Decibel Outdoor Festival 2009: De eerste info

Zaterdag 15 augustus organiseert b2s voor de 8ste keer Decibel outdoor festival. Net als de voorgaande jaren vindt Decibel plaats in natuurgebied Beekse Bergen te Hilvarenbeek. Na de, door de bezoekers, geweldig gewaardeerde editie in 2008, trekt b2s ook dit jaar weer alles uit de kast om Decibel een van de hoogtepunten van jouw zomer te laten zijn.

Decibel is het festival waar de diverse concepten van b2s jaarlijks samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Hardcore4life, Refuse, Pussy lounge, UP, Darkness4life, Remember en 1992is4you! wederom vertegenwoordigd. Nieuw dit jaar is de Euphoria stage. Alle harde stijlen zijn hierdoor aanwezig en worden gepresenteerd door een gevarieerde mix van nationale en internationale top artiesten. Hiertoe behoren niet alleen de oude rotten in het vak, maar ook helden van nu en de gezichten van de toekomst.

Tevens heeft b2s de mogelijkheid gekregen om het festivalterrein te vergroten, waardoor er nog meer comfort en capaciteit ontstaat. De unieke eigenschappen van het terrein zoals de bebossing, heuvels en het strand komen hierdoor volledig tot hun recht.

YouTube Preview Image

De voorverkoop begint op zaterdag 16 mei om 13:00 uur. Tickets kosten € 54,- (ex fee) en zijn te verkrijgen via Ticketonline, waaronder internet, het callcenter en de Free Records shops. De eerste 500 tickets die besteld worden via http://www.ticketonline.nl krijgen traditiegetrouw een gratis upgrade naar VIP. Wacht niet te lang met het kopen van een ticket om teleurstellingen te voorkomen.

Hou b2s.nl in de gaten voor de bekendmaking van de line-up en overige informatie.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-04-2009 om 13:00 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (64)

Plaats reactie
Nipsen 26-04-2009 @ 13:10:07

Ziet er goed uit, dit vind ik toch meer trailer en beter anthem dan die van Defqon

Jur 26-04-2009 @ 13:11:25

Aanwezig <3

Sancti 26-04-2009 @ 13:13:45

Decibel,
ik ben er bij :D

Zinloos geluid 26-04-2009 @ 13:17:42

DE-CI-BEL!!!

blik 26-04-2009 @ 13:41:57

waar is hardbass eigenlijk heen? is die vervangen door euphoria?

Kaptain 26-04-2009 @ 13:59:56

Hopelijk is de Anthem zo goed als vorig jaar ^^

Timmer 26-04-2009 @ 14:12:25

dit kun je bij ons thuis gewoon horen…!

The Barrier 26-04-2009 @ 14:16:03

welk liedje is dit :O ?
is dit de anthem ?

EDIT: NOISECONTROLLLEERRSS =D

Sayenjumper 26-04-2009 @ 14:27:46

wel al vroeg
maar dit zal zalig worden

Dheuveling 26-04-2009 @ 14:29:15

et wordt weer super fet!!!!

Josh-T 26-04-2009 @ 14:38:11

nóg een noisecontrollers anthem? cool

Teknizion 26-04-2009 @ 14:49:19

Haha, noisecontrollers hebben het maar druk! Vind de anthem wel lekker klinken :)

desertstorm 26-04-2009 @ 15:09:32

:D :D:D

Hier gaan we ook naartoe!

Hymn 26-04-2009 @ 15:11:02

Wel een lekker nummertje maar niet voor aan anthem. Mja hij is wel in ieder geval beter dan de vorige.

Ravenwood 26-04-2009 @ 15:14:59

aaaaaaaaaaaaaaaaaaanwezig!

eerlijk gezegd, kut anthem…. is die gemaakt door NC? hoe weet je dat eigenlijk

HardStyler 26-04-2009 @ 15:23:40

Decibel ziet er echt gruwelijk goed uit :D
Nog paar jaar wachten !
1 dag na mijn Verjaardag dit jaar !

Anthem klinkt zekers goed (l)

InQontrol09 26-04-2009 @ 15:34:35

Kun je horen aan de kick van ie van NC’s is, luister maar eens naar IQ Anthem..

HardStyler 26-04-2009 @ 16:09:37

De sound van NC herken je echt super hard hoor!

Freaky_87 26-04-2009 @ 16:20:22

Aanwezig! :)

Ravenwood 26-04-2009 @ 17:29:01

na een paar keer de anthem gehoord te hebben, kan ie ermee door…

Dustydus 26-04-2009 @ 17:42:34

Cry’s op vakantie :/

blik 26-04-2009 @ 17:47:28

Het kan ook net zo goed gewoon een NC nummer zijn
net als vorig jaar dat de anthem helemaal geen phases bleek te zijn

ruben 26-04-2009 @ 18:25:06

Ja, je hoort meteen de kicks van NC, trekt wel erg hard op in qontrol anthem vind ik ^^ mar is niet erg :p

Koen 26-04-2009 @ 18:44:03

Lijkt me echt geweldig, maar ben nog helaas 15. :( Alleen waar is Hardbass heen? :o Is die dan vervangen door Europhia?

En ja, volgens mij is het echt wel NC, maar wat is de titel van dat nummer? :D

The Barrier 26-04-2009 @ 18:45:53
dutchhunters 26-04-2009 @ 19:16:52

zou toch jammer zijn als de hardbass tent weg zou zijn!

Odyssee 26-04-2009 @ 19:29:08

Aan alle debielen die ZEKER weten dat dit Noisecontrollers zijn.

Frontliner – SunBlast

sukk0olllz

Taxi 26-04-2009 @ 20:36:53

Dan heeft Frontliner wel wat kicks, screeches en stijlkenmerken geleend bij de jongens van NC. :P Ik denk dan eerder dat het Noisecontrollers Ft Frontliner is ofzo. dat zou ook vet zijn. ze zeggen echter niks wat met dicibel te maken heeft, dus ik betwijfel ook of dit de anthem is.

Decibel word toch wel een beetje gezien als de (bij het grote publiek minder bekende) tegenhanger van DefQon.. Ik denk dat dit toch een feest is waar je dus ook meer “liefhebbers” zult zien dan dagjes mensen. En de het verkijgen van kaartjes is wat makkelijker..

Wel een heel mooi feest van B2S!

Ri 26-04-2009 @ 22:28:16

@ Taxi

Hoezo tegenhanger? Gewoon beiden pakken! ;)

Taxi 26-04-2009 @ 22:53:34

Ik bedoelde meer als de grootste concurrent van.. :P

Het zijn immers de twee grootste (onderandere maar voornamelij) hardstyle outdoor feesten

Gewoon beide pakken uiteraard!

Hardboy 26-04-2009 @ 23:00:40

Zeker aanwezig ! :D Gisteren tickets Defqon binnen, 16e tickets voor Decibel bestellen en knallen maar ! Woon toch in Hilvarenbeek dus kan lekker op mn fietsje komen :p

SndR 26-04-2009 @ 23:31:59

Vorig jaar was geweldig. Technoboy op de main was super. Misschien dit jaar weer, afhankelijk van mijn budget :P

Bas de Vogel 27-04-2009 @ 00:07:32

nu defqon aan me neus voorbij is gegaan wordt dit de logische vervanger :) !

Party Lover! 27-04-2009 @ 08:37:30

Die dag net op Fantasy Island
Hopen op kaarten op 17 mei ?

Khadber 27-04-2009 @ 11:06:32

B2Sofficial heeft op Youtube gemeld dat de track
Frontliner – Sunblast heet.

Frontliner is nu wel een beetje met alle winden mee als het om produceren gaat..

Eric 27-04-2009 @ 11:28:52

Yup, aanwezig! Niet te missen imo ;)

frank 27-04-2009 @ 13:22:35

Keihard Aanwezig:D

PATRIES � 27-04-2009 @ 15:13:12

Net als vorig jaar gaan we dit jaar weer volgas op Decibell!!!! :D
Tering wat was t vorig jaar vet zeg! (L)
Lekker weertje erbij, leuk groepie mensen! (Y)
Dit jaar ZEKER weer!

Dorus ML 27-04-2009 @ 22:26:17

Best lekkere harde track, ik vind frontliner steeds beter worden. Op zich wel logisch dat noisecontrollers niet 2 anthems vlak achter elkaar hoeven te maken. als dit hem wordt in ieder geval

The Barrier 27-04-2009 @ 22:49:06

@khadber

Waar dan ? =|

Nipsen 28-04-2009 @ 10:02:23

@ Dorus ML
Er is al een officieel bericht van b2s gekomen dat dit de anthem niet wordt.
Kijk maar naar vorig jaar, onder de trailer stond toen Phases, en het werd bleeding for the harder styles.

broodroosterr 28-04-2009 @ 12:49:58

anthem of niet tis een Hard nummer weer \o/

Erik 28-04-2009 @ 15:41:33

Ja voor het eerst ga ik er ook bij zijn dit jaar. Alleen maar goede verhalen over gehoord, gelezen en gezien dus dit wil ik wel eens mee maken :D :D

HardstyleFreak 28-04-2009 @ 16:58:20

zeker weten aanwezig, vorig jaar was zo vet :cool: :D
weer was goed, perfect geregeld alles, ik was vooral in de hardbass tent
alles was vet, maar de hardbass area is er niet meer wordt die nu vervangen door euphoria?? ;)

Hardstyle addic 28-04-2009 @ 18:04:10

Zit dan voor een jaar in Canada voor Stage anders was ik ckers gegaan, mooi feestje vorig jaar

Tim 28-04-2009 @ 19:18:55

pas vn 18j zkr?? :(

sjoerd 28-04-2009 @ 20:13:22

hallo jongens ik heb gehoord dat die van tiesto is, iemand die dat kan bevestigen?

gr.

oerdsj alkv

kirsten brouwer spleet in mond 28-04-2009 @ 20:16:55

ja klopt in combinatie met MC massagraf, hij heeft het me zelf verteld,

HardStyler 28-04-2009 @ 20:22:04

@ Sjoerd & kirsten brouwer spleet in mond

Wat is er met Tiesto & Massagraf ?
Want ik kan nie volgen xD

desertstorm 28-04-2009 @ 22:14:42

Lijkt me iets te hard voor Tiesto. maar wie weet xD

W0uT3R 28-04-2009 @ 22:40:45

Haha, Tiësto zal zéker geen HS anthem maken hoor :D

San Miquel 28-04-2009 @ 23:59:36

Decibel beats Defqon… :D

Peetje 29-04-2009 @ 14:34:23

Had liever een Loudness area ipv Euphoria.
Wat een feest was dat!

Decibel is weer een zekerheidje (net als Defqon :p ).

Dorus ML 29-04-2009 @ 16:27:06

Het wordt wel eens tijd dat Frontliner een anthem maakt :cry:

InQontrol09 30-04-2009 @ 18:00:28

Toch Frontliner! Lekker nummer..
Wel goedkoop eigenlijk, zelfde prijs als In Qontrol, terwijl outdoor meestal wel beter/mooier is! Vooral De-Ci-Bel! Zal proberen er bij te zijn!

bernard 04-05-2009 @ 23:03:55

Grote rip van noisecontrollerz dat anthem. NC>Fl

maurice 17-05-2009 @ 17:19:37

anthem is van frontliner – sunblast

Khadber 17-05-2009 @ 18:20:02

Nog 1 keer.. De anthem is NIET Frontliner – Sunblast. B2S Heeft het OFFICIEEL ontkend, op zijn eigen YT kanaal. Dat sommigen te lui zijn om een titel te veranderen is hun probleem niet.

Tip 1: Geloof niet alles van youtube, tenzij het van een officieel kanaal komt.

frankhardenberg 17-05-2009 @ 19:03:27

NICE!

EvoViper7 24-05-2009 @ 23:12:49

Kut, wil hier heel graag heen. Maar vaste groep zijn er een paar op vakantie en de rest wil niet. Moet ik het weer missen :(

Weegschaaltjuuuuuuu 10-06-2009 @ 16:40:40

Aanwezig :D

Patrick 14-08-2009 @ 16:42:03

Morgen volledig LOS !!!! Heb er nu al zin in !!

M-bition 14-08-2009 @ 17:05:24

Morgen echt idd compleeeeeeeeeeet los! word heerlijk weer! ;) Lkkr drinken en aan de m&m’s en gaaaaaaan :D

Simizle 14-08-2009 @ 17:16:44

@ EvoViper7

Gewoon in je eentje gaan ;) Boeie!

Reageren