Decibel Outdoor Festival 2009: 13 juni de line-up

B2S verteld: Al weken krijgen we mailtjes binnen met de vraag wanneer de line-up van Decibel bekend wordt gemaakt. We zullen er niet langer geheimzinnig over doen. Zaterdag 13 juni vind je op b2s.nl de gehele line-up. Nog heel even geduld dus!

Decibel Outdoor Festival 2009 vindt plaats op zaterdag 15 augustus 2009 op Beekse Bergen, Hilvarenbeek. Tickets kosten 54 euro en zijn te verkrijgen via Ticketonline.

YouTube Preview Image

Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 05-06-2009 om 00:23 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
blik 05-06-2009 @ 00:38:27

heerlijk op defqon kijken met mobiel ^^

Dustydus 05-06-2009 @ 10:17:44

ich ouch :D maar ga dr nie heen zijn we op vakantie :(

Freaky_87 05-06-2009 @ 10:25:18

Waarom net op de dag van Defqon1?! :(
Moet ik wachten totdat ik thuis ben van Defqon… :P

koen 05-06-2009 @ 13:37:24

Er zullen bij defqon wel posters hangen met de line-up, denk ik zo.

Khadber 05-06-2009 @ 15:04:39

Doen ze eigenlijk best wel slim.

Teknizion 05-06-2009 @ 15:14:25

Vind het best dom dat tegenwoordig de lineup van tevoren niet word uitgegeven.

Calie 05-06-2009 @ 17:08:53

Lijkt me sterk dat ze op een Q-Dance feest een Line-up van een B2s feest bekend maken

HardStyler 05-06-2009 @ 17:19:18

Er zijn genoeg andere Organisaties die reclame maken op zo’n feesten ze :)
Dat ze maar betalen voor reclame te maken laat Q-Dance het wel toe hoor ;)

raffa 05-06-2009 @ 18:04:54

Op Qlimax(qdance) verleden jaar hingen ook posters van hardbass(b2s), er word dus wel degelijk reclame gemaakt voor feesten van b2s op qdance feesten en andersom.

HardstyleFreak 05-06-2009 @ 18:09:16

Woeiii eindelijk de line-up ben beniewd :)
kan mooi tijdens defqon ff met mn mob de line-up checken
:D :)

dj skitzo 05-06-2009 @ 19:39:53

hoop voor degene die heen gaan dat het een mooie line-up word.
heb er zelf niet zoveel aan want ben bijna 16,mag er dus nog lang niet naartoe:(

dawasiknie 06-06-2009 @ 00:59:41

B2S is toch bijna een dochterorganisatie van Q-dance.

InQontrol09 06-06-2009 @ 13:23:04

Het is maar hoe je het bekijkt.. sommige B2S-events zijn op zn minst gelijkwaardig aan die van Q-dance!

Ben benieuwd naar de line-up.. kaartje is al binnen :)

Snor 07-06-2009 @ 22:11:41

@InQ, denk niet dat het zo bedoeld is, meer de manier waarop de 2 organisaties (best nauw heb ik t idee) samenwerken.

Hopen dat hij bekend word voordat ik op de trein stap maar dat zal wel niet.

InQontrol09 07-06-2009 @ 22:55:26

Ohzo oke, verkeerd begrepen!
Ik denk idd dat ie er pas rond de middag online komt!

Chubby Fucker 09-06-2009 @ 14:52:41

als er bij defqon wat hangt kan ik er mooi 1 meenemen :p