D-Block & S-te-Fan werken aan een album

Net zoals Activator komen ook D-Block & S-te-Fan met een album. De heren zijn al dagelijks bezig in de studio en het album ligt naar verwachting na de zomer in de winkels. Op In Qontrol 2009 kan je een voorproefje van het nieuwe album verwachten.

D-Block & S-te-Fan:
“Al meer dan 4 jaar, werken wij samen als D-Block & S-te-Fan. In onze vijfde jaar willen we iets terug doen aan alle mensen die ons gesteund hebben.

Daarom hebben wij besloten om te beginnen met de productie van een artiesten album. Wij vinden dit een leuke manier om ons publiek te bereiken en iets speciaals te doen voor hen. Wij voelen ons gewijd aan hardstyle en willen ons perspectief tonen van wat hardstyle is voor ons.

Wij hebben het doel om het album af te krijgen na de zomer, maar omdat wij al dagelijks bezig zijn, hebben wij besloten dat onze live act op In Qontrol deze zaterdag de kick off is. Wij zullen alleen met deze live act enkele nieuwe tracks draaien! Deze zaterdag wordt oud versus nieuw, dus je kunt ook oudere releases verwachten in deze live act.”

Nieuwe website
D-Block & S-te-Fan:
“Zoals je kunt zien op onze site, zullen wij onze nieuwe website in een zeer korte termijn lanceren. De nieuwe en verbeterde website bevat een aantal extra functies waardoor het veel leuker is om te bezoeken (en we je eenvoudiger up-to-date kunnen houden). De nieuwe website komt in mei online!”

dblock-stefan-pic_570x190



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 20-04-2009 om 12:47 door Jor-D | Translate:

Reacties (35)

Plaats reactie
Khadber 20-04-2009 @ 12:56:41

En dit is dus de rede om WEL naar DBSTF live te gaan!
Ik ben erbij.

Overigens begin ik steeds meer het vermoeden te krijgen dat Dov hier achter zit.. Na P1, nu ook Brennan Heart, DBSTF, geruchten dat A-Lusion ook bezig is.. Allemaal wel heel erg toevallig.. Maar goed :) .

Arthurhoihoi 20-04-2009 @ 12:57:12

Hopen dat we dan eindelijk iets echt vernieuwends te horen krijgen want dit duo is ook alles behalve origineel.

Khadber 20-04-2009 @ 13:00:18

Eens! Hoop dat ik wat divers ga horen.. Een uur sounds die we al kennen koop ik geen album voor denk ik..

Taxi 20-04-2009 @ 13:02:23

“Khadber, ja idd zo´n vermoeden heb ik ook.

Aan A-lusion’s top 10 te zien staat er voor hem ook en album aan te komen.

Leuk om staks te kijken wie er het meest van heeft gebakken ;)

Dustydus 20-04-2009 @ 13:03:03

Hahaha nice ik ga ze zeker live bekijken ! :O

Mil�n 20-04-2009 @ 13:13:52

OMG dit noem ik nou nog eens veryf*cking good news :)

Joop de Trekhaak 20-04-2009 @ 13:34:45

Zatox? En vervolgens linken jullie naar Activator :p

Khadber 20-04-2009 @ 13:37:26

Dan is er een fout gemaakt met het artikel, gewijzigd.

Dennis Aka Mash 20-04-2009 @ 13:37:53

Het wordt nu wel heel erg zeg.

Project One, Zany, Activator, Crypsis, D-Block & S-te-fan en Zatox. Fucking rage..

Taxi 20-04-2009 @ 13:39:58

Vergeet brennan heart niet :cry:
En waarsch. A-lusion

freddyadu8 20-04-2009 @ 13:47:50

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Khadber 20-04-2009 @ 13:48:58

@ Dennis, Zatox is dus niet waar, fout gemaakt door Jor-D in het artikel, moest Activator zijn..

Maar het begint inderdaad een rage te worden..

http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/debating-7-albumrage-t1592.html

Ravenwood 20-04-2009 @ 13:51:40

nou, eerst kijken of het wat leuke tracks zijn, als het weer van die tracks zijn als wat ze eerst altijd maken, van dat ultra happy, sla ik dit album over…

Jor-D 20-04-2009 @ 13:58:39

Jjajajaja….Zatox moest Activator zijn, mijn foutje :cry:

Zat een nummer van Zatox te luisteren, dus vandaar denk ik ^^

G1LL 20-04-2009 @ 14:20:14

wooooooot, nieuws van de dag :D !

Frankert 20-04-2009 @ 14:28:40

ben ik blij dat ik naar iq ga :D

Sunboom 20-04-2009 @ 14:40:01

Ik hoop dat MMA een voorproefje was van hoe dit album in elkaar gaat steken wat betreft creativiteit. Maar ik ben sceptisch.

Sayenjumper 20-04-2009 @ 14:55:57

nice een album
zal mooi worden

Noize Office 20-04-2009 @ 15:09:05

Ben zker benieuwd op InQontrol!! verwacht zoals altijd heel erg veel van deze 2 heren!!!
we gaan het mee maken mensen!!!

en voor de mensen die naar InQontrol gaan: See you There!:D

Dorus ML 20-04-2009 @ 15:19:30

Goed nieuws opzich, maar als je 12 D-Block & S-Te-Fan tracks achter elkaar hoort ben je het denk ik wel snel zat. Tenzij ze met iets vernieuwends komen. We zullen zien :p

Peter 20-04-2009 @ 15:23:25

Showtek was de eerste met een artiesten album de andere volgen nu braaf hahaha

Hardstyle addic 20-04-2009 @ 15:27:25

dat word leuk :D

Timmer 20-04-2009 @ 15:38:30

ik vind dit geweldig :D :D ride with us, music made addict en creation of life zijn ook zeker lekkere platen :p

Kaptain 20-04-2009 @ 15:51:15

So what dat ‘t een rage begint te worden?
Zolang het een goed album is kan je er toch niets op tegen hebben?
En DBSTF kennende zal dat zeker ‘t geval zijn …

Josh-T 20-04-2009 @ 16:05:51

maakt me inderdaad niks uit als het een rage is, er komen zo lekker veel nummers uit

Q-Dominic 20-04-2009 @ 16:26:02

heb zin in zaterdaaaaaagggg!!!

HardStyler 20-04-2009 @ 16:37:23

Wa boeit mij die Rage nu! Je moet CD’s niet kopen als je ze niet goed vind.
Je kan blijven zagen van Album dit, Album dat.
Vind je cd vn P1 goed ? Koop die
Vind je die vn Zany goed ? Koop die dan

Als die vn DBSTF goed is, koop ik die :p

Yannicksuper 20-04-2009 @ 17:09:51

Zalig ! Een van de beste dj’s / producers, dit album ga ik dan zeker kopen ^^

Zinloos geluid 20-04-2009 @ 21:40:24

dit vind ik nou echt een geweldige ontwikkeling in de hardstyle, het laat volgens mij echt zien dat hardstyle als muziekstroming steeds volwassener word

ronaldlovesnena 20-04-2009 @ 22:47:07

hopelijk veel nieuws op defqon.1 (l)

FRZ! 20-04-2009 @ 23:36:02

Album Project one blijft tog wel het beste vind ik

Izbut 21-04-2009 @ 10:49:01

Zeer benieuwd!

Swilizm 22-04-2009 @ 15:00:00

rage? sorry hor maar ‘t is toch vrij normaal dat als je muziek maakt albums maakt, dat dit nu eindelijk het geval is in de hardstyle stream is alleen maar positief!!! meer geld gaat rollen, grotere feesten, meer aandacht ervoor en de stream word straks misschien voor meer mensen aanvaardbaar.
haha dat hardstyle dj’s in de toekomst net zoveel gaan verdienen als de artiesten nu op tv is nog iets voorbarig, maar dit is wel een stap in die richting…

ben voor de rest ook zeer benieuwd of ze met vernieuwende dingen komen:D

Jaapert 22-04-2009 @ 15:51:11

kut alweer een album

Jens 06-05-2009 @ 13:45:28

Oordeel niet over iets dat je (nog) niet kent.

Reageren