Decibel 2012: the weekend

Op zaterdag 18 augustus vindt Decibel outdoor festival 2012 plaats op Beekse Bergen. Ook dit jaar biedt vakantiepark Beekse Bergen de mogelijkheid om in het Decibel weekend een speciaal arrangement te boeken.

Samen met je vrienden en andere Decibel bezoekers kun je een heel weekend op het vakantiepark van Beekse Bergen verblijven en gebruik maken van alle faciliteiten van dit luxe park. Daarnaast organiseert b2s wederom de exclusieve pre- & afterparty op vrijdag en zondag. Na het boeken van een arrangement ontvang je vouchercodes zodat je de speciale toegangskaarten voor het Decibel 2012 weekend kunt bestellen.

De camping- en bungalowarrangementen gaan vanaf 1 maart 2012 in verkoop

www.b2s.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-02-2012 om 18:19 door Khadber | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Nout 22-02-2012 @ 18:37:44

Aanwaaazig! :)

High Definition 22-02-2012 @ 19:11:07

Aanwezig! Vorig jaar was dik! Hopen op een betere anthem,

Snor 22-02-2012 @ 20:59:06

Gelukkig geen Defqon taferelen, gewoon zaterdag los en klaar!

Brainweavers 22-02-2012 @ 22:11:13

@snor: Verklaar je nader? Bij Defqon kan je ook gewoon zaterdag los en klaar..

ttthijss 22-02-2012 @ 22:22:45

@brainweavers, een festival wat al geweldig is proberen nog beter te maken word waarschijnlijk een flop, decibel is top dus waarom veranderen wat defqon doet is gewoon proberen meer winst te maken niet meer!

ttthijss 22-02-2012 @ 22:23:36

en het niveau word lager, b-front wildstylez en gunz for hire draaien geen 4 uur, dus hoe wil je meerdere dagen na elkaar een top line up krijgen? dj’s drie keer laten draaien zeker:P???

Brainweavers 22-02-2012 @ 22:25:49

@ttthijss, jij doet nu gewoon een hoop aannames, Tomorrowland duurt drie dagen en is ook een geweldig festival.. ik snap nog steeds niet alle drama die mensen vooraf al maken.. net alsof je jaloers bent op mensen die wel meer dan 1 dag naar een festival kunnen..maar dat is mijn mening ^^

Snor 22-02-2012 @ 23:27:53

Ik kan ook niks met zekerheid zeggen, ik heb alleen vermoedens. Of die uitkomen zal achteraf moeten blijken. Maar met een beetje logisch nadenken moet ik helaas mijn vermoedens het voordeel van de twijfel geven.

Jeroen_n 23-02-2012 @ 01:31:18

Mogen ze ook even in de vergadering opnemen dat er dit jaar weer eens een Decibel-waardig Anthem moet komen

badciepo 23-02-2012 @ 10:30:19

Dit was vorig jaar zooo ubergeniaal! Dus dit jaar zeker weer van de partij dat hele weekend! :D

Badaap 23-02-2012 @ 13:45:44

decibel vind ik nog steeds niet beter dan defqon. enja Defqon1 commercieel,ja dat word Decibel ook wel als het dat al niet is.

Jeroen_n 23-02-2012 @ 14:32:28

Decibel en Defqon moet je niet met elkaar vergelijken, gewoon beide in hun eer laten.
Alletwee duidelijk andere sfeer, en dit jaar weer op beide aanwezig :D

Stefanoviic 23-02-2012 @ 18:31:49

sws dit jaar in een huisje :D

Badaap 25-02-2012 @ 08:54:43

@jeroen_n Klopt!

Reageren