De Q-Dance Feestfabriek: Live video uitzending

Aanstaande zaterdag wordt De Q-dance Feestfabriek niet alleen LIVE uitgezonden op Q-dance Radio, maar ook via Q-dance Video.

Iedereen die er niet bij kan zijn kan vanaf 22:30 op Q-dance.nl LIVE meekijken naar beelden van de Q-dance Feestfabriek in de Amsterdam ArenA.

De video broadcast is afgelopen om 2:00 uur, maar de radio uitzending gaat natuurlijk tot het einde door.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 08-07-2010 om 21:19 door Khadber | Translate:

Reacties (45)

Plaats reactie
FR90 08-07-2010 @ 21:26:17

Waarom heb ik in godsnaam een kaartje gekocht?

1. De meesten kregen gratis kaarten bij een bestelling;
2. Het is te volgen via Q-dance radio;
3. Het is te volgen via Q-dance tv;

Bier is thuis veel goedkoper :P

Neemt toch weer een deel van het ‘speciale’ weg van dit evenement..

Wesz 08-07-2010 @ 21:30:15

Zal mij benieuwe met LIVE Stream gaat het al fout, en dan nu LIVE Video?

Perry’d 08-07-2010 @ 21:34:22

Krijg je dadelijk die kop van Jeff 7 uur te zien :p

TBA 08-07-2010 @ 21:56:39

Haha @ Perry’d, mag toch hopen van niet :P Alleen die stem van hem is al erg genoeg.

patrickjeb 08-07-2010 @ 22:29:01

Haha dit word vet :P

walluuhr 08-07-2010 @ 22:33:08

wordt nice! Er is mij een gratis kaart aangeboden maar heb dit om persoonlijke redenen moeten afzegge :( dan toch maar zo iets meepikken :)

DarkNoize 08-07-2010 @ 22:41:01

Hopelijk wordt dit ook opgenomen en later downloadbaar?
Of is er iemand hier zo vriendelijk die dit op zou kunnen nemen?
Ik kan het namelijk niet zien, maar wil het wel graag terugzien!
Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.
Hopelijk kan ik het zondag dus even rustig terugkijken ^^

Q-dance4live 08-07-2010 @ 23:09:58

Tsja… wat moet ik hier van vinden

Weet wel datwe een mooi feestje gaan bouwen met z’n alle
(hoop dat er toch wel 80% van de kaarten verkocht zijn)

Addo 09-07-2010 @ 00:42:39

Ehm wie streamt nu in godsnaam 3 en een half uur live video :D
Mooie manier om je download limiet naar de knoppen te helpen.
Dan download ik toch liever wat setjes hier :D

En zoals de meesten zeggen; Waarschijnlijk veel ‘How much can you talk mixes’

The Anim0l 09-07-2010 @ 07:45:54

dit word een weekend om nooit meer te vergeten

FRArnold 09-07-2010 @ 09:10:31

Haha Animol!!

sambaaa 09-07-2010 @ 10:09:02

Ben het eens met Fr90
Q-dance heeft veel mensen blij gemaakt met gratis kaarten. maar de mensen die niks hebben gewonnen worden in mijn ogen gewoon genaaid

Dustydus 09-07-2010 @ 11:24:12

Veel plezier achter je pc. xD ik koop liever een kaartje om helemaal uit me dak te gaan.

Dustydus 09-07-2010 @ 11:24:54

@ Q-dance4live het is groot daar wees maar niet bang dat het rustig is xD

SoundTunerZ 09-07-2010 @ 11:26:32

haha eerst met q dance radio loopt jeff e dr de hele tijd door heen te lullen. Zou die nu dan steeds met zn kop in beeld komen echt gwn voor de camera zodat je 10 minuten niks zit en dat ie een of ander kut interview gaat houden :P

derniels 09-07-2010 @ 11:58:25

ik hoop doordat het niet uitverkocht is er weinig dagjes mensen komen. maar het wordt zeker een super feesje, wat een line-up!!!

Joshua 09-07-2010 @ 12:03:18

hahah ben benieuwd! wel vet dat ze het proberen maar dit zal wel heel erg lage kwaliteit zijn? tenminste als de radio als zo slecht is dan zal het beeld wel helemaal bagger zijn. Maar ik ben benieuwd!

Joshua 09-07-2010 @ 12:04:26

@Addo download limiet? in wel tijdperk leef jij joh:P

Shevie 09-07-2010 @ 12:30:31

@ derniels – Hoe ziet een dagjesmens eruit? En wat is er erg aan dat deze erbij zijn :’) Het gaat toch om de muziek?

MyztR 09-07-2010 @ 12:32:50

ff checken maar zaterdag…

Martinos 09-07-2010 @ 12:57:00

lolz: live video….gewaagde keuze.
Zoals hierboven al gezegd is: 7 uur lang die harses van Jeff? Mooi niet…gelukkig ben ik er zelf bij :P

Mol 09-07-2010 @ 12:57:26

Haha vette shit, hopelijk worden de sets wel fatsoenlijk uitgezonden!

tomb 09-07-2010 @ 13:37:21

Beter laten ze die video dan weg en hangen ze Jeff-E op ofzo.

eXitium 09-07-2010 @ 13:43:07

Beter snoeren ze idd die jeff-e de mond… gohh de hele defqon uitzending dankzij hem verneukt

Izbut 09-07-2010 @ 14:12:45

Die gaat kappot…

En Jeff-E mag van mij kappot…

letwan 09-07-2010 @ 16:21:56

ik hoor dat er een reuzenrad gaat komen in de arena:p

http://www.youtube.com/watch?v=TTER-uogsNM

Delcone 09-07-2010 @ 18:11:50

Idd dat zal wel het decor zijn(mainstage)
Daar zullen echt geen mensen in komen iig!

DarkWave 09-07-2010 @ 19:18:57

Hey Guys. First of all don’t judge me for my bad english, i’m from Latland.
I have a ticket on Qdance Feestfabriek and i give someone for free. It’s not Fake.
so maybe who want to take a friend or your girlfriend on fest writе me
i promise some one of you become lucky.

sjuul 09-07-2010 @ 19:54:38

@Shevie
een dagjesmens is iemand die denkt, laat ik ook eens een x naar zo’n feestje gaan want het schijnt erg leuk te zijn. denk aan defqon en qlimax, soms vinden ze de muziek niks aan maar omdat ze kunnen zeggen dat ze er zijn geweest gaan ze er heen. En die mensen staan vaak stil en verpesten de sfeer

sjuul 09-07-2010 @ 19:59:36

@DarkWave,
Can I have the ticket?
send me on email please?
I would really appreciate that

Spanjer 09-07-2010 @ 22:18:39

Ik denk dat ik toch liever naar de radio luister, want ik ga ook niet heletijd naar die video staan te kijken. Leuk nieuw concept toch, maar de mensen die er heen gaan zijn deels weer de dupe.

H4rdstyleLova 09-07-2010 @ 22:44:25

@ sjuul , totaal mee eens , idd vooral op defqon en qlimax zie je ernorm veel dagjesmensen , ik haat dat volk , stilstaan en beetje popy jopy doen . ghb barbie sletjes en van die mooiboy’s bah ,, goeie aanrader is q-base > veel liefhebbers en gekke buitenlanders die goed loos gaan , ook de aftermovie van defqon , kijk daar eens naar de main hoeveel mensen daar stilstaan , jeuj… :p

Mike-O 10-07-2010 @ 00:37:38

Defqon.1 2010 is ontworpen voor dagjesmensen.
De line-up van de mainstage, het design en de aftermovie is alleen maar gebasseerd op de mainstage.
Decibel en Q-base nijgen er een stuk beter uit te zien, alleen als je de line-up al bekijkt

santiagojwz 10-07-2010 @ 00:40:58

DarkWave, If you still own the ticket, please contact me via Userlist here. I would appreciate the free ticket.

Kind regards.

D-tail 10-07-2010 @ 15:19:50

@Mike-O

oh ik vind defqon altijd wel leuk hoor :P mooi weer en mooie meiden.. muziekje erbij
maar das ook de dagjes instelling.. dus ik geef je ook wel gelijk
Q-base is idd nog wat lekkerder underground sfeer zoals dat bij hardstyle zou horen.
ben dit jaar jarig en aanwezig op Q-base!

Mike-O 10-07-2010 @ 17:39:44

Naar Defqon ging ik sowieso ook met een andere instelling heen als nu naar Q-base. Dat kan ik je nu alvast vertellen. Ik wou graag veel van de main zien omdat dat daar de sfeer bleek te zijn. In de blue was nog een betere feestsfeer te vinden, wat een saai kutvolk op de main dit jaar zeg…

D-tail 10-07-2010 @ 18:47:42

altijd zo.. met in qontrol vond ik dat ook in 2009

Bier Tanken 10-07-2010 @ 22:44:34

Edit: Gevonden maar er valt niet fatsoenlijk naar te luisteren, hij hapert steeds.

Hybrixx 10-07-2010 @ 22:51:55

Ligt het aan mij, of zuigt die stream echt enorm hard, met buffers van een minuut voor 2 seconde speeltijd?
Aan m’n download snelheid ligt het niet.. :S

Mike-O 10-07-2010 @ 22:53:07

Mijn pc is zoooo sloom van zichzelf, maar de stream doet het heerlijk.. Had ik nou maar wel een kaartje gekocht :( t ziet er zo gek uit!!!

Dennikx 10-07-2010 @ 23:15:56

Bij mij zuigt die livestreaming ook, blijft nu helemaal vasthangen. Zag er wel vet uit zo met die reuzerad en zo

Mike-O 10-07-2010 @ 23:29:27

soms blijft ie hangen, maar nu al 10 minuten niet meer. bij mij was het een kwestie van refreshen

stefaneke 11-07-2010 @ 00:19:03

soms blijft ie bij mij ook wel eens haken, maar doet het snel daarna gewoon weer :P.

Lumines 11-07-2010 @ 01:32:43

Toch wel gaaf!

HardstyLennert 11-07-2010 @ 03:45:23

Blijft wel vaak hangen !
maar kom maakt niet uit xd
gewoon lekker los gaan hier in me kamer =D

Reageren