Defqon.1 Festival 2010: Apart kaartverkoop moment

Q-dance heeft zojuist via de e-mail bekend gemaakt dat het op maandag 5 april aanstaande van 10:00 ‘s ochtends tot zondag 11 april een kaartverkoop moment houdt voor Defqon.1 Festival 2010. Er kunnen dan tot maximaal 2 kaarten besteld worden met de unieke code die in de mail is bijgesloten.

Q-dance vertelt:
“Beste Q-dancer,

Op 12 juni vindt Defqon.1 plaats op Almere Strand. Elk jaar proberen alle Defqon.1 fans wereldwijd een kaartje te bemachtigen en elk jaar weer zoeken wij op onze beurt naar een goede manier om de kaarten bij de echte fans te krijgen. Eén van de manieren is een apart verkoopmoment, waar wij doormiddel van een selectie fans de kans geven een kaartje te kopen.
Dit jaar hebben wij gekozen voor onze trouwe nieuwsbrieflezers en actieve website leden en daar hoor jij bij! Met bijgesloten code en link kun je vanaf maandag 5 april, 10:00 uur ’s ochtends tot zondag 11 april alvast tot twee kaarten bestellen voor Defqon.1 2010.

Veel succes en alvast een goede party-zomer toegewenst! Even voor de zekerheid, dit is GEEN slechte 1 april grap, je kunt maandag aanstaande echt je kaartjes kopen. Let niet op de tekst die je nu op de link terugvindt, deze start verkoop datum geldt voor de reguliere verkoop.”

Als je geen e-mail van Q-dance hebt ontvangen met de unieke code, dan kan je helaas alleen kaarten kopen op het reguliere kaartverkoop moment voor Defqon.1 Festival 2010.

Reguliere kaartverkoop
De reguliere kaartverkoop voor Defqon.1 Festival 2010 begint op 17 april om 13:00 via Q-dance.nl

Defqon.1 Festival 2010



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 01-04-2010 om 00:49 door Jor-D | Translate:

Reacties (127)

Plaats reactie
Avado 01-04-2010 @ 00:54:37

Heb ook een code :)

Jor-D 01-04-2010 @ 01:01:22

2 kaartjes is precies genoeg voor mij :D

Perry’d 01-04-2010 @ 01:13:42

Na het lezen van dit bericht ben ik er ineens achtergekomen dat ik al sinds oktober vorig jaar geen nieuwsbrief meer heb gekregen van Q-Dance, dus heb ik deze gemist. Nou lekker dan :s

Jur 01-04-2010 @ 01:27:04

In tegenstelling tot vorig jaar, ditmaal niet geselecteerd :cry:

Tom 01-04-2010 @ 01:41:28

Helaas, ik doe niet aan nieuwsbrieven, daar heb ik twitter voor. Jammer dat ik hierdoor geen voorverkoop mogelijkheid krijg. Vorig jaar wel gehad.

Jeroen! 01-04-2010 @ 01:51:03

EINDELIJK een jaartje niet stressen voor kaartjes! hulde

borretje 01-04-2010 @ 02:23:01

het blijft 1 april op pf waren de eerste meldingen op 31 maart

HardstyleLover90 01-04-2010 @ 03:40:54

Zo simpel om ff zo’n nieuwsbriefje elke week of elke maand binnen te laten komen magoed hoor er niet bij en heb geen code…

Oxbow 01-04-2010 @ 07:17:20

YESZ ik heb ook een codeeeee!!!!! :D :D

Lallebal 01-04-2010 @ 07:53:30

@Borretje

Er wordt toch gezegd dat het geen 1 april grap is, lees het bericht eens.
En daarbij komt ook nog: wanneer doet q-dance dan wel de kaartverkoop voor een selecte groep fans zoals q-dance belooft heeft?
Ik ga er van uit dat het wel allemaal klopt. Het is alleen een hele slechte timing. Had de mail dan gisteren of morgen verstuurd…

oostzaner 01-04-2010 @ 08:35:42

ik dit moet ik ff tegen me broer zeggen, want dit is wel heel chill.

JdeBftw 01-04-2010 @ 08:46:50

Relaxt, vorig jaar niet geselecteerd.. Maar nu zit ik erbij :)

iSenSe` 01-04-2010 @ 09:20:46

leuk bedacht, idd slechte timing :P didnt had any mail :(
heb toch wel via ticketonline 4x kaarten voor een Q feest besteld :(

freddyadu8 01-04-2010 @ 09:28:27

Yeah Mail!

RS 01-04-2010 @ 09:39:18

Ik krijg de Q nieuwsbrief, maar geen mail gehad :cry: ?
Ook trouwens al iemand bericht over 10 years of Q met die 2500 mails?

Khadber 01-04-2010 @ 09:44:43

Defqon is een zekerheidje! Supermooi!

@ RS: Als je GEEN mail hebt gehad dat je te laat was, heb je gegarandeerd een kaartje.

Tatabana 01-04-2010 @ 09:51:27

code ontvangen maar vond de actie van vorigjaar beter zodat je je een code krijgt bij een 3 q-dance feest bezoekjes ;)

Khadber 01-04-2010 @ 09:57:27

@Tatabana: lukt nu niet, want ze zijn weggegaan bij (de nieuwe versie van) Ticketonline.

Bas de Vogel 01-04-2010 @ 10:20:36

mocht er hier iemand niet van zijn code gebruik maken, dan meld ik me bij deze aan om hem graag over te nemen ;) !

Sjakie 01-04-2010 @ 10:23:28

Niks gehad helaas. Vorig jaar wel, na 5 keer defqon waarschijnlijk dan een keer niet.

Rik 01-04-2010 @ 10:25:31

Hahaha ik zou ook graag die code willen hebben! :p

keesachterstevoren 01-04-2010 @ 10:33:06

YESSS heb mail gehad … fantastisch!!!!

Martinos 01-04-2010 @ 10:38:43

Dat zuigt! :( Heb me paar maanden geleden uitgeschreven voor de nieuwsbrief….
“in die stomme spam staat toch nooit iets wat niet op de website staat”, dacht ik nog… mooi wel dus! :cry:

Veel plzr aan de rest en @ Sjakie: Niet alle hoop is vervlogen, toch… 17 april gewoon ff een Qaartje kopen :)

No Fearzz 01-04-2010 @ 10:43:05

BAM!!!!! Code binnen :cool:

Heb alleen meer tickets nodig!! Maar 2 is zowiezo niet verkeerd!!
Weer aanwezig!!!! (l)

Lyst 01-04-2010 @ 10:47:15

Damn…
Trouwens een echte liefhebber weet alle dingen uit de nieuwsbrief al, ver voor dat die brief uitkomt. :p

Bezemsteel 01-04-2010 @ 10:53:42

Aaight mail in de pocket :D

E-rik 01-04-2010 @ 11:05:48

ook een code :D

Absolutsen 01-04-2010 @ 11:07:37

Ik heb ook een! Maar heb al kaarten besteld met een code via vangodlos.net! :D :D :D

Saimen 01-04-2010 @ 11:08:13

Ook een code, voor de 2e keer pre-sale dus! :D

UUenZeL 01-04-2010 @ 11:19:42

Geen code :( Vorig jaar wel via de pre-sale, dit jaar net als de 2 jaren daarvoor relaxt achter de pc zitten met de echte kaartverkoop.

Sunrise8 01-04-2010 @ 11:21:55

ik heb hem ook gehad :D . Relaxed

Marino 01-04-2010 @ 11:22:57

Yeah,,,

Vorig jaar kaarten gemist.. omdat ik moest voetballen.. zag het geklooi alweer aankomen op zaterdag…. maar gelukkig Code in me postvakkiej… (H) Wel slecht dat ze het op 1 april sturen :P stuur het dan 3 kwartier eerder.. xD

Nipsen 01-04-2010 @ 11:24:07

wel iedere week de nieuwsbrief ontvangen, geen code

RS 01-04-2010 @ 11:30:47

Ik heb Q gemaild, ze zeggen dat ze ook nog loting hebben gedaan en dat ik dus uitgeloot ben, 17 april meer geluk geweenst -_-

Jordozo 01-04-2010 @ 11:34:57

Yesss!!!!
Code binnen hierzo.
Hoop dat het dit jaar dan eindelijk mijn 1e Defqon wordt:D

broodroosterr 01-04-2010 @ 11:39:31

benieuwd of defqon1 het 3e jaar op rij het enige feest van alle grote is, wat ik ga missen door de kaartverkoop ;DDD

The Anim0l 01-04-2010 @ 11:43:19

code binne :cool: :cool:

Stokbrood 01-04-2010 @ 11:53:45

kak, niks binnen… heb ook pas een maand die nieuwsbrief ofzo :p dacht altijd… als het belangrijk is word het hier wel geplaats.

@ Khadber… ik had geen bericht dat ik te laat was krijg ik nu die code nog voor 10 years?

Khadber 01-04-2010 @ 12:00:56

Nee, vlak voor de verkoop. Dus even wachten op informatie.

TheNabster 01-04-2010 @ 12:37:53

YESSS. heb code binnen. eindelijk na 2x mis gegrepen te hebben dr dit keer wel bij :D

Michiel 01-04-2010 @ 12:49:16

Wat een onzin selectiemethode. Echte fans gaan naar elke editie van elk feest en lezen niet alleen de nieuwsbrief..
Je begrijpt wel uit mijn frustratie dat ik niet geselecteerd ben…

Kees 01-04-2010 @ 13:04:21

@ Michiel:

Ja precies. Ik ga na alle grote feesten!!
Heb me 5 jaar geleden ingeschreven bij de Q-Dance site en ook geen mailtje gekregen :( Dus nu geluk hebben op de dag van de verkoop.
En anders word het via via (marktplaats) maar dan loop je een dik risico een nep kaartje te kopen :(

Foute actie van Q-Dance !!! Ticket Online had de gegevens van hun klanten aan Q-Dance moeten geven en dan een aparte voorverkoop net zoals vorig jaar !!!

keesachterstevoren 01-04-2010 @ 13:04:44

Vorig jaar ben ik ook bij de meeste q-dance feesten geweest en ben toen niet voor defqon uitgekozen geweest. Maar mischien ben ik dan weer te optimistisch omdat ik wel uitgekozen ben. Snap de frustratie heel goed van degene die niet gekozen zijn , had ik vorig jaar namelijk ook.

Kees 01-04-2010 @ 13:08:10

Je moest toen minimaal 4 Q-Dance party’s zijn geweest. Ik ben alle Q-Dance feesten geweest en steeds 4 tickets besteld. Slechte zaak Q-DANCE !!

Jan 01-04-2010 @ 13:30:11

Ik ben HEEL erg benieuwd hoe het nu gaat met dat nieuwe systeem van ‘in de rij bij de bakker’
ik hoop EGT dat dit beter werkt dan vorig jaar continue op de site zitten en maar hopen dat die niet vastloopt!

HardstyleLover90 01-04-2010 @ 13:56:29

@ Jan.. ik ook! en dat wordt dus 17 april voor het eerste getest!
Weet iemand trouwens als je om 10 uur sochtends al op de site bent je dan vooraan de rij staat of gaat de rij pas in om 13 uur precies? Als het eerste het geval is ga ik snachts al mooi op q-dance.nl zitten ..

Michiel 01-04-2010 @ 14:03:32

@hardstylelover90

Dat systeem gaat nooit werken. Iedereen gaat proberen vroeg in te loggen, maar als de site zo veel verkeer heeft dan kan de site het gewoon niet aan. Rij of geen rij…

Luck-E 01-04-2010 @ 14:08:32

Jammer, jammer, heb mezelf pas 2 maanden geleden aangemeld voor de nieuwsbrief, maar had de code toch graag gehad.
Heb eigenlijk ook dezelfde vraag als HardstyleLover90 hierboven, iemand meer info daarover??

Khadber 01-04-2010 @ 14:08:32

@HardstyleLover90
Je moet eerst naar een andere site, die van Paylogic, via Q-Dance. Die link moet je dus hebben en die krijg je pas rond 1300 op de site te zien. Op de Paylogic site word je pas in de wachtrij neergezet.

Vik 01-04-2010 @ 14:15:22

Ik ben in tegenstelling tot vele van jullie hier nog nooit naar een Q-Dance feest geweest simpelweg omdat ik te jong was. Ik ben al wel een tijd lang lid van de nieuwsbrief. Toen keek ik vanochtend in mijn mail en zat die code erbij. Ik heb altijd gedacht dat je die code kreeg als je vaker naar Q-Dance feesten bent geweest ook al is Q-Dance nu apart kaarten gaan verkopen. Ook al heb ik nu een code toch vind ik het een slechte zaak, want nu kunnen zeer veel ‘dagjesmensen’ eerder aan kaarten komen terwijl de die hards ze verdienen.

Kortom: ik zie volgend jaar liever een ander systeem. :)

Mike-O 01-04-2010 @ 14:16:01

geen code of zoiets kunnen herinneren in mn mailbox….:huh:
ik ontvang wel gewoon de nieuwsbrief…

Als er iemand is die zijn code niet gebruikt zou ik hem wel graag willen gebruiken(A)

dami 01-04-2010 @ 14:18:49

waar komt die link ergens dan en hoe vraag je zo’n code?

Kees 01-04-2010 @ 14:21:34

@ Vik:

Forward die mail ff na mij aub ;)
Goed??

Bisde 01-04-2010 @ 14:21:54

@ kees

marktplaats hoeft niet altijd nep te zijn. dat is heel makkelijk gewoon bij degene thuis afhalen.wanneer nep kaartje is die makkeljik te vinden ;)

Kees 01-04-2010 @ 14:25:00

@ Bisde:

Ja idd, kopie legitimatie vragen. Als ie dan toch nep is paar klappen uitdelen daar :P

Vik 01-04-2010 @ 14:25:04

@ Kees, ik zei al. Ik ben blij met de code, maar had liever gezien dat de echte fans er 1 kregen. Wie zegt dat jij een echte fan bent?;)

Kees 01-04-2010 @ 14:36:47

@ Vik:

Ik ga al bijna 4 jaar na alle Q feesten (In Qontrol, XQlusive, Qlimax etc.) Ook The Qontinent in Belgie, ben zelfs na Defqon Australie geweest vorig jaar op eigen kosten, en nu heb ik waarschijnlijk geen kaartje :(
Dus ben denk wel een echte fan :D

Chukkels 01-04-2010 @ 14:57:36

Op 17 april kun je 4 kaarten bestellen per persoon! Maakt mij dus eigenlijk sowieso niet uit dat ik hier niet voor ben uitgeloot, want moet toch voor 4 man (misschien zelfs meer) kaarten regelen.

Delcone 01-04-2010 @ 15:18:05

Hupa wat een geluk geen gestress dus:P

Delcone 01-04-2010 @ 15:25:17

Owja trouwens iedereen heeft het alleen maar over de nieuwsbrief maar, het ging er ook om hoe actief je op de Q-dance site zelf was.
Vorig jaar moest je ook de site in de gaten houden,voor veel mensen die werken tot half 5 hadden dus pech.

Q-dance4live 01-04-2010 @ 15:45:52

WTF?!?!

Wat is dit nou weer?? Ik krijg vanmorgen een smsje van me maatje dat we mail hebben gehad over Defqon!! Ik de hele dag vrolijk op mijn werk, er vanuit gaande dat ik bij de echte fans hoor. Ga al 7 jaar naar Defqon.1 en ben de laatste 3 jaar op bijna elk Q-dance feest geweest… ik ben degene die altijd kaartjes besteld, en ben niet uitgeloot!!? Deze actie klopt niet… maar goed m’n maatje mag 2 kaartjes bestellen, dus ga ervanuit dat hij mij meeneemt, maar was liever met hetzelfde groepje als altijd gegaan

UUenZeL 01-04-2010 @ 15:57:20

@ Kees
Als je naar Defqon Australië kunt op eigen kosten lijkt het me voor jou ook geen probleem om via de tickethandelaren voor iets meer geld een kaartje te kopen ;) Laat Vik zelf maar naar Defqon gaan. Dan ziet ie wat voor topfeest het is :)

quepeenl 01-04-2010 @ 16:01:34

Uhm, hoevele kan je er eigenlijk bestellen met die code, 1? 2?

eMule 01-04-2010 @ 16:03:40

Code binnen =D

Khadber 01-04-2010 @ 16:04:25

@quepeenl: 2

UUenZeL 01-04-2010 @ 16:04:55

@ quepeenl
Als je nou eens de laatste regel van de 1e alinea leest :P

Michelle 01-04-2010 @ 16:59:01

Dammmnn, dit jaar niet geselecteerd :cry:
Gelukkig mijn broertje wel :D
Dus ik ben verzekerd van een kaartje :D

Tonti 01-04-2010 @ 17:05:47

Geen code…
Op naar het grootste F5-gala van het jaar.
Refreshen tot je kaartjes hebt…

Bisde 01-04-2010 @ 17:21:42

dan kom je dus elke achteraan in de ‘virutele rij’?

en trouwens; mensen die account hebben @ q-dance dus nieuwsbrief krijgen. Leeftijd als 15-16-17 jarig en invullen dat ze 18 zijn? hoe word hiermee omgesprongen..

Dennis Aka Mash 01-04-2010 @ 17:23:10

Yes! Ik heb er ook eentje! :D

Ilona 01-04-2010 @ 17:24:18

geen code.. mijn account heeft het nooit gedaan bij qdance :( f5 hoeft als het goed is niet meer.. je word in een rij geplaatst en dan is het een kwestie van wachten

Mol 01-04-2010 @ 17:30:56

Heb ook een code gekregen :D

FRArnold 01-04-2010 @ 17:41:17

Ik wil de Line Up. Heb een code!

Joy_ce 01-04-2010 @ 17:50:11

Ook geen code, ben niet aangemeld op de nieuwsbrief, Beetje jammer maarja.
Hoorde van me tante die dit weekend kaarten voor sensation heb besteld dat het nieuwe systeem goed werkt dus hoop maar dat het goed komt 17 april :)

JUST-DELANO 01-04-2010 @ 18:08:39

lekker heb zo een codee eerste defqon gaat gezellig woorden lekker met me meid knalllen :D

Invisible Man 01-04-2010 @ 18:14:18

Gvd geen code ontvangen.

Flink F5′en op 17 april dan maar

Luxion 01-04-2010 @ 18:31:10

ga jij maar lekker f5′en, ben ik eerder aan de beurt

Delcone 01-04-2010 @ 18:39:28

Haha nog een Delano hier? aangenaam.:P

Tom 01-04-2010 @ 18:53:41

Heb ook een code! ;)

MRmark 01-04-2010 @ 19:19:05

@bisde je mag als 15jarige gewoon op de q-dance site registreren lijkt mij?

Gomez 01-04-2010 @ 19:55:07

Ook geen code maar heb wel de directe link naar paylogic en deze hou ik helaas voor mezelf totdat ik genoeg kaarten besteld heb. Veel suc6 allemaal op de 17e om 13:00u

Nevada 01-04-2010 @ 19:58:44

Netjes een emailtje in mijn inbox :D

Gomez 01-04-2010 @ 20:28:52

@Nevada

Nu pas………..

Ruudje 01-04-2010 @ 20:44:31

Handige zet, als je iedereen aan je Nieuwsbrief wilt krijgen..

Het lijkt mij dat trouwheid meer zit in het daadwerkelijk bezoeken van feesten, i.p.v. het lezen van de nieuwsbrief..

Bij het kopen van kaarten moet je je e-mailadres altijd opgeven.. Zo moeilijk is het toch niet om mensen die vaak kaarten bestellen (en dus echte trouwe bezoekers zijn) voorrang te geven?

Oxbow 01-04-2010 @ 20:52:51

niet huilen ruuudje :cry:

Nees 01-04-2010 @ 20:55:35

Vorig jaar al een code ontvangen en nu weer:d Whoehoeee:D

elfje.. 01-04-2010 @ 21:17:16

Beste Q-dancer,

Door een wijziging in de Nederlandse telecom wetgeving vanaf 1 oktober jl, hebben wij expliciet toestemming nodig om jou emails te mogen blijven sturen. Tevens vinden wij het belangrijk dat onze emails gewenst zijn.
Door op “Yes” of “No” te klikken, kun je aangeven of je onze laatste nieuwtjes nog via email wilt ontvangen.

Q-dance

Gemiste kans :s

Stef-men 01-04-2010 @ 21:30:17

i got Tha CODE :D ^^

justin 01-04-2010 @ 22:07:12

Ik heb de code ook, net als vorig jaar gelukkig. Maar ik geef Ruudje anders wel gelijk, dat zou de meest eerlijke en logische manier zijn… mogen ze van mij toepassen vanaf volgend jaar!

martinos 02-04-2010 @ 00:43:28

@ Oxbow:
Niks huilen, Ruud heeft gewoon gelijk! Vorig jaar hadden ze wat leuks bedacht; mensen die al vaker besteld hadden, konden eerder bestellen. Die vlieger gaat dit jaar niet op omdat Q-dance zo nodig TicketOnline moest dumpen (of andersom, I don’t care).

Beetje jammer dat de frequente bezoekers nu niet meer voorrang krijgen, maar alleen de mensen die de nutteloze nieuwsbrief aanvragen of een actief accountje op Q-dance hebben (wel slim van Q-dance, maar beetje jammer voor mij :P).

Pete 02-04-2010 @ 01:31:43

ja inderdaad. Heb ook een code. Maar ben nog naar geen enkel feest geweest. Binnenkort iq als 1e. Was dan wel van plan om naar defqon te gaan en ben echt een hardstyle fan. Maar toch is het niet eerlijk. Iemand die nieuwsbrief ontvangt maar geen code heeft gekregen?

Jeroen! 02-04-2010 @ 03:55:53

@Pete Iemand die nieuwsbrief ontvangt maar geen code heeft gekregen?

zat..ze hebben gewoon een random aantal mensen geselecteerd.

Robster 02-04-2010 @ 07:56:41

Geen code :(

In Qontrol 02-04-2010 @ 08:59:59

aw wat een flauwe actie. :-S ze hadden zoals vorig jaar moeten doen…mensen die regelmatig naar q-dance feestjes gaan moeten een privilege krijgen!! die spekken per slot van rekening ook de pot! maar ja…helaas :-( eerst maar eens lekker los op In QOntrol over 2 weken :-D

henk 02-04-2010 @ 10:26:23

Dat je in een rij komt te staan zegt Q waarschijnlijk zodat niet iedereen gaat f5en :idea:
Maarja ik heb een code.

Jozz 02-04-2010 @ 10:55:33

code binnen:D
d8 eerst dat het een flauwe april grap was maar als het toch echt waar is scheelt mij weer:D
alleen ben ik van mijn vrienden de enige:S
naja ik koop ook altijd de kaartjes voor ons :xD:
@Ruudje

ben het voledig met je eens maar ben ook afgelopen jaar naar 5 feesten geweest dus vond ik dat die code me wel toekwam:$

Joy_ce 02-04-2010 @ 11:26:13

henk: Nee, je komt echt in een rij te zijn. Me tante heeft afgelopen zaterdag kaarten voor sensation besteld, Zij zei dat je een tijd krijgt hoelang je moet wachten, Bij haar was dit 8 minuten. Na 8 minuten kon zij ook gewoon de kaarten bestellen zonder dat de server er steeds uitklapt.

Luck-E 02-04-2010 @ 11:43:00

@joy_ce: thanks voor deze info, dat is dan tenminste duidelijk! ff een beetje off topic;
defqon anthem staat hier in HQ..http://www.youtube.com/wildstyleznl

HardStyler 02-04-2010 @ 12:26:52

Code ook ontvangen :D

Kings 02-04-2010 @ 12:31:09

Gelukkig heb ik ook een code, maarja heb eigenlijk nog ongeveer 8 kaartjes meer nodig :p

Gomez 02-04-2010 @ 13:40:23

@Kings

Helemaal geen code en 12 kaartje meer nodig :-P maar gewoon geluk hebben op de 17e

D-tail 02-04-2010 @ 13:48:59

en als je nou alles via hardtraxx leest omdat daar niet alleen Q-dance nieuws staat :P als je
bij Tweakers.net dingen leest ga je toch ook niet nieuwsbrief van microsoft aanvragen :P (ik niet in ieder geval) maarjah, wel beter systeem als vorig jaar.

Lallebal 02-04-2010 @ 14:43:08

Er zijn altijd wel mensen die het niet eens zijn met de manier hoe iets gebeurt. Ik vind dat Q een goeie poging heeft gedaan om zoveel mogelijk fans een kans te geven.

Maaster 02-04-2010 @ 15:12:11

D-tail: Beter systeem als vorig jaar? Toen had je teminste de mensen die altijd gaan.. Jij ben waarschijnlijk zown type die 2x is geweest en nu toevallig geluk hebt omdat je lid bent van een nieuwsbriefje.

The pcw 02-04-2010 @ 17:05:02

Ik zit op dit moment voor een jaar in America, dus ik moet dit feest ook helaas missen. Maar ik heb wel een code. Dus ja wie wil? Wie als eerste reageert krijgt hem.

Djustie 02-04-2010 @ 17:13:28

@ The pcw

JAh ik wel :$

the pcw 02-04-2010 @ 17:27:36

@ Djustie, dan kan ik begrijpen, stuur ff je email en dan stuur ik die code daar heen.

Gomez 02-04-2010 @ 17:34:00

@The pcw

Hey ik wil m ook wel kom al op Defqon vanaf 2004 dus graag.
Als je m niet al weggedaan hebt.

Gomez 02-04-2010 @ 17:36:49

Aan alle mensen met een code die er geen gebruik van gaan maken, laat mij het weten ik wil zeer graag voor de 7e keer op rij naar Defqon.

Gomez2010 02-04-2010 @ 17:45:04

Nu even met mijn account: :cry:

Aan alle mensen met een code die er geen gebruik van gaan maken, laat mij het weten ik wil zeer graag voor de 7e keer op rij naar Defqon.

Ik hoef maar 1 code natuurlijk.

Guuuus 02-04-2010 @ 20:15:00

@ PCW

Ik heb je een PM gestuurd :idea:

Groetjes, Djustie :D

*Hopelijk 3e x DefQon*

vinnie 03-04-2010 @ 02:13:35

Iemand nog een code over :( Ga al jaren maar was niet lid van de nieuwsbrief:(

Mystic Dummy 03-04-2010 @ 02:29:37

wel nieuwsbrief, geen code -_-

Gomez2010 03-04-2010 @ 09:23:01

Als iemand een code voor Defqon over heeft omdat je m niet gaat gebruiken, ik houd me aanbevolen wil graag voor de 7e keer van de partij zijn :-)
PM Me maar.

En nee ik geef er geen vergoeding voor, je weet nooit of iemand de code dan toch stiekum gebruikt maandag.

Pur-e. 03-04-2010 @ 10:35:26

Code wel binnen gehad!

Jammer genoeg kan ik niet door een weekje vakantie met m’n vriendinnetje!

Duss, iemand interesse ?

Canyonree 03-04-2010 @ 11:00:06

Uiteraard interesse, mail of PM me maar voor een prijs.

Snor 03-04-2010 @ 22:09:36

Bah ik vond die selectiemethode van vorig jaar fijner ;(

patrickvdm 04-04-2010 @ 11:28:22

vorig jaar met lege handen na 2 uur wachten bij freerecordshop en nu heb ik een code echt superrrrrrrrrr

cavalli 04-04-2010 @ 21:20:47

@ Pur-e

Als je de code nog tot je beschikking hebt kun je me mailen :)

camielke10 05-04-2010 @ 15:13:35

Jaa Kaartje Binnen ^^ ^^

NO TIME TO WASTE!!!

eMule 05-04-2010 @ 15:14:32

Kaartjes binnen ;D