoordig… :cry:

Khadber 13-01-2010 @ 11:47:17

Gelukkig is Q-Dance gewoon onderdeel van ID&T. In de KvK staan ze genoteerd als ID&Q.

Reageren