Decibel Outdoor Festival 2011: Exclusieve pre- & afterparty voor weekendgangers

Dit jaar biedt b2s voor het eerst in samenwerking met Libéma de mogelijkheid om tijdens Decibel een speciaal weekendarrangement op het vakantiepark van Beekse Bergen te boeken. Op het park kun je samen met je vrienden en andere Decibel bezoekers het gehele weekend gebruik maken van alle luxe parkfaciliteiten.

Hiernaast heb je ook exclusief toegang tot de speciale Decibel preparty op vrijdagavond en afterparty op zondag. Hiervoor zal op het vakantiepark een grote festivaltent geplaatst worden waar de duizenden Decibel weekendgangers twee extra feesten voorgeschoteld krijgen. Bij het lanceren van de complete Decibelwebsite zal ook het programma voor de pre- & afterparty bekend worden gemaakt.

De animo is groot en inmiddels zijn alle vaste accommodaties compleet volgeboekt. Er zijn er alleen nog campingplaatsen beschikbaar. Deze kun je al boeken voor nog geen 25 euro per persoon! Om geïnteresseerden zonder eigen tent tegemoet te komen is er extra accommodatie toegevoegd aan het campingassortiment: “tent inclusief”. Bij aankomst krijg je een eigen 2 persoons koepeltent die makkelijk binnen 10 minuten is op te zetten. Bij vertrek van mag je deze mee naar huis nemen. Net als bij de kampeerplaatsen is gebruik van warm water en de douches inbegrepen.

Na het boeken van een arrangement ontvang je voor aanvang van de reguliere verkoop vouchercodes zodat je gegarandeerd toegangskaarten voor Decibel 2011 kunt bestellen.

Voor meer info & boekingen travel.b2s.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-03-2011 om 12:27 door Jor-D | Translate:

Reacties (23)

Plaats reactie
G1LL 22-03-2011 @ 12:41:13

Zo zo, festivals worden steeds leuker :P

maarten1410 22-03-2011 @ 12:43:06

VET VET VET!!! :D

Oxbow 22-03-2011 @ 12:43:21

ze konden ook niet achterblijven he :p

roberttt 22-03-2011 @ 12:57:17

Gruwelijk dit :D

knotsjebilly 22-03-2011 @ 12:59:54

@ Oxbow
Valt me nog mee dat ze ook niet naar biddinghuizen gaan :P

dennis 22-03-2011 @ 13:11:59

@ Knotsjebilly
Ik hoop het niet. Dit is lekker dicht bij voor mij :$

Undertaker69 22-03-2011 @ 13:33:50

zeer goed idee! en inderdaad zo wordt alles wel leuker!

Blazed 22-03-2011 @ 13:34:08

aiighhtt hebben we tenminste nog wat te doen :) :D

Chukkels 22-03-2011 @ 13:52:54

Dit gaat zo fucking gruwelijk worden. Ik kan al niet meer wachten :roll:

W0uT3R 22-03-2011 @ 14:33:31

Haha, leuk dat ze zo hard Defqon volgen…

Nightbreaker 22-03-2011 @ 15:10:11

Ben ik nog op vakantie :(

superdelux 22-03-2011 @ 15:31:05

kweet nie maar dit was vorig jaar al bekend dat je de camping zo gingen regelen ;)

oortje 22-03-2011 @ 16:14:24

Defqon is eerder dus zegt niks over volgen en het scheelt dat b2s en q-dance één organisatie is…

maar zeker present @ the camping, wordt een gekke dolle bende daaro

Mannonymous 22-03-2011 @ 18:00:20

Godverdegodver… ID&Q H gaat veel aan mij verdienen deze zomer hahaha

LucR 22-03-2011 @ 19:21:53

Wel chill dat je sowieso een kaartje hebt als je op de camping staat! Is een optie, alleen ik ben dan nog geen 18, dat word ik pas een paar maanden later.. Denken jullie dat je dan toch binnenkomt anders gaan we wel met een groepje.

De boaa 22-03-2011 @ 19:49:13

Festivals worden nu meer gewoon een weekendje weg,, Geniaal!

Djenz 22-03-2011 @ 19:58:31

nou, dan boek ik hier ook maar een campingplaats :D

derniels 22-03-2011 @ 22:25:14

@ lucr; je komt makkelijk binnen, toen ik 17 was kwam ik ook binnen op dit soort feesten.
wel erge faal dat dit precies een paar weken nadat defqon dit voor het eerst presenteert decibel dat ook doet :D :p camping is wel fet vind ik

LucR 22-03-2011 @ 22:49:28

@ derniels, bedankt voor je antwoord. Ik zal het dan maar gewoon proberen! Kijken of het mogelijk is om nog een plekje te reserveren op de camping met vrienden en dan word het zekers een gaaf feestje! Decibel staat daar wel voor garant lijkt me.

Pur-e. 23-03-2011 @ 10:27:12

Campingplaats geboekt, was helemaal vergeten dat je al kon boeken nu haha. Wordt echt zo vet! :D

Dominatorr 23-03-2011 @ 12:19:13

@derniels: Volgens mij had b2s al een aankondiging van camping arrangementen in het Hard Bass boekje :)

Wordt wel vet! Vind dat we er best trots op mogen zijn dat we zulke feesten hebben in ons kikkerlandje :D

AstyleDj 23-03-2011 @ 18:48:31

@ Dennis @ @ Knotsjebilly
Niet te hopen indd ik kan nu naar huis rollen :D

Pur-e. 24-03-2011 @ 15:10:28

Voor de mensen die geboekt hebben: hoelang duurde het voordat je gebeld werd om de boeking definitief te maken? Zit al 1,5e dag erop te wachten!

Reageren