Brennan Heart presenteert CD: Midifilez

Scantraxx Recordz en Brennan Heart presenteren een concept waar elke Hardstyle addict al jaren naar verlangt. Een unieke CD met tracks die nog niet eerder zijn uitgebracht, Dj tools waar nog nooit iemand eerder de hand op heeft weten te leggen en dit alles tezamen op een knaller van een CD: Brennan Heart presentz Midifilez (Dj Tools Only).

Scantraxx Recordz vertelt:
Een nog niet eerder uitgebracht concept waarbij een producer al zijn Dj Tools heeft samengevoegd op 1 CD! Dj Tools die je normaliter alleen maar hebt kunnen horen op evenementen zoals Defqon.1, Qlimax, Bassleader of bijvoorbeeld Reverze. Tracks die nooit zijn vrijgegeven…tot nu! Deze CD is daarom ook een echte musthave voor in je collectie! 22 unieke tracks op 1 CD, wat wil je nog meer?
Brennan Heart is de leading man achter het succesvolle Hardstyle label ‘Midify’. Deze producer staat al sinds 2002 aan de top van de Hardstyle scene en heeft tal van hits op zijn naam staan. Zijn producties zijn gewaagd, eigenzinnig, uniek, rauw en melodieus maar allen met de typische ‘Brennan heart’ sound. Deze succesvolle producer reist, dankzij zijn overvolle agenda, over de gehele wereld om zijn unieke sound ten gehore te brengen. Elke Hardstyle fanaat is bekend met de sound van Brennan Heart.

Release date: 12/07/2010

Tracklist:
01. Blademasterz – In The End
02. Brennan Heart – LSD (Love, Sadness & Desire)
03. Brennan Heart – Van Halen Is A Rockstar
04. Dj Zany – Pure (Brennan Heart Rmx)
05. Brennan Heart – This Is Not…
06. Brennan Heart & Frontliner: Search For More (Demo Mix)
07. Brennan Heart – One-Master-Blade
08. Brennan Heart – M!D!Mash Prt II
09. The Beholder & Balistic – Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx)
10. Unknown Analoque – Acid & Dubstyle
11. Brennan Heart – Memento (Ivan Carsten 2010 Vocal Mix)
12. Brennan Heart – FIYD (Blademasterz Rmx)
13. Unknown Analoque – Like Your Style
14. Brennan Heart/Blademasterz – Zaag Tool Scantraxx Live
15. Brennan Heart – Revival Mash Up
16. Brennan Heart & A-lusion – Don’t Speak
17. Brennan Heart – Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool)
18. Blademasterz/Brennan Heart – Secret Of The Blade (Live Act Mix)
19. Brennan Heart – Face The Enemy (Decibel Edit)
20. Brennan Heart – Audiometric (Qlimax 2009 Mix)
21. Brennan Heart – M.!.D.!.F.Y. (Hardbass Tool)
22. Brennan Heart – Remember, Remember Qlimax 2009 (Outro Edit)

Meer informatie:
www.scantraxx.com
www.midify.com
www.brennanheart.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-06-2010 om 10:25 door Khadber | Translate:

Reacties (53)

Plaats reactie
Diageo 11-06-2010 @ 10:29:55

Komt nu iedereen ineens met een cd?
Moet wel zeggen dat dit er tof uitziet! Ben benieuwd. Zoiets had ik dus ook verwacht van Studio Sessions. Helaas duurt het nog even ^^

JoosiieJ 11-06-2010 @ 10:31:06

Leuk meer niet.. Beetje hetzelfde als hhz..

Jor-D 11-06-2010 @ 10:33:15

Nice! Lekker volle CD :)

Dat gezegd te hebben: dan zullen de tracks wel niet zo lang zijn?

johnlienden 11-06-2010 @ 10:35:27

“Leuk meer niet.. Beetje hetzelfde als hhz..”

Dan moet je de tracklist van HHZ en die van deze cd maar eens naast elkaar zetten en de productiejaren erachter zetten. Dan zie je dat de Heady tracks allemaal 2009/2010 zijn er hier nog wel een aantal oudere plaatjes inzitten ;)

Dakpan 11-06-2010 @ 10:36:34

Doet BH stukken beter dan HHz

JoosiieJ 11-06-2010 @ 10:36:58

Tsja, dat waren ook maar 15 nummers.

M-bition 11-06-2010 @ 10:43:40

Hmmm helaas niet zo’n fan van deze man maar ben benieuwd…

Zaparaz 11-06-2010 @ 10:58:23

Don’t speak, eindelijk:D Heerlijke cd, zouden ze ook nog op WEB komen?

JolleNL 11-06-2010 @ 11:02:18

Maar HHz maakt eerste iedereen lekker om daarna een standaard TL van een aantal nieuwe nummers neer te zetten, Brennan Heart zet gelijk de TL neer en die is heel vet.

Niet dat die Headhunterz CD niet lekker was. ^^

Donovanray 11-06-2010 @ 11:09:11

TOF Brennen Heart altijd goed…

frankhardenberg 11-06-2010 @ 11:15:52

ik vind het een super leuk lijstje alleen hoopte ik dat
Project Jupiter – Drill Sergeant (Brennan Heart Remix) ?
uit zijn setje van Decibel 2009 er ook tussen zou staan
die is ZOOOOOOOO GEIL! (l)

dj-rico01 11-06-2010 @ 11:21:52

nog steeds geen what shall i do…?! :cry:

jaron123 11-06-2010 @ 11:30:29

Ik hoop zo dat deze er ook bij zit:
http://www.youtube.com/watch?v=gf5H46US8Gc
dat begin nummer, wat een kippenvel!

M-bition 11-06-2010 @ 11:39:34

Ik mis toch idd wel een aantal tracks die er op hadden gemoeten ja.. :(

G1LL 11-06-2010 @ 11:43:55

@ rico, dat is toch my way? Maar dat is toch een kut nummer? :P

Leuke cdtje, niet echt meer van van BH, maar dit is wel prima :)

sjuul 11-06-2010 @ 11:48:23

Nice, zullen we vast wel wat van horen op defqon

Dennis Aka Mash 11-06-2010 @ 11:52:49

Deze cd wordt zeer zeker aangeschaft!

Sunrise8 11-06-2010 @ 12:02:43

Kijk dit is nog eens leuk :D , laat maar komen zou ik zeggen :)

gydo 11-06-2010 @ 12:10:15

ik ben er wel blij mee :D ik hou van die dj tools (l)

mutagenx 11-06-2010 @ 12:18:10

deze wordt leuk!! laat maar komen!!!

Poepislekker 11-06-2010 @ 12:47:40

05. Brennan Heart – This Is Not…
Is dit van X-Qlusive Headhunterz?
(This is not Q-base, Decibel, Inqontrol… this is XQ Headhunterz)
met zo’n q-dance melodie, die vond ik wel geniaal die avond.
Jammer dat die Nederlandse edit van Audiometric van XQ Heady er niet op staat. Nice cd voor de rest!!

H4rdstyleLova 11-06-2010 @ 12:53:04

The Beholder & Balistic – Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Rmx) Bruut Nummertje :)

M-bition 11-06-2010 @ 13:02:33

@ poepislekker: ten eerste lijpe naam :D

Dat is idd dat nummer ja…

San Miquel 11-06-2010 @ 14:00:31

@ Poepislekker, die track draaide hij ook op Qlimax 2007…

derniels 11-06-2010 @ 14:01:10

@ jaron123 daar wacht ik ook al 2 jaar op heb em alleen 1 keer mysteryland gehoord verder nooit meer

@ san miquel, ik heb em wel op meerdere feesten gehoort; qountdown, in qontrol….

04. Dj Zany – Pure (Brennan Heart Rmx) is ook wel lekker

Mol 11-06-2010 @ 14:13:19

Deze ga ik wel luisteren, afwisselend lijstje!

Perry’d 11-06-2010 @ 14:47:40

In the end, EINDELIJK! Wacht al zo lang op een release. TE geile plaat gewoon!

Wordt een leuk weekendje, feestfabriek,verjaardag,deze release woop woop!~:D

patrickjeb 11-06-2010 @ 14:56:28

Alweer een CD vn BH?
Jaartje geleden had tie nog ‘Musical Impressions’
Niet zo’n fan vn BH :$

Mannonymous 11-06-2010 @ 14:59:27

Nog steeds niet die TBA (aka Overwhelmed)… Dat is eigenlijk het enige nummer wat me interesseert van deze dikzak.

wildenberg 11-06-2010 @ 15:19:22

@ Mannonymous: dat is Brennan Heart – Feel The Soul (Blademasterz Remix/Edit)
als ik me niet vergis, idd ook het enige nummer wat mij interesseert van deze dikzak :P

JdeBftw 11-06-2010 @ 15:48:32

nice, deze wil ik zeker bij mijn collectie toevoegen! :)

Dj Skitzo 11-06-2010 @ 15:50:29

dit is heel erg vetjes! blij dat hij in the end, don’t speak, this is not…, search for more en zaag tool scantraxx live erop zet. echt allemaal toppertjes :)

djQontrast 11-06-2010 @ 15:52:39

Wordt de CD gemixed?

Izbut 11-06-2010 @ 16:50:49

Duidelijk beter dan HHZ – Studio Sessions…

Mol 11-06-2010 @ 17:05:05

Veel live shit :D

Khadber 11-06-2010 @ 17:26:36

@DJ Qontrast:

22 tracks op 1 CD en allemaal niet gemixt? Lijkt me niet he ;) .

broodroosterr 11-06-2010 @ 17:33:42

05. Brennan Heart – This Is Not…
yoohoo eindelijk :cool:

CaLLitMusiC 11-06-2010 @ 18:19:47

LSD :D

Mannonymous 11-06-2010 @ 18:47:16

@ Wildenberg
Volgens mij heet die track LSD… Dus hij staat er wel op! :)

Wesz 11-06-2010 @ 19:20:48

In The End :D Orgineel is gewoon een goddelijke plaat en een hardstyle remix is (l)
Maakt niet uit van welke producer die af kwam ;)

Sunrise8 11-06-2010 @ 20:55:10

@poepislekker: Op In Qontrol 2008 draaide hij het inderaad ook, maar dan uiteraard met IQ als hoofdnaam :P
Ben echt benieuwd hiernaar, van mij part mogen er meer cd’s uitkomen, is altijd leuk :)

QonFuzion 11-06-2010 @ 21:43:38

Volgende deel is voor al Frontliner’s DJ Tools? Ik zie het nog wel gebeuren ook!

wildenberg 12-06-2010 @ 00:07:11

@ Mannonymous
zie het ja, hebben wij ff mazzel :D

Sjaak1 12-06-2010 @ 00:31:34

Dont Speak :D

Richy 12-06-2010 @ 02:37:36

Website is vernieuwd met een paar previews!!! ;)

katamaran 12-06-2010 @ 10:40:38

lekkere CD :)

Jeroentjuh82 13-06-2010 @ 22:58:06

De hele cd is wel beter als Musical Impressions op een paar nr’s na..Watch Me Grow,LSD,This is not(L)

Paulvg 14-06-2010 @ 11:32:43

Whhaaaaaaatt! Genieten! Heb er nu al zin in! :D
Brennan Heart is toch een toppertje hoor! (H)

Jan 15-06-2010 @ 14:55:44

JAMMMER dat Overwhelmed er niet op staat die track is zoooo lekker he met die piano!!

Mystic Dummy 16-06-2010 @ 21:51:27

16. Brennan Heart & A-lusion – Don’t Speak
17. Brennan Heart – Watch Me Grow (Qrimetime Dj Tool)

die nummers doen me terugdenken aan inqontrol 2008 ^^ heerlijk

lunatix 17-06-2010 @ 12:34:33

hoho wat een promo’s. heerlijke cd ;)

Rammelslakje 17-06-2010 @ 17:56:44

Toch zou ik hem nu wel willen luisteren als t kon.. Nog ff wachten dus! :)

watcherob 18-06-2010 @ 13:10:54

This is not…

Daar wacht ik al op sinds Qlimax 2007… werd tijd :)

Reageren