Dance Valley 2009: De line-up

Vijftien jaar geleden veranderde de valley van recreatiegebied Spaarnwoude vlakbij Amsterdam voor het eerst in het kloppend hart van de dance community. In de vijftien jaar sinds die eerste editie in 1995 is er een hoop veranderd, niet in de laatste plaats in de dance zelf. Nog steeds wordt Dance Valley gezien als één van de hoogtepunten van het internationale festival seizoen.

Bij het presenteren van de line-up voor de vijftiende editie is de verleiding groot om te terug te kijken naar behaalde successen, maar Dance Valley is groot geworden doordat het altijd vooruit heeft gekeken, nieuwe trends probeerde op te pikken en nieuw talent een prominente plek te geven om zo iedere editie weer spannend en vernieuwend te maken.

Met zeventien verschillende area’s verspreid over het hele festivalterrein is het programma tot de nok toe gevuld. Bovendien zal UDC dit jaar extra aandacht geven aan het speciale, het creatieve en het onverwachte in The Breeding Ground. De vijftiende editie van Dance Valley zal in het teken staan van beleving.

Let op: Alleen de hardere stages staan hier om het overzichtelijk te houden, de volledige line-up is vele malen groter!!! Klik HIER voor de volledige Line-Up.

HQ
Het beste van het beste in de hardere kanten van tech trance, uptempo hard dance, pscyhedelic en alles met die unieke HQ Pump!
DJ Scot Project – DE
Alex Kidd – GB
Remo-Con – JA
Eskimo LIVE – UK
Dr Willis – AUS
Kamui – DE
A*S*Y*S – DE
Tom Harding – GB
Fausto – NL
Artento Divini – NL
Re-Ward – NL
MC Da Silva – NL

Hard Style
Het beste in hard style and beyond gepresenteerd door deze ware innovators.
Showtek – NL
Dr Rude – NL
DHHD – NL
Sasha F – DE
Cally & Juice – GB
The Machine – LT
Alex Kidd – GB
Josh & Wesz – NL
Audio Psychos – NL
Abyss & Judge – NL
Activator live feat MC Rems – IT
Daniele Mondello – IT
MC The Watcher – NL

Multigroove Classics
De originele sounds waarmee alles begon gebracht door de originele pioniers die ze gecreëerd hebben.
Bonzai Classics LIVE – BE
Quazar LIVE – NL
The House of God / Luca Cucchitti – IT
Lenny Dee – US
Miss Djax – NL
Dano – NL
Buzz Fuzz – NL
Spider Willem – NL
Pavo – NL
Bass D – NL
JP – NL

Tickets
Tickets kosten €62,50 (ex. fee) en zijn verkrijgbaar via www.dancevalley.com en www.udc.nl. Tickets zijn ook te bestellen via Ticketservice (www.ticketservice.nl / 0900 300 1250). Daarnaast kun je tickets kopen in alle winkels van Mid-Town, Primera en de grotere Postkantoren en Free Record Shops.

De officiële buitenlandse partners voor de ticketverkoop zijn Ticketbank (www.ticketbank.co.uk / +44 1702 306293) en RND Promotions (www.rndpromotion.com / +39 02 89540067).

See you all on Saturday 11 July 2009.
www.dancevalley.com



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-03-2009 om 19:25 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Khadber 26-03-2009 @ 19:26:05

Zoals ik al zeg! De line-up is echt 4x zo groot als dit! Ziet er erg vet uit!

Hardsoul live!!!! (l)

edit: Activator live!!!! (l)

oostzaner 26-03-2009 @ 19:47:27

ziet er echt heel netjes uit.

HardStyler 26-03-2009 @ 20:07:35

Niet mijn ding :)

Jesper-HardBeatz 26-03-2009 @ 20:25:22

Josh & Wesz – NL

_0_

Donovanray 26-03-2009 @ 22:23:25

Wat een geld… geef mij maar Defqon :)

Da Dreamer 27-03-2009 @ 10:57:45

prijs wel idd aan de hoge kant, ik zeg optie!

Zinloos geluid 27-03-2009 @ 11:55:04

DJ Scot Project, Alex Kidd, Kamui, A*S*Y*S, Tom Harding, Fausto, Showtek, DHHD The Machine, Alex Kidd, Activator live feat MC Rems, Daniele Mondello, Miss Djax.
Allemaal heerlijke namen!
ik vind het een erg goede internationale line-up.
Alleen erg jammer dat het kaartje zoveel kost, maar aangezien dat het zo dichtbij is blijft het zeker een optie :)

EvoViper7 27-03-2009 @ 13:22:50

Vindt de line up niets. Echt zwaar matig, zeker voor dat geld. Doe mij maar defqon of decibel dan. Dan heb je veel meer voor je geld :)

RJBanthum 27-03-2009 @ 13:34:43

Nou EvoViper7, ik ben misschien heel brutaal dat ik dit zeg zonder ooit naar dance-valley, defqon of decibel te zijn geweest, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat je op Dance Valley meer waar voor je geld krijgt. Alleen als je per se voor 1 muziekstijl komt, tsjah, dan kan je beter elke euro besparen op dance valley en uitgeven op defqon.

Snor 27-03-2009 @ 13:48:19

Defqon & Decibel 1 muziekstijl? Laat me niet lachen zeg.

Khadber 27-03-2009 @ 13:52:49

DefQon en Decibel trekken een heel ander publiek.

Dit is een veel diverser festival, waar de nadruk WEL wat meer op de minder harde stijlen ligt. Toch hebben zij er een redelijke line-up voor de hardere dingen doorheen weten te halen. Activator Live is een gigantisch goede zet, UDC is één van de weinigen die dat door heeft. En een aantal upcoming DJ’s zijn niet verkeerd. Ze hebben het ook slim aangepakt om de hardtrance-scene, die keihard groeit, een plekje te geven. De Classics stage ziet er ook gewoon puik uit met een hele diverse line-up van Hardtechno, Early Rave en Oldskool.

Ik snap dat niet elke stage Hardstyle is, en daarom er minder mensen op deze website te porren zijn voor dit feest, maar als je naar de line-up overall kijkt hebben ze het gewoon echt gigantisch goed voor elkaar. Met het wegvallen van Black in de avond mazzelen ze ook!

Zinloos geluid 27-03-2009 @ 14:00:25

Klopt, ben er voorheen nooit naar toe gegaan omdat Black op dezelfde datum was, ik had na Black 2008 amsterdam tegen mezelf gezegd datik voortaan eerst naar dance valley ging en daarna meteen door naar Black, maar dat gaat helaas toch niet door :cry:

EvoViper7 27-03-2009 @ 17:24:02

Nou ik luister alleen maar hardstyle en soms hardcore. Aangezien we hier op hardtraxx zitten ga ik ervan uit dat iedereen dit luistert, anders zat je wel een trance site oid..

Bij een feest kom ik voor de muziek en dat moet in het genre van the harder styles zijn. De rest kijk ik toch niet naar om. Ik heb dus liever 1 feest met alleen maar hardstyle, dan 20 feesten met trance. Bij dancevalley heb ik dus niets te zoeken, aangezien ik dan toch alleen maar bij de hardstyle sta. En dat voor 60 euro? Dan sta ik liever op defqon/decibel. Dan heb je tenminste wel keus uit goede namen.

Mijn mening…

The Anim0l 27-03-2009 @ 19:01:02

@ evo
haha en k dacht dat je voor de muziek ging en niet voor de namen xD

Nout 27-03-2009 @ 19:30:39

aparte hardstyle line up, niet mijn smaak ;)

Jens 27-03-2009 @ 21:18:43

Suckt

HardStyler 28-03-2009 @ 11:51:24

Slecht, idd !

Mil�n 28-03-2009 @ 14:01:46

Het beste in hard style and beyond ??

Ken betere line-ups..

Barto 28-03-2009 @ 23:53:09

The machine? hij en draaien.. mm oke, zijn releases zijn wel leuk opzich maar heb hem wel eens horen draaien en dat valt flink tegen