D-Block & S-te-Fan @ Outland: Timetable & Laatste Info

Nog een kleine week te gaan en dan is het zover. Dan zullen niemand minder dan D-Block & S-te-Fan centraal staan in een one-night only event in Outland Rotterdam. Tijdens deze avond zal Outland geheel worden omgetoverd tot een ware DBSTF-tempel, met de door hen uitgenodigde acts en dj’s.

Met een ongekend dikke line-up, een stapel nieuwe tracks en een portie grote samenwerkingen kijken Diederik en Stefan uit naar zaterdag 23 oktober 2010. “Wij leven met een gezonde spanning naar het evenement toe. Wij produceren constant nieuwe muziek en dat zal rond onze avond niet anders zijn. Bezoekers kunnen dus veel nieuwe tracks verwachten. Daarnaast vinden wij het erg leuk om deze avond te hosten en op die manier een superavond te maken met zowel de artiesten als het publiek. Het wordt één groot feest, en wie heeft daar nou geen zin in! Hierbij presenteren wij jullie de timetable voor aanstaande zaterdag in Outland”.

Timetable
22.00 – 23.30 Coone
23.30 – 01.00 Wildstylez
01.00 – 02.30 D-Block & S-te-Fan
02.30 – 03.30 Deepack
03.30 – 04.00 Frontliner LIVE
04.00 – 05.00 Zany
05.00 – 05.30 Max Enforcer
05.30 – 06.00 Evil Activities
hosted by MC Villain

Tickets
23 oktober wordt een speciale eenmalige avond geheel in het teken van de D-Block & S-te-Fan. Zorg dus dat je erbij bent! Kaarten kosten €20,- (ex. fee) en zijn te bestellen via de Outland website: www.outland.nl

Trailer
Om alvast in de stemming te komen, kun je hieronder de trailer alvast checken:
YouTube Preview Image

Openbaar vervoer
Outland is goed te bereiken per openbaar vervoer. Met de Metro of trein kun je reizen tot Station Rotterdam Alexander. Outland is gelegen aan de overkant van de straat. Voor actuele reizigersinformatie en tijden kijk je op ns.nl, ov9292.nl of bob-bus.nl.

Auto & parkeren
Ook met de auto is Outland uitstekend te bereiken. Voor de routebeschrijving kijk je op www.outland.nl. Parkeren kan op het naastgelegen parkeerterrein.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-10-2010 om 17:45 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
stefaneke 18-10-2010 @ 17:48:11

Whaha, Max Enforcer kan gewoon blijven staan :P.

Maximize 18-10-2010 @ 18:25:31

Half uur Max Enforcer maar wtf :P

derniels 18-10-2010 @ 18:28:14

ghagaha

Wesz91 18-10-2010 @ 19:33:04

gas derop vanaf 3:30!!

sjuul 18-10-2010 @ 19:43:20

@ Maximize
max enforcer > evil activities? dus een uur

Wesz91 18-10-2010 @ 19:49:28

maar dan nog.. dats een half uur hardstyle, half uur hardcore.. had beter coone en wildstylez half uurtje minder gegeven zodat kelly ze act’s allebei een uur krege.. mrj jmmr genoeg mogen wij geen timetables opstellen :(

Gangsterdwerg 18-10-2010 @ 20:03:39

Hoezo heet dit feest DBSTF als die kneuzen maar 1,5 uur draaien op de hele avond…

Martinos 18-10-2010 @ 20:49:29

@ Gangsterdwerg: Misschien staan ze de hele avond op/naast het podium? -_-
Dat was bij Noisecontrollers en Paul Elstak in Outland ook zo…..

@Wesz91; zo gaat dat he? De muziek van Coone en Wildstylez slaat veel makkelijker aan bij het brede publiek….. ze willen mensen graag vroeg op de avond al binnen hebben.

Khadber 18-10-2010 @ 21:13:03

@Martinos: dat ligt denk ik meer aan het tijdstip. Voor DBSTF is het meestal niet zo druk. Om dan Dj’s voor een uur in te plannen is ook niet echt tof.

Max Enforcer/EA scheiding is gewoon om duidelijk te maken dat het laatste half uur gewoon wat harder gaat gok ik zo.

Logische timetable en op zich niets mis mee. Misschien dat ik ga kijken, maar denk het niet.

donkeyrollers 18-10-2010 @ 22:11:17

02.30 – 03.30 Deepack
03.30 – 04.00 Frontliner LIVE
04.00 – 05.00 Zany

ik zou alleen voor deze artiesten gegaan zijn:..is alleen beetje ver weg

derniels 18-10-2010 @ 22:30:11

ik heb gehoord dat max enforcer wel doorgaat maar Evil Activities komt niet die ligt in het ziekenhuis.

Chukkels 18-10-2010 @ 22:49:21

ik heb gehoord dat max enforcer wel doorgaat maar Evil Activities komt niet die ligt in het ziekenhuis.

-_-

Ik hoop dat je deze reactie niet serieus bedoeld is, of wel? :P

henk 18-10-2010 @ 22:51:21

@ derniels

hahahahaahhaahahahahahahahahahahhahoehoehahah hihi

Rem6 19-10-2010 @ 12:52:13

Heb zin an frontliner Live ! dat wordt vet :D

ben benieuwd hoe de switch van maxenforcer naar evil wordt gedaan haha, eindigen met gold, starten met evil inside :p

Party-Kicker 19-10-2010 @ 13:17:10

@Rem6 Nee joh niet eindigen met Gold maar met Proud to be Loud:D, en beginnne met
Alles naar de Klote:D

Rem6 19-10-2010 @ 16:21:27

haha :P vind ik ook PRIMA

Munster 19-10-2010 @ 17:55:03

Hop gas er op Wildstylez & frontliner (L)

tevion22 19-10-2010 @ 23:16:36

Zou wel raar zijn als DBSTF alleen anderhalf uur draait en voor de rest niets meer doet. Evil Activities vs DBSTF zou wel vet zijn! KABAM

Shiverz op 180 bpm *kwijl*

DarkSymphony 20-10-2010 @ 17:19:16

paar artiesten zijn wel vet maar daar blijft het ook bij ;)

powerk1ng 21-10-2010 @ 14:26:06

Prima timetable hoor, Coone alleen ‘t laatste half uurtje meemaken en de rest van de avond aanwezig zijn!

Frontliner live (l)

Duruz 23-10-2010 @ 20:07:07

aanwezig, tot straks.

Reageren