Decibel Outdoor Festival 2010: Uitverkocht

Op zaterdag 21 augustus organiseert B2S de 2010 editie van Decibel Outdoor Festival. Traditiegetrouw vindt het festival plaats op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.

De voorverkoop voor de decibel tickets is begonnen op 15 mei om 13:00. Nu, zo’n 3 weken later op 6 juni, is het festival volledig uitverkocht gegaan!

decibelposter



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-06-2010 om 11:36 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
Xblister 07-06-2010 @ 11:45:11

Da’s snel..

Love_Fulfilled 07-06-2010 @ 11:53:00

Gelukkig heb ik m’n kaartje binnen :D !!

Martinos 07-06-2010 @ 12:05:36

Helemaal het ding van 2010: uitverkochte festivals… iedereen lijkt meer en sneller kaarten te verkopen dan normaal. Kredietcrisis? Welnee :p
Ik heb laatste moment toch maar bedacht naar Q-base te gaan ipv Decibel…. maar dit feest is minstens net zo gruwelijk :D
Ik denk dat het wel weer uitgezonden wordt op B2S-radio…. althans… ik hoop het.

a-troxx 07-06-2010 @ 12:09:06

Ik ben te laat… Arrrug!!!

Jan 07-06-2010 @ 12:12:22

je had 3 weken de tijd meneer-_-

Joshua 07-06-2010 @ 12:15:30

kaartje al binnen. Als je geen kaartje hebt wilde je er niet echt naar toe?

Wesz91 07-06-2010 @ 12:20:56

DefQon, Decibel, Q-base!!!! Here I come, tussendoor nog ground zero en free festival… laat de zomer ma beginne!!!

mutagenx 07-06-2010 @ 13:10:57

spijtig had geen geld meer om kaartje te kunnen kopen maar ik doe wel defQon en Q-base en intussen ook nog summerfestival,tomorrowland,the Qontinent.

GReddy 07-06-2010 @ 13:52:33

ik had al na 27 seconden kaartjes op 15 mei 13.00 uur dus had totaal geen zorgen :D

Mannonymous 07-06-2010 @ 14:10:34

“Joshua07-06-2010 @ 12:15:30

kaartje al binnen. Als je geen kaartje hebt wilde je er niet echt naar toe?”
Bullshit.. sommige mensen hebben geen geld ivm andere feesten/vakantie etc ;)

Mike-O 07-06-2010 @ 14:20:46

@ Martinos

ik denk dat de hardere stylen gewoon steeds populairder worden..
jammer genoeg lopen er ook heel erg veel mensen op deze feesten die weinig tot niets met het muziekgenre te maken hebben :(

Martinos 07-06-2010 @ 14:25:17

@ Mike-O:
Haha klopt zeker…hoe vaak ben je niet al mensen met een rock shirt of emo-kleren aan tegengekomen op een hardcore/hardstyle festival? Ik iig vaak genoeg. -_-

OT: Ik denk dat mensen zich niet zo veel zorgen hoeven te maken: er zijn nog genoeg festivals deze zomer.

SanderM 07-06-2010 @ 14:29:39

Ja, kaartje is ook binnen, dus voor mij ook geen enkele zorgen (H)

Stokbrood 07-06-2010 @ 15:24:42

Kak!!! net geregeld dat ik kan. Zie ik dat het uitverkocht is! :(

MPS 07-06-2010 @ 15:28:43

Ik hoop zo dat de Donkey Rollers mogen afsluiten op de main. :)

Diamanic 07-06-2010 @ 15:49:20

@ MPS.

Ik hoop sowieso dat de Donkey Rollers uberhaupt komen! en als ze zouden mogen afsluiten zou dat wel heeel fijn zijn ja _O_

Hardheadz 07-06-2010 @ 16:03:39

Decibel word Superrr!! Heb er zin aan :D

OT: Afgelopen zaterdag naar Intents geweest, dat was ook geniaal! :)

H4rdstyleLova 07-06-2010 @ 18:21:36

Vorig jaar was het veeeel minder snel uitverkocht toch ? Mooi klote , ik wilde net een kaartje gaan kopen :(

CaLLitMusiC 07-06-2010 @ 18:57:28

ben ik ff blij datk vrijdag kaartje heb gekocht :P

Titatovenaar 07-06-2010 @ 19:28:45

zijn er ook kluisjes????

Mystic Dummy 07-06-2010 @ 20:20:41

heb ze ook al ruim ven tevoren binnengehaald :p

dit soort feestjes kun je er gewoon op wachten tot het uitverkocht raakt

WIJNUH 07-06-2010 @ 21:10:53

zaterdag kaartje gehaald net op tijd gelukkig, en nu maar hopen dat we een betere main krijgen dan defqon (zal trouwens ook niet moeilijk zijn)

Hoevoelloe 07-06-2010 @ 22:18:17

lkker boeiend ik hem men kaartje al lang binnen :D

Barto 07-06-2010 @ 23:57:12

Heb me kaartje vrijdag nog even snel gekocht :D

Perry’d 08-06-2010 @ 01:05:54

@MPS

Mainstage Decibel wordt altijd afgesloten met Hardcore

@Titatovenaar Die zijn er meer dan genoeg ;)

HardstyleLover90 08-06-2010 @ 01:09:33

Joehoe! Kaartjes al lang binnen… :) Mensen die te laat waren, helaas maar eigen schuld… 3 weken lijkt me toch tijd zat :p Heb er nu al flink veel zin in maar het wordt nog ff wachten!!

H4rdstyleLova 08-06-2010 @ 16:05:29

hoezo eigen schuld , maten van mij ging nog regelen of ze vrij konden krijgen ivm werk en andere redenen , vorig jaar was het veel minder snel uitverkocht. Komen dr zeker weer genoeg dagjesmensen en mensen waarvan je denkt what the fuck doe je in godsnaam op dit feest die een beetje doelloos voor zich uit lopen staren , echte liefhebbers zoals ik balen , ik had net me vakantie verzet alles geregeld wilde net kaartje gaan kopen ist uitverkocht kutzooi.

Donkey controller 08-06-2010 @ 16:32:54

Zijn ze egt al uitvogt? das best kut.. zullen tog wel mensen aan de parkeerplaats zijn die um verkopen

Rosser 08-06-2010 @ 17:37:03

Voor zulke feesten moet je gewoon een kaart kopen. Of je nou al vrij geregeld hebt of niet. Dan zou ik dat risico gewoon nemen. Als je niet kan zijn er toch meestal wel bekenden die nog geen kaartje hebben en nog willen.
Ik heb zelfs al risico’s genomen dat ik van tevoren een weekend weg of een zomervakantie had geboekt, voordat ik zeker wist of ik vrij had :D

Dustydus 08-06-2010 @ 19:45:23

Zijn er ook kluisjes LOL xD

Nee 45.000 jassen worden op elkaar gegooit

Mike-O ga maar naar Q-base daar valt het zeker mee.

aarono09 11-06-2010 @ 00:28:39

im late to but ill get mine going to defqon in 2 days ;)

Reageren