De Q-dance Feestfabriek: ‘Top 25 Aller Tijden’ bekend gemaakt

Q-Dance viert het 10-jarig bestaan dit jaar zoals vele wel weten, daarom wil Q-Dance een top 25 aller tijden set neerzetten op De Q-Dance Feestfabriek. De stemmen zijn geteld en de 25 meest gestemde tracks zijn zojuist bekend gemaakt.

Top 25 (willekeurige volgorde):
Deepack – Prophecy
Blademasterz – One blade
Headhunterz – The sacrifice
Tat & Zat – Gangsta
Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers – Tonight
Technoboy – Ti sento
Zany & DV8 – Nothing else matters
Noisecontrollers – Crump
Donkey Rollers – Followers
Headhunterz – Scrap Attack
Davide Sonar – Natural
Wildstylez – KYHU (Noisecontrollers rmx)
Duro – Cocaine MF (Al pacino mix)
JDX – Live the moment
The prophet vs Deepack – Stampuhh
Headhunterz – Rock civilization
Southstylerz – Pounding senses (deeper inside mix)
Showtek – FTS
Frontliner – Spacer
Noisecontrollers – Attack again
DBSTF – Music made addict
Builder – Her voice (Super bass mix)
Technoboy – Rage
Noisecontrollers – CTRL.ALT.DELETE
Crypsis & Sasha F – Get hit

De volgorde van de lijst wordt nog even geheim gehouden tot 10 juli!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-06-2010 om 15:13 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (144)

Plaats reactie
Helya 23-06-2010 @ 15:14:00

Nice lijstje! :)

Jor-D 23-06-2010 @ 15:14:53

Leuk lijstje ja, maar niet voor een Top 25 “Aller tijden” ben ik van mening….

broodroosterr 23-06-2010 @ 15:15:52

waar is art of creation dan? >.<
gangsta is alles behalve legendarY imo :cry:
imo!

mvo 23-06-2010 @ 15:19:23

fail +1

Mol 23-06-2010 @ 15:21:45

Lelijke lijst, duidelijke fail, zoals verwacht als er gestemd mag worden.
Hoe is dit een top 25 aller tijden? Eerder een top 25 van de laatste 2 jaar.
Heeeeeel erg minder dit.

roberttt 23-06-2010 @ 15:22:00

dit zijn toch merendeel nummers van de laatste paar jaar … dus top 25 allertijden :huh:

qorbatjov 23-06-2010 @ 15:23:12

Dit moet wel een grapje zijn. Scrap attack staat er ook in trouwens xD

Wous1989 23-06-2010 @ 15:27:31

Blademasterz – One Blade… nog steeds mijn nummer 1 :D

Helya 23-06-2010 @ 15:27:33

Jha wel vond ook wel dat er teveel van ‘nu’ in staat. Had meer gedacht aan oudere songs

WIJNUH 23-06-2010 @ 15:34:26

alleen the prophecy, followers, tonight, gangsta, one blade, her voice en cocaine mf zijn terecht, de rest mag van mij eruit en vervangen worden door echte klassiekers (geen nummers als fts en stampuhh bah)

Woebe 23-06-2010 @ 15:35:38

maken ze daar niet zo’n leuke mix van? (A)

maar goede lijst geworden (Y)

sambaaa 23-06-2010 @ 15:36:08

wat een gemiereneuq stuk voor stuk fantastische platen!
wat wordt dit een vet deel van de avond! kan niet wachten

oostzaner 23-06-2010 @ 15:38:41

Wat Jor-d zegt.

johnlienden 23-06-2010 @ 15:42:05

Ik dacht dat dit ook al de volgorde was :$
Nu maar afwachten in hoeverre de dikke “oude” klappers bovenaan gaan eindigen.
Ik proef een top 3 met MMA, Tonight en Live The Moment >.<

JolleNL 23-06-2010 @ 15:42:29

Naja, beetje jammer. Gelukkig kan The Prophet ook niets aan deze lijst doen anders werd hij helemaal gebasht. :p

sanderovic 23-06-2010 @ 15:44:20

Ik denk dat er een hoop mensen hebben gestemd die pas net in de hardstyle scene zitten. Damn er staan veelal nieuwe tracks in….

Here’s Johnny van Deepack mis ik!!

R.ick 23-06-2010 @ 15:49:15

Scrap Attack in de lijst :huh:

epic fail >.<

Ducaz 23-06-2010 @ 15:50:25

Leuke lijst, en je kan nooit iedereen tevreden krijgen hiermee. Dus ik ben allang blij dat er een paar inzitten die voor mij goed zijn. :)

Love_Fulfilled 23-06-2010 @ 15:51:16

Music Made Addict en Scrap Attack? Wat een giller >.< .

Verassend dat Get Hit er tussen staat :) .

Hardstyleking 23-06-2010 @ 15:51:50

wat een faallijst, maar ja niks aan te doen

Lyst 23-06-2010 @ 15:56:12

Ik snap niet dat al die mensen van de nieuwe generatie stemmen. Hoe kun je nu een top25 allertijden bepalen als je niet eens 30% van de noemenswaardige nummers kent.
Dat is hetzelfde als je de hele wedstrijd naar Van der Vaart kijkt en de andere spelers negeert en vervolgens hem uitroept tot man of the match.

sanderovic 23-06-2010 @ 15:57:57

lol @ lyst :) Ik geef je 100% gelijk daarin :D

Q-dance4live 23-06-2010 @ 15:59:55

100% met Jor-D eens

Maar het feestje word fantastisch! En we hebben ook nog de Qlubtempo parade!!

;)

overdrive 23-06-2010 @ 16:06:27

Deze lijst is echt om te huilen gewoon. Echt zo goed als alleen maar nummers van de laatste 2 jaar.

Waar is een track zoals War Machine bijvoorbeeld :|

kevinsep 23-06-2010 @ 16:18:14

Niet mijn mening iig :( Hij is niet slecht, maar niet de top 25 van de laaste 10 jaar waard ^^

TonyT 23-06-2010 @ 16:33:06

Slechte lijst zeg..

Builder – Her voice (Super bass mix)
Southstylerz – Pounding senses (deeper inside mix)
Davide Sonar – Natural
Donky Rollers – Followers

Zijn alle 4 legendarisch strakke tracks, staan ook in mijn top25 allertijden.

Maar serieus…stampuhh? Dat is wellicht 1 v.d slechtste tracks ooit, samen met nothing else matters. Evenals die overhypte Live the moment, het wanhopig slappe scrap attack en ‘t zeikerige Ti Sento.

Een lijst om te janken, weet precies wat voor een doelgroep er heeft gestemd…

Q-Dominic 23-06-2010 @ 16:33:14

Slaat nergens op dit.. Hoe kan dit nou top 25 aller tijden zijn als er bijna geen platen van voor 2007 zijn?
(behalve de sacrifice, en the prophecy en followers)
Maarja was te verwachten en we hebben idd nog de qlubtempo parade:)

dj bassjunky 23-06-2010 @ 16:36:39

Wat overdrive zegt…
Waar zijn de echte vette platen?

Struikrover 23-06-2010 @ 16:46:35

@Lyst
Omdat dat gevraagd is aan de mensen in het algemeen, en niet alleen aan de mensen die er vanaf 2000 al bij zijn, en zo te zien zijn die mensen ook helemaal niet meer in deze scene van hardstyle te vinden.. Anders hadden er echt wel meer early platen tussen gezeten.. Had je toch al je early vriendjes moeten optrommelen, dan had je misschien je zin gekregen :)

Timmer 23-06-2010 @ 16:50:22

Echt kut dit :(

JB1991 23-06-2010 @ 16:51:34

Wat een klote lijst zeg.. Noemen ze dit aller tijden. Dit zou ook gewoon een set kunnen zijn van iemand die gewoon draait

EvoViper7 23-06-2010 @ 16:56:06

Wat een zeikstralen hier zeg…
Dan hadden jullie je eigen nummers maar moeten submitten. Het gaat niet om jouw lijst, maar om de totale lijst.
Dat jij iets een goede klassieker vindt wil niet zeggen dat hij daarom maar in de top 25 moet staan. Evenmin hoe jullie redeneren dat een nummer van +10 jaar maar in de lijst moet komen omdat hij meer dan 10 jaar oud is.
Kromme beredeneringen op ten top hier zeg -_-

Lyst 23-06-2010 @ 17:02:53

@Struikrover
Er werd gevraagd voor suggesties voor een top25 ALLERTIJDEN. Als je dan nog maar 1-3 jaar meeloopt van de 10 en je jezelf nooit verdiept hebt verder vind ik niet dat je recht hebt om suggesties te doen of om te stemmen. Zoals ik al zei, hoe kun je bepalen wat het beste is als je nog niet eens 30% van de noemenswaardige nummers kent.
En op GHF staan 5 pagina’s vol met lijsten van early liefhebbers die gestemd hebben. Maar er zijn toch 100x zoveel dagjesmensen.
The Prophet had gewoon de beste 2-3 tracks per jaar moeten selecteren. Q-dance weet ook dat een grote groep mensen de scene heeft verlaten met de overgang. En dan kun je wel zeggen dat ook voornamelijk de nieuwe generatie bij de Feestfabriek te vinden is, maar had dan geen top25 allertijden gemaakt. -_-

@Evoviper7
Ik heb zelf gestemd, ik luister al 8 jaar en heb me ook verdiept in de tracks voor mijn tijd. Ik heb hieruit een eerlijk oordeel kunnen vellen. Natuurlijk blijft het deels een kwestie van smaak, maar de echte klassiekers zijn toch wel voor de meeste mensen hetzelfde. Je gaat me niet vertellen dat er maar 3 klassiekers zijn gemaakt in de periode 2000-2005 en dat er maar liefst 10 klassiekers vorig jaar zijn gemaakt. Het heeft er dus niks mee te maken dat een oude plaat direct beter is, maar met de erg scheve verhouding tussen de jaren die ontstaan is door mensen te laten stemmen die zich nooit verdiept hebben in hardstyle, dus ook geen eerlijk oordeel kunnen vellen.

En houd aub eens op met mensen met een eigen mening, die ze ook kunnen verwoorden, zeikstralen of haters te noemen. Dat jij alles maar accepteert, moet je zelf weten..

Jor-D 23-06-2010 @ 17:02:54

@EvoViper7

Kijk zelf eens goed naar deze lijst man. Een Top 25 ALLER TIJDEN? Dit is voor 90% een Top 25 van de afgelopen 3 jaar, niet aller tijden… Hadden ze voor die tijd geen favoriete nummers dan? Dacht het wel, maar je ziet er niets van terug.

Had bij een eerder nieuwsbericht over deze Top 25 ook al als reactie neergezet dat je deze Top 25 lijst beter door een DJ kan laten maken die al een aantal jaren meegaat. DIE weet wel wat de echte klassiekers zijn en de “nieuwe” klassiekers.

edit: nu weet ik ook wel dat deze Top 25 tot stand is gekomen door te stemmen en dat je er dan weinig aan kan doen dat het op zo’n lijst uitloopt.

Desalniettemin kijk ik uit naar 10 juli :)

Martinos 23-06-2010 @ 17:05:07

Leuk lijstje inderdaad, maar wel jammer dat het alleen maar 2007 en later is. Als het goed is wordt het allemaal lekker aan elkaar gemixt (door de profeet) dus dat zal wel goed komen.
@ Ecoviper7: Ik denk dat je eerste argument op dit forum een beetje spaak loopt. Ik denk dat hier (bijna) iedereen wel zijn eigen top 25 gepost heeft en dat veel mensen veel nummers niet terug zien. Ikzelf vind het wel meevallen, ook al is het niet mijn top25. Ik kijk uit naar 10 juli :D

DarkSymphony 23-06-2010 @ 17:05:22

@EvoViper

het gaat erom dat al die ouwe nummers kapot zijn gedraaid.
en mensen gewoon nieuwe muziek in de top25 willen.
zoals MMA is bijna in elke set te vinden..
mensen raken gewoon enorm uitgekeken om die ouwe nummers ;)

Ragna 23-06-2010 @ 17:06:50

Super van enkele platen!
Mis wel een overload of een machinehead zelfs een control the mind.
jammer van scrap attack, is nu niet echt het beste anthem van een q-dance event
had dan eerder een lost in dreams remix van tat&zat in een top 25 gezien.

Nuja, ieder zijn mening! Je krijgt nu wel eerder een megamix van de laatste jaar …

Martinos 23-06-2010 @ 17:06:53

@ Lyst: Ik had van te voren gehoopt dat the Prophet zelf de mix zou samenstellen, maar ja….dat heeft niet zo mogen zijn. In de eerdere jaren waren die mixjes van the prophet altijd wel lekker namelijk.

M-bition 23-06-2010 @ 17:14:03

First cut!?!?!?!? Pffffff dat vind ik echt jammer!! Maarja had zo’n lijstje wel verwacht en denk wel dat ik aardig los ga op deze plaatjes :D

hdhessel 23-06-2010 @ 17:18:34

nummer 1 terecht :D

Simizle 23-06-2010 @ 17:22:33

Dit kan echt niet.. hier staan nummers in die nog geen jaar oud zijn!?!?!?! Schandalig wederom.. Ga je schamen Q-Dance. Heel diep schamen. In een donker hoedje met ezelsoren..

*slaat met lat op vingers van Q-Dance*

Dustydus 23-06-2010 @ 17:22:35

Luister vanaf 2002 al hardstyle op scrapatack na 100% mee eens !!

AL die nummers zijn stuk voor stuk legendes.

je kan ook geen lijst maken van 2008 tot 2010
als je kijkt van 2000 tot 2010 is deze lijst zeker terecht

@ TonyT

Stampuh was toen echt zeker wel een dikke hit op de grote feesten.

G1LL 23-06-2010 @ 17:29:46

Niemand kan tevreden zijn met zo’n lijst, voor de 1 is de ene track beter dan ander, en een ander denk dat weer anders over. Er staat echt wel nummers tussen die in de top 25 kunnen, maar ook veel die d’r niet in kunnen. En ik mis toch echt Under Attack, ondanks dat deze (nog) niet uit is! :(

QuakerSw 23-06-2010 @ 17:33:19

Wat een lijst is dit zeg?

Hardtyle van alle jaren? Ik zie eerder een top 25 van de laatste 2 jaar.. met Scrap Attack en Natural als dieptepunt..

Een paar nummers kan ik mee leven, maar de helft verdient het niet om in deze lijst te staan maarja.. :huh:

em-dee-em-aa 23-06-2010 @ 17:33:41

Het feit dat Scrap Attack in de Top 25 staat geeft alleen al aan wat een kutlijst het is geworden.

Had (onterecht) nog goede hoop omdat in de voorselectie nog genoeg pareltjes zaten maar het is echt een 2008-2010 hitjesparade geworden. Jammer…

The Anim0l 23-06-2010 @ 17:35:58

waar is donkey rollers – motherfuck :cry:

en zo mis ik nog wel een paar tracks die er gewoon in hadden MOETEN staan

tis nu eerder een scantraxx megamix geworde….

M-bition 23-06-2010 @ 17:37:32

Our Power dan!?!?!? :cry: En anderen van zany en duro enzo!! Zonde!

BassFromAbove! 23-06-2010 @ 17:39:05

Naar mijn mening echt een lijstje om te janken.. Jah de nummers die erop staan zijn wel goed, maar er staat doodleuk maar 1 nummer tussen van de echte grondleggers van de hardstyle. Pavo, Lady Dana, en de Prophet zie ik bijv niet terug (om maar een paar voorbeelden te noemen) alleen Duro is terug te vinden. Weer een goed voorbeeld dat de laatste tijd steeds meer dagjespubliek op de feesten aanwezig zijn ipv mensen die de moeite nemen zich te verdiepen in de muziek… :sad:

broodroosterr 23-06-2010 @ 17:43:03

voor de meeste mensen staan de nieuwste nummers nog het dichts bij (met de daarbij behorende ‘feelings’). in 2007 was power of the mind Het nummer, maar die is (2007 is geeneens heel oud) alweer in de vergetenheid geraakt..

hf voor degene die gaan, arena blijft een leuke locatie :)

back2daparty 23-06-2010 @ 17:48:51

In welk opzicht is dit de top 25 allertijden dan ???? Dit is nou echt zonde, had er 10 x meer van verwacht.
Geenéén oud nummertje te bekennen. DRAMA!!!!!!! :cry:

TonyT 23-06-2010 @ 17:54:12

The Anim0l zegt: waar is donkey rollers – motherfuck

Inderdaad, beste donkeyrollers en 1 van de beste tracks ooit, geen twijfel over mogelijk, technisch hoogstaand en met een zéér hoge klassieke waarde.

BassFromAobve! zegt: Weer een goed voorbeeld dat de laatste tijd steeds meer dagjespubliek op de feesten aanwezig zijn ipv mensen die de moeite nemen zich te verdiepen in de muziek…

Geef je groot gelijk, je weet precies welke groep hierop zou stemmen…smaakloosheid ten top.

Atraxisz 23-06-2010 @ 17:56:48

Waarom Get Hit erin? Is dat zo bekend?

Saimen 23-06-2010 @ 18:00:21

Wat een kut top 25 zeg.. mis onwijs veel platen, dikke fail idd!!

BassFromAbove! 23-06-2010 @ 18:02:32

Trouwens voor degene die nu spontaan naar early gaan zoeken:
4 Navigators – Marijuana-STIK
Lady Dana – Love XTC
Punk Buster – What?
Digital Guerilla – Warriors (Digital Warriors Mix)
Hardtraxx vs. Monkeybass – Monkeybass 2004 Anthem (DJ Syro Remix)
Zijn goed naar te luisteren

Robster 23-06-2010 @ 18:03:27

Tat & Zat – Gangsta
Technoboy – Ti sento
Zany & DV8 – Nothing else matters
Headhunterz – Scrap Attack
JDX – Live the moment
The prophet vs Deepack – Stampuhh
Noisecontrollers – CTRL.ALT.DELETE

Deze tracks horen naar mijn mening ecccccht niet in de top 25 ‘aller’tijden te zitten.
tracks zoals mma, spacer, fts, tonight had ik dan wel verwacht. Niet m’n favo trackjes, maar heeft zeker zn bijdrage geleverd aan de hardstylescene (dit kan je positief of negatief zien :p )

M-bition 23-06-2010 @ 18:09:47

zero vision – overdrive
duro vs. the prophet – rough enough (rough mix)
zany – pillz

Nou zo kan ik nog wel ff doorgaan! Dit mag zich niet echt top 25 allertijden noemen! :D

Kaptain 23-06-2010 @ 18:13:07

Was te verwachten met de beperkte keuze =)

Mannonymous 23-06-2010 @ 18:15:06

Kerel, deze lijst zou ik nog niet als wc-papier willen gebruiken.
Waar is Dana – Back in Time!?!
en zo kan ik nog 20 tracks noemen :s
Ik vind eigenlijk dat ze je alleen hadden moeten laten stemmen als je een TICKET VOOR DE FEESTFABRIEK had. Ik weet namelijk zeker dat er allemaal kneuzen zijn geweest die nog niet eens een haar op hun bal hebben, die op hun favoriete kut plaatjes gestemd hebben en dat daardoor tracks als Live the Moment er in zijn gekomen…
Staan naar mijn mening maar 4 tracks in die er in deze top 25 thuis horen:
- Deepack – Prophecy
- Donkey Rollers – Followers
- Southstylerz – Pounding senses (deeper inside mix)
- Builder – Her voice (Super bass mix)

Josh-T 23-06-2010 @ 18:15:28

Zany & DV8 – Nothing else matters :cry:

En jammer dat de verassing er nu al vanaf is, maarja nu weet ik dat ik iig tijdens het Qlubtempo gedeelte van het feest geen energie hoef te sparen om hierop keihard los te gaan..

Robster 23-06-2010 @ 18:19:22

Wel raar dat the sacrifice en rock civilisation erin staan. Had dan nog eerder scantraxx rootz verwacht, die is ook echt helemaal grijs gedraait :p

JP Hardstyle 23-06-2010 @ 18:28:41

Jammer dat ie al vrijgegeven is, had het leuker gevonden om em daar te horen, maar CRAP ATTACK? :cry:
@ Mannonymous dat was indd een goed idee geweeest maarja daar hebben ze bij q-dance denk ik nie aan gedacht.
voor de rest niet een hele slechte lijst maar wel teveel van de laatste jaren, als je toch op de tracks van nu wil stemmen hoe kan Gangsta er dan wel in staan en Under Attack of Atrocious niet :(
Noujah in ieder geval staat Followers erin, helaas geen Shout Out & Innocent

Ojah en Wheeeere’s Johnny?

GReddy 23-06-2010 @ 18:39:25

wat een zuig lijst en dit moeten we dan gaan aan horen van die q-dance balle likker nah dat wordt dan ander half uur verloren tijd heb ik zo vermoeden in :cry:

DJMarino 23-06-2010 @ 18:43:30

WAT EEN KUTLIJST OMFG

Dit is echt om te huilen. Alle pauper platen die het dichtst bij top 40 komen staan er in…

Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers – Tonight
Technoboy – Ti sento
Zany & DV8 – Nothing else matters
Headhunterz – Scrap Attack
Wildstylez – KYHU (Noisecontrollers rmx)
JDX – Live the moment
The prophet vs Deepack – Stampuhh
Showtek – FTS
Frontliner – Spacer
Noisecontrollers – Attack again
DBSTF – Music made addict
Technoboy – Rage

Stuk voor stuk kutmuziek. Lache man, de Q-Dance Softstyle top 25 allertijden.

watcherob 23-06-2010 @ 18:45:15

Omfg…. Dit is toch geen top 25 allertijden! Scrap attack en live the moment??? nee, deze lijst is absoluut niet serieus te nemen.

Wat is het erg met de scene gesteld als dit echt een afspiegeling is van de mensen die gestemd hebben. :cry:

zanzaNL 23-06-2010 @ 19:03:40

Fail x230934033434

G1LL 23-06-2010 @ 19:05:51

mensen we kunnen blijven zeuren of we kunnen ons d’r bij neerleggen haha. Ik leg me d’r maar bij nee, zoiets als dit kon je gewoon verwachten, ookal is het heel zonde natuurlijk!

Johan-SV 23-06-2010 @ 19:07:07

Tsja… een beetje sneu,
ik heb spontaan Scantraxx unreleased opgezet:)
ik luister sinds 2006 heeft iemand nog suggesties voor liedjes voor die tijd??

Joshua 23-06-2010 @ 19:08:26

Er zitten aardig wat leuke nummertjes tussen hoor!! maar zeker niet mijn 25 aller tijden:) achja we zullen wel zien wat ze er van gaan bakken daar:D

Hardlover15 23-06-2010 @ 19:08:38

-1 voor gangsta :p

Shevie 23-06-2010 @ 19:14:04

Verbaast me eigenlijk wel dat Arise er niet instaat. En verder om maar even een open deur keihard in te trappen, baggerlijst. Maar goed, als je af en toe naar Defqon of InQontrol gaat en je verder niet in de muziek verdiept is het logisch dat mensen op deze meuk stemmen omdat je niks anders meer hoort.

Jammer.

partypaus 23-06-2010 @ 19:16:32

Reageer normaal niet zo heel vaak hier op het forum maar wil nu toch wel even een reactie plaatsen.

Ik lees een hoop meningen en ben het met veel dingen eens en uiteraard ook oneens.

Persoonlijk vind ik dat de Top 25 een beetje zijn doel voorbij is geschoten. Want was het niet de bedoeling om een top 25
te maken met 25 klassiekers? Er staan stuk voor stuk platen in die allemaal zeer dik waren op dat moment en een jaar
nog steeds gedraaid werden! Ik vind het sowieso lastig om een anthem als klassieker te zien.

Het zijn 25 hele dikke platen maar vind niet dat het 25 klassiekers zijn. Zijn dit de platen
die over 10 jaar nog gedraaid worden? Ik denk op een enkele na zeker niet!

Waar is Derb – Derb, Tuneboy – Sexbusters (Technoboy remix), Twisters Silence – Listen to me mama (Scot Project remix),
Unknown Analoq – Blackout (Brennan heart remix). dat zijn klassiekers IN MIJN OGEN daar mag aan getwist worden.

Nummers met melodietjes en samples die nou nog gebruikt en gehoord worden!

Dit zijn 25 vette platen maar niet 25 klassiekers

Sainen 23-06-2010 @ 19:22:20

Te slecht voor woorden….

Thinuz 23-06-2010 @ 19:29:42

beter draaien ze gewoon voor the prophet een uurtje of 1.5 de bekende hardstyle platen van 2000-2006/7
wat je had van te voren al kunnen bedenken dat de set van the prophet ongeveer zo zou gaan uitzien.

het maakt mij iig geen bal uit, dit word gewoon een knalfeest :D :cool:

Khadber 23-06-2010 @ 19:29:43

Aantal zijn logisch (niet dat ik het er mee eens ben), MMA, Spacer, Gangsta zijn gewoon veel gedraaide platen. Wat oa Natural daar doet snap ik niet zo goed.

Ik mis vooral wat ouder werk.

Fom 23-06-2010 @ 19:32:39

Wat een gezeur om niks. Jullie hebben er maar mee te leven, niet iedereen stemt zoals je zou willen. ;)

Jeffreuy 23-06-2010 @ 20:03:41

Je kunt idd niet iedereen tevreden houden en ook voor mij zitten er een paar prima platen bij
had ook niet anders verwacht dan dat the prophecy erbij zou zitten..
Here’s Johnny is ook een gemis!
Nja er zijn zoveel vette nummers.. Ik weet wel zeker dat ik op deze top 25 sowieso wel 1.5 uurtje los kan gaan!

langemike 23-06-2010 @ 20:14:26

FTS en Stampuhh. WTF :confused:

sambaaa 23-06-2010 @ 20:18:40

Dustydus 23-06-2010 @ 17:22:35
Luister vanaf 2002 al hardstyle op scrapatack na 100% mee eens !!

AL die nummers zijn stuk voor stuk legendes.

je kan ook geen lijst maken van 2008 tot 2010
als je kijkt van 2000 tot 2010 is deze lijst zeker terecht

@ TonyT

Stampuh was toen echt zeker wel een dikke hit op de grote feesten.

Helemaal mee eens!

Donovanray 23-06-2010 @ 20:27:59

Deepack – Prophecy
-Terecht

Blademasterz – One blade
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

Headhunterz – The sacrifice
-Terecht

Tat & Zat – Gangsta
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers – Tonight
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

Technoboy – Ti sento
-Een echte mee zinger… eigenlijk wel verwacht, niet mijn keus.

Zany & DV8 – Nothing else matters
-Een echte mee zinger… eigenlijk wel verwacht, niet mijn keus.

Noisecontrollers – Crump
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

Donkey Rollers – Followers
-Wel aardig, maar er zijn beter van Donkey Rollers bijv. Motherfuck

Headhunterz – Scrap Attack
-De anthem van het commercieelste feest van het jaar… was te verwachten.

Davide Sonar – Natural
-Terecht

Wildstylez – KYHU (Noisecontrollers rmx)
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

Duro – Cocaine MF (Al pacino mix)
-Wel een goed nummertje, maar had liever Duro – Oldschool Phenomenon

JDX – Live the moment
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

The prophet vs Deepack – Stampuhh
-Het bekenste hardstyle nummer onder de “leek” dus was te verwachten.

Headhunterz – Rock civilization
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

Southstylerz – Pounding senses (deeper inside mix)
-Terecht

Showtek – FTS
-Terecht, al zullen somige vinden van niet. Zeker de Hardmix was een lekker nummertje.
Al had ik zelf liever Showtek – Colours of The Harder Styles (Defqon 1 Anthem)

Frontliner – Spacer
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

Noisecontrollers – Attack again
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

DBSTF – Music made addict
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal

Builder – Her voice (Super bass mix)
-Terecht

Technoboy – Rage
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal. Had liever Technoboy – Into Deep

Noisecontrollers – CTRL.ALT.DELETE
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal.

Crypsis & Sasha F – Get hit
-Leuk maar niet echt top 25 materiaal.

Van mij hadden de volgende nummers er wel in gemogen…
Zatox & Activator – Dont Let it Go (Baco Mix)
The KGB’s – Superdisco (Technoboy Remix)
DJ Duro – Oldschool Phenomenon
Technoboy – Into Deep
D-Block & S-te-Fan – Keep it Coming
Showtek – Colours of The Harder Styles (Defqon 1 Anthem)
Tuneboy – Dirty
Headhunterz Ft. Wildstylez – Project One
Showtek – No Harder (Brennan Heart Remix)
En ik weet dat het nummertje nog niet zo lang uit is, maar qua creativitijd mag hij er van mij wel in
Headhunterz & Brennan Heart – The MF Point Of Perfection

Zoiezo kon je niet echt uit heel veel echt goede oude nummers kiezen, veel nieuw spul…
http://poll.q-dance.nl/top25

Dimitrovic 23-06-2010 @ 20:34:40

Wat een slechte lijst weer, lijkt wel of het een breezer top 25 is ofzo. MMA mocht er ckr wel uit en Stampuhh al helemaal meer dan genoeg andere klassiekers die het wel verdienen om hier tussen te staan. :cry:

Rzr 23-06-2010 @ 20:34:47

Verdienen het WEL!:
Deepack – Prophecy
Blademasterz – One blade
Headhunterz – The sacrifice
Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers – Tonight
Zany & DV8 – Nothing else matters
Noisecontrollers – Crump
Donkey Rollers – Followers
Wildstylez – KYHU (Noisecontrollers rmx)
Duro – Cocaine MF (Al pacino mix)
The prophet vs Deepack – Stampuhh
Headhunterz – Rock civilization
Southstylerz – Pounding senses (deeper inside mix)
Showtek – FTS
Frontliner – Spacer
Builder – Her voice (Super bass mix)
Technoboy – Rage
Noisecontrollers – CTRL.ALT.DELETE

Verdienen het NIET!!
Tat & Zat – Gangsta
Technoboy – Ti sento
Headhunterz – Scrap Attack
Davide Sonar – Natural
JDX – Live the moment
Noisecontrollers – Attack again
DBSTF – Music made addict
Crypsis & Sasha F – Get hit

Bezemsteel 23-06-2010 @ 20:40:19

Tjonge.. ben een beetje geschrokken van dit lijst.. Top 25 allertijde zonder iets van K-traxx er in.. Hoe is het mogelijk.. of heeft mister scantraxx ook hier al een dikke vinger in de pap :cry: Q shame on You

Simizle 23-06-2010 @ 20:50:19

@ Rzr

Ben het niet met je eens. Noisecontrollers RMX van KYHU? Dan zouden ze het origineel moeten pakken.. Die remix voegt NIKS toe.. Nothing Else Matters is een typische ‘dagjesmensen’ plaat en Tonight is ook niet bepaald van hoog niveau (ken betere platen). Stampuhh?!?!?! Kom op zeg.. ook weer zo’n soort ‘top 40′ plaat..

TonyT 23-06-2010 @ 21:00:21

Inderdaad Simizle, ik moest 3 keer goed hard knipperen voordat ik eindelijk geloofde dat ze de remix van K.Y.H.U ertussen zat.
Het origineel boven alles.

HardstyleLover90 23-06-2010 @ 21:08:37

Lijkt er sowieso op dat ze van elke dj sowieso 1 nummer hebben gekozen in de top 25 lijst! De helft van de lijst vind ik niets, maargoed iedereen zal wel een andere lijst in zijn of haar hoofd hebben!

dennis 23-06-2010 @ 21:14:15

Ik had van te voren wel gedacht dat het wel een lijst zou worden van nummers van een jaar of 2/3 jaar geleden. Maar zo zou mijn top 25 er niet uit zien.

sjuul 23-06-2010 @ 21:18:52

Valt me tegen, is dit niet een top 25 (2007/2010)? ipv aller tijden :(

Snor 23-06-2010 @ 21:24:34

Zitten wat leuke nummers tussen maar ook een hoop waaruit gewoon blijkt dat er geen ‘kenners’ hebben gestemd… Om het netjes te houden ;)

Dustydus 23-06-2010 @ 21:37:03

Omg STOP met zeuren had je maar moeten STEMMEN !!
80% van de zeikers hier gaat toch niet naar feestfabriek :D

Weet je waarom het een lijst is van 2008-2010 is.

in die tijd zijn de meeste mensen hardstyle gaan luisteren en kennen alleen die nummers.

@ Simizle Jij volgt ook niet veel ofwel ?
PLAATS 1 van 2009 top 100 ?
Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers – Tonight

vandaar staat ie er in.

@ Rzr
Tat & Zat – Gangsta
word kapot gedraaid op alle feesten dus lijkt me wel terecht.

Scrap attack -> Project one – art of creation was beter geweest

sambaaa 23-06-2010 @ 21:41:36

Snor 23-06-2010 @ 21:24:34
Zitten wat leuke nummers tussen maar ook een hoop waaruit gewoon blijkt dat er geen ‘kenners’ hebben gestemd… Om het netjes te houden

jij bent de echte kenner he!

NaarDeQlote 23-06-2010 @ 21:54:33

@dustydus wat is dat nou weer voor een reactie?
in de top 1000 op veronica staan toch ook niet alleen “80′s en 90′s” (het genre) van deze tijd?
ik had het liever ook wat verdeelder gezien dus dat er meer oude platen bij zaten.

Dustydus 23-06-2010 @ 21:54:46

ALs laatste mijn mening op scrap attack na dan..

Al deze nummers in deze lijst staan werd je toen op die tijd van de release echt mee dood gegooit.

Hoort Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers – Tonight er niet bij ?? OMG
Inqontrol 2009 3x gedraaid op de main gek !! is dat ooit eens voor gekomen he ?
en nummer 1 in top 100 2009

dus zeker wel verdiende plaats in de top 25 alle tijden.

@ NaarDeQlote nummer 1 van top 100 Fearfm ja meest beluisterde radio toen.

eMule 23-06-2010 @ 21:56:14

Hele logische top 25 hoor, geeft goed aan wat voor een lekkere platen er vroeger waren en wat voor een meuk nu de mainstream hardstyle moet voorstellen ..

Dustydus 23-06-2010 @ 21:58:17

@ eMule Drm RAW style :p

partypaus 23-06-2010 @ 22:12:09

@Dustydus
Neem je die Fear fm lijsten echt zo serieus? Vind het echt een lachertje :p

K-Traxx mis ik inderdaad, maar zoals ik eerder aangaf ook Derb – Derb is een uber klassieker
die er niet in staat!
iets van Abject, Builder – Bad Manners of Skyscraper staan er niet in, geen Daniele Mondello (Al krijgen we die gelukkig nog genoeg te horen die avond)High Voltage staat er niet in met Bombs Away, Sexbusters (TBY mix), Housenation (Original mix), Who’s calling van Tatorala?
zo kan ik nog wel even doorgaan, Sick Mf van Alpha² en platen van DHHD (ook die krijgen we genoeg te horen die avond gelukkig)
Denk dat 95% ook gestemd heeft aan de hand van wat ze vet vinden. Dit is meer een top 25 met party nummers
Als je gaat kijken naar klassiekers kom ik in ieder geval op andere platen

j0rrit 23-06-2010 @ 22:29:05

mensen snappen het niet :S

Mol 23-06-2010 @ 22:36:23

Als dit lijstje nou ook nog even gecrossfadert wordt dan is de faal compleet..

Mike-O 23-06-2010 @ 22:53:45

Hahahaa, ik ben het hier totaal niet mee eens! Veel van deze nummers zouden zelfs verbannen moeten worden :huh: ..
Maarja, bewijst ook maar weer is hoeveel mensen van de ‘overhypede’ nummers houden……. Ik bedoel voornamelijk de “Partylovers” en niet de “Hardstylelovers”

Naar mijn weten volgt Q-dance ook lekker de overhypde artiesten alsof er honing aan hun reet zit..

Sunrise8 23-06-2010 @ 23:02:11

Nou leuk lijstje opzich als hier op q-dance feestfabriek een mix van gemaakt gaat worden. Daar ben ik toch aanwezig dus laat me verrassen. Maar stampuh hadden ze eruit mogen laten en ook crump en cocaïne mf… Deze hoef ik echt niet terug te horen.
Had inplaats van crump Shreek of Attack again neergezet. Is net zoals crump geen ‘oldskool’ plaat, maar wel een betere plaat. Maar ach vermaken ga ik me toch wel daar en q-dance gaat denk ik alles uit de kast trekken, dus ik laat me verrassen :D

Addo 23-06-2010 @ 23:14:14

:cry: Headhunterz – Scrap Attack :cry:

Waar zijn

Technoboy – War Machine !!!!

Zanzalabs – Zanzarismo !!!

enzovoort…

Bisde 23-06-2010 @ 23:20:42

waar zijn?

• B-Front & Jones – Lunatick
• D-Block & S-te-Fan – Keep it Coming
• Zany & Tatanka – Front to Back

Lyst 23-06-2010 @ 23:44:00

Trouwens waar is immeasurably. Dat is de best verkochte plaat allertijden..
@dustydus
Als jij al sinds 2002 luistert, mag ik dan vragen of je de muziek tot 2006 uberhaupt wel mooi vond, want als de 10e plaat van 2009 beter is dan alle platen uit die periode samen, dan vraag ik mij af hoe je zon lijsy terecht kunt vinden. En houd eens op over dat stemmen, bijna iedereen hier heeft gestemd. Alleen hadden die mensen die zich nooit verdiept hebben hier niet mogen stemmen. En dat een nr 1 uit een fearfm top100, voornamelijk bepaald door dezelfde leken voor jou direct geld als een klassieker…

Mol 23-06-2010 @ 23:45:57

*plaatst slam dunk afbeelding*

edit: Niet alles hoeft natuurlijk super oud te zijn,
alleen een eerlijke tijdlijn was veel fijner geweest.
Dit had 1 van de beste sets in jaren kunnen worden.

Mystic Dummy 24-06-2010 @ 00:24:16

van de lijst die ik gestuurd heb staan er 10 in :D

waar zijn deze gebleven ???

Project 1 – Art of creation
The nasty boyz – Angel
Headhunterz – Hate it or love it
Showtek – Partylover
Brennan heart – Revival X

Quiver 24-06-2010 @ 01:20:40

@Lyst: jij slaat telkens de spijker op z’n kop.
@Dustydus: jij bent een partyganger, geen muziekkenner

Dustydus 23-06-2010 @ 21:37:03
“Omg STOP met zeuren had je maar moeten STEMMEN !!
80% van de zeikers hier gaat toch niet naar feestfabriek :D

Weet je waarom het een lijst is van 2008-2010 is.
in die tijd zijn de meeste mensen hardstyle gaan luisteren en kennen alleen die nummers.”

Juist, en dan ben je dus een fucking dwaas als je denkt dat je mee kunt en mag meebeslissen over een “Top 25 Aller Tijden”.
Vat me niet verkeerd op hoor, ik ben helemaal niet gefrustreerd, integendeel: bij het zien van de keuzeopties en met de Q-dancedoelgroep in het achterhoofd kon er ook alleen maar een kermislijst als dit uitkomen. Ik voorspel een top 3 van Scrap Attack, Stampuhh en Music Made Addicts.

Jur 24-06-2010 @ 01:41:28

Geen Donkey Rollers – Strike again… lijst waardeloos dus ;p

boschvandenmichael 24-06-2010 @ 02:31:04

Of je nu liefhebber bent van deze lijst of niet, hier heb je ze alle 25 in 23 minuten ;)
http://www37.zippyshare.com/v/73393935/file.html

tommetjeuh 24-06-2010 @ 07:51:51

valt me vies tegen met al die nieuwere nummers, mma, scrap attack, spacer, live the moment kunnen me al helemaal nix meer boeien

cosmic 24-06-2010 @ 07:55:46

Ik mis toch een sigma plaatje modulo of logico hadden er wel in gemogen.

Qre8ive 24-06-2010 @ 09:06:59

Pff sommige reacties hier….

Beter maken ze een extra top25 bij q-dance zelf zonder invloed van het commerciele publiek… leren die mensen ook eens wat ECHTE classics zijn binnen hardstyle. Maar helaas word zoiets op een feest waar de afgelopen 10 JAAR gevierd word, half verpest door mensen die nog niet eens nummers van voor 2008 kennen.

Bocheser 24-06-2010 @ 09:18:56

Staan goede nummers in maar zeker geen top 25 aller tijden! Wellicht weer Scantraxx invloed, gezien het grote aantal Scantraxx platen en zoals we de laatste tijd gewend zijn te zien tijdens party’s. De Dj’s hadden hiernaast nog een lijst moeten samenstellen en hieruit had op een of andere manier een top 25( voor 50 nummers zal wel geen tijd zijn) gemaakt moeten worden.

Echter nummers afkraken omdat het hits zijn….? Waarom zijn het hits? Omdat veel mensen het goede platen vinden en iedereen er op los gaat. Desondanks worden ze altijd afgekraakt omdat mensen zich altijd verzetten tegen iets wat populair is omdat het zogenaamd te commercieel is of te mainstream. Nou ja, ieder zijn eigen ding maar of het nu oud of nieuw is, een hitje of underground zolang het te gek is blijft iedereen er toch op los gaan, ik in ieder geval wel haha.

Trouwens wat past er niet in het rijtje:
Nederlanders, zeuren of zeiken?………………..OF!!!! Maar daar zijn forums voor of niet :D

TheDizZorder 24-06-2010 @ 09:30:02

Hele slechte lijst dit. Dit is een lijst van 25 van de afgelopen 5jaar en dan is deze al niet correct.

Maar goed: dagjesmensen!

:p

Qre8ive 24-06-2010 @ 09:38:37

Bocheser… kan je het beter zo neerzetten.

Wat past er niet in het rijtje van de top25:
‘Hitjes’, Classics, ‘Hitjes’

juist ja… classics dus. :P

frankhardenberg 24-06-2010 @ 09:43:03

wat een mega grote KUT lijst…..
sjongejonge hee verwacht je eindelijk is iets spectaculairs krijg je dit
dit is wat mij betreft de allergrootste fail van Q-Dance dit had je kunnen verwachten als je mensen laat stemmen…

frankhardenberg 24-06-2010 @ 09:47:12

kheb trouwens nu een mailtje naar Q-Dance gestuurd dat ze keihard failen en dat ze zelf nog maar een Early Top 25 (Aller tijden) moeten maken

M-bition 24-06-2010 @ 10:13:07

@ Frank: Hahaha ik heb precies ‘t zelfde gedaan :D Al reactie??

Franske 24-06-2010 @ 10:31:13

@frankhardenberg

Wilde ook serieus een mail naar Q-Dance sturen, want dit is werkelijk TE triest!
Mis gewoon mijn alltime favoriet: Hardstyle Masterz – Age Of Reverse Bass (Technoboy Rude Mix)

Zegt idd echt wel genoeg over het volk wat tegenwoordig naar feesten gaat. “OOOOW vet man, ik ben naar Defqon 1 geweest en het was zooooo dik”

De laatste Qlubtempo cd, The Works, daar stonden tenminste echte klassiekers op, maar dit slaat werkelijk alles!

frankhardenberg 24-06-2010 @ 10:44:38

@ Mbition nee nog geen reactie denk ook niet dat ik een reactie krijg :P
@ Franske helemaal mee eens, dat Age Of Reverse Bass er niet in staat is echt te gek voor woorden!

Melissa** 24-06-2010 @ 10:49:24

Ik vind wel lekker lijstje.. :) ^^

letwan 24-06-2010 @ 11:08:09

Wat is dit lijstje te slecht voor woorden:O
wejoooo dit had ik egt niet verw8 als de top 25 allertijden, sommige daarintegen wel maar
wat een shit nummers komen erin voor zeg…..waar is Ard und Jorn ofzo dat had ik meer verw8 in zo’n lijst, buiten dat word 10 Years of Q-dance een top feestje:D
misschien is er nog hoop dat de lijst veranderd kan worden:P

Snor 24-06-2010 @ 11:39:22

@ sambaaa 23-06-2010 @ 21:41:36
Snor 23-06-2010 @ 21:24:34
Zitten wat leuke nummers tussen maar ook een hoop waaruit gewoon blijkt dat er geen ‘kenners’ hebben gestemd… Om het netjes te houden

jij bent de echte kenner he!

Nee absoluut niet, ik kon even geen beter woord geven om mijn gevoelens te duiden. Vandaar ook dat het tussen aanhalingstekens staat, maar ik hoop dat de rest wel gewoon gevat heeft wat ik bedoelde.

C4lifornia 24-06-2010 @ 11:43:59

wel een goed lijstje, maar van sommige tracks snap ik niet waarom ze erin staan ;)

D-Ruz 24-06-2010 @ 11:44:37

Deze top 25 gaat helemaal nergens over,
Maar was wel een beetje te verwachten dat er zo’n lijst zou komen.

Rammelslakje 24-06-2010 @ 11:47:03

Had wel ietsje meer oudere platen verwacht…

HardstyLennert 24-06-2010 @ 12:18:51

Allertijden ? Nee dat niet
Laaste 5 jaar dat kan ;)
Sommige tracks staan er gewoon niets te doen..
Typisch

mistco 24-06-2010 @ 12:43:10

Dit past precies in de dalende lijn die Q-dance een tijdje geleden heeft ingezet..

dutch_hardstyle 24-06-2010 @ 15:04:01

Ik wist gewoon dat hhz en NC het meeste erin zouden staan, oke, hun platen zijn echt wel goeie nummers, maar toch vind ik dat ze een beetje voorgetrokken worden omdat ze zo bekend zijn…
maar verder vind ik het een prima lijstje hoor! ben benieuwd hoe ze in de goeie volgorde staan ^^

Lyst 24-06-2010 @ 15:32:22

@Bocheser
Een hit heeft te maken met de toegankelijkheid van een nummer, hoe softer je een nummer maakt, des te meer mensen vinden het mooi. Jij en ik misschien niet, maar de doelgroep die daar wel van houdt is vele malen groter. Dus is het nummer populairder, gooi er nog een hype en een groep meelopers overheen en je hebt een hit.
Een klassieker heeft te maken met de kwaliteit van een nummer. Nummers waar je het over 10 jaar nog over hebt. Nu zal nooit iedereen elke klassieker mooi vinden, maar klassiekers bereiken vrijwel de gehele scene (inclusief de harde kern) zonder dat ze daarvoor extra toegankelijk gemaakt zijn. Ik denk dat er weinig mensen kunnen zeggen dat The Prophecy geen klassieker is.

Undertaker69 24-06-2010 @ 15:45:39

Is dit nou serieus? !!!!!!ECHT ELKE ARTIEST!!!!!! is/heeft op Fusion/Scantraxx een plaat uitgebracht op Crypsis na :-s

Hardboy 24-06-2010 @ 15:57:52

Isaac – On the Edge / Go Insane
Tuneboy – Housenation
Duro Vs. The Prophet – Shizzle my Dizzle
Duro Vs. The Prophet – Not E-nuff

Waar zijn al deze toppers ??

Stormingsoul 24-06-2010 @ 19:57:17

Ben ”blij” dat de echte ”diehards” hier het hardste staan te janken dat de lijst niet klopt.

Scene changes, meeste stemmen gelden. Niks nieuws geloof ik?
Ik hoor de backstreet boys ook nergens meer op me popconcertjes!! :cry:

Klementino 25-06-2010 @ 04:18:04

De mensen die zeggen dat Scrap Attack en Music Made Addict er niet tussenhoren vergeten blijkbaar dat deze tracks razend populair waren/zijn onder het grote publiek. Dat zijn DE tracks, samen met een Tonight en een Spacer, die zelf mensen die geen hardstyle luisteren nog kennen. Het zijn tracks die bij vele hardstyleluisteraars in de favorieten staan, en ze hebben ook aardig wat betekend voor de Hardstyle van nu, dus ook voor de Hardstyle van 2000 tot nu. Kijk die subtoppers uit deze tijd, die horen er dan weer niet bij,dit zou in mijn ogen een lijst moeten zijn met de toppers van de toppers, dus van toen EN nu.

@ Stormingsoul, dat laatste over die backstreet boys is geen regel, maar in mijn ogen enkel een verklaring voor dit soort taferelen. Dat de scene verandert wil niet zeggen dat de muzieksmaak van de diehards ook verandert. Die echte Backstreet Boys diehardfans zullen nu ook nog wel fan zijn en hopen op een comeback. En dat is wat de hardstylediehards ook hopen denk ik :p

Mijn mening:
ik vind dat de lijst wel nummers bevat die er tussen horen(The Prophecy, maar ook een Tonight), maar er zit ook een boel tussen wat ik er niet in had verwacht. Get hit, een leuk plaatje hoor, maar absoluut niet top25 ever waardig in mijn ogen. En verder Stampuhh… als ik dat zie rest mij niks anders dan zwijgen. En verder was ik ook zeer verbaast Gangsta er tussen te zien, ik vind die intro nogal irritant, maar blijkbaar vinden een hoop mensen dat ook niet….(je weet wel met die piepmelodie)

Ik mis platen zoals Scantraxx Rootz, End of my existence, maar ook ZEKER Silver Bullet, toch wel mijn all-time favorite

@ Lyst

The prophecy is zeker een klassieker, staat ook zeker bij mn favorieten, misschien zelfs een verdiende nummer 2 in mijn lijst na Silver Bullet, maar toch vind ik de edit van 2009 beter… klassiekers behoren tot het labeltje GEWELDIG! maar kunnen dus soms nog beter
(het gaat mij in dit geval om de kick)

Franske 25-06-2010 @ 08:51:00

@Stormingsoul
Ik val je bij deze niet aan…maar je zegt dat “wij” staan te janken. Kijk, tuurlijk, zoals de lijst nu is zijn het de hits van ongeveer 2 jaar, maar dat kun je niet vergelijken met “klassiekers”.
In de lijst worden de nummers vergeten waar het ooit allemaal mee begonnen is!

Als ik een cd kon compileren voor een hardstyle 100, dan kwamen deze nummers er echt niet in voor :-)

Lyst 25-06-2010 @ 10:17:51

@klementino
Dat is nu precies het verschil tussen een hit en een klassieker. Hitjes zijn goed alleen in de ogen van de massa. Terwijl klassiekers ook door de kern van de scene gedragen worden.
Hoe toegankelijker je een nummer maakt, des te meer mensen zul je er mee aantrekken.
Meer mensen = populairder = een hit. Maar geen klassieker. The Prophecy (of je het nu mooi vind of niet) is voor (bijna) iedereen een klassieker. Zo zijn er meer nummers als War Machine, Age of Reversed Bass, Immeasurably, GTP, Control the Mind, Funky Shit etc etc. Die lijst bestaat uit meer dan 100 nummers. Als je kijkt naar de meer recentelijke nummers dan horen platen als her voice en subsonic daar net zo goed bij.
Vreemd overigens dat Subsonic niet genoemd word…

Deze lijst bestaat voor 85% uit hitjes, platen die het zeer goed doen bij de massa en daarom ook hoog scoren in een poll. Maar vraag maar aan iemand die zich wel verdiept heeft (kijk simpelweg naar de reacties op dit forum, maar ook ieder ander forum) dan zijn dit bij lange na geen klassiekers, maar hitjes. Aangezien alleen de massa hitjes mooi vind, zullen het nooit klassiekers worden, omdat diezelfde massa over 5 jaar niks meer om harstyle geeft. Voor hen is muziek net als mode, ze luisteren naar wat “in” is.
Dus als je over 10 jaar vraagt wat zijn de klassiekers uit de periode 2005-2010, dan zal men met hele andere platen komen, soms zelfs platen die je nu niet zou verwachten.

@storming soul
Ga jij je eerst eens verdiepen en kom dan nog eens terug. Een Top 25 allertijden heeft niks te maken met meeste stemmen gelden (dat Q-dance dat zo doet…). Zodra jij je verdiept hebt zul ook jij inzien wat er mis is met deze lijst. Je zegt wel de scene verandert, maar 95% van de negatieve reacties komt uit de huidige scene. Mensen die de hardstyle van nu mooi vinden, maar zich wel verdiept hebben en dus weten dat zo’n lijst als Top Allertijden nergens op slaat. Op elk forum zijn ze negatief (GHF, Screamer, HT, Harderstate, EHS, Partyflock, Musicincontrol).

Rammelslakje 25-06-2010 @ 13:21:37

Best logisch dat als iedereen kan stemmen de meeste nummers van de laatste 5 jaar zijn.. Maar toch denk ik dat er wel early hardstyle gedraait wordt. Welliswaar niet door The Prophet, aangezien hij die lijst immers moet aanhouden, maar Luna, Deepack, Pavo, Daniele Mondello zullen echt wel oudere nummers draaien..Zij weten net zo goed als wij dat de uitslag van die poll niet “aller tijden” waardig is.

Stormingsoul 25-06-2010 @ 13:45:04

@Klementino
Klopt als een bus.

@Franske

Logisch, ieder ze persoonlijke top 100 is anders, punt gaat me om hieronder;

@Lyst

Dat bedoel ik dus precies, wie ben jij om te zeggen dat ik me moet verdiepen? Anders kan ik niet meepraten met de ‘elite’ of de ”diehards” omdat ik niet het zelfde als jou zeg?
(Goed lullig als ik ook al een tiental jaartjes mee draai?)

Punt gaat me om dit :
95%? van de negatieve reacties. Als je met 95% gestemt had of nummers ingestuurd had, was die lijst anders geweest! Dus daar klopt geen moer van? ik word er alleen zo moe van dat mensen denken omdat ze al ”15 jaar” alle muziek van het eerste gemaakte plaatje tot qlubtempo tot aan nu kennen, hun stem 10x zoveel telt als ieder ander ze stem en hun de vertegenwoordigers zijn en dat alle andere resultaten dan komen door manipulatie.

Tuurlijk had ik ook graag wel liever een paar oude platen er tussen gezien, of de platen waar ik op gestemt heb.

Maar om dan meteen te zeggen, 95% is negatief hierover, Q-Dance manipuleert resultaten.. :confused: dat vind ik zo kinderachtig omdat mensen hun zin als het ware niet krijgen.
Of iedereen heeft een grote mond als het mis gaat, maar stemt van te voren niet, of ”wij” zijn maar 2% in plaats van 95% en achtten we ons groter dan we denken.

Waar ik zo van baal, is dat de illusie gekweekt wordt, ”onze” mening en top25 is de enige echte en alles wat anders is klopt niet. -_-

Dat hou je met stemmen, meningsverschillen, klassiekers gaan sneller naar de achtergrond dan huidige hitjes omdat dat publiek nou eenmaal groter is.

Shit happens, iedereen komt gerust aan ze trekken daar met de qlubtempo en klassiekers die heus gedraaid worden

Dat gezegd te hebben zet ik blackout remix weer op :D

Lyst 25-06-2010 @ 14:54:50

Ik heb niet gezegd dat Q-dance de resultaten gemanipuleerd heeft. Ik heb ook niet gezegd dat de stem van iemand die langer luistert zwaarder moest tellen. Ik beweerde alleen maar dat als je niet alle noemenswaardige tracks kent, dat je dan ook niet kunt bepalen welke van die tracks het beste waren. Dus als je nooit verdiept hebt in hardstyle, dan vind ik dat je geen recht hebt om te stemmen op een top25 allertijden.
En mijn conclusie was dat de mensen die zich wel iets verdiept hebben het wel in zien dat deze lijst nergens op slaat, want de meeste mensen die op fora als hardtraxx etc posten die hebben/zijn zich aan het verdiepen in hardstyle. En als dan 95% van die mensen zegt dat deze top25 nergens op slaat, dan mag ik de conclusie trekken dat de “kenners” en de mensen die zich nooit verdiept hebben behoorlijk van mening verschillen. Dat heeft niks te maken met MIJN top25, noch met hoe lang ik al luister. Ik snap heus ook wel dat niet iedereen dezelfde top25 voor ogen ziet. Voor mij zijn er een stuk of 100 klassiekers en of er nu voor mij de ene 25 iets beter zijn dan de 25 van een ander, dat boeit mij niet zo. Maar deze lijst is totaal niet representatief voor 10 jaar q-dance/hardstyle en dat zie jij, dat zie ik en dat ziet Q-dance waarschijnlijk ook. ;)

sj0rs 25-06-2010 @ 18:41:28

Over smaak valt niet te twisten. Leuk dat ik kon stemmen maar dit is niet mijn top 25 in ieder geval.

Dictatuur van de Massa is dit je zult er mee moeten leven.
Zucht democratie -_- .

Hardstyle_Junkie 25-06-2010 @ 22:45:07

Ik mis Gostosa in de lijst:p

Nee zonder grappen, dit is een gemiste kans van Q. Wat een helden setje had moeten worden, wordt zo een niet meer dan gemiddelde set.. Jammer!
En het gezeur dat de mensen er geen verstand van hebben of zich niet verdiept hebben vind ik niet helemaal terecht. Persoonlijk zou ik me wel verdiepen voordat ik voor een dergelijke lijst stem, maar als iemand dit de top 25 vindt, is dat natuurlijk zijn mening en die moeten we respecteren. De lijst had gewoon samengesteld moeten worden door mensen die al lang in de scene zitten. Of Q had het gewoon niet ‘Top 25 Aller Tijden’ moeten noemen.. Beetje misleidend zo!

Al met al vind ik het steeds minder erg dat geen kaartje voor heb voor de feestfabriek.

letwan 26-06-2010 @ 10:22:54

naar mijn mening hoort Gostosa niet eens in de lijst en kom je er ook niet in de buurt mja
we moeten maar leren leven met deze shit-lijst:(

JP Hardstyle 27-06-2010 @ 10:33:54

@ Letwan

sarcasme misschien…

Klementino 27-06-2010 @ 14:06:42

@ Lyst

Uit je reactie naar mij toe kan ik de conclusie trekken dat je mijn verhaal in grote lijnen wel goed oppakt maar de uiteindelijke boodschap toch niet.

Wat ik bedoelde duidelijk te maken is dat die echte zomerhits van nu… bijvoorbeeld uit de top3 van van de top100, dat zijn nummers die er mijns inziens wel inhoren. Die hebben wel degelijk iets voor de hardstyle betekend, zij het niet in de vroege jaren, maar juist nu.

En ik ben het ook met je eens dat de lijst voornamelijk uit die klassiekers moet bestaan, maar een paar echte HITS horen er ook bij, maar dan ook alleen de grootsten. En wat positie in de lijst betreft zou zo’n plaat ook niet bovenaan moeten. Platen als Silver Bullet of The Prophecy, Immeasurably en Followers(ja ik ben een liefhebber van de gouwe ouwe tijd van Donkey Rollers) die horen de lijst natuurlijk aan te voeren.

Deze lijst is uiteraard niet representatief te noemen voor een top25 aller tijden, maar dat had je al lang aan kunnen zien komen. Q-dance wil zoveel mogelijk omzet draaien dus proberen ze hier het grote publiek mee aan te trekken.

Ik moet er aan toevoegen dat als er alleen echte diehards(dus mensen die er echt al sinds qlubtempo of eerder naar luisteren) zouden stemmen de lijst niet veel representatiever zou worden. De onvoorwaardelijke liefde voor de echte Early platen weegt dan toch echt te zwaar, en hier mist een objectieve kijk op wat er de laatste paar jaar geproduceerd is(kan ik concluderen uit de kritiek die de zogenaamde 13-in-een-dozijnplaten krijgen(waaronder ook Music Made addict wordt gezien terwijl dat toch echt wel een plaat is die er in thuis hoort). Ik denk zelfs dat die plaat de meest bekende Hardstyle plaat is onder de gehele wereldbevolking.

Dustydus 28-06-2010 @ 22:39:07

Democratie..

Als je de lijst kut vind ga je toch niet naar feest fabriek. zou er echt niet wakker om liggen.
als jij een top 25 kan maken waar iedereen 100% mee eens is bel dan ff.

letwan 07-07-2010 @ 11:49:02

de flop 25 :p