Brennan Heart – Push Play! Remix Contest: Uitslag

De uitslag van de Push Play Remix contest is bekend! Brennan Heart heeft deze vandaag op zijn website gezet.

Brennan Heart:
“Wow, first of all much respect to all you producers who entered the remix contest. I must say that it’s a big succes! We recieved hundreds of remixes in the past few weeks, so it took us a little longer to listen all the remixes then I expected. Last but not least we’ve managed to narrow it down to a top 5. Here are the 5 best remixes:”

1. Da Tweekaz (Revival X)
2. Silver Nikan (Memento)
3. S Dee (Revival X)
4. Stefan Gronloh (Memento)
5. Daddy Noisemaker (Johannes Zech) (Faith In Your DJ)

De Da Tweekaz Remix zal uitgegeven worden op M!d!fy. Hoe, wanneer en met welke tracks is nog niet bekend gemaakt.

Update: S-Dee Remix is op Youtube te vinden vanaf nu!
YouTube Preview Image



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-12-2009 om 22:12 door Khadber | Translate:

Reacties (25)

Plaats reactie
Khadber 21-12-2009 @ 22:13:18

Congratulations Da Tweekaz!

Wel te verwachten gezien het twitterbericht van Brennan Heart onlangs.

Lajsen 21-12-2009 @ 22:20:29

Any places we can hear the remixes? :)

Khadber 21-12-2009 @ 22:21:30

@ Laysen: Not yet as far as I know, I guess Brennan Heart or the artists themselves will put them online soon.

TakkU 21-12-2009 @ 23:01:56

Hmm, beetje jammer eigenlijk… Da Tweekaz hebben immers al platen uitgebracht, had t leuker gevonden als ie de echte onbekenden had genomen!

G1LL 21-12-2009 @ 23:28:14

+ 1 TakkU, had wel gehoopt dat een kammeraad van mij d’r bij zat of iemand die BH echt de kans wil geven om door te breken ofzoiets…

HardstyleLimit 22-12-2009 @ 00:11:28

Ik sluit me volledig aan bij Takku, had veel beter kunnen en moeten lopen ;) .

SoundTunerZ 22-12-2009 @ 01:51:17

Erg jammer ja dat ie de tweekaz heeft laten winnen. K had liever 1 van die laatste 3 gezien. Mja zal dan wel Brennan Heart – Memento (Da Tweekaz Cheesy Sound mix) zijn ofzo

Jesper-HardBeatz 22-12-2009 @ 05:30:19

Waar is die van The Vision :(

Dj Skitzo 22-12-2009 @ 11:20:18

waar is die van fosjoo of van de melodicz? :huh:
zou wel vet zijn geweest als 1 van die ertussen zat :P

InQontrol09 22-12-2009 @ 11:24:42

Blijkbaar niet goed genoeg, logisch als je kijkt wie we gewonnen hebben :)

Stokbrood 22-12-2009 @ 11:41:43

maakt mij niet uit of al een (redelijk) bekend iemand wint of iemand die nog door moet breken… het gaat immers gewoon om de beste remix!

Lajsen 22-12-2009 @ 11:49:26

@Khadber: Okay thanks, will you inform me whe nyou hear somthing? :)

Showey 22-12-2009 @ 12:23:26

Verrassend, heb die van The Vision gehoord en was toch overtuigd dat die zou winnen!

Absolutsen 22-12-2009 @ 13:42:41

Silver Nikan! :D respect!

Jur 22-12-2009 @ 16:23:34

Wat is dat nou weer voor non-argument TakkU….

SoundTunerZ 22-12-2009 @ 16:51:31

@ Jur citaat: With this rmx contest, Brennan Heart wants to support all new producers!! Tweekaz zijn niet echt nieuwe producers ;)

Jur 22-12-2009 @ 18:22:05

@ SoundTunerZ citaat: I’m really supporting the new generation ;)

Mijn inziens vallen de heren van Da Tweekaz daar toch écht nog wel onder :)

InQontrol09 22-12-2009 @ 18:37:29

Wat is tegenwoordig nog nieuw? Da Tweekaz zijn zeker upcoming, als ze die fase niet al hebben gehad.

FRArnold 22-12-2009 @ 20:11:01

Da Tweekaz hebben nog maar één keertje gedraaid in Nederland. Daarnaast hebben ze ong, al een tiental klappers uitgegeven maar zijn ze nog altijd upcoming.

Jullie moeten trouwens een kijken op http://www.myspace.com/datweekaz
In de player moet je het nummer ‘Funky Get Looze’ eens opzetten. WAT EEN NUMMER (L)

Jur 22-12-2009 @ 23:40:47

Dat is ZO’N heerlijke track hè…. anticlimax for the win :D

desertstorm 24-12-2009 @ 00:36:19

takku, misschien hebben dat tweekaz wel gewoon de beste plaat.. Ze hebben natuurlijk meer ervaring dan de huis-tuin-en-keuken-dj’s..

Jur 24-12-2009 @ 11:55:05

amen

eXitium 24-12-2009 @ 12:51:24

Stiekum had ik gehoopt dat ik in de top5 zou komen :) maar jah de beste hebbe gewonnen en daar val ik niet onder maar ik wil graag wat feedback van track van BH :P zou wel leuk zijn

Khadber 24-12-2009 @ 14:43:16

Update: S-Dee remix gevonden.

langemike 08-04-2010 @ 13:49:58

4 maanden verder, nog steeds geen release?

Reageren