Coone & Fenix verenigen zich in Ambassador Inc.

Dirty Workz breidt zich verder uit. Na het onlangs contracteren van The Vision verenigen 2 oudere Dirty Workz artiesten zich in een nieuw Hardstyle project: Ambassador Inc.

Mr. Dirty Workz Coone en Jump/Tek DJ Fenix zetten samen Ambassador Inc. op. De opzet van het project is een duo voor producties waar uiteindelijk ook een liveact uit moet gaan komen.

“Dear nation,

It is a distinct honor to present to you our credentials as Ambassador extraordinary.
As the rise of harddance music evolves into the most precious matter for mankind,
we feel that it’s our duty as diplomats of the highest rank to foresee our nation’s future.

We represent, the Hardstyle nation.

Ambassador Inc.

YouTube Preview Image

Dit zal de A-kant van een Dirty Workz vinyl worden. De B-kant is nog niet af. De release van de plaat staat nu op mei 2010.

Meer informatie is op dit moment nog niet bekend.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 28-03-2010 om 23:28 door Khadber | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
Stokbrood 28-03-2010 @ 23:32:51

op The Vision en Da Tweekaz na. Vind ik dit echt een slecht label… (mijn mening ;) )
Hun stijl spreekt mij gewoon totaal niet aan.

Pete 28-03-2010 @ 23:35:00

^^ interessant. In ieder geval een vette poster:p

Pete 28-03-2010 @ 23:36:54

the vision is mijn held:thumbsup:

nielstil 29-03-2010 @ 00:01:31

Ik vind het toch een verrassende combinatie… ik zou eerder denken dat coone iets met deepack of ruthless zou beginnen voor een live act.

@stokbrood: het is en blijft een belgisch label, en in belgië wordt er nu eenmaal veel meer jump/tek gedraaid dan in nederland

Jeroen! 29-03-2010 @ 00:37:50

matig..

hdhessel 29-03-2010 @ 07:57:56

gedraait op black :$

Josh-T 29-03-2010 @ 08:54:21

Die schoenen zijn wel grappig, Nederlandse en Belgische kleuren :P

TheDizZorder 29-03-2010 @ 09:40:53

waarom houden ze et niet gewoon bij Jump, daar zijn ze goed in…. :cry:

Addo 29-03-2010 @ 11:57:45

lol NOOOT!
coone moet hardstyle gaan
earthquake en throw ya handz waren vet!
i like it!

DJ D’Railed 29-03-2010 @ 12:07:27

Sorry maar dit is echt slechte hardstyle… blijf beter bij tek/jump ofso :S

lorennzkee 29-03-2010 @ 17:29:49

Ik vind ook dat coone volledig voor de hardstyle moet gaan…
Niet dat hij geen tek/jump meer moet laten releasen op zijn label, Hardstyle/jump label gewoon gemengd houden die jump intereseert me toch niet
Maar coone zelf hardstyle, vind dat hij dat tegenwoordig goed doet…
Maar een jumpstyle dj die niet thuis is in de hardstyle nu wel hardstyle gaat producen?
Zo is iets nieuws he, ben benieuwd

Mike-O 29-03-2010 @ 18:14:36

De preview klinkt zoieso lekker! ik wil hem wel is full horen :)
Niet om het één of ander, smaken verschillen, maar van mij mag jumpstyle gewoon dood gaan,
in Nederland hoor je er al bijna niks meer over :D

KSwoosh 29-03-2010 @ 23:38:15

lekker nr, maar de intro komt me te bekend voor

Diamanic 31-03-2010 @ 01:08:39

Vind het een saai nummer. Zit absoluut geen drive of energie in.

Kaptain 31-03-2010 @ 12:45:59

Knalt goed door
Is het trouwens al officieel dat The Vision heeft getekend bij Dirty Workz?

The Vision 31-03-2010 @ 13:46:08

Heb geduld ;)