Defqon.1 Festival 2010: Uitverkocht

Vandaag om 13:00 begon de reguliere verkoop voor kaartjes van Defqon.1 Festival 2010. Zoals elk jaar ging het ook dit jaar als een tierelier. Binnen 40 minuten was Defqon.1 Festival 2010 volledig uitverkocht.

De VIP kaarten waren al binnen 12 minuten uitverkocht en de reguliere kaarten binnen 40 minuten, volgens het Twitter account van Q-dance.

Houd Hardtraxx.nl in de gaten voor meer nieuws over Defqon.1 Festival 2010.

Defqon.1 Festival 2010



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-04-2010 om 14:45 door oostzaner | Translate:

Reacties (98)

Plaats reactie
Invisible Man 17-04-2010 @ 14:49:43

Binnen 8 min. 4 kaartjes :D

DefqonGideon 17-04-2010 @ 14:49:50

hmm 115 mensen bieden kaartjes aan op marktplaats, te triest

Hardboy 17-04-2010 @ 14:50:35

Wat een klote gedoe….geen Defqon dit jaar :( En dan zijn er mensen die doodleuk kaarten doorverkopen voor een belachelijke prijs. Geef Nederlanders voorang !

KNIJFF 17-04-2010 @ 14:51:12

Nogal, ja. Erg zuur dat soort mensen ze wel krijgt en de echte liefhebbers niet. De hoogste boom, die verdienen ze.

sanderovic 17-04-2010 @ 14:51:41

Ik heb helaas ook niks. En daarnaast al die klote ticketbureaus die ze voor vet veel verkopen. Hoop dat die wet over doorverkoop van tickets snel ingevoerd wordt

napsta 17-04-2010 @ 14:51:47

WAT EN KUT organisatie, Q-dance//
was op de side war je de tickets kunt selecteeren.. en dan page cannot be displayed…daarna op het einde van die wachtrij!! FUCK U Q

freddyadu8 17-04-2010 @ 14:52:42

Gelukkig heb ik mn kaartjes gewoon kunnen bestellen

The Viking 17-04-2010 @ 14:53:45

jammer dat het zo moet idd ben blij dat ik mijn kaartjes al binnen had:)

KNIJFF 17-04-2010 @ 14:55:08

Ik heb via een vriend wel een kaartje, gelukkig. Maar met een groep van dertig a veertig mensen gaan zit er ditmaal sowieso niet in. ):

T¡mmeeeh 17-04-2010 @ 14:56:06

echt te triest voor woorde dat mensen die kaartjes door gaan zitte verkopen… en dan nog voor belachelijk veel geld ook!
kon gelukkig zelf al eerder 2 kaartjes bestelle door zo’n voorrangscode die ik van q-dance had gekregen (ga dan ook al 4 jaar naar die feesten :p )

KNIJFF 17-04-2010 @ 14:58:16

Dat kwam toch doordat je de nieuwsbrief aan had staan? Zoiets hoorde ik althans.

SanderM 17-04-2010 @ 14:59:43

Zo zou Q-dance ook wel eens kunnen denken om mensen die lid zijn van Q-dance (in dit geval natuurlijk) de tickets te laten kopen en de mensen die geen lid van Q-dance zijn hebben dan gewoon pech, zo zou je imo de echte pure hardstyle/hardcore (en de andere muziekstijlen op Defqon) liefhebbers daar krijgen en niet mensen die alleen maar dollartekentjes in de ogen hebben.
Mja zal wel haast onmogelijk zijn, want dat kost Q-dance omzet.

KNIJFF 17-04-2010 @ 15:01:46

Dan gaan de handelaren zich uiteraard ook aanmelden. Je kunt naar mijn mening niet voorkomen dat dit gebeurt.

En wat je zegt, ik denk dat het Q-dance met name om de omzet gaat.

napsta 17-04-2010 @ 15:03:26

maarja.. er zijn ook nog decibel, q-base enzo… dus, ben ik optimist.

broodroosterr 17-04-2010 @ 15:04:59

ben de laatste 3 jaar overal geweest behalve defqon, 3e jaar oprij
en dan “pagina niet beschikbaar” en dingen als “wacht maar weer lekker een uurtje”
kansloos, erg jammer.. alWEER van qdance

W0uT3R 17-04-2010 @ 15:08:30

1 kaartje van een vriendin van me kunnen krijgen tegen gelukking normale prijs… maar stond op 38 minuten, werd ik daarna teruggeplaatst naar 2 uur! heel raar… vind t systeem wel mooi, maar volgens my is er iets mis gegaan. ik stond om 13:00 pcies op de site,,, moest ik een uur wachten, terwijl een vriendin van me om 2 over 1 erop kwam,,,die hoefde maar 1 minuut te wachten:s

Millard Fillmore 17-04-2010 @ 15:09:24

Moest 16 minuten wachten daarna kon ik gewoon kaartjes bestellen, ben behoorlijk blij nu!

KNIJFF 17-04-2010 @ 15:09:54

Dat is wel echt fucked up.

Vanavond wel In Qontrol?

NaarDeQlote 17-04-2010 @ 15:11:07

kaartjes! :)

sjuul 17-04-2010 @ 15:11:42

Nog 2 minuten! Yes! Nog 1 minuut, yes! nog 3 sec, yes! kortingscode: heb ik niet, volgende stap.
NO PRODUCTS AVAILABLE!
Kanker op vieze kankerlijers.
gelukkig nog op evenntravel combitickets kunnen bestellen als dat tenminste goed is gegaan want dat was ook allemaal half half.

The Amethist 17-04-2010 @ 15:11:59

5 seconden wachtrij en ik was binnen :D ik vind het wel klote voor de liefhebber, trieste figuren op marktplaats

Kenneth 17-04-2010 @ 15:13:41

Je komt er toch niet onderuit.. Hoe ze het ook regelen.. als er maar 50.000 kaartjes zijn
en 100.000 mensen een kaartje willlen, dan zal de helft altijd niks hebben. Wij waren er
gelukkig op tijd bij. We hadden binnen 10 min 4 kaarten….

Kenneth 17-04-2010 @ 15:16:09

Ohw ja.. En vanaaf in Qontrol!!! woehoee….!!

KNIJFF 17-04-2010 @ 15:18:34

In Qontrol wordt sowieso super vet. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen die nu geen kaartje voor Defqon hebben wat minder vrolijk zijn.

Mike-O 17-04-2010 @ 15:23:02

Als ik geen kaartje voor Defqon zou hebben, was In Qontrol voor mij verpest (l)
wat een dag dit, super! :D

HardstyleMb 17-04-2010 @ 15:23:08

4 seconden voor 1 stond ik in de wachtrij met 3 minuten. Was ik bij fucking kiezen welke transactie ik wil gebruiken, iDeal en de rest etc. Druk ik op volgende stap.
Session Timed out, omdat ik er langer dan 5 minuten over deed, hele tijd op opnieuw proberen geramd in Firefox maar mocht niet baten. Site was gewoon zo traag als stront dat het niet sneller kon. Toen stond ik achteraan in de rij, en was het uitverkocht.
Grote thumbs down naar Q-Dance, waardeloos systeem. Dan maar kijken voor kaarten van Emporium, Decibel, Q-Base en Qlimax.

broodroosterr 17-04-2010 @ 15:28:48

vanavond dan wel in qontrol…mag hopen dat dat niet teleurstelt : )))

PhresiF 17-04-2010 @ 15:29:52

Nou nou wat een mijlpaal van q-dance.. ga zo door :D Wat is volgend jaar jullie doelstelling??? 30 min. Of misschien wel proberen de 20 min te halen. Succes ermee

robert 17-04-2010 @ 15:31:22

op eventtravel.nl kan je nog combi tickets hales…

KNIJFF 17-04-2010 @ 15:35:27

Mocht je vanavond bij In Qontrol iemand met een oranje hartjesvormige zonnebril zien.. ^^

Snor 17-04-2010 @ 15:36:54

Hmm dus toch een hoop mensen last gehad van het systeem, hier ging alles vloeiend. Ik kwam in de wachtrij met nog 37 seconden te gaan en een maat van me moest 3 minuten wachten, geen vuiltje aan de lucht dus.

Moet wel zeggen, een andere maat van me kwam op 8 minuten in de wachtrij, moest op een gegeven moment nog maar 9 seconden en werd er toen uitgeflikkerd, hoe zuur is dat :O

damn 17-04-2010 @ 15:42:10

Pfff 40 minuten deel maar door 2 toen kwam het eerste bericht al van transacties checken.
begon op 41 seconden was ik bij de 11 word ik er uit geflikkerd naar een uur (en nee had nergens op geklikt)

Sebastiaan 17-04-2010 @ 15:42:37

om 13.00u precies op de site gegaan.. moesten 31 min wachten.. ging wel iets sneller… Heeft toen een tijd zoon tekst gestaan dat er niet verkochte kaarten terug in het systeem kwamen.. toen nog 3 min gewacht en plop UITVERKOCHT. Hoe kan je vandaag de dag nog normaal aan kaarten komen zonder dit soort gezeik. Ga wel naar de kinderdisco 12 juni kom ik tenminste binnen en heb ik geen kater de volgende dag

Chukkels 17-04-2010 @ 15:43:22

Heb mijn kaarten binnen gehaald via Event Travel. Stond ook in de wachtrij, maar mijn internet viel uit. Toen maar besloten om naar ET te gaan en daar is alles gelukt :)

B-Bass 17-04-2010 @ 15:46:34

4 jaar lang defqon en andere q-feesten geweest… geen code gekregen en nu geen kaart weten te bemachtigen door dit systeem…

DECIBEL 2010 TRAILER
15 mei verkoop

http://www.b2s.nl/#/Decibel

T¡mmeeeh 17-04-2010 @ 15:59:45

@ KNIJF

kreeg een mailtje met dit erin:

bla bla bla bla
“Dit jaar hebben wij gekozen voor onze trouwe nieuwsbrieflezers en actieve website leden en daar hoor jij bij!”
bla bla bla bla

Donovanray 17-04-2010 @ 16:03:58

binnen 2 minuten met zun 2en 8 kaarten binnen… sorry hoor maar prima geregeld bij Q-Dance…
schouderklopje voor Q-Dance… Gewoon Internet Explorer gebruikt (JA FOK FOX) Gelijk kaartjes gedownload en geprint…

Ik heb nu 2 kaartjes over omdat we nu nog maar met zun 4en gaan… Ben aan het kijken wie in mijn vrienden groep nog heen gaat, en anders gaan ze naar de hoogste bieder…
Kan je gaan zeuren dat ik een lul ben… maar waarom als niemand van me vrienden meer gaat zou ik ze niet voor de volle pond verkopen… zo werkt onze markt economie… Waar de vraag hoog is en het aanbod laag, zijn de prijzen hoog…

Hardboy 17-04-2010 @ 16:06:10

Toch tickets ;) Combitickets via Event Travel !

Michiel 17-04-2010 @ 16:15:32

@Donavanray
Marktwerking of de economie, niet markt economie professor

mike23 17-04-2010 @ 16:15:38

Thank god for the q-dance code!!! :D :D:D, dit jaar gelukkig weer genieten @ DEFQON 1…..

KSwoosh 17-04-2010 @ 16:24:51

oude systeem was zoveel beter :(

RoBinVdHaRdStYleR 17-04-2010 @ 16:28:05

Iedereen naar marktplaats die nog geen ticket heeft! :D

SanderM 17-04-2010 @ 16:37:39

Fak marktplaats, 115 euro voor tickets…

[NL]Sjefke 17-04-2010 @ 16:38:20

@ SJUUL
Precies, had het zelfde als jou,, 2 minuten wacht rij en daarna:
NO PRODUCTS AVAILABLE!

:( Ik was tegelijk tijd bij Eventtravel aan het boeken! Dat was mijn geluk, anders had ik nu nog geen kaartje :cry:

rich 17-04-2010 @ 16:43:50

Ik hoorde dat vrienden van mij 6 kaartjes hebben weten te bemachtigen :D Alleen de vraag of dat genoeg is voor iedereen die mee wil :(

JP Hardstyle 17-04-2010 @ 16:46:58

geen kaarten voor defqon dit jaar, dan maar misteryland/decibel pakken en vanavond inqontrol!!

Overload 17-04-2010 @ 16:48:46

ticketszzzzzz =]

mike23 17-04-2010 @ 16:50:16

VOOR IEDEREEN DIE NIET NAAR DEFQON TOE KAN, VANAVOND KEIHARD RAMMEN @ INQONTROL DAN!!!!! :D

Donovanray 17-04-2010 @ 16:59:44

@ Michiel

Je hebt 2 soorten economiën… Plan economie en Markt economie… En wij hebben, net als bijv. Amerika een Markt economie… terwijl landen als China en Wit Rusland een Plan Economie hebben…

Als je boos ben en een sneer wil maken… zorg dan dat je het goed doe…

Mystic Dummy 17-04-2010 @ 17:00:14

heb kaartjes :D
dit gaan we natuurlijk ff vieren vanavond op IQ

ik was 13:07 binnen en toen kon ik al geen vip meer bestellen >.<

Roog 17-04-2010 @ 17:01:43

Helaas dit jaar weeer geen defqon 1. m,aar decibel en mysteryland

Gister naar cape fear geweest vandaag naar incontole

keesachterstevoren 17-04-2010 @ 17:16:35

Kzou zeggen … eventtravel mensen … gelijk vervoer en toegang! ideaal. Moet wel geluk hebben dat er een opstapplaats is in de buurt
Lekker meej 9 man naar defqon

Mark One 17-04-2010 @ 17:23:35

ik ga al sinds de eerste, ben op elke defqon geweest maar dit jaar niet kunnen bestellen. vind het echt zo jammer gewoon. ik wilde dit echt mijn jaarlijkse traditie van maken en was tot vorig jaar goed op weg maar nu… :cry: :cry: wie wil deze jonge hier helpen?? dit is echt een nood kreet!!

Ilona 17-04-2010 @ 17:46:20

ik werd toen ik doorgestuurd werd naar de betaalsite gerefreshed door de defqon site zelf en weer achteraan gezet.. mijn broer kreeg error… lang leven de online kaarten bestellen xD.. oftewel we staan met de vriendengroep zonder kaarten.. en het is fucking triest dat mensen kaarten kopen en weer doorverkopen voor een belachelijke prijs!

tat2dave 17-04-2010 @ 17:51:18

Heel veel vrieden geen kaartjes klote zooi!!! Ik head geluk een pre sale code van ee maat gekregen die zelf niet ging. Geluk heb ik weer:) Wel fucked up systeem trouwens! Die maat van me gaat miss 2 feesten per jaar maar is wel lid van die nieuwsbrief en krijgt voorrang:s Ga zelf denk naar 15 a 20 feesten per jaar en heb geen voorrang omdat ik geen lid ben van de nieuwbrief:S Heel slecht van Q dit jaar! Echte liefhebbers zijn niet in het voordeel!!! Zo dat is er uit! En nu vanavond naar IQ om te vieren dat ik zelf gelukkig wel een ticket heb:D

erwin 17-04-2010 @ 17:59:22

geen kaarten kunnen krijgen jammer genoeg! Vond het een kut systeem maarja logisch als je na paar min elke keer er uit wordt gedonderd

Over 2 uurtjes de trein maar pakken naar Amsterdam Rai, en dan wachten op Emporium en verkoop van Decibel

Wous 17-04-2010 @ 18:01:09

@Ilona

Vind het ook niet gek dat je achteraan wordt gezet, als je met 2 computers kaarten wil bestellen via hetzelfde IP ;)
Dat werkt natuurlijk ook niet he…

FR90 17-04-2010 @ 18:11:46

8 kaartjes binnen 4 minuten! :D

GReddy 17-04-2010 @ 18:11:51

mensen wachten heerlijk die pre order toen DEFQON 2010 HERE WE COME !!!!! :)

balletje 17-04-2010 @ 18:12:31

pff laf gedoe, sta je 11 minuutjes in de rij, ben je aan de beurt om je kaartje ste bestellen, krijg je een page cannot be found melding! triest…

Marcozzz 17-04-2010 @ 18:18:20

Heb zelf tickets kunnen bestellen, maar 1 minuutje in de wachtrij en kon zo mijn tickets bestellen! maar het verhaal van eruit geflikkerd worden vlak voor het einde van de wachtrij hebbe een x-aantal van mijn vrienden ook meegemaakt! Kvond de nieuwsbriefactie van q-dance ook maar wat zwakjes, ben zelf niet ingeschreven op de nieuwsbrief en heb de laatste jaren zo goed als alle Q feeste meegemaakt. geen code, maar gelukkig wel tickets via dit systeem. Maar ieder systeem heeft zijn voor en nadelen.

Michelle 17-04-2010 @ 18:53:12

Had gelukkig al mijn kaartjes via de voorrangscode :D
Vandaag nog maar even extra kaartjes besteld voor vrienden :D
Maar toch komen we nog 2 kaartjes te kort om met dezelfde groep als vorig jaar te gaan :cry: ..
3 vrienden werden eruit gedonderd toen ze aan het betalen waren :(

Dennis 17-04-2010 @ 18:53:48

Ik heb net nog kaarten via eventtravel kunnen regelen, wis niet dat die een nette prijs hadden:P. vanmiddag kon ik er ook niet doorkomen helaas. Ik ben er in elk geval bij:D.. Had al 2 kaarten van de pre-sale via de mail en nou gelukkig via event travel nog 2:D

Kikvorsman 17-04-2010 @ 19:01:51

Lang leve de nieuwsbrief!! :D vanavond: out of control @ In Qontrol ^^
mense met geen kaartje: mijn medelijden :(

Hoevoelloe 17-04-2010 @ 19:26:27

dam man ik voel me echt kut …!!! ik ging precies om 1 uur naar de kaartverkoop… we kregen te zin dat we in de rij stonden zeg maar en het nog 6 min duurde en toen crashte de site… we logde op nieuw in en toen moesten we 2 uur wachten :cry: en naar half uur kregen we een melding dat het uitverkocht was :cry: gvd ik vind het echt een kut streek !!!

Monique 17-04-2010 @ 19:35:32

hoi hoi ik heb om 1300 gedruk op bestellen stond ik bij de 1ste wachtrij 25 min. dat was al om 12.59. en met de laptop ook om 12.59 op 41 min na dat ik bij de 1ste er in zat kreeg ik op mijn laptop al te staan waar ongeveer 30 / 39 min opstond al kaarten worden na gekeken overige terug in verkoop om 13.15 had ik me kaartjes geprint enwel… dus al binnen 15 min uitverkocht… heb er nog paar over ;)

Wimme 17-04-2010 @ 19:37:35

triestig gebeuren…zaten om 13u op 19min, om 13u30 aan 1min…dan ” een ogeblik geduld aub” en toen was het uitverkocht!!! echt rotte boel! 1ste keer in 4 jaar geen defqon! KUT! dan maar wat meer B2S dit jaar!

HSaddict 17-04-2010 @ 19:43:18

GE-WEL-DIG
ik heb via eventtravel een van de laatste kaarten kunnen bemachtigen! :D
via q-dance werd het niets, maar gelukkig heeft eventtravel ons kunnen helpen :)

G1LL 17-04-2010 @ 19:44:28

Geen kaarten, misschien nog wel wat later via via ofzo..

Bezemsteel 17-04-2010 @ 19:54:12

bestel dan via event travel, heb je meteen vervoer erbij
en als je dat niet wilt bestel je als nog, kost je 90 euro en ga je niet met de bus erheen.. is nog altijd goedkoper dan die obscure ticket bureaus, en het is tenminste betrouwbaar

hardstylelover 17-04-2010 @ 19:55:49

Dit festival is te commercieel geworden. Nu gaat iedereen proberen kaarten te krijgen om deze met winst te verkopen. Dit gaat ten koste van de echte fans. Gelukkig zelf wel kaarten weten te bemachtigen :) .

HardstyleLover90 17-04-2010 @ 19:59:50

Ik dacht dat dit nieuwe systeem eerlijker en beter was, maar er schort nog een hoop aan zo te horen! Maat van me moest ook 1 uur wachten, 5 minuten te gaan: BOEM, uitverkocht. Mensen die vandaag kaartjes hebben gescoord: wees super gelukkig! Jullie hebben het geluk wel gehad en zovelen niet! Sowieso Decibel, Q-base dit jaar! Hoe snel was decibel vorig jaar uitverkocht?

Bezemsteel 17-04-2010 @ 20:07:11

@hardstylelover90: ik dacht binnen een maand.. maar zal dit jaar dus ook veel sneller zijn..

Marino 17-04-2010 @ 20:11:21

Ik wou bijna zeggen dat iedereen geen kaarten moet kopen via marktplaats…

Maar der zijn altijd wel weer mensen die 120 euri over hebben voor Defqon… als mensen dit blijven doen,, blijven de handelaren het ook nog steeds doen…

Eigenlijk zou er gewoon een groep mensen moeten zijn, net als Vak-P van twente,
Als er iemand kaarten heeft voor een wedstrijd (of defqon) en die wil ze met een dikke vette 200% winst verkopen.. gewoon even met een groepje mensen langsgaan… en daar bij die handelaar even de hele boel kort & klein slaan… gewoon de normale prijs voor de kaartjes achter laten.. en um dan nokken…

dan leren die mafketels het wel af…. zo gebeurd het nog steeds in Enschede & omstreken…

Ik heb mazzel gehad met mijn code,,,

Nu maar hopen dat ik elk jaar zo’n code krijg…

Mensen wie geen kaartje hebben weten te bemachtigen.. SUCCES

voor de andere mensen,, Tot 12 JUNI (h)

Darkdesign 17-04-2010 @ 20:12:59

Ze moeten gewoon kaarten op naam verkopen.
En dat je alleen maar naar binnen kan als je ID-bewijs match met je kaartje
Hoe moeilijk kan dat nou zijn.
En als je 4 kaartjes wil dan moet je 4 namen invullen met de bijbehorende sofi nummers.

erg jammer sucks. hebben ze dan niks geleerd in die 10 jaar?

Oja en hoorde dat als je een kaartje gaat kopen die meer dan 10% hoger is als de verkoop prijs. dat je dat kan aangeven bij de organisator. dan wordt het kaarte geannuleerd.

clarissa 17-04-2010 @ 20:17:57

ik ga dit jaar ook niet heen maar volgende jaar weer beter
wel QLIMAX 2010 HARD BASS 2011 lekker veel feesten
en dan defqon 2011

Diamanic 17-04-2010 @ 20:39:31

als iemand iemand een kaartje overheeft voor een menselijke prijs, PM me even aub!

wat een kudtsysteem zeg, dat van Q-Dance. bah

Mannonymous 17-04-2010 @ 21:09:53

Kaartjes in de pocket!
Word een lekker feesie heur :p ;)

Jur 17-04-2010 @ 23:25:39

@Marino, lekker tegenstrijdig: “dan leren die mafketels het wel af…. zo gebeurd het nog steeds in Enschede & omstreken…”

Inclusief gratis spelvoudt

eclipx 18-04-2010 @ 03:37:55

ik ben van belgie, en wil echt al jaren eens naar defqon gaan, maar ze geven mij gewoon niet eens de kans om tickets te kopen :(

tzal maar weer “gewoon” tomorrowland, qontinent etc worden

dutch_hardstyle 18-04-2010 @ 11:59:03

Ik ben nog te jong voor Defqon, maar ik vind het erg zielig gedoe van die door-verkopers..
zoals iedereen hier al zegt, de échte liefhebbers kunnen weer thuis blijven en de mensen die helemaal niks hebben met defqon kunnen wel gaan..
triest, triest, triest…

Qre8ive 18-04-2010 @ 12:34:41

Mensen maak je toch niet zo druk om die doorverkopers … de vraag ernaar blijft toch altijd dus het doorverkopen blijft ook. Als iemand 120 euro voor een kaartje wil betalen met de kans dat ie geblokkeerd is bij de ingang, laat ze lekker. Ik zal het iig nooit doen.

En dat de ‘echte liefhebbers’ weer thuis blijven is ook dikke onzin, alsof er nu alleen maar noobs ernaartoe gaan. Degene die een beetje actief zijn met de muziek online en ‘echte liefhebbers’ zijn hadden een presale code kunnen bemachtigen.

Heb je geen kaartje voor Defqon.1 … so what! Probeer het volgend jaar lekker nog een keer of koop een kaartje via via. Ga anders naar wat andere festivals, d’r zijn er wel meer namelijk!

henk 18-04-2010 @ 12:48:48

Ik ben een liefhebber en ga naar defqon, ben ik nu raar?

sjappie 18-04-2010 @ 12:59:54

nee je heet henk

evasive 18-04-2010 @ 13:56:30

trieste digitale wachtrij, ik moest 30minuten w8en en toen ie op 2 minuten stond was het al uitverkocht (nog niet definitief want ze waren nog met transacties bezig ofzo!) maar wel mooi kut dat ik er nu niet heen kan!

maxx11 18-04-2010 @ 15:07:33

met 7 man geklikt en 2 keer erdoorheen 8 kaarten zijn binnen halee :)

Jeffaffa 18-04-2010 @ 16:29:25

@ [NL]Sjefke
@ SJUUL

precies het zelf hier vet vaag :S

Alienator 18-04-2010 @ 20:00:01

@Mark One

Op marktplaats willen ze je best helpen, maar dan moet je er wel wat voor betalen :p

D-Generator 19-04-2010 @ 09:52:36

Gelukkig had ik me kaartje al :)

GlasgowRaver 19-04-2010 @ 14:13:59

Have tickets :)

roberttt 19-04-2010 @ 23:21:57

gelukkig al kaartje:P had ze meteen geen wachtijd niks best geluk gehad:)

Erikb 20-04-2010 @ 16:50:25

Tjaa, had gelukkig ook binnen 5 minuten me tickets. Zwaar fucked voor de mensen die geen ticket hebbe kunne krijgen. Had in 2007 & 2008 ook geen ticket om die rede, het zit dus ook wel eens mee ;)

Ilona 20-04-2010 @ 17:58:23

@ wous
We zaten met zn 2e achter de pc.. maar hij zat aan de andere kant van nederland.. we wisten zelf ook dat je niet met zn 2e met t zelfde ip daar kon gaan zitten..
maar als iemand nog een kaartje over heeft (A) ben druk op zoek nog naar 1 kaartje..

lindsay 20-04-2010 @ 22:37:31

SanderM 17-04-2010 @ 14:59:43

Zo zou Q-dance ook wel eens kunnen denken om mensen die lid zijn van Q-dance (in dit geval natuurlijk) de tickets te laten kopen en de mensen die geen lid van Q-dance zijn hebben dan gewoon pech, zo zou je imo de echte pure hardstyle/hardcore (en de andere muziekstijlen op Defqon) liefhebbers daar krijgen en niet mensen die alleen maar dollartekentjes in de ogen hebben.
Mja zal wel haast onmogelijk zijn, want dat kost Q-dance omzet.

——————————————————————————————–

Qdance heeft al een code gegeven aan mensen die er lid van zijn.. dus als je er lid van was kon je gewoon kaartjes kopen!..

SanderM 20-04-2010 @ 23:23:11

Ja, das natuurlijk waar :)

aaron 29-04-2010 @ 16:32:17

i payed 190 for mine but i dont give a fuck its defqon its priceless :p

11 19-05-2010 @ 23:04:30

wordt eem gekkehuis !!!! alles kapot!!! ;) ;)

Reageren