Decibel Outdoor 2009 voorverkoop niet via Free Record Shops

Aanstaande zaterdag 16 mei om 13.00 uur start de voorverkoop van de 8e editie van Decibel outdoor festival. In tegenstelling tot eerdere berichten zullen de kaarten niet via de Free Record shop filialen te krijgen zijn.

Free Record Shop en Ticketonline hebben recent wat technische problemen gehad met een piekverkoop via Free Record Shop. Free Record Shop en Ticketonline willen deze problemen opgelost hebben voordat er op deze momenten weer via Free Record Shop wordt verkocht. Vanwege de verwachte drukte en grote vraag naar tickets is daarom besloten Decibel alleen via internet en het callcenter te verkopen.

Belangrijk
Zaterdag 16 mei om 13.00 uur start de Decibel voorverkoop. Kaarten kosten € 54,- (ex fee) en zijn te verkrijgen via www.ticketonline.nl en 0900-3006000 (45 cent p/m). De eerste 500 tickets die besteld worden via internet krijgen traditiegetrouw een gratis upgrade naar VIP. Wacht niet te lang met het kopen van een ticket om teleurstellingen te voorkomen.

YouTube Preview Image

Decibel Outdoor Festival 2009

Bron: partyflock.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-05-2009 om 13:34 door Jor-D | Translate:

Reacties (28)

Plaats reactie
Dustydus 11-05-2009 @ 14:01:35

Hahahahah snap ik tis nooit goed gegaan bij hun XD :D

Freaky_87 11-05-2009 @ 14:55:32

YAY! Bijna vvk :D

Dorus ML 11-05-2009 @ 14:57:11

Al line-up bekend binnenkort?

Timmer 11-05-2009 @ 15:30:54

heeft ticketonline ooit geen probleem??? ;)

Peetje 11-05-2009 @ 15:42:43

45 ct/minuut is natuurlijk ook lekker vangen voor T.O.
Zal wel even duren voordat het probleem met FRS opgelost is.

broodroosterr 11-05-2009 @ 15:56:07

Nouuu…es kijken hoe dit weer gaat lopen :x …..
vorig jaar duurde het 3 weken (??) voordat ze uitverkocht waren dus mag hopen dat het geen F5 dag gaat worden ;p

Ravenwood 11-05-2009 @ 16:52:07

en nog steeds geen Line up :( moet wel gebeuren voordat ik kaarten wil hebben

Teknizion 11-05-2009 @ 16:53:39

Oeeeeeh, hoop dat ik deze kaartjes wel krijg, in tegenstelling tot Defqon

Rayno 11-05-2009 @ 16:56:11

Ik denk dat de line up bekend wordt gemaakt als de kaarten al uitverkocht zijn, want volgens werd die bekend ergens in juli.

Ravenwood 11-05-2009 @ 17:10:56

@ Rayno,

:S zou wel lelijk zijn, heb je veel betaald voor misschien een matige line up. je weet maar nooit

decibel b2s 11-05-2009 @ 17:41:39

@ravenwood haha tsjaah als je trouw bent, hou je van alles;)

dutchhunters 11-05-2009 @ 17:50:20

voor z`n groot festival hoef je echt niet bang te zijn dat het een matige line up wordt.

vorig jaar was het precies het zelfde. en was ook een goede line up.! ;)

Ivo 11-05-2009 @ 18:41:36

Weet iemand misschien het nr. dat je hoort bij de trailer?

Ravenwood 11-05-2009 @ 18:45:50

nou, als jullie het zeggen :D

@ Ivo:

Frontliner – Sunbeam ofzoiets

Nout 11-05-2009 @ 18:52:11

het nummer wat je hoort is de anthem: Frontliner – Sunblast (Decibel Outdoor 2009 Anthem)

voor zo’n feest hoef ik de line up nie af te wachte, word toch wel een knal feest met grote name ;) ik ben zelf jammer genoeg op vakantie met Decibel :(

Dj rudestylez 11-05-2009 @ 19:03:43

hoe vaak moet het nog worden gezegd dat het nog steeds niet de decibel anthem is althans het is nog niej zeker

Dakpan 11-05-2009 @ 19:39:03

Ik zal alvast een klein stukje Hardstyle Line-Up vertellen :p

Headhunterz
Frontliner
Noisecontrollers
Ran-D
DBSTF

Qoncrete 11-05-2009 @ 20:04:38

B2S heeft al aangegeven dat dat niet de anthem is….

Wous 11-05-2009 @ 20:10:01

Ging Decibel Outdoor de voorgaande jaren ook volledig uitverkocht??
want anders moet ik zaterdag wel bij de computer zitten:p

Qoncrete 11-05-2009 @ 20:15:21

na een aantal weken wel ja… niet op de dag zelf…

dutchhunters 11-05-2009 @ 20:24:09

ik denk wel dat je er sneller bij moet zijn dan vorig jaar. :p
dit festival wordt steeds populaider!

Nout 11-05-2009 @ 21:06:18

ow jammer dat het niet de anthem is, klinkt opzich wel ;) ik hoop nie op een anthem met veel vocals zoals afgelope jaar, maar das persoonlijk want bijna iedereen die ik ken vond de anthem van afgelope jaar mega vet ^^ we wachte rustig af.. :)

mvo 12-05-2009 @ 09:40:16

Ik heb de data er maar even op nageslagen (via partyflock) om mensen te informeren en gerust te stellen:

21 April 2008: Aankondiging Decibel 2008
5 Mei: Trailer Decibel 2008 online
17 Mei: Voorverkoop start voor Decibel 2008
16 Juni: Decibel maakt de line-up bekend
7 Juli: Decibel is bijna uitverkocht
4 Augustus: Line-up bekend gemaakt + vermeldt dat het is uitverkocht.

Het zal natuurlijk niet helemaal volgens hetzelfde schema verlopen, maar zal in de buurt komen. De line-up is dus na de verkoop vrij gegeven wat bij defqon nooit anders is geweest behalve dit jaar dan. Zie niet in waarom decibel dit zou veranderen en het van te voren kenbaar gaat maken aangezien de run op kaartjes stukken minder is dan voor defqon.
Zoals je ziet heeft het bijna 2 maanden geduurd voordat het was uitverkocht. Geen reden dus om zaterdag om 12:30 alvast in te gaan loggen op TO en je wezenloos te F5-en. ;)

Dj Psyko 13-05-2009 @ 12:01:20

si quelque parle francais , c’est juste pour savoir c’est quoi l’age minimum pour la decibel ?
merci

Khadber 13-05-2009 @ 12:36:55

18, and no.. My French is rusty.. Try English ;) .

Freaky_Biatch 13-05-2009 @ 18:47:13

Heb er echt veel zin in hoor!!!! :D

ieder jaar geweest sinds dat het bij beekse bergen is!!! :p

Dit jaar zeker wel weer een super vette dag!!! :)

Pietjuhhh 17-05-2009 @ 23:30:43

Weet iemand wanneer de line up bekend gemaakt gaat worden? :)

HardMasterz 18-05-2009 @ 14:54:05

Kaarten voor Decibel gekocht afgelopen zaterdag!!!!!

Reageren