Defqon.1 Festival 2011: 3 dagen live-uitzending

Defqon.1 Festival wordt dit jaar gedurende 3 dagen LIVE uitgezonden vanaf het Festival terrein op Q-dance Radio. De LIVE uitzending start op vrijdag 24 juni om 15:00 uur.

Ook is Defqon.1 Festival LIVE in de ether te volgen in een straal van ongeveer 30 kilometer op: 106.2 FM.

De live-uitzending wordt dit jaar gepresenteerd door André (Thunderdome Radio), Fausto en Kutski.

Programmering
De programmering van de live-uitzending wordt de woensdag voor Defqon.1 Festival bekend gemaakt op Q-dance.nl.

Defqon.1 Festival – LIVE broadcast
Tijd: Vrijdag 24 juni, 15:00 uur – Zondag 26 juni, 23:00 uur.
Frequentie: 106.2 FM
Online: radio.q-dance.nl
Mobiel: m.q-dance.com

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-06-2011 om 11:05 door Jor-D | Translate:

Reacties (13)

Plaats reactie
Wesz 17-06-2011 @ 11:07:19

Geen Jeff-E? :D

iSenSe` 17-06-2011 @ 11:18:22

die kutski kan wel radio-en!
Waarschijnlijk opgemerkt toen tijdens TMS, altijd wel lol die gast :P
Dutch fail of the week etc

The Ace of Bass 17-06-2011 @ 11:21:48

@iSenSe`
dat was toch Sam van Bioweapon? oO

robkuh1990 17-06-2011 @ 11:25:10

Ja heerlijk, dat worden wss weer heerlijke setjes!

Rik 17-06-2011 @ 11:30:14

Top!

The I’s 17-06-2011 @ 11:32:29

@isense
Dat was inderdaad Bioweapon. Ben wel blij dat het iemand anders is als Jeff-E kan je waarschijnlijk is normaal luisteren :p

San Miquel 17-06-2011 @ 11:39:39

Jeff-E is een held man…. lig altijd krom om die gast… :D

HardStyler 17-06-2011 @ 13:23:16

Geweldig! :D
Zo kan ik vrijdag thuis al in de stemming komen en zondag nagenieten! :D

dellionNL 17-06-2011 @ 14:27:58

30km :O Nice dan kan ik hier gewoon in de auto/thuis op de radio het horen

Hardlover15 17-06-2011 @ 16:00:27

Is mobiel ook 30 km ?
nee toch?

Martinos 17-06-2011 @ 18:19:16

@Hardlover15: Waarom niet? Als jij gewoon een FM-ontvanger op je mobieltje hebt, zou dat gewoon moeten werken.

HardstyleLover90 17-06-2011 @ 22:14:15

Shit in Nieuwleusen waarschijnlijk net niet op de radio haha. Via de weg is het 57 km. Hemelsbreed denk ik meer dan 30 ;) mensen in Zwolle hebben wel geluk denk ik, kunnen de hele dag defqon op de radio horen :p maar ach ik ben er zaterdag toch bij ^^

Ramirez 18-06-2011 @ 15:50:40

Mastje opzetten om het te ontvangen? :P Met een beetje geluk en fatsoenlijke antenne moet dat lukken ;)

Online stream is toch hetzelfde als die uit de ether komt?

Reageren