De Hard Dance Awards 2009

Op vrijdag 27 februari 2009 zullen de Hard Dance Awards 2009 weer uitgereikt worden aan de DJ’s/Producers voor hun bijdrage in de Hard Dance scene. Het evenement vindt plaats in de Leeds Academy (GB) en zoals elk jaar heb je de mogelijkheid om te stemmen!

Wie zal dit jaar de awards opstrijken voor de bewezen diensten in de Hard Dance scene? Het is aan jou om te beslissen. Stemmen kan vanaf 6 december op de officiële website www.harddanceawards.com waar je jouw stem kan uitbrengen in categorieën waaronder: Beste DJ, Beste Producer, en Best Label, en ook in 3 nieuwe categorieën.

In de Main room van dit evenement vind je onder andere Showtek terug, winnaar van vorig jaar met de track “Showtek – FTS”.

May the best win! :)

Hard Dance Awards 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-12-2008 om 19:24 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
Joost 09-12-2008 @ 20:17:21

ik heb beste website hardtraxx ;)

PsygoSkunk 09-12-2008 @ 21:01:55

Me 2 ;)

Jor-D 09-12-2008 @ 21:04:26

Wat lief van jullie :>

Mol 09-12-2008 @ 22:35:52

[quote comment="2412"]Me 2 ;) [/quote]

+3

Makxz 10-12-2008 @ 10:15:57

Haha ik heb da ook :p beste dj DBSTF :D

Mol 10-12-2008 @ 10:54:23

Hehe beste DJ / Prod steun ik toch Zany weer..

Als Showtek weer wat wint, slaat dit nergens op en zouden die awards opgeheven moeten worden.

Snor 10-12-2008 @ 11:30:09

Zany & Frontliner ff flink opgehemeld, welke site ik heb ingevuld is natuurlijk duidelijk ;)

Khadber 10-12-2008 @ 11:55:34

Op sich vond ik FTS vorig jaar best een terechte winnaar, was gewoon een populaire track, beide versies op 1 gestaan in de HS top 40 (wat dus aangeeft, 2 maanden op 1).
Moet alleen wel zeggen dat het waarschijnlijk weer een dikke Engelse aangelegenheid gaat worden, gezien namen als BK en dergelijke. (Niets mis met BK of Dark By Design, Blackout is een ZEER goede plaat bijvoorbeeld).
TBY als Producer, NC als DJ. Track is Rage geworden.

wieweet 10-12-2008 @ 18:52:06

frontliner +1
en hardtraxx natuurlijk:D

Sjaak 10-12-2008 @ 20:07:53

Mol je lult uit je nek. Dat jij als Nederlander klaar bent met Showtek wil niet zeggen dat ze dat in de UK ook zijn. Ik zou die laatste video van die gasten in Schotland maar eens kijken en dan zou het mij niet verbazen als Showtek daar weer een prijs pakt. Of het nou Showtek, Noisecontrollers, Prophet of wie dan ook is.. het is al super als er een hardstyle artiest tussen staat.

Mol 11-12-2008 @ 06:20:27

Ben ik het niet mee eens, dat hoeft van mij niet zo nodig.

Marijn 12-12-2008 @ 12:22:30

spacer als beste track

Myron 12-12-2008 @ 17:19:46

Frontliner and hardtraxx

Dave 12-12-2008 @ 17:45:21

Wat een moeilijke lijst zeg er zijn zo veel goeie tracks, DJS en producers.. maar toch heb ik gekozen beste DJ Headhunterz, label Scantraxx, beste nieuw komers de Beat Providers beste remixen Wildstylez en site deze site natuurlijk :D o en beste track The nasty boyz – Angel blijf ik geweldig vinden :)
En producer was ook verdomme moeilijke vraag maar toch maar Headhunterz gekozen zat te twijfelen tussen Zany, D-Block en S-Te-Fan maar toch maar hhz gekozen.

Makxz 12-12-2008 @ 22:58:06

Beste DJ; DBSTF
producer; DBSTF
label scantraxx
remixes wildstylez
beste nieuw komer scope dj
beste track here it comes (dbstf mix)

ja ik weet het bij de fear fm top 10 stond music in you (scope dj rmx) bovenaan maar daar heb ik spijt van :’(

Reageren