Brennan Heart – Push Play! Fruity Loops Studio Remix contest

Brennan Heart daagt de producers onder ons uit tot het maken van een remix van de tracks: Faith In Your Dj / Memento / Revival X. De beste remix zal worden uitgebracht op Brennan Heart’s M!D!FY label.

Brennan Heart:
“I’m really supporting the new generation. Sometimes it’s too bad to see that a lot of young ‘producers’ are focusing too much on the internet and writing on forums.
Some of them seem to have lost focus. Making music isn’t about being “blogger #1”. With ‘Push Play!’ I was inspired by this internet and forum phenomenon. Maybe not the best way to make friends, but I felt the need to express my opinion on the matter. The new generation needs to re-focus on the music itself again, because the scene needs it.”

Because many people don’t understand the lyrics in the first place, Brennan Heart decided to start this rmx contest to clear things up!
The song is not about those that use FL Studio and is not about those that use samples.
It’s about the people that spend little time making music, using lots of prefabricated material and spend much time on the internet bitching about other producers on forums. To all those FLS users who have wrongly been offended, here is your chance to make that bomb-track and even get a release on Brennan Heart’s label M!D!FY RECORDS!

With this rmx contest, only for Fruity Loops users, Brennan Heart wants to support all new producers!!

The best rmx will be released on the last Musical Impressions Album Sampler. Traxx to rmx:
Faith In Your Dj / Memento / Revival X. Download here the outtakes.

Competition closes at 30-11-2009

More information at http://www.midify.com

Contest rules:
- Remix has to be a ‘Hardstyle’ remix
- Only ‘FLS’ users can join the contest
- Contest closes at 30-11-2009
- You can make as many remixes as u want
- Please send an e-mail with a downloadlink to [email protected]
- Download link: please use YouSendit or Megaupload to send the remixes
- WAV files only
- Send your full name, address, telephone number and email address
- Only complete e-mails will be accepted
- Winner will be announced in the first week of December 2009
- Good luck and have fun with remixin’!

URL’s:
http://www.midify.com
http://www.brennanheart.com
http://www.twitter.com/djbrennanheart



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-10-2009 om 13:10 door Jor-D | Translate:

Reacties (34)

Plaats reactie
Mol 01-10-2009 @ 13:19:04

Nice :D

Overload 01-10-2009 @ 13:19:47

misschien maak ik wel ff een remixje XD

freddyadu8 01-10-2009 @ 13:24:48

Als ik tijd heb, wil ik het ook wel eens proberen

Takku 01-10-2009 @ 14:08:02

Vet! Ben sinds ik m’n MacBook heb alleen nog maar met Logic bezig, maar dat boeit me niet, ik ga er gewoon mee aan de gang, kan dan alleen niet met de contest meedoen.. Dan maak ik hm wel als leer project :p

Jeroentje!! 01-10-2009 @ 14:36:04

Hier gaat ik wel ff wat moois van maken!!! en idd kan je er veel mee leren ja!!
iedereen suc6 en laten we hopen op een lekkere release van de winnaar!!

Simizle 01-10-2009 @ 15:33:07

Ik weet niet hoe ik hierover moet denken. Leuk dat hij talent een kans bied. Maar als ik dan de tekst hoor van ‘Push play’ (fruity loopin lozers) tja..

G1LL 01-10-2009 @ 15:49:07

Leuk idee hoor, ik snap niks van FL, dus moge de beste winnen!

Glenn 01-10-2009 @ 16:02:55

Simizle, ik zou misschien het verhaal nog even lezen, volgens mij heb je het niet begrepen :p

Dj Skitzo 01-10-2009 @ 16:52:35

nice! :)
het zou vet zijn als iemand die regelmatig op hardtraxx te vinden is de contest wint :P
en idd G1LL moge de beste winnen ;)

NoiseHunterZ 01-10-2009 @ 16:54:09

mm ben net begonnen met fl dus weetniet of ik wat kan maken :p

djcorleone 01-10-2009 @ 17:08:41

Wat een onzin om het alleen toegankelijk te maken voor FL users…. Ben zelf ooit begonnen met Ableton en daarna overgestapt op Logic, maar vind mezelf absoluut passen in het rijtje “onervaren” producers. Leuke kans, maar dan mag je weer niet meedoen :S

TakkU 01-10-2009 @ 17:44:00

@djcorleone hier t zelfde.. ben ook met logic bezig, maar t weerhoudt me niet om toch wat neer proberen te zetten ;)

Dj Bass 01-10-2009 @ 18:07:53

ik vind als een onervaren producer in de hardstyle maar toch aardig wat ervingen heeft met het produceren (snap je het nog :p ) jammer dat hij idd FLS kiest,,ik vind het een klein beetje een beledeging voor de mensen die serieuzer bezig zijn met produceren in bijv. logic, quebase,protools, reason en Ableton live,,,FLS vind ik echt geen programma om te produceren,,ik vind het wel een leuke actie, maar BH moet ons ook een kans geven toch :P

elbeast 01-10-2009 @ 18:14:13

wooow leuk ik maak al lng muziek met Fl nu is ff mijn best doen

BJ 01-10-2009 @ 18:59:50

ben nog maar een week met FL bezig :) maar ga vlotjes,
vor de moment ben ik aant probere om een hardcore remix te make
van talks
dus ben is benieuwd wa ik er van ga terecht brenge :)
dat het een vette release mag worde en liefst ni te commercieel
want de laatste tijd in hardstyle
succus iedereen :cool:

Simizle 01-10-2009 @ 19:06:16

@ Glenn

A ja :) Overheen gelezen, sorry!

Hybrix 01-10-2009 @ 19:08:55

@ BJ

T moet een harstyle track zijn hé!

Verders, ben ook aan de slag gegaan. Heb al een aardige melodielijn =]
Post previews here!

Dennis Aka Mash 01-10-2009 @ 19:17:59

Beter houd je die previews gewoon voor je zelf. Anders jat iemand dalijk je ideeen. Zou ook wat zijn he.

The_SpeakerFreakz 01-10-2009 @ 19:29:42

ook wij zijn net begonnen met de remix… midify is natuurlijk onderdeel van scantraxx niet te vergeten

BJ 01-10-2009 @ 20:37:46

@ Hybrix

;) ik was mee
mor gewoon ff vermeld dat ik van coldplay talks
dus een Hcore remix probeer te make :)

Addo 01-10-2009 @ 20:43:32

hij is te lui om ze zelf te maken :D

Zik 01-10-2009 @ 21:42:45

ik doe mee:)

Bas de Vogel 02-10-2009 @ 00:42:09

@ Addo, vind je het gek? :p Die vent heb de afgelopen tijd uren in de studio gezeten voor zijn album, hij wil ook weer eens de buitenlucht in ;>

RJBanthum 02-10-2009 @ 04:12:03

Ik vind wat BH zegt zo ontzettend waar… Ben het echt compleet met hem eens. Een aantal reacties hier tussen geven het al precies aan!

leon 02-10-2009 @ 12:18:30

BJ: 01-10-2009 @ 18:59:50
ben nog maar een week met FL bezig maar ga vlotjes,
vor de moment ben ik aant probere om een hardcore remix te make
van talks
dus ben is benieuwd wa ik er van ga terecht brenge
dat het een vette release mag worde en liefst ni te commercieel
want de laatste tijd in hardstyle
succus iedereen

haha na 1 week producen??, laat me niet lachen hahahahahah

D-tail 02-10-2009 @ 12:25:46

Brennan is gewoon volledig in voor het ontwikkelen van de talenten onder jullie.
daar ben ik het mee eens, echt te gek dit. ik zal ff met m mee luisteren naar inzendingen :P
ik doe zelf niet mee want kan me weg maar niet vinden met die fruity loops en heb niet eens een fatsoenlijke keyboard/midi controller.

Succes iedereen, word goed ontvangen dit! en voor degene met logic e.d. gewoon aan de slag gaan. en voor de zeikerds over FL, “Laidback Luke!” ieder zijn eigen talenten.

Dirk 02-10-2009 @ 12:35:59

“Brennan is gewoon volledig in voor het ontwikkelen van de talenten onder jullie.
daar ben ik het mee eens, echt te gek dit.”

Hij heeft gewoon zoveel commentaar gehad dat hij nu wat recht moet trekken ja :S Beetje zielige actie dit.

RJBanthum 02-10-2009 @ 14:14:25

@ Dirk, ben ik niet met je eens. Hij had gewoon gelijk en geeft mensen nu de kans zich te onderscheiden. Gelukkig iemand die waarde hecht aan talent en kwaliteit. Of heb jij liever 100 tracks van 30 matige djs in plaats van 40 tracks van goede djs? Dan wil ik toch liever dat ik kwaliteit kan verwachten!

Just4Music 02-10-2009 @ 14:58:27

Die Brennan Heart is ook een mafkees, eerst lekker FL producers af zeiken en vervolgens zeggen dat er te weinig talent is op dit moment, Tja wat wil je nou?

Because music doesn’t play itself 02-10-2009 @ 15:09:31

Dit bedoeld hij nou met producers die overal zeiken op forums:)

TwizTedMind 04-10-2009 @ 16:41:54

Hmm toch even proberen :)

InQontrol09 04-10-2009 @ 21:19:46

Ben al best een eindje

die_noob_die_niet_kan_producen 25-10-2009 @ 09:51:12

mijn remix is al byna af :p
hij is wel niet zo geweldig want ik ben nog maar n jaartje met fl bezig :p

het is het toch proberen waard :D

The Conflict 25-10-2009 @ 11:24:23

Ik ben ook al redelijk op weg :)

Reageren