Decibel Outdoor Festival 2009: De line-up

De Decibel Outdoor line-up is bekend! Klik verder om te weten wie we op 15 Augustus weer mogen aanshouwen!

Decibel mainstage
D-Block & S-te-Fan
Zany
Tuneboy
Francois
Brennan Heart
Frontliner
Dana
Tatanka
Headhunterz
The Viper
MC DV8

Back2School
Promo
Neophyte
Buzz Fuzz
Kristof
Rob
D-Spirit
JDA
Chosen Few
Digital Boy
Forze DJ Team feat. The Forze MC LIVE
PCP live
MC Alee

Euphoria
The Prophet
Noisecontrollers
Zatox
Scope DJ
Digital Punk & Profyler
The Pitcher
Max Enforcer
Deepack
Wildstylez
Donkey Rollers LIVE
MC Villain

Hardcore4life
Evil Activities
Noize Suppressor
D-Passion
Endymion
Tha Playah
Outblast
Tommyknocker
Nosferatu
Art of Fighters LIVE
G-Town Madness LIVE
TMC

Remember
Scot Project
Beholder & Balistic
Clive King
Melanie di Tria
Deaz D
Leep
Derb
Gary D
Isaac
MC Da Syndrome

Pussy lounge
Paul Elstak
Korsakoff
Mental Theo
Ruthless
Genius
Luna
Yves
Lars
Darkraver
MC Ruffian

Darkness4life
Catscan
Mindustries
Daisy
Negative A
Fracture 4
Drokz
Bryan Fury
N-Vitral live
Somatic Responses LIVE
MC Dart

1992Is4You!
Stanton
Yves DeRuyter
Pat C
Gizmo
Robin “Jaydee” Albers
Pat Krimson
100Isis
Panic
MC Joe

UP!
Coone
Pat B
GJ Warez
Fenix
Chicago Zone
Qatja S
Gave
Binum
MC Jeff

Refuse
Marco Remus
Rude Awakening
Giorgio SFX
Spark Taberner
Hilarious
Salva Trucha
Torsten Kanzler
3headzahead LIVE
Boris S.

Tickets voor Decibel kosten 54,- Euro (ex fee) en zijn nog te verkrijgen via Ticketonline. Wacht niet te lang met het kopen van een ticket.

Voor meer informatie en wekelijkse updates check je www.b2s.nl en http://www.b2s.nl/decibel2009/



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-06-2009 om 17:02 door Khadber | Translate:

Reacties (44)

Plaats reactie
Kaptain 13-06-2009 @ 17:05:50

Hoe dom om twee top-stages neer te zetten …
En wat doet Dana daar weer tussen?

Jeweeetzelluff 13-06-2009 @ 17:07:40

Mag trouwens ook wel beetje hardstyle komen op radio, hardstyle nog altijd boven hardcore jwt !

Khadber 13-06-2009 @ 17:07:46

Dana kan anders best leuke setjes neerzetten hoor ;) .

Ravenwood 13-06-2009 @ 17:22:30

lekkere line up!

Dorus ML 13-06-2009 @ 17:42:22

goeie line up inderdaad
Brennan heart :D

Kaptain 13-06-2009 @ 17:42:43

Jaa , maar verdient ze het wel om op de main te staan ?
Op die Euphoria-stage staan er imo wel een aantal die haar plek meer verdienen dan zij zelf …

Khadber 13-06-2009 @ 17:44:12

ik vind van wel. Ze is de grondlegger van de Hardstyle, heeft nog steeds goede sets (zonder promo’s kun je best wat leuks maken). Net een track met Crypsis af, EN ze kan zowel Hardstyle als Early Rave uitstekend mixen (wat ze ook op Knock Out! deed).

Kaptain 13-06-2009 @ 17:48:46

Juist daarom dat ze eerder op een stage moet staan met early-rave of iets dergelijks?

Khadber 13-06-2009 @ 17:49:52

Nee, want na de Hardstyle kun je prima Early Rave doen en dan opbouwen naar Viper (Hardcore)..

Kaptain 13-06-2009 @ 17:54:30

Dan kun je volgens mij beter bv. The Prophet vragen om die overgang te maken …
Want ik blijf erbij dat als je geen nieuwe releases uitbrengt je niet direct op een mainstage hoort te staan ( ookal heeft ze er één met Crypsis onlangs gemaakt, ze heeft lang stilgelegen … )

Khadber 13-06-2009 @ 17:55:38

Onzin. Zonder releases kun je prima een leuke set neerzetten. Hetzelfde geld ook voor Deepack. Ze releasen weinig tot niet, maar ze draaien altijd leuk! Leuker dan een 100% eigen werk set.

Maar zo te zien verschillen wij te veel van mening daarover ;) .

Kaptain 13-06-2009 @ 18:01:42

Ik zeg niet dat ze er geen leuke set uit kan draaien, maar ik betwijfel het gewoon of ze daar verdient te staan.

& idd.

xxjolaxx 13-06-2009 @ 18:54:02

lekker line up

heb er al zin in :)

Wesley 13-06-2009 @ 19:29:53

Ik denk dat dat heel veel kiezen wordt tussen Main en Euphoria ^^
Lekker VIP op main staan is heel verleidelijk, maar wil bijvoorbeeld Noisecontrollers toch niet missen. Super line-up… dat wel. Veel goeie namen.

Tuneboy main :D :D

Izbut 13-06-2009 @ 21:00:13

2 topp stage

Sjaak1 13-06-2009 @ 21:56:57

EUPHORIA FTW!

Th0m 13-06-2009 @ 23:05:58

Jammer dat Crypsis er niet tussen staat :(

ThaVBS 13-06-2009 @ 23:30:23

Ghehe, je zou maar in de Pussy lounge moeten draaien. :p

InQontrol09 13-06-2009 @ 23:53:27

Vette line-up! De site is erg vet btw, vooral de ‘Area’s’ vind ik mooi gemaakt!

Snor 14-06-2009 @ 01:50:15

Balen, Da Syndrome stond vorig jaar nog bij Hardstyle Area (wat nu Euphoria is denk ik). Voor de rest geen klagen, ben blij dat mn ticket al binnen is :D

broodrooster 14-06-2009 @ 02:33:57

“Zonder releases kun je prima een leuke set neerzetten. Hetzelfde geld ook voor Deepack.”

dat kan zeker, maar deepack kan dat iig niet imo ;-)
tuneboy en tatanka switchen met donkeyrollers en noisecontrollers en ik was de hele dag op de main te vinden ;p wordt een mooi feest anyway : )

mvo 14-06-2009 @ 11:05:13

De line-up is in mijn ogen erg goed. Tuurlijk zijn er altijd namen bij die je liever ziet, maar geen rede tot klagen. Leuk om weer een discussie ‘over smaak valt niet te twisten’ te lezen ;) .

Zelf vind ik Dana een zeer geslaagde keus, mits zij een set neer zet die een b-garniatuur heeft met techno-hardstyle. Beetje van die vage (early) geluiden. Dat is echt briljant. Heb haar tracklist op defqon van gisteren gezien en dat is met alle respect het meer standaard werk. Zij (net als Pavo) moeten hun ding kunnen doen en een lekkere vage set neerzetten. Veel mensen kunnen dat niet zo waarderen, maar ook een grote groep wel (waaronder ik :P)

Verder zal het voornamelijk een heen-en-weer pendelen worden tussen de main en Euphoria met af en toe een tussenstop bij Remember en Pussy Lounge.

Een zekerheidje voor mij wildstylez, isaac, deepack

AdmiraalAnaal 14-06-2009 @ 11:17:44

Briljant! Wat een top dag gaat dat worden :D

dawasiknie 14-06-2009 @ 11:52:42

Dana verdient het na gisteren wat mij betreft driedubbeldwars om daar te staan. Goeie genade wat was het raggen geblazen gisteren in de Blue met haar.

Josh-T 14-06-2009 @ 12:42:29

“Ctrl+f: Technoboy: kan tekst niet vinden.”

WTF :cry:

Dj Skitzo 14-06-2009 @ 13:01:32

@ dawasiknie:
ben het helemaal met je eens heb het op de radio gehoord en leek mij toch wel 1 van de betere :D

Stokbrood 14-06-2009 @ 13:05:36

Dana is gewoon The Queen of HArdstyle… gister draaide ze ook weer als 1 van de betere…. Dana = Briljant

Dj Skitzo 14-06-2009 @ 13:06:56

ik hoop dat dit ook op 1 of andere manier op de radio uitgezonden word :P
kan ik weer de hele dag gaan luisteren :D

TkTT 14-06-2009 @ 13:09:03

Goeie line up, alleen weer een paar goede DJ’s in verschillende tenten wat heel erg vervelend iswant dan moet je kiezen :D
Maar voor de rest is het jammer dat ik er ALweer niet heen mag, omdat ik te jong ben :cry: :(

Nipsen 14-06-2009 @ 13:18:28

Kaartje al even binnen.
Gisteren Defqon gehad.
Kunnen we hier naar uit kijken :D

FRArnold 14-06-2009 @ 13:56:07

Weer Donkey Live en Noisecontrollers – Euphoria :( !! Verwissel Dana, Francois, Tuneboy ff voor Noisecontrollers, Scope DJ en WildstyleZ!!!!

Rosser 14-06-2009 @ 15:48:09

Zo ff wat kaarten bestellen.. het is veel te lang geleden dat ik op Decibel ben geweest.
2003 en 2004, dus toen het nog op bij Rosserdam op de Maasvlakte was.

Wil echt al de laatste 3 of 4 jaar weer, maar nou gaat het er dus weer echt van komen. :D

Double-Dutch 15-06-2009 @ 00:08:55

Dus… wie denken we dat er af gaat sluiten op de main? :p
Zanny & the viper lijkt me wel vet!

Double-Dutch 15-06-2009 @ 00:13:44

Josh-T: 14-06-2009 @ 12:42:29

“Ctrl+f: Technoboy: kan tekst niet vinden.”

WTF :cry:

Technoboy al zo vaak gezien de laatste tijd. Begint een beetje te standaard te worden…

Zinloos geluid 15-06-2009 @ 00:25:49

heerlijke line-up, heb net toch maar even kaartjes gehaald ook al weet ik nog niet of ik dan wel aanwezig kan zijn.

NoobstaR* 15-06-2009 @ 11:01:32

Gaat weer een knalfeest worden, heb m’n kaartje al binnen! :D

silverfang 15-06-2009 @ 19:15:59

Heb er nu al zin in :p Nou nog hopen dat het weer net als bij defqon was :D

Basicd 15-06-2009 @ 19:28:14

Laat Tatanka maar afsluiten…lekker Italiaans beukuuuh! :D

Wel jammer dat Charly lownoise & Mentale Theo niet samen draaien…..stonden afgelopen zaterdag flink te knallen in Almere.

PATRIES ? 15-06-2009 @ 22:43:18

Wat een mooie line up!! (L)
Ik hoop dat t net zo gruwelijk wordt als vorig jaarr! :D
Met natuurlijk weer mooi weer!

manuela 16-06-2009 @ 13:26:58

als dit net zo vetjes wordt als Defqon ben ik blij :-)
heb er zin in!!

Josh-T 16-06-2009 @ 17:04:18

Double-Dutch: 15-06-2009 @ 00:13:44
Josh-T: 14-06-2009 @ 12:42:29

“Ctrl+f: Technoboy: kan tekst niet vinden.”

WTF

Technoboy al zo vaak gezien de laatste tijd. Begint een beetje te standaard te worden…

Headhunterz staat toch ook in de line up, en zo nog wel meer standaard artiesten, maarja Tuneboy ipv Technoboy is ook goed

Dee 19-06-2009 @ 13:18:09

Ik baal echt gigantisch van deze line-up, de dj’s waar ik helemaal gek van ben en dan live, spelen z’n beetje amel tegelijk.. echt bale.. marja zie jullie @ Decibel

Dj rudestylez 19-06-2009 @ 14:23:12

@t Dee weet jij de timetable dan al of wat

Dj ToeMight 12-08-2009 @ 18:56:45

zaterdag lkkr los op de lineup damn ;)

Reageren