Decibel Outdoor Festival 2010: De eerste info

Op zaterdag 21 augustus organiseert B2S de 2010 editie van Decibel Outdoor Festival. Traditiegetrouw vindt het festival plaats op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.

Decibel is het festival waar de diverse concepten van b2s jaarlijks samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Hardcore4life, Refuse, Pussy lounge, UP, Darkness4life, Remember, 1992is4you! en Euphoria vertegenwoordigd. Dit jaar is er een elfde area aan het festival toegevoegd; Loudness, waar je de rauwe kant van Hardstyle kan ervaren. Hiermee zijn alle harde stijlen op Decibel aanwezig.

Kaartverkoop
De voorverkoop begint op zaterdag 15 mei om 13:00 uur. Tickets kosten € 58,- (ex fee) en zijn alleen te verkrijgen via http://tickets.b2s.nl
De allereerste tickets die verkocht worden, krijgen net als voorgaande jaren, een gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er dit jaar ook VIP tickets te koop voor de mensen die de upgrade mislopen, maar toch graag als VIP naar Decibel willen.

Decibel outdoor gaat ieder jaar sneller uitverkocht, wacht dus niet te lang met het aanschaffen van je ticket.

decibelposter



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-04-2010 om 17:24 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (39)

Plaats reactie
keesachterstevoren 17-04-2010 @ 17:26:02

Jeej ook kaarten halen

freddyadu8 17-04-2010 @ 17:27:05

Zin an!

keesachterstevoren 17-04-2010 @ 17:28:19

Haha wel geniaal van B2S. Als soort van troost voor degene zonder defqon kaarten. :D

mike23 17-04-2010 @ 17:30:45

Haha, ja idd. precies na de verkoop van defqon dit doen…..wel slim bedacht….ik heb me
defqon kaarten binnen, en ga ook cker hier kaartjes voor kopen….

Oxbow 17-04-2010 @ 17:31:12

Loudness stage klinkt goed :D

Perry’d 17-04-2010 @ 17:35:13

yes Decibel! Ga ik toch liever heen dan Defqon. Dus hier ga ik natuurlijk ook weer bij zijn!:D

Main stage,Euphoria & Loudness. Wordt flink rondlopen daar. Kzal alvast gaan oefenen :D :D

ElSalvaje 17-04-2010 @ 17:37:12

De trailer zou ook komen toch?

freddyadu8 17-04-2010 @ 17:39:15

Ja maar die staat alleen nog op de b2s site, nog niet op youtube. Komt zsm op Hardtraxx :)

Snor 17-04-2010 @ 17:43:19

Deze kaartjes binnen hengelen, vervolgens weer een Q-Base weekend inlassen en het seizoen is weer compleet wat grote feesten betreft :D

En Loudness area klinkt ERG lekker, zeer benieuwd naar de lineup!

Tel 17-04-2010 @ 17:44:32

Loudness (l)

PDB1987 17-04-2010 @ 17:45:47

Trailer kom na het weekend d8 ik vanaf maandag dus.
Nog eventjes wachten haha
Kan is groot da k ook hierbij zal zijn, 3e x:D

stefaneke 17-04-2010 @ 17:52:01

Nog nooit zo’n skyline gezien in hilvarenbeek :p .

eMule 17-04-2010 @ 17:52:18

Defqon, Ground Zero, Decibel, Earthquake Festival, Q-Base
een zeer geslaagd festival seizoen zou ik zeggen :D

HSaddict 17-04-2010 @ 17:53:17

Inderdaad een troost, en zeker voor mij
namelijk defqon kaarten misgelopen, maar ook Decibel is en word gewoon super en net zo bruut als defqon ;)

erwin 17-04-2010 @ 18:01:51

hopen dat het niet zo gekloot is als met de kaarten van defqon, want daar is het bij ons helemaal mis gegaan jammer genoeg!

Hopen dat we hier wel kaarten voor kunnen krijgen en hier een party van maken!

GReddy 17-04-2010 @ 18:10:05

wat een jaar 2010 dat wordt me 3de festival :D van het jaar :D

LNDRTJN 17-04-2010 @ 18:10:31

Loudness, das wel echt vet:)
Welk nummer is t trouws in de trailer.. bijna 100% zeker niet t anthem, aangezien er geen vocals inzitten van t festival..

Rickie 17-04-2010 @ 18:24:55

loudness stage :D zo’n stage zou op elk feest moeten zijn dan zou ik daar alleen maar staan, kwa hardstyle dan

sjuul 17-04-2010 @ 18:25:23

Super vet! loudness goed idee(Y)
Gvd, geld vliegt erdoor. defqon, 10yoqd, decibel, mysteryland
en natuurlijk vanavond inqontrol:D

Perry’d 17-04-2010 @ 18:28:13

@LNDRTJN Anthem zit nooit in de trailer…iig nooit bij Decibel, maar de track in de trailer is Gold van Max Enforcer (las ik op pf althans)

En de trailer is btw echt weer mooi!

€58 is wel weer een pak geld ,maar dat heb ik er zeker voor over!!!

Decibel minder dagjesvolk dan Defqon dus ook mooier. Maar goed dè vèn ik dan he :P

PatrickG40 17-04-2010 @ 18:35:44

aanwezig :)

Absolutsen 17-04-2010 @ 18:42:58

Keuzes maken is nog nooit zo moeilijk geweest.. drie hardstyle stages.. tering! :-)

Michelle 17-04-2010 @ 18:54:25

Ben dan nog op vakantie :p
Dus dit jaar geen Decibel voor mij…

MRmark 17-04-2010 @ 19:21:24

Woot dat zijn 3 hardstyle areas dan:D behalve main het laatste uurtje dan natuurlijk niet, maar das wel super:)

Love_Fulfilled 17-04-2010 @ 19:38:03

Loudness (l)

G1LL 17-04-2010 @ 19:45:42

Een loudness stage, erg interssant! Kijken of ik dan kaartjes kan bemachten!

keesachterstevoren 17-04-2010 @ 19:57:29

Decibel doet absoluut niet onder voor defqon. Maar ik ben graag bij beide bij :) Ennuh iemand een idee welke track dat is in de trailer? klinkt suppah

EvoViper7 17-04-2010 @ 20:03:37

Hier uiteraard ook weer bij :D
Het gaat nogal geld kosten dit seizoen :D Heb iig nog niets gemist :)

Dustydus 17-04-2010 @ 20:57:59

Fack defqon dit word zeker beter ! had een code weg gegeven omdat ik niet kon en toch naar DECIBEL Ga dus geen troost

tomb 17-04-2010 @ 23:21:28

Benieuwd naar de line-up! Lijkt me veel vetter dan Defqon met al dat kut dagjesvolk daar…

terross 18-04-2010 @ 04:43:17

zeker weten

terross 18-04-2010 @ 04:44:59

vet veel zin in B2S(llen )
groete terross

Lyst 18-04-2010 @ 11:48:07

4 hardstyle areas*
Remember is early hardstyle / Main is ook 95% hardstyle normaal.
Ik denk dat het heen en weer lopen word tussen remember en loudness :D

No Fearzz 18-04-2010 @ 12:38:00

Dat wordt dan maar kaarten bestellen op Fantasy Island :D

Mystic Dummy 18-04-2010 @ 14:51:10

Euphoria en loudness :D
word zoals vele veel heen en weer geloop tussen deze 2 en de main :p

Alienator 18-04-2010 @ 20:04:29

LOUDNESS! damn en ook nog eens 3 hardstyle areas.. wordt een mooi feestje :)

Djenz 20-04-2010 @ 22:43:48

jammer dat ik dan op vakantie ben :( vorig jaar was top

mutagenx 23-04-2010 @ 11:11:46

defqon doe ik zkr! maar zal decibel ook niet laten voorbijgaan! nu nog benieuwd naar line-up.

Martinos 03-06-2010 @ 15:43:10

Volgens de B2S Twitter-site zijn de kaartjes voor Decibel bijna uitverkocht….
Misschien een stunt om kaartjes te verkopen, maar voor de mensen die er echt heen willen misschien een teken om kaartjes alvast te kopen?

Reageren