Defqon.1 Festival 2009: De DVD

Voor alle liefhebbers van Defqon.1 Festival 2009 is er goed nieuws: de DVD ligt eindelijk klaar! Klik hier voor meer informatie!

De limited edition 2 disc DVD registratie van het Defqon.1 Festival van 13 juni jl. is inmiddels klaar. Het is vanaf nu te bestellen bij ticketonline.nl en ligt vanaf 18 september in de winkel. Defqon.1 is het grootste en verreweg het meest populaire outdoor event waar alle hardere stijlen van de dance aan bod komen, de 40.000 tickets waren binnen een uur uitverkocht.

De Defqon.1 Festival 2009 DVD is een uitbundige registratie, waar de liefhebber zijn hart bij kan ophalen. De prachtige beelden, de ultieme sfeerbeleving en de live muziek maken deze DVD tot een herbeleving van de dag. Naast de hoofdregistratie is dit maal meer dan ooit erg veel aandacht gestoken in alle ‘extra’s’, bij elkaar bevat de DVD meer dan 180 minuten aan beeldmateriaal.

Naast de DVD zit in deze beestachtig bekraste verpakking ook nog een exclusieve mix cd van Headhunterz. Deze mix bevat de beste en hardste tracks zoals ‘Recession’, ‘Rock Civilization (Technoboy Remix)’, ‘The Sacrifice (Evil Hardcore Mix)’ en natuurlijk het officiële anthem, ‘Scrap Attack’. Deze knallende mix is alleen verkrijgbaar in combinatie met de DVD. De beste momenten van de dag samen met die keiharde sound die Defqon.1 Festival zo speciaal maakt, komen zo je huiskamer in geknald. Defqon.1 is ready to attack!

Tracklist bonus cd, mixed and compiled by Headhunterz:

  • 1.Headhunterz – Scrap Attack
  • 2.Pavo – Raven
  • 3.Headhunterz – Megasound
  • 4.The Prophet – Recession
  • 5.Headhunterz – The Muzical Revolution
  • 6.Project One – Rate Reducer (Headhunterz Remix)
  • 7.Wildstylez – Phantom Beat
  • 8.The R3bels – Keep The Rhythm
  • 9.Builder – Her Voice (Headhunterz Remix)
  • 10.Noisecontrollers – Astral
  • 11.Headhunterz – The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
  • 12.Wildstylez – Single Sound
  • 13.Headhunterz – Rock Civilization (Technoboy Remix)
  • 14.Alpha 2 – Unleashed
  • 15.Headhunterz – The Fear Of darkness
  • 16.Wildstylez – K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
  • 17.R3zonance – Weapon (Zatox And The R3bels Remix)
  • 18.Headhunterz & Wildstylez Mts.Noisecontrollers – Tonight
  • 19.Headhunterz – The Sacrifice (Evil Hardcore Mix)
  • 20.Headhunterz – Scrap Attack (Endymion Remix)

Bron: Ticketonline.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-09-2009 om 14:30 door Khadber | Translate:

Reacties (25)

Plaats reactie
Timmer 07-09-2009 @ 14:34:13

die cd is ook zeker niet slecht! ;)

Oxbow 07-09-2009 @ 14:54:19

Headhunterz – The Sacrifice (Evil Hardcore Mix), eindelijk in goede kwaliteit (l) deze dvd gaat zoiezo gekocht worden, want het was een heeerlijke dag die 13e Juni!!

Merlijn 07-09-2009 @ 15:05:17

Headhunterz – The Sacrifice (Evil Hardcore Mix)
Inderdaad, heerlijk!

Friedel 07-09-2009 @ 15:17:16

So its available NOW @ ticketonline? or only to order there and they send it out at the 18.9?

Sunrise8 07-09-2009 @ 15:35:44

op ticketonline alleen via creditcard beschikbaar??
wat een bullshit. nou dan koop ik hem wel niet :( :( :( .

staat bij andere betaalmethoden: niet beschikbaar..

Jor-D 07-09-2009 @ 15:50:10

@Friedel, you can order it, but i don’t know for sure if they already send it to you before the 18th…

Piet 07-09-2009 @ 15:58:28

Raar ik had de qlimax DVD ook besteld via ticketonline en toen kon ik wel gewoon via IDeal betalen en nu staat er dat dat geen optie is.

Sunrise8 07-09-2009 @ 16:00:49

@ piet: jep ik had hetzelfde. echt bale… maja dan niet :)

Timothy21 07-09-2009 @ 16:04:52

Nou kheb toevallig wel een creditcard, maar bij ticketonline betaal je en 3 euro bespreekkosten en nog is 2 euro transactie kosten. Ken iemand met een cd handel, die
houd er wel eentje vast voor me, geen gedoe met creditcard en et scheelt me 5 euro.

Wous 07-09-2009 @ 16:10:56

Zeker geen slechte cd. Wel beetje heel veel tracks van hhz. Bij voorgaande cd’s was het nooit het geval dat de maker er zoveel eigen werk in stopte.
De dvd hoef ik dit jaar nie want ik ben nie geweest, maar die cd fix ik nog wel ergens ;)

SoundTunerZ 07-09-2009 @ 16:45:01

Ik vind het juist jammer van die cd. Allemaal oude tracks en alleen maar hh tracks die ik toch al 1000x gehoord heb. Maar ja geen reden om de dvd niet te kopen :P

Q-dance4live 07-09-2009 @ 16:49:50

Nice… vol gas!!

@ Piet : Ik heb hem net gewoon met Ideal besteld hoor!!

remkovzki 07-09-2009 @ 16:52:34

iDeal doet het gewoon hoor? Heb em al besteld.. :)
-edit-
Q-dance4live, je was me voor :P

Michelle 07-09-2009 @ 17:30:00

Dvd besteld :D
Hopelijk heb ik hem van het weekend al in huis :)

Vik 07-09-2009 @ 17:47:14

Ik heb m besteld bij Free Record Shop. Op de site staat dat die vrijdag binnen komt en verzonden wordt. De verzending daar is overigens gratisch! :D

Eline 07-09-2009 @ 18:31:53

Nét besteld en ook via iDeal! :)

EvoViper7 07-09-2009 @ 18:51:18

Besteld! :D Topfeest, geld zeker waard :D

Teknizion 07-09-2009 @ 18:55:55

DVD kan ik niet op wachtten! Maar die CD.. dit moet echt de meest on-interessante CD ooit worden..

DFH 07-09-2009 @ 20:23:34

Besteld maar die cd valt wel tegen idd ookal wil ik wel HQ van The Sacrifice (BH Remix) maar de rest is minder..

Rosser 07-09-2009 @ 21:21:37

Ja, dat was idd vreemd. Ik kon ook niet met Ideal betalen.
Dan maar met de Creditcard van een maat van me betaald :D
Ik had zijn CC-gegevens toch nog op de computer :P

Hij weet er wel van hoor dat ik dat van plan was, uiteraard eerst gevraagd :)

remkovzki 07-09-2009 @ 23:47:27

@Teknizion

Ik heb de cd van Qlimax 2008 1 keer geluisterd, en de dvd minimaal 15 keer gekeken.. deze cd zal wss het hoesje niet eens uit komen..

vet plaatje btw ;)

justinos 08-09-2009 @ 02:19:31

Ik vind de CD, in tegenstelling tot vele andere, wél leip en ben blij dat ik eindelijk The Sacrifice (Evil Hardcore Edit) in bezit heb :D

Benieuwd naar de DVD!!!

cotozz 08-09-2009 @ 09:12:50

16.Wildstylez – K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix beetje jammer
Aangezien Zany-Thugz (Noisecontrollers remix) gedraaid is, maar niet op de cd staat. Had liever deze remix van de NC op cd gehad.

Liq 13-09-2009 @ 13:27:19

Hoppaaa en hij is gisteren binnen gekomen hoor !! :cool:

Yoshua 17-09-2009 @ 20:28:27

Lekkere Wijvuuhhh!!!

Op decibel 2009 ook gek ben 30 augustus 17 geworde en ben toch nog binne gekomen by decibel:P

Reageren