Defqon.1 Festival 2010: De eerste info

Vandaag heeft Q-dance Defqon.1 Festival 2010 aangekondigd. Het festival wordt traditiegetrouw op het Almere Strand gehouden op zaterdag 12 juni van 11:00 tot 23:00.

TIMING IS EVERYTHING
Defqon.1 vindt traditiegetrouw plaats halverwege juni en wel op zaterdag de 12e. Als de klok 11 uur slaat gaan de deuren open en we rocken met 40.000 vrienden het zonnige Almere Strand tot 11 uur ‘s avonds.

THIS IS YOUR WAKE UP CALL
De kaartverkoop start op zaterdag 17 april om 13:00 uur en kaarten zullen te koop zijn via Q-dance.nl. Doormiddel van een nieuw systeem komt iedereen, net als bij de bakker, in een virtuele rij te staan en wordt je eerlijk op volgorde geholpen.

YOUR TIME IS NOW
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Liefhebbers die geselecteerd zijn, krijgen op korte termijn vanzelf bericht.

THE CLOCK IS TICKING
Q-dance kan niet wachten tot 12 juni. De weersverwachtingen zijn in ieder geval goed, na de koude winter staat er een geweldig warme zomer op ons te wachten!

12th of June – Almere Strand
Defqon.1 Festival 2010
NO TIME TO WASTE

Defqon.1 Festival 2010



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 10-03-2010 om 16:25 door freddyadu8 | Translate:

Reacties (77)

Plaats reactie
Henk vant hoekske 10-03-2010 @ 16:27:35

*Hoopt weer geselecteerd te zijn voor de kaarten*

Kan niet wachtennnn!!! :)

NoiseHunterZ 10-03-2010 @ 16:28:32

DEf-QON-ONE

Timmer 10-03-2010 @ 16:28:53

fucking vet plaatje!

NoiseHunterZ 10-03-2010 @ 16:29:12

kun je gratis kaarten krijgen? hoe

The Ace of Bass 10-03-2010 @ 16:34:03

hoop wel dat het ze het echt eerlijk doen en wederom de echte liefhebbers voorrang geven :)

langemike 10-03-2010 @ 16:34:38

“De weersverwachtingen zijn in ieder geval goed”
Zijn die nu al bekend voor 12 juni!? :roll:

raiser 10-03-2010 @ 16:37:48

moooi nu de kaarte nog :)

wibbo 10-03-2010 @ 16:42:41

Is hier ook zon limiet dat je maar 2 kaarten per persoon kan bestellen?

JDD 10-03-2010 @ 16:43:17

DEFQOOON!
Vorig jaar ook via de “speciale” manier aan kaarten gekomen, ben benieuwd hoe het dit jaar gaat. :)

Hardboy 10-03-2010 @ 16:43:27

Ben wel benieuwd hoeveel kaarten er bestelling te verkrijgen zijn…vorig jaar waren er 4 kaarten per bestelling….aangezien Qlimax ook opeens van 4 naar 2 ging ben ik benieuwd.

Ravenwood 10-03-2010 @ 16:43:51

leuk thema trouwens :D

hoopt erbij te zijn! (zal toch wel weer niet xD, ik haat 16 jaar te zijn)

LNDRTJN 10-03-2010 @ 16:48:40

oooh damn.. Dit word weer heeel vet.. Hoop dat ik in aanmerking kom voor kaarten! ^^

Xblister 10-03-2010 @ 16:54:16

ben wel benieuwt hoe ze die mensen dan selecteren, ben benieuwt

dellion 10-03-2010 @ 16:55:20

Jammer ik heb niet veel met dit thema, ach het feest word toch weer PERFECT :D

Oxbow 10-03-2010 @ 16:56:24

Jaaaaaa eindelijk, hier ben ik weer bij hoop ik. Vorige keer was nicee met die voorangcode :D

Parvuz 10-03-2010 @ 17:00:08

17 april moet ik 13:00 aanwezig zijn bij de voetbal :( Hopelijk word het weer is afgelast omdat er sneeuw op het veld ligt(A)

Josh-T 10-03-2010 @ 17:10:34

“Defqon.1 vindt traditiegetrouw plaats halverwege juni en wel op zaterdag de 12e.” nee sorry vind 19 juni een betere datum.

Calie 10-03-2010 @ 17:10:47

DEFQONNNNNNNN FEEST VAN HET JAAR

Gangsterdwerg 10-03-2010 @ 17:13:20

Zat toevallig vanmiddag nog te denken, wanneer zal het aangekondigd worden.. Sowieso aanwezig!

iSenSe` 10-03-2010 @ 17:13:21

ben idd benieuwd hoe dat systeem nu gaat
vorig jaar was het via TicketOnline..
je kreeg een speciale code als je al 3x eerder via ticketonline geboekt had voor een Q feest.

goed bedacht ook, zodat je er gewoon meer liefhebbers/kenners krijgt wat een meesterlijke sfeer creëert xD

”virtueel systeem net als bij de bakker”
ghehe +1

The Anim0l 10-03-2010 @ 17:16:16

ben benieuwd
hoop dat k er weer bij kan zijn met me groepie mensen

MrMonster0513 10-03-2010 @ 17:20:03

Nou hopelijk een early stage

G1LL 10-03-2010 @ 17:21:15

Ik wil ook dit jaar !

HardstyleLover90 10-03-2010 @ 17:22:06

Hoop écht dat ik kaarten kan bemachtigen, lijkt me zo vet!

Is het niet zo dat je 3x eerder een Q-dance feest moet hebben geboekt om in aanmerking te komen voor de voorrangsregeling wat betreft de kaartverkoop??? In dat geval krijg ik geen bericht….

horst 10-03-2010 @ 17:23:28

dit word mijn eerste!! ^^

Mentalmaarten 10-03-2010 @ 17:25:59

Ik hoop eigenlijk op Outblast vs Angerfist Live

dat was echt dik in 2006

PDB1987 10-03-2010 @ 17:41:40

WEER maar proberen om een kaartje te bemachtigen…
hoop dat eht nu eindelijk wel een x lukt.

Khadber 10-03-2010 @ 17:46:29

Zo, laat de hype maar weer beginnen. Er word al meer gepromo’d dan vorig jaar haha!

E-rik 10-03-2010 @ 17:48:17

nu maar hopen op kaarten, iig weer zin erin

Chubby Fucker 10-03-2010 @ 18:04:47

Gaat weer een gedoe worden! Hoe zit het met ”het systeem” hoe gaan ze dat van te voren doen??

Simizle 10-03-2010 @ 18:17:13

The time is now! :)

Dj Di-Zy 10-03-2010 @ 18:19:05

Het systeem kan pas bekend worden gemaakt na de kaartverkoop i.v.m. hele vervelende mensen die zonodig een manier moeten vinden dat te hacken.

@ Josh-T: 19 Juni was niet mogelijk i.v.m. Dirty Dutch vs. The World. daarbij, vorig jaar 13 juni was heerlijke dag.

keesachterstevoren 10-03-2010 @ 18:21:29

Absoluut de er weer bij. Vorig jaar was de bom! Hopelijk dat we nu genoeg kaarten kunnen bemachtigen

Q-dance4live 10-03-2010 @ 18:27:15

Tering ik heb nu al kriebels in me buik!!!! Op naar m’n 8e editie!

Hoop dat ze op InQontrol weer een momentje als ‘preview’ meepakken!!!!!!

:) :) :)

De boaa 10-03-2010 @ 18:28:17

haha sweeeeet :D

Michelle 10-03-2010 @ 18:47:16

Defqon.1 (l) Vorig jaar was echt GEWELDIG! :D
Dit jaar ook zeker weer aanwezig! :D

Ben benieuwd naar de voor selectie(A)

broodroosterr 10-03-2010 @ 19:08:16

weersverwachtingen zijn goed, lang leve de enkhuizer almanak zullen we maar zeggen ;p
hopelijk kom ik dit jaar wel aan kaarten, dan ben ik sowieso aanwezig \o/

DJ_Xtremer 10-03-2010 @ 19:41:31

Hoop er dit jaar bij te kunnen zijn, zou wel vet zijn! Word me 1e keer op Defqon, ben tegen die tijd ook 18, dus hopen dat het al die jaren wachten waard zal zijn :)

anoniem 10-03-2010 @ 19:52:48

Van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat Bioweapon er ook staat.
[100% zeker]

Dj Di-Zy 10-03-2010 @ 20:04:54

én het is de perfecte Defqon act voor deze editie.. vind ik.
Bioweapon komt uit Australië en daar is het ook vaak mooi weer :P

Chukkels 10-03-2010 @ 20:06:27

Gaat hem worden! Na een stuk of 10 Q-Dance feesten wordt je wel geselecteerd toch? :roll:

Jur 10-03-2010 @ 20:08:24

Kga er vanuit dat ik wederom geselecteerd word. Zin an!

roel 10-03-2010 @ 20:26:04

weet iemand mischien hoeveel een kaart ongeveer kost ?

Kings 10-03-2010 @ 20:37:19

Superfeestje, zeker aanwezig! Ben benieuwd naar de selectie van de kaarten

freddyadu8 10-03-2010 @ 21:16:24

zeker aanwezig ^^

Mol 10-03-2010 @ 21:31:30

Vorige keer had ik ook reserveerde kaarten, hoop dit keer weer! Dan ga ik zeker!

Donkey controller 10-03-2010 @ 21:50:21

ik denk dat Wildstylez ofzo anthem maakt voor defqon, maare is het moeilijk om defqon binne te komen ? want ik droom er al 4 jaar van xD

The Viking 10-03-2010 @ 22:15:26

vind 19 juni ook een betere datum want dit is precies voor mijn tentamen week zal deze dus helaas moeten laten schieten :cry:

EricNL 10-03-2010 @ 23:17:09

Ik wil hierheen! :p

hutje 11-03-2010 @ 08:43:25

HardstyleLover90 10-03-2010 @ 17:22:06
Hoop écht dat ik kaarten kan bemachtigen, lijkt me zo vet!

Is het niet zo dat je 3x eerder een Q-dance feest moet hebben geboekt om in aanmerking te komen voor de voorrangsregeling wat betreft de kaartverkoop??? In dat geval krijg ik geen bericht….

nou dan moet ik wel meerdere e-mails krijge :P nee maar ik ben naar meerdere feestjes van Q-dance geweest en ik ga meestal met een combiticket (event travel) naar q-dance feestjes of vrienden halen voor me een kaartje

maar heb vorig jaar geen e-mail gehad, dus dat is best kut, gelukkig wel naar defqon kunne gaan :D
zien hoe het dit jaar gaat.

Nipsen 11-03-2010 @ 09:59:17

@ Hutje, dat was vorig jaar, dit jaar willen ze iets anders doen zeggen ze hee;)

hopelijk dit jaar kaartje, maar ga geen extra moeite doen, vond het vorig jaar niet spectaculair.
wel een kaartje, dan ga ik gewoon, altijd leuk

tatabana 11-03-2010 @ 10:15:00

hoppelijk voorangskaarten :D

No Fearzz 11-03-2010 @ 11:14:56

Top!!! Heb alweer zin in de zomer.
Dan gaan we weer ff alle festivals langs!!! :cool:

Hoop dat ik ook weer een mail krijg net als vorig jaar, dat je al eerder kaarten kan bestellen.
Geen gezeur om kaartjes. (l)

Mike-O 11-03-2010 @ 13:53:05

al 3 x keer eerder besteld moeten hebben om in aanmerking te komen voor kaarten?
dan krijgt de nieuwe generatie hardstyle-lovers zoals ik geen mogelijk om kaarten te krijgen.
ik vind het heel scheef! maarja, er lopen idd genoeg mensen die helemaal niet van hardstyle houden op defQon 1..
hoop dan tog maar op een andere manier kaarten te bemachtigen..

MRmark 11-03-2010 @ 14:45:04

Yep Yep ook weer hopen op voorrangskaarten :D vorig jaar via 2 wegen dat gekregen, via de mail, en via de site waar je op een button kon drukken:D (was maar paar uur geldig toen hij online kwam) :D
Dus laten we weer hopen.

S. Rintjema 11-03-2010 @ 15:53:28

Nou ik hoop nu dat het er wel eerlijk aan toe gaat anders gaan er weer net als vorig jaar een hoop ellendige lui die hier niet van houden heen. Ik hoor nog een iemand zeggen op het strand “Ze vindt er niks aan!” waarop die andere zegt “Tsja, dan had ze maar niet mee moeten gaan” dit geeft mij echt duidelijk aan hoe commercieel defqon is geworden en de die hard fans niet aan kaarten kunnen komen. Ik heb tot nu toe geluk gehad maar dat zal niet altijd zo blijven.

[NL]Sjefke 11-03-2010 @ 18:59:38

Markos

Kaart verkoop zal nooit op een doordeweekse dag zijn voor zoon feesten ;)

Mike-O 11-03-2010 @ 19:10:16

zoieso iedere hardtraxx member een kaartje verkopen :p

Dustydus 11-03-2010 @ 22:11:22

Kaarten zijn rond de 67 euro. Lijkt mij dit keer niet dat je naar 3x kaarten kopen weer de kans krijgt om kaarten eerder te kopen. omdat de samen werking met ticketonline verbroken is ( hoop het van wel want bij bijna ieder feest nog af geweest (A))

Wel beter dat F5 nu niet meer hoeft of een auto refresh site. nu is het gewoon site in type en (er zijn nog 10.000 wachtende voor u xD) Hoop dat het werkt anders word het een drama xD

Markos 11-03-2010 @ 22:34:30

@[NL]Sjefke je hebt helemaal gelijk, maar toen ik het bericht opende via twitter stond er wel maandag 12 april

Lumines 12-03-2010 @ 01:54:14

de kaartverkoop begint dus om 13.00 uur, als je dan om 10 uur ‘s ochtend naar de site gaat ben je dan eerder aan de beurt als je om 13.01 naar de site gaat??

HardstyleLover90 12-03-2010 @ 02:13:32

@ Lumines:

DAT is dus ook mijn GROTE vraag..
als dat daadwerkelijk zo zou zijn dan zou je ook al 3 dagen van te voren op die site kunnen gaan zitten natuurlijk en je pc ff dag en nacht aan laten staan.. :p best jammer dat het kaartverkoopsysteem met wachtrij het eerst getest wordt bij defqon aangezien dat altijd binnen 2 uur uitverkocht is en de andere q-dance feesten nooit zo snel uitverkocht raken.. behalve qlimax dan.. maargoed straks bij qlimax aan het einde van het jaar weten we hoe het in elkaar zit.

Davidoff 12-03-2010 @ 09:19:25

K ben opzoek naar iemand met wie ik mee kan, ivm stage van feestende vrienden..
wil dit gewoon niet missen

let me know plz(A)

Jan 12-03-2010 @ 10:26:28

Kaarten zijn zeker niet zo duur als 67 euro:O vorig jaar waren ze geloof ik 50 ofzo..
OT: ik heb er SUPERVEEL zin in ik hoop echt dat dit systeem goed werkt ‘nummertje trekken bij de bakker’ ;)

TheDizZorder 12-03-2010 @ 12:29:26

ik ga lekker naar Decibel … nog nietsow overhyped als Defqon :)

UUenZeL 12-03-2010 @ 12:45:54

@ Jan
Vorig jaar was het €57,- ex. fee. Dus zo’n 60 euro zeg maar… Van dit jaar is het nog niet bekend, maar het zal er niet goedkoper op worden iig. Voor de tijd op de website gaan zitten heeft geen zin omdat de pagina van de kaartverkoop pas om 13u open wordt gegooid. Vanaf 13u geht’s los. Wordt de 4e keer op rij dit jaar :D

WIJNUH 12-03-2010 @ 15:34:02

dus als ik het goed begrijp wordt het lastiger om aan kaarten te komen als je nog geen enkel q-dance feest hebt bezocht ?? :cry:

Lallebal 12-03-2010 @ 16:09:34

@TheDizZorder

Een ‘overhyped’ feest maakt het feest meteen slechter dan andere feesten?

Snor 12-03-2010 @ 17:04:13

* Hoopt natuurlijk op selectie *

Vind dat nieuwe kaartverkoop systeem iig veelbelovend, gewoon vanaf kwart voor 1 achter de pc en hopen dat je op tijd bent. Nu nog maar zien dat de servers t trekken want anders is t allemaal gewoon mooi gelul in de ruimte.
Ben overigens wel benieuwd of je ook kan zien wat jou plek in de virtuele rij is, kan je inschatten of je überhaupt kans maakt.

Kan iig niet wachten tot 12 Juni, want dat ik erbij ben is natuurlijk een zekerheidje :D

TheDizZorder 12-03-2010 @ 17:32:24

@ lallebal….

ik heb niet gezegd dat het een slecht feest is, dat zijn worden die jij nu in mijn mond legt…
het gaat mij erom dat ik geen zin heb om als een debiel 8er mn computer te gaan zitten voor een kaartje … daarom Decibel

Op defqon hangt altijd een goeie sfeer, of et nou goed of kut weer is.

RS. 12-03-2010 @ 17:55:27

Gewoon Defqon én Decibel toch?

qbv 12-03-2010 @ 20:17:55

Kaartjes zouden toch juist iets goedkoper worden omdat ticketonline’s ‘winst’ er niet meer bij inbegrepen zit..?

Dustydus 12-03-2010 @ 20:22:51

qbv natuurlijk niet wij betalen toch als 40.000 kaarten in 1 uur er doorheen gaan ga je het toch niet goedkoper maken ?

dag van te vooren er op zitten heeft geen zin dan zie je die link niet om kaarten te kopen doe je 1x refresh zitten er al 1000 voor je.

MRmark 12-03-2010 @ 20:27:34

Qbv wat denk je van paylogic die vraagt juist meer service kosten dan ticketonline, dus kaartjes zou zowiezo al duurder worden.

Ewoud 15-03-2010 @ 10:42:32

Geniaal thema!!! Goed systeem voor de kaart verkoop!! Doen ze goed

Niels :) 28-03-2010 @ 10:59:23

Wildstylez – No time to Waste (Defqon.1 2010 Anthem)

http://www.youtube.com/watch?v=g6o3SqCWOD0

Absolutsen 28-03-2010 @ 17:18:52

Kaartje al voorgereserveerd.. w00t!

Reageren