Defqon.1 Festival 2010: Reguliere kaartverkoop informatie

Q-dance heeft wat nieuws omtrent de reguliere kaartverkoop van Defqon.1 Festival 2010 online gezet. Als je nog een kaartje wilt bestellen, lees dan dit bericht aandachtig door.

Q-dance vertelt:

Virtuele wachtrij
We werken met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De wachtrij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij.

De wachtrij betekent niet dat je gegarandeerd bent van tickets, hier geldt namelijk, wie het eerst komt wie het eerst maalt. De wachtrij gaat aan op het moment dat de kaartverkoop start.

Directe URL
Kaarten kunnen zaterdag vanaf 13:00 uur besteld worden via deze URL: http://defqon1-2010.tickets.q-dance.nl/

Betalen van je tickets
Tijdens de verkoop van Defqon.1 kun je betalen met de volgende methodes:
iDEAL, Mastercard, VISA, VISA Electron, VISA Delta, Maestro, Sofortuberweisung, Carte Bleue, Solo
Indien je met Mastercard of Visa betaalt, moet je je Securecode gebruiken, dit is om fraude tegen te gaan. Alles over deze code vind je op de betreffende sites:
Mastercard
Visa

Is registreren van tevoren nodig?
Nee, je hoeft je tijdens de kaartverkoop van Defqon.1 niet te registreren. Je moet wel je volledige NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats) invoeren.

Kaartprijs
Je betaalt voor een toegangskaart €59,50 (excl. Administratiekosten) en voor een VIP ticket €82,50 (excl. Administratiekosten).

Wat houdt VIP in?
Eigen entree
Toegang tot het VIP deck
Gratis locker (1 locker per 2 personen)

Maximum aantal kaarten:
Je mag maximaal 4 kaarten boeken. Als blijkt dat er meerdere kaarten besteld zijn, worden de extra kaarten geannuleerd.

Vragen over je reservering?
Indien je vragen hebt over je bestelling, dan kun je contact opnemen met Paylogic via [email protected] of telefonisch via 0900-6606606 (45cpm), vanuit het buitenland: +31202400643.
LET OP! Hier kun je geen kaarten bestellen. Het betreft alleen hulp bij reeds gedane boekingen.

Defqon.1 Festival 2010



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-04-2010 om 00:15 door Khadber | Translate:

Reacties (55)

Plaats reactie
Diamanic 14-04-2010 @ 01:20:39

zozo, je moet er dus wel erg op tijd bij zijn zeg, de tering. Lijkt me knap irritant als je in die wachtrij zit, en je PC loopt vast. Ben jij mooi je plek kwijt.

NOuja, ben benieuwd, ik ben iig zaterdag om 13:00 op de site! :D

Mystic Dummy 14-04-2010 @ 01:43:30

toch 4 kaarten :) ik was bang dat het er maar 2 zouden zijn
ik weet wel waar ik zit zaterdag om 13:00 :p

LNDRTJN 14-04-2010 @ 08:25:49

Chill! 4 kaarten:):) Snap alleen niet waarom ze met naam, adres enz. gegevens werken..

Luukieluuk 14-04-2010 @ 08:54:25

Heb al kaarten :D :D

Bas de Vogel 14-04-2010 @ 09:31:09

13:00 voor de computert! :D fijn trouwens dat jullie de directe URL hebben gedropt ;)

LNDRTJN 14-04-2010 @ 09:41:51

Komt volgens mij helemaal goed! Gewoon zorgen dat je op tijd bent via directe url.. dan heb ik er alle vertrouwen in!

letwan 14-04-2010 @ 11:03:10

k heb me kaarten al:D

sjuul 14-04-2010 @ 11:06:33

Hahah wordt wel stressen:P en idd hopen dat de computer niet vastloopt om 1 uur

UUenZeL 14-04-2010 @ 13:35:43

Ben benieuwd hoeveel mensen er tegelijk om 13.00u naar de kaartverkoop gaan! Straks sta je nog als 20.000e in de rij als je een paar seconden later komt >.< Hopen dat er een bult lijpo's zijn die alsnog gaan F5'en ^^

iSenSe` 14-04-2010 @ 14:07:33

@ sjuul
start>run>shutdown -a

Boontje 14-04-2010 @ 15:29:18

@LNDRTJN
Om te voorkomen dat je nog een x 4 kaarte koopt voor defqon. heeft te maken met het doorverkopen van de kaarten dat willen ze zo veel mogelijk tegen zien te gaan!

Takku 14-04-2010 @ 15:51:26

@Boontje

en jij denkt ook echt alle handelaren de echte naam keer op keer gebruiken? Das t idee achter hotmail e.d… Iedereen kan zoveel mail adressen aanmaken als ie zelf wilt. Ik ga iig om 1 uur achter de pc zitten, en hopen dat ik kaarten kan bemachtigen! :D

mike23 14-04-2010 @ 18:53:31

ben op zich ook wel benieuwd naar pavelow, die staat @ de white …. pavelow is een nieuw project
van bas oskam van noisecontrollers

Daze 14-04-2010 @ 22:38:49

kaartje al binne :P

Stefanoviic 14-04-2010 @ 23:21:16

damn als ik geen kaart krijg zaterdag word ik gek :P

Tatabana 15-04-2010 @ 09:30:05

gelukkig heb ik al kaartjes maar er zeker proberen nog meer te score om 13.00 :p

Jeffrey 15-04-2010 @ 12:21:10

Maar dan heb ik een vraag… je word in een virtuele wachtrij gezet controleert de site de wachtende op IP?
Als een vriendin van mij bijvoorbeeld hier op de laptop zit en ik op de gewone pc worden we dan apart geplaatst in de w8rij, of ziet ie het als dezelfde wachtende ?

joeeeeee :D

StylxZ 15-04-2010 @ 22:46:51

Even een paar laptopjes hosselen om naast elkaar te zetten :D

elfje.. 15-04-2010 @ 23:31:29

Je laptop heeft toch een ander IP adres als je pc slimpie :p

elfje.. 15-04-2010 @ 23:33:48

Maar wat is eigenlijk die SecureCode? Bij die link staat alleen maar hoe geweldig het wel niet is en niet hoe het werk…

Edit:
Ok. Check!

Jeffrey 16-04-2010 @ 13:37:16

Alle computers in je netwerk hebben dezelfde global ip (van buiten af), maar de local ip’s zijn wel anders maar daar kan men doorgaans vanuit buiten af (via een site) niet naar kijken…

Maar ik denk vooralsnog dat t nix uitmaakt, ga het ook met meerdere comps proberen..

suc6 allemaal ;)

Heatzone 17-04-2010 @ 09:22:52

Het gaat niet op ip ;) Een website zet een cookie met daarin je session id. Hier kan de website allerlei data mee opslaan op de server. Deze id is uniek en zo kan hij van de server precies afhalen wat van jouw is.

Zo zorgt een website er dus ook voor dat je ergens kunt inloggen en ingelogt blijft. Heeft dus helemaal niks met IP te maken. Het enige wT zw wss met het ip doen is het volgende.

Kijken of het ip waarmee je in de wachtrij komt hetzelfse is dan met afrekenen. Zo niet klopt er dus iets niet ala een hack ofzo

No Fearzz 17-04-2010 @ 12:35:52

Ik heb al 2 kaarten via pre-order.
Zou ik er dan nog 4 kunnen bestellen???
Denk het wel toch? Heb die andere toch al uitgeprint

The Anim0l 17-04-2010 @ 12:47:07

dat je ze uitgeprint hebt zegt niet gelijk dat je daarom 4 kaarten kan halen
heeft niks met printen te maken

denk dat ze het nachecken d.m.v. bank/giro nummer

Donovanray 17-04-2010 @ 13:11:39

4 kaartjes binnen

Bisde 17-04-2010 @ 13:14:38

0 products available? is toch nog neit uitverkocht?

vrmr 17-04-2010 @ 13:14:47

En ja hoor, we zijn loss! alle kaarten zijn uitverkocht!

Bisde 17-04-2010 @ 13:16:29

nee dat kan gewoon niet :p

broodroosterr 17-04-2010 @ 13:19:07

en dat is defqonloos jaar 3 op een rij \o/
‘Deze webpagina is niet beschikbaar’ / 12 sec wachten…1 uur wachttijd..nice >.<

Martinos 17-04-2010 @ 13:21:23

Edit: Q-dance; doe wat aan dit systeem! Het werkt NIET!
Zeer spijtig allemaal… dat jullie site te traag is om binnen 5 minuten een betaling te verwerken, is volledig jullie schuld!

Gelukkig waren de kaartjes voor een ander bestemd… jammer, Q-dance…. :S :(

Millard Fillmore 17-04-2010 @ 13:22:17

kaarten zijn binnen!!!!!!!!!

The Anim0l 17-04-2010 @ 13:22:50

binne 10 minuutjes kaarte binnee:D:D

Dawi 17-04-2010 @ 13:23:54

Kutsysteem had 4 sec en opeens uur w8rij….

gaat weer nerges over :(

Edit: gelukkig hebben maten meer geluk en 8 kaart in totaal:)

Bisde 17-04-2010 @ 13:24:36

aan het bestellen :D

Ezel 17-04-2010 @ 13:26:28

2 seconden wachtijd nu weer 1uur super :cry:

PhresiF 17-04-2010 @ 13:28:45

Zat op 2 laptops, en ik had bij alle 2 na 0 sec, dat die de pagina niet meer kon laden :cry: Kutzooitje daar :(

Martijnh4h 17-04-2010 @ 13:29:43

kutzooi

flevoboys 17-04-2010 @ 13:30:18

Ik was gvd doorheen, ik kon kaarten bestellen komt er een verbindingsprobleem.

Wat zuur!

Pamma 17-04-2010 @ 13:31:42

ik sta al minuut of 10 op:

Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.

Je behoudt je plek in de wachtrij.

*zucht*

flevoboys 17-04-2010 @ 13:38:16

:cry: En nu 3 uur wachten.

Jeffaffa 17-04-2010 @ 14:06:14

Eerst krijg je dat je geen ticket kan selecteren

http://img411.imageshack.us/img411/4403/77359616.jpg

en dan als je alles heb ingevuld met bank gegevens krijg je dat je sessie is verlopen omdat die ****** site steeds hangt.

http://img101.imageshack.us/img101/4077/68070840.png

ben er klaar mee…

keesachterstevoren 17-04-2010 @ 14:07:23

Uitverkocht? gelukkig nog 2 kaarten vanuit voorverkoop

Nickk 17-04-2010 @ 14:07:41

Uitverkocht.. Belachelijk.. binnen 45min. Heel marktplaats staat al weer vol

semtex 17-04-2010 @ 14:12:08

hmm was erdoorheen loopt hij vast..

daarna was ik weer terug, zijn mn 5 minuten om:S

kut site

Raymond 17-04-2010 @ 14:12:19

verbindingsprobleem lag bij q-dance.. ook teruggeplaatst na 3 uur, en nu uitverkocht

kom dus minimaal 2 kaarten tekort, aangezien ik ze met de code heb kunnen bestellen…

The Anim0l 17-04-2010 @ 14:13:32

triest dat mensen ze nu al voor 300 aanbiede op marktplaats

wesletje92 17-04-2010 @ 14:14:39

Mag niet eens meer, je mag maar 20% boven het aankoopbedrag zitten

Jeffaffa 17-04-2010 @ 14:14:58

@semtex
ik had precies het zelfde :s

Luz 17-04-2010 @ 14:15:23

En volgens Q-dance wel zo eerlijk, “wie het eerst komt, wie het eerst maalt”.. Flikker toch op!

Chris 17-04-2010 @ 14:16:08

ik hoop dat q-dance die mensen oppakken, en een nieuwe voorverkoop start!

Bezemsteel 17-04-2010 @ 14:18:26

Mensen.. geen kaarten op marktplaats kopen.. die gasten knijpen hem op 11 juni echt wel als ze nog steeds met die kaarten zitten. en dan staan ze daarn op defqon met hun kaartje in hun handjes en kan je ze kopen voor50 euro net zoals qlimax :P.. Ik wil gewoon weer papieren kaarten kopen.. Waar zijn de tijden dat in nog gewoon naar de Free kon gaan voor een kaartje.. Beetj ouehoeren met de mensen die in de rij stonden:D.. sinds 2007 is het echt een DIKKE FAIL met kaarten halen

DefqonGideon 17-04-2010 @ 14:28:08

:cry: gewoon te triest. Jammer dit hoor! wilde er graag bij zijn. zit nu nog in een ongeloof fase!

The Anim0l 17-04-2010 @ 14:29:46

haha best grappig de mensen zonder kaartes nooit tevreden zijn met hoe het allemaal verloopt
hadden ze wel een kaartje had je nergens over gehoord :D

Michiel 17-04-2010 @ 14:36:31

@ the Anim0l

Gek hé? Dat mensen niet blij zijn als ze genaaid worden..

Mobsine 17-04-2010 @ 14:39:26

Komt vast wel nieuwe kaartverkoop net als bij Qlimax, tenslotte zoveel doorverkopers, daar kunnen ze vast wel wat van pakken ^^
Ik maak me niet heel druk, al vind ik het wel jammer :( Ik wil gewoon nieuwe kaartverkoop.
Als die er komt, ben ik er zeker weer bij :$ Want ik moet en zal er heen :P
Vond idd. het systeem ook bagger, k was aan het bestellen, was bij het laatste onderdeel…
komt er te staan, page error 404 ofzo. Iets dat de site down was :O
en toen had ik internet problems alleen op de bestel site O.o vond echt vreemd.

Nouja met zn allen hopen op een nieuwe kaartverkoop met hopelijk een beter systeem.
Laat de doorverkopers gepakt worden ^^

Reageren