De Q-dance Feestfabriek: Line-up, trailer en website

Q-dance heeft zojuist de line-up, trailer en website online gezet van haar 10 jarig jubileum genaamd: “De Q-dance Feestfabriek”, welke op 10 juli aanstaande wordt gehouden in de Amsterdam ArenA.

Line-up:

Oldstyle Outburst
Buzz Fuzz
Franky Jones
Gizmo

Qlubtempo Parade
Daniele Mondello
DHHD
Isaac
Luna
Pavo

Top 25 Aller Tijden
The Prophet

Party Crew
Alpha²
Brennan Heart
Deepack
Donkey Rollers
Technoboy
Zany

Party Lab
B-Front
Beat Providers
D-Block & S-te-Fan
Digital Punk
Frontliner
Headhunterz
Noisecontrollers
Slim Shore
Wildstylez

De Eindshow
Endymion
Evil Activities
Noize Suppressor
Outblast

VIP Ruimtes:
Italiaanse VIP sessie
Stephanie
Technoboy
Daniele Mondello
Activator

Studio Sessions
Minus is more session by Luna
Scantraxx sessie met The Prophet
X-Rate sessie met Isaac
Fusion sessie met Zany

Das Bierfest
Gary D
Scot Project
Derb
Melani Di Tria

MC’s:
MC DV8
MC Villain

Q-dance vertelt:

Waarde feestliefhebber,

Al 10 jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dance muziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan 1,5 miljoen bezoekers, zien wij onszelf als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van ons 10 jarig jubileum: “de Q-dance Feestfabriek”. Wij geven de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in onze gekke party-keuken.

Voor dit eenmalige spektakel hebben wij de Amsterdam ArenA gehuurd. Niet alleen omdat wij dit stadion denken om te kunnen toveren tot een feestparadijs, maar ook omdat deze locatie het beste past bij de grootse plannen die wij hebben met ons jubileum.

Om recht te doen aan 10 jaar historie komen we er niet door met 10 artiesten de avond in te vullen. Vandaar dat er speciaal voor het jubileum een aantal muzikale blokken zijn ontwikkeld waarin we onze slogan ‘representing the harder styles in dance music’ eer aan kunnen doen.

Check hier de Feestfabriek video en de website voor het uitgebreide programma van deze nacht.

Voor een kijkje achter de schermen in onze feestfabriek betaal je 60 euro, maar daar mag je dan ook een heel bijzondere en verrassende nacht voor terug verwachten. Daarnaast zijn wij natuurlijk jarig en wie jarig is trakteert:
- De eerste 250 gekochte kaarten verdubbelen wij, je krijgt voor elk gekocht kaartje eentje extra
- Kaartje 251 tot 1500 upgraden wij naar VIP

De Q-dance Feestfabriek – Acties
Hierbij alle acties op een rijtje omtrent de kaartverkoop op 1 mei van De Q-dance Feestfabriek:
- De eerste 250 kaarten worden verdubbeld
- Het 251e kaartje tot het 1500e kaartje wordt geüpgrade naar VIP

Verder verloten wij onder alle kaartkopers een aantal mooie prijzen in
de grote Q-dance loterij:
- 10 special edition Q-dance horloges van TW-steel
- 4 VIP decks, waarmee je met 9 vrienden of vriendinnen je eigen feestje kunt vieren
- 500 VIP upgrades
- 500 DVD’s
- 1 “Orange Card”: Wij regelen voor jou en een vriend of vriendin de komende 12 maanden al je Q-dance feesten. Je bent een heel jaar lang overal als VIP bij en als klap op de vuurpijl betalen wij je vliegreis en hotel naar Defqon.1 Australië (2 personen).

Iedereen die een code heeft bemachtigd en een kaartje heeft gekocht willen wij bedanken voor het vertrouwen. Dit vertrouwen willen wij belonen, je krijgt kosteloos de DVD van het feest thuis gestuurd zodra deze gereed is. Ook voor deze verkoop zullen wij de eerste 250 kaarten verdubbelen, feesten doe je namelijk met je vrienden. De eerste 250 verkochte kaarten zijn geregistreerd. Daarnaast ding jij natuurlijk ook mee met de grote loterij zoals hierboven beschreven.

Elke winnaar krijgt vanzelf bericht, hou je mailbox in de gaten!

De kaartverkoop start op 1 mei, om 13:00 uur. Nu al kun je het “VIP Hotel package” bestellen overigens als je echt alles geregeld wilt hebben, via deze link.

We hebben het altijd al gezegd, maar zonder jullie als trouwe bezoeker waren onze feesten nooit zo goed geworden. Uit de hele wereld kijkt men vol verbazing naar het enthousiasme en de energie van jullie. En terecht! Respect!

Op 10 juli gaan we Nederland en de rest van de wereld ons van onze beste, gekste, vetste, stoerste en meest vrolijke kant laten zien. Wij hopen dat jullie erbij zijn. We zouden het leuk vinden als jullie iets anders willen aandoen dan normaal. Niets moet, alles mag. Check de kleding van de artiesten om je te laten inspireren.

Wij kijken al een tijdje uit naar dit feest en hebben de meest waanzinnige ideeën voor het grootste Q-dance indoor spektakel ooit.
Zorg dat je erbij bent, want het vindt maar één keer plaats!

Tot 10 juli! En anders natuurlijk op Defqon.1, Q-BASE of een ander Q-dance feest deze zomer, wij hebben er meer zin in dan ooit!

Feestelijke groet,

Q-dance

De Q-dance Feestfabriek



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-04-2010 om 23:39 door Jor-D | Translate:

Reacties (66)

Plaats reactie
Jor-D 23-04-2010 @ 23:40:24

Pfoeew. Een hoop informatie in 1 keer.

Hele dikke line-up. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken!

Stokbrood 23-04-2010 @ 23:46:40

hoop gelul de laatste week over Q-Dance, maar hiermee doen ze toch goede zaken… HOLY SHIT! :D

hardstylerrrrst 23-04-2010 @ 23:48:48

psyko punkzzzz ???? naja jammer dat er alleen platinum artiesten zijn zowat…. maar wordt een feestje !

Aldi 23-04-2010 @ 23:49:26

WAAAAROMMMMM moest ik m’n vakantie precies die week plannen :cry: :cry: :cry:

stefaneke 23-04-2010 @ 23:54:36

Wat houd dat “studio sessions” in?

Nikkos 23-04-2010 @ 23:56:03

Q-dance is echt goed bezig:respect:!!!!!!

Oxbow 24-04-2010 @ 00:04:44

Qlubtempo parade (l)

djpatt 24-04-2010 @ 00:08:17

je zult maar geen vip hebben

dan mis je het vetste

djpatt 24-04-2010 @ 00:09:38

@ hardstylerrrst

waarom moeten toch overal de psyko punkz staan

hebben ze al zoveel bereikt, dat ze onmisbaar zijn op zulke feesten

ze mogen blij zijn dat ze op in qontrol stonden laatst

HARDSTYLE_XD_tbse 24-04-2010 @ 00:12:12

als ge die Orange Card wint ö :p

k ben ook op reis die week :mad: :mad:

HardstyleLover90 24-04-2010 @ 00:13:22

Ja v’domme hier wil ik dus heen. Ik had 2 code’s maargoed me maten konden niet of wouden niet!!! :mad: Zonde dat ik dit feest moet missen… lijkt me echt gruwelijk en ze zeggen inderdaad van; dit feest vind maar 1x plaats dus wees erbij!

hardstylerrrrst 24-04-2010 @ 00:14:16

@djpatt naja als je kijkt naar sommige namen hebben ze toch een hoop meer bereikt.

Rik 24-04-2010 @ 00:20:42

Jezus christus, wat heb ik hier zin in :D

Stefanoviic 24-04-2010 @ 00:26:04

Doe mij die orange card dan :P

PatrickDRD 24-04-2010 @ 00:31:37

Tering ook in me vakantie :S

styl0w 24-04-2010 @ 00:33:11

Ongekend! Dit word een hele zieke party!

dj-rico01 24-04-2010 @ 00:33:22

zeker kaarten regelen, misschien wel hotel bestellen :D

Zirkumflex 24-04-2010 @ 00:36:49

Jammer, geen Zatox of Tatanka.

Mannonymous 24-04-2010 @ 00:51:17

HEEEEEL ERG DIK!
maar geldt dit:
- Kaartje 251 tot 1500 upgraden wij naar VIP
ook voor die code actie?!?

Diamanic 24-04-2010 @ 00:52:10

mooi dat Activator toch nog es op een Q-dance feest komt te staan :D _O_

Henk vant hoekske 24-04-2010 @ 00:57:35

(l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) Wat zal ik heerlijk slapen vannacht, en in mijn droom dit feest alvast beleven!! :D

RS. 24-04-2010 @ 00:59:58

@ mannonymous

Denk het niet, zo staat het er niet in ieder geval, want dat gaat over de kaartverkoop van 1 mei. Helaas:( Maar wel lekker dvd binnen dus:)

Mannonymous 24-04-2010 @ 01:19:50

@ RS. nja ik haal op 1 mei sowieso nog wel setje kaarten voor maten van mij, hopen dat ik daar bij de eerst 1500 zit.. krijgen zij mn niet vip kaarten(H)

Sunboom 24-04-2010 @ 01:46:17

Oke… Ik moet zeggen dat ik nou toch wel spijt heb dat ik niks heb gedaan met m’n code.

GReddy 24-04-2010 @ 01:51:06

eerste actie al binnen (niet thuis ofzo) krijg een DVD :D we wachten af voor meerdere acties het kan nu al niet meer stuk gaan dit feest wordt echt super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

G1LL 24-04-2010 @ 01:57:06

Woooooooooooooot! Denk dat ik niet de financiële status heb om dit te bekostigen :P Wel erg vet (l)

W0uT3R 24-04-2010 @ 02:09:00

Heeeel erg dik….baal echt ontzettend dat ik er niet bij kan zijn… i.v.m een ander feest

C-Mind 24-04-2010 @ 09:08:56

Oldstyle Outburst
Buzz Fuzz
Franky Jones
Gizmo

Qlubtempo Parade
Daniele Mondello
DHHD
Isaac
Luna
Pavo

(l)

JB 24-04-2010 @ 09:26:05

Maar weer geen Zatox ofwel ? :cry:

Qre8ive 24-04-2010 @ 09:26:54

Weer geen zatox nee. beetje maf :)

Q-dance4live 24-04-2010 @ 10:01:06

Lekker zeg!!

Geen vakantie, al kaartjes in bezit, een avond om nooit te vergeten :D

DJ Drake-D 24-04-2010 @ 10:41:14

MAGNEFIEK filmpje! hahahhaa Heel origineel!

eQuarXz 24-04-2010 @ 10:41:33

Oeh, wel DVD dus :)
Maar 1e 250 kaarten met code dus verdubbeld.. ik heb gewacht op het laatste moment met kaarten kopen :cry:

Orange kaart = ZIEK :D

Klementino 24-04-2010 @ 10:45:53

mn vrienden kunnen ook niet :( ach des noods ga ik alleen… moet hier gewoon bij zijn :D

letwan 24-04-2010 @ 10:57:43

oowjooo eindelijk weer zo’n feest in de Arena:D

gaat knallennnnde worden

flevoboys 24-04-2010 @ 11:47:19

>.< Ik zie anders geen Psyko Punkz in de line up?

I_K 24-04-2010 @ 11:59:07

en of ik kaartjes moet hebben !

sjuul 24-04-2010 @ 12:06:12

Doe mij die orange card maar:D

raiser 24-04-2010 @ 12:27:39

gaat dik feestje worde hehe

Beat Providers nu al op zoon feest ze gaan lekker door de manne uit katwijk

Mol 24-04-2010 @ 13:19:28

Wat godse vet weer :D Thanks voor de DVD alvast Q-dance!

Josh-T 24-04-2010 @ 14:19:05

krijgen we de DVD nou, of zijn de verzendkosten gratis? Want er staat :”je krijgt kosteloos de DVD van het feest thuis gestuurd zodra deze gereed is”.

Qre8ive 24-04-2010 @ 14:53:54

Als je voor de DVD moest betalen was het niet kosteloos meer he ;)

Hardstyleking 24-04-2010 @ 15:28:09

nicce nice nice!

HSaddict 24-04-2010 @ 16:11:52

Allemachtig, ik MOET en ZAL aan kaartjes komen (l)

daamen 24-04-2010 @ 17:13:30

dit wordt inderdaad het dikste feest ooit. te vet thema. te vette line up. maar wat doen in godsnaam beat providers, slime shore, digital punk en b-front hier. met alle respect. wat hebben die in 10 jaar gepresteerd. Zatox was al vanaf 2006 bezig met dikke tracks te produceren, Showtek nog eerder.

NaarDeQlote 24-04-2010 @ 17:18:17

Respect voor Q :)

NaarDeQlote 24-04-2010 @ 17:33:20

Q-dance heeft zojuist de line-up, trailer en website online gezet haar 10 jarig jubileum genaamd:

Rare zin trouwens :P

ComingHard!RealHard! 24-04-2010 @ 17:52:05

Nondekneiters.. ben ik ff blij met mn kaartje!!

Maar hoeveel zalen zijn daar wel niet.. of hoe moet ik dit zien?

eMule 24-04-2010 @ 18:19:25

Ik gok dat er 2 area’s zullen zijn, eentje met de gewone en eentje met de VIP … En dan worden die blokken achter elkaar gedaan, met flink wat “battles” tussen DJ’s .. Lijkt mij dan het meest logisch :]

Michelle 24-04-2010 @ 18:40:57

Heel gaaf filmpje en wat een line-up (l)
Helaas ben ik op vakantie in die periode..!!!!

Munster 24-04-2010 @ 18:58:58

Verdomme dat wordt knalle in de amsterdam Arena gaan we weer vughtenare !

Ey punk dont mess , With the motherfucking gangstaaaaaa

CaLLitMusiC 24-04-2010 @ 19:28:42

Ben dan ook op vakantie :(
Dit wordt egt een gruwelijk feest!!!

!!!*youri*!!! 24-04-2010 @ 20:21:34

dit word zoooooo vet:D

Timmer 25-04-2010 @ 12:25:49

@ Stefaneke, is voor vip.

Daniele Mondello ^^

Djenz 25-04-2010 @ 17:14:27

aaaawww :( hadden ze het maar 1 week eerder geplanned

Recklezz 25-04-2010 @ 21:02:24

Leuk vraagstuk trouwens hoor! “De 25 beste tracks aller tijden”
Serieus, ben er nu al 3 dagen mee bezig :D (maar met succes)
Ga er maar aan zitten, zet ‘em op Dov!

Andre 01-05-2010 @ 13:11:42

kaartjes binnen !! we gaan knallen in de arena !!

semtex 01-05-2010 @ 13:17:03

idd kaartjes binnen!

heeft iemand al te horen gekregen of ze verdubbeld worden of vip worden ik was namelijk binnen een minuut binnen.. ^^

jeroentje_1989 01-05-2010 @ 13:52:30

duurt het lang voor zo’n bevestigings e-mail binnen is??

Raymond 01-05-2010 @ 13:53:28

ja bij mij duurde het erg lang… half uurtje heb ik erop gewacht..

Martinos 01-05-2010 @ 14:09:46

ik was met 3 minuten binnen… en ik heb ook nog niks gehoord… mn bevestigingsmailtje was al binnen 5 minuten binnen… :)

Andre 01-05-2010 @ 15:38:07

net mailtje gehad dat mijn kaartjes worden geupgrade naar VIP :) :)

Marcozzz 01-05-2010 @ 17:52:04

Mijn ticketjes werden verdubbeld! had slechts 15 sec wachttijd! Heerlijke actie van q-dance! zo kan ik en mijn vriende voor de helf van de prijs naar binnen! Mailtje ivm de bevestiging hiervan kreeg in de loop van de namiddag, omstreeks half 4. ;)

semtex 01-05-2010 @ 20:03:33

mijn 4 kaarten hebben een vip upgrade:)

MennoM 02-05-2010 @ 00:41:22

Ik had 3 VIP kaarten gekocht en kreeg mail binnen dat ik een upgrade kreeg naar VIP voor 5 kaarten :)

Ik denk dus omdat ik al VIP had gekocht dat ze me 2 VIP kaarten kado doen. moet het nog maar zien… in iedergeval zo meesterlijke line-up krijg je niet vaak meer te zien…

Stormingsoul 02-05-2010 @ 14:37:52

wat houden de vip features in op dit feest? :D