Defqon.1 Festival 2011: De line-up

Q-dance heeft zojuist de line-up vrijgegeven van Defqon.1 Festival 2011. Het festival bestaat dit jaar uit 12 area’s, waarvan “Magenta” en “Ultra Violet” nieuwe area’s zijn.

Line-up:
Red:
Noisecontrollers
Technoboy
Headhunterz & Wildstylez
Zatox
Digital Age Showcase by Wildstylez (live)
The Prophet
B-Front
Kutski
Bioweapon vs. Toneshifterz
Stana
Hosted by: Ruffian / Villain / DV8

Blue:
Titan
Psyko Punkz
Luna & Crypsis
Alphaverb
Josh & Wesz
The Pitcher
Ran-D & Adaro
Waverider
Deepack
Alpha Twins
Hosted by: MC Villain / MC Renegade / MC DV8

Purple:
Jack of Sound
Wasted Penguinz
The Machine
Chris One
E-Force
Sound Freakerz
Kevin Kaos
Kodex
Stubeck
Lucky Spellbound
(winnaar contest Digital Age)
(winnaar contest Digital Age)
Hosted by: MC Shizzler

Ultra Violet:
Coone
A-Lusion
Second Identity (live)
Flarup & Activator
Scope DJ
Isaac
Bass Modulators
Dutch Master
Brennan Heart
Headhunterz
Slim Shore (live)
Hosted by: MC Renegade

Orange:
Organ Donors
Kamui
BRK3
Louk
Marcel Woods
Ronald van Gelderen
Alex Kidd
Wragg & Logg:one
Hosted by: MC V

Magenta:
Akkachar
Niccon
Thrasher
Eye D & Hidden
High Rankin
Gomes
Henzel & Disco Nova
16BIT
The Bobby 6 killers
Hosted by: Dart

Brown:
Sjoeke
Royal S
Dr. Rude
Q-IC
Demoniak (LIVE)
Ronald V
Binum
Playboyz
Fenix
Hosted by: MC Vegas

Green:
Kammy
Sandy Warez
Robert Natus
Submerge
Marco Remus
Tommy Four Seven
July Ukie
Day-Már
David Christoph
Hosted by: Alee

Black:
Kasparov
The Playah (live)
Amnesys
Outblast vs. Angerfist
Promo vs. Evil Activities
Negative A
The Viper
State of Emergency
Distorted Revelation
Endymion ‘Album Showcase’ (live)
Hosted by: Ruffian / Renegade

Silver:
Ophidian vs. D-Pasion
The Outside Agency
The DJ Producer
Tymon (live)
Lady Kate
Synapse & Sei2ure
Richie Gee
Dean Rodell
Hosted by: MC Justice

Grey:
Neophyte vs. Partyraiser
Sequence & Ominous
Marc Acardipane
The Darkraver
Yves DeRuyter
Luna & Pavo “Early Hardstyle”
Claudio Lancinhouse
Bass D
Vince
Dune
Hosted by: MC Da Syndrome

White:
Pavelow
Dock 45
Gtronic
Henzel & Disco Nova
Space Pirates
Dandi & Ugo
Het Schoolplein
Jim Justice
Hosted by: MC Da Mouth of Madness

Anthem:
De anthem is dit jaar gemaakt door de Noisecontrollers en is te beluisteren op de Defqon.1 2011 website.

Kaartverkoop:
De kaartverkoopt begint zaterdag 9 april om 13:00 op Q-dance.nl

Fan Sale:
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Dit jaar zijn de 2000 beste Q-dance klanten van 2010 automatisch geselecteerd. Deze mensen ontvangen binnen een paar dagen een E-mail.

Daarnaast krijgen de eerste 5000 mensen die zich nu hier registreren ook de mogelijkheid om zijn/haar kaartje voor Defqon.1 veilig te stellen.

Camping:
Dit jaar zal er naast het Defqon.1 terrein een camping zijn, wat Q-dance “Defqon.1 Extended” noemt. Op dit terrein wordt de vrijdag voor Defqon.1 een pre-party gehouden. En na Defqon.1 zal daar nog een afterparty worden gehouden. Tevens is er op de zaterdag een day-time party. Ook hier voor gaan 9 april kaarten in de verkoop.

Voor de feesten op de camping is de volgende line-up bekend gemaakt:

Pre Party Line up (Vrijdag 20:00 – 01:00):
Activator “Subsound”
Stephanie
Headhunterz
Psyko Punkz
Zatox
Hosted by: MC Jeff

Day-Time (Zaterdag):
Carita la nina
Luna & DHHD & Thilo & Evanti
Technoboy
Pavo
Hosted by: MC Rems

Afterparty (Zaterdag 23.00 – 04.00)
The Nightstalkers
Ruthless
Isaac
Wildstylez
Mental Theo
The Prophet
Hosted by: MC Jeff



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 11-03-2011 om 18:43 door Jor-D | Translate:

Reacties (120)

Plaats reactie
freddyadu8 11-03-2011 @ 18:44:42

4 hardstyle area’s maarliefst! ^^

KSwoosh 11-03-2011 @ 18:46:45

zo zo ,flink wat namen xd

Dakpan 11-03-2011 @ 18:50:53

Die Magenta area _0_ B-Front op de main _0_ Titan op de blue _0_ The Machine in de purple _0_

hdhessel 11-03-2011 @ 18:51:25

Magenta:
en the blue ^^

back2daparty 11-03-2011 @ 18:52:35

Blue, Black & Silver doen het hem voor mij (l) Lekker Defqon line up :)

Wie de sluit de main af dan? B-front? Zou wel vet voor em zijn ^^ en ook verdient als je het mij vraagt

Nando 11-03-2011 @ 18:52:38

B-Front en de hele Blue stage! TERING wat een line-up! :D

TBA 11-03-2011 @ 18:53:17

B-Front op main, hoe vet! :)

Hard Twins 11-03-2011 @ 18:53:27

Wat is die digi age contest????

hdhessel 11-03-2011 @ 18:53:46

en al verzekerd voor kaartjes :D

Khadber 11-03-2011 @ 18:59:28

Supervette line-up zeg! Jammer dat ik precies die dag terug kom van Spanje! Had hier graag bij willen zijn!

I_K 11-03-2011 @ 19:00:07

bij red staat hosted by ruffian later villian en daarna dv8

Montfoort 10 11-03-2011 @ 19:00:13

hier nog 1 :P kaartjes in de pocket :)

LNDRTJN 11-03-2011 @ 19:01:02

Wat een sicke line up.. De extra ruimte doet de line up iig goed! Hele vette namen over allerlei verschillende area’s!

[NL]Sjefke 11-03-2011 @ 19:01:17

@ I_K je moet hem even laten laden, duurt even voor dat die helemaal uit geladen is.

G1LL 11-03-2011 @ 19:01:55

Wooot, wat een heerlijke line-up!

PierrePruuk 11-03-2011 @ 19:02:43

Blue en Purple zijn echt GRUWELIJK dik! Main is wel minder, wel B-Front daar dat is wel heel vet voor hem!

E-rik 11-03-2011 @ 19:09:57

wow, de Red ziet er echt goed uit dit jaar :D

back2daparty 11-03-2011 @ 19:11:09

Hoe krijgt men nu al kaartjes dan :O ?

Nikkel 11-03-2011 @ 19:12:15

Ziet er leuk uit. Blue is zo gezien omgetoverd in de wat hardere hardstyle (harder als voorheen imo). Leuk gedaan, misschien toch maar een poging wagen kaartjes te versieren!!!

Woebe 11-03-2011 @ 19:12:46

Jahoor (L)

WZY 11-03-2011 @ 19:16:54

Er was een actie op twitter waarbij de 1ste 5000 mensen die registreerde al van een kaartje verzekerd waren en ik had ook dat geluk! Ontvang binnen paar dagen een email :D

Mannonymous 11-03-2011 @ 19:17:01

Vet hoor! Kreeg m vanochtend al in mn mailbox maar dacht in eerste instantie dat het om een grapje ging! hahaha
Ga trouwens sowieso voor die extended rotzooi!

Parvuz 11-03-2011 @ 19:18:47

Hele vette line up! Vooral de Blue-area! Red is ook dik in orde! Ben erbij!

Wesz91 11-03-2011 @ 19:24:19

pff dat word moeilijk kiezer weer met al die namen! hopelijk tickets bemachtigen!

Rik 11-03-2011 @ 19:28:02

Line up is best goed, vooral Blue & Purple.

Verder vind ik het jammer dat het zooooooo groot moet worden, en dat er extra stages bij komen. Ik weet niet hoeveel hardstyle stages, maar helemaal geen early hardstyle :(

Donkey 11-03-2011 @ 19:30:10

Die anthem is ernstig goed te doen!!!!!

RAW-vizion 11-03-2011 @ 19:31:53

nette line-up :D

HardstyleLover90 11-03-2011 @ 19:32:31

Eindelijk na 2 jaar niet dit jaar WEL kaarten voor DEFQON! :) Ben benieuwd. Las via twitter dat je je kon registreren en met succes: ik ben verzekerd van kaarten.

Bezemsteel 11-03-2011 @ 19:33:44

Kan nog steeds niet aan het idee wennen dat er geen strand is : :( .. Was jaren lang ff zitten bij strand en sigaretje opsteken.. Die extended shit ziet er wel lekker uit :P

Merlijn 11-03-2011 @ 19:35:07

Zot. :D En ik ga dit jaar waarschijnlijk opnieuw! ^^

heart beat 11-03-2011 @ 19:41:11

wat is de naam van de anthem en wil hem graag helemaal horen met alle vocals en lyrics enzo

Khadber 11-03-2011 @ 19:44:12

Niemand die het weet. Het is van Noisecontrollers en er zijn verder geen vocals op Defqon.1 na. Dat zal later nog wel komen met filmpjes gok ik zo!

Overigens: Presale = uitverkocht!

Mocambo 11-03-2011 @ 19:46:31

PP naar Red en B-Front naar Blue en Blue zou gewoon perfectie naderen :D

RuffBinn 11-03-2011 @ 19:47:27

is het niet “Stuback” in plaats van “Stubeck” @ Purple area :P

RuffBinn 11-03-2011 @ 19:53:43

is er geen thema ofzo?

Gangsterdwerg 11-03-2011 @ 20:00:10

Anthem is slecht. Enige vette is de synth van gimme love. Maar slappe melodie en de kicks doen me ook niet veel. Line up is wel vet! 100% aanwezig, wordt mn 4e defqon!

NaarDeQlote 11-03-2011 @ 20:00:58

Thema is On the move.
en de line-up is naise!
anthem.. wat ik er van hoor is die schraler dan me anus na 3 weken vakantie in lloret..

Oxbow 11-03-2011 @ 20:03:31

blue & purple _0_

Khadber 11-03-2011 @ 20:05:03

Het thema is niet on The Move, dat was enkel omdat er van locatie gewisseld is.

Koene 11-03-2011 @ 20:07:39

Toch maar weer meegedaan…verzekerd van 6e maal DQ1 ^^

Maximum 11-03-2011 @ 20:08:13

Ran-D & Adaro.. geen duo naam? HAHA ik wist het gewoon NC heeft de defcon anthem gemaakt! Zeer nette line up!

maarten1410 11-03-2011 @ 20:09:46

Zo dan, das een dikke line-up! Mooie site ook nog eens! Maare waarom staat er geen datum van het festival zelf in de tekst??

Ingeschreven voor de presale, toch maar eens proberen om te gaan dit jaar… Voor het eerst *shame*.

urbandesigner 11-03-2011 @ 20:12:39

Dikke line up! Helaas geen code kunnen krijgen :(

HarderTonez 11-03-2011 @ 20:14:33

Heb er gewoon nu al zin!!
Wat een line up en idd maar leifst 4 hardstyle areas!
Defqon1 here we come! :D

Oxbow 11-03-2011 @ 20:17:28

Mensen die zich hebben ingeschreven en toch maar geen kaarten gaan bestellen. Zou graag een PM ontvangen :D

vanRossum 11-03-2011 @ 20:38:58

gelukkig heb ik er wel 2 heb er zin in dikke line up QDANCE!!!!

HSaddict 11-03-2011 @ 20:57:05

Anthem van noisecontrollers.
black & silver zien er zekers goed uit, hoop dat ze dit jaar weer de black als open air stage hebben, is me vorig jaar zeer goe bevallen.
b-front op de main is ook wel geinig, alleen zal ik daar heeeel weinig staan. hopen dat we weer aan kaarten kunnen komen dit jaar! :D

HarderTonez 11-03-2011 @ 20:57:22

Ja idd mensen die zich hebben ingeschreven maar geen kaarten bestellen zou ik idd ook graag een pm ontvangen!:D

Inno 11-03-2011 @ 20:58:26

Lekkere lineup :D

Vooral blue en purple.

De mainstage is op b-front en de aussies na vreselijk veel van ‘t zelfde, maar daar hoefde ik na afgelopen twee jaren sowieso al niet meer te staan :)

Nu is het alleen nog wachten op m’n mail voor die pre-voorverkoop… Anderen hebben ‘m al maar ik nog niet :(

Qre8ive 11-03-2011 @ 20:59:56

Te veel hardstyle area’s vind ik :)

Snor 11-03-2011 @ 21:10:00

Wow! B-Front afsluiten op de main, het zal toch niet?? :D En dan die hele Blue, god-o-god deze editie MOET ik bij zijn! Had zo m’n bedenkingen door de terreinswitch, maar met zo’n line-up kan het niet fout gaan!

Ze doen dit jaar blijkbaar geen speciale voorverkoop? Werd meestal wel goed van te voren aangekondigd, kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

Snor 11-03-2011 @ 21:31:54

Oops, had alleen line-up gekeken en niks gelezen, niks gezegd dus ;)

Bas de Vogel 11-03-2011 @ 21:33:06

Zo te zien niet, enkel een invite voor “vaste klanten” en die pre-reserveringen.

malle 11-03-2011 @ 21:34:47

Supervet, B-Front op de main, Ran-d & Adaro en Luna & Crypsis in de blue! :D

sankara 11-03-2011 @ 22:02:18

supervet line up! alle namen die je wilt horen staan er bijna op.
en het antem is typisch defqon stijl, kan dat wel waarderen

BuzzLightyear 11-03-2011 @ 22:04:21

Zozo! Denk dat ik hier toch maar kaartjes voor ga aanschaffen! :D

Stokbrood 11-03-2011 @ 22:32:14

Vet hoor! eindelijk Activator weer op een Q Feest :D :D :D

Zygoma 11-03-2011 @ 22:51:28

dikke lineup, anthem vind ik beetje Gimme Love 2.0

thommyG 11-03-2011 @ 22:55:05

1 van de 5000 gelukkige met de voortijdige reserveringen!
blij blij blij! wat een line up _0_

broodroosterr 11-03-2011 @ 22:56:27

volgens mij ben ik de eerste die dit zegt maare, deze site is echt geweldig ;D
al die stages zijn echt super uitgewerkt (Y)

hEEL vet voor B-front om de main te mogen doen, had alleen ook zany/DR en frontliner gezien :( heel vet allemaal, maar een klote eindweg..nog ff nadenken :p

BadToTheBone 11-03-2011 @ 23:23:29

Wel apart om Dune weer te zien op zo’n enorm feest :D

dnl 11-03-2011 @ 23:29:01

@ broodroosterr : haha ik wou het ook al posten. echt prachtig gedaan, net als dat teaserfilmpje. vraag me altijd af hoe dat gedaan word, daar zit toch een hoop tijd in. m’n zus trouwt op die datum dus voor mij HELAAS geen defqon. voor allen die wel gaan, veel plezier, het word vast een ge-wel-dige editie :cool: :)

Q-dance4live 12-03-2011 @ 07:59:27

NICE!!

Hopen dat ik er voor de 9e keer bij kan zijn :huh:

Dunjo 12-03-2011 @ 10:58:00

Hoe vet wil je het hebben.
En ook opvallend. Niemand zeurt over de line-up.
Kan ook nie want iedereen is er zo ongeveer :p
Zin in!! Kaarten zijn al geregeld :D

Wesz 12-03-2011 @ 11:43:27

Hele zieke line-up!!! en de anthem is verdomd lekker :)
Jammer dat ik in de trein zat toen actie gehouden werd.. :(
Dan maar normale kaartverkoop proberen :p

Lyst 12-03-2011 @ 12:13:24

@Dunjo, nou vooruit. Iedereen is er behalve heel Theracords en er mist voor de zoveelste keer een early hardstyle area. Nu hebben we nog een mainstream area, waar headhunterz voor de 2e keer gaat draaien -_- :p
Er zijn net genoeg acts om me te vermaken, dus twijfel nog of ik ga.

Paulvg 12-03-2011 @ 12:15:59

Vette line-up! Maar waar is mijn grote held Zany? :cry:

Blazed 12-03-2011 @ 12:21:21

die anthem is weer een lekker zomer nummer, heerlijk. duizend keer beter als de vorige, en de keer daarvoor. de line-up is ook weer moker chill, wil zoiezo heen!

Yorben 12-03-2011 @ 13:54:40

Als je niet bij de 2000 beste q dancers & de 5000 ingeschreven bent .
Heb je dan nog kans voor tickets? :cry:

eMule 12-03-2011 @ 13:57:11

Was er op tijd bij, mag weer net als vorig jaar 2 kaartjes in de voorverkoop halen :D
Wou em eigenlijk overslaan dit jaar, maar damm wat ziet Blue er fijn uit .. En dan nog eens The Machine en Chris One in de Purple + een DnB area erbij (l)

knotsjebilly 12-03-2011 @ 14:13:25

Die 5000 kaarten zullen extra zijn, gok ik aangezien biddinghuizen meer mensen kan onderbrengen dan almere strand!! Ik ga er van uit dat ik de kaartjes krijg :D

Jopsem 12-03-2011 @ 15:07:14

Het zijn 10.000 kaarten aangezien de eerste 5000 personen 2 kaarten kunnen bestellen en later nog eens 4000 kaarten voor de 2000 beste Q-dancers. Dan zijn de kaarten wel heel snel weg straks als de kaartverkoop begint :S gelukkig heb ik al 2 kaarten :D

Nipsen 12-03-2011 @ 16:10:16

mij zul je hier niet zien, everyone; have fun

Maestro N 12-03-2011 @ 16:20:27

Fuck, te laat!! Nja, maar hopen op tickets dan..

frankhardenberg 12-03-2011 @ 16:38:18

Luna & Pavo ‘Early Hardstyle Set’ @ Grey Tent :D

knotsjebilly 12-03-2011 @ 16:51:28

Magenta vind ik trouwens wel een mooi woord voor roze :P

derniels 12-03-2011 @ 17:16:03

yes, the prophet eindelijk weer eens.
ik mis alleen frontliner of ik kijk niet goed

thehardstyleholland 12-03-2011 @ 17:22:35

Super kut egt net op zo vrijdag dat er niet bent pff :cry: :( na ja hopen op 9 april met 2 computers pff en ja desnood dan maar summerfestifal als defqon niet lukt een leuke 2 optie

Dunjo 12-03-2011 @ 17:38:29

@lyst Een early hardstyle zou idd wel gruwelijk zijn geweest.
maar volgens mij heeft q-dance daar nie zo veel mee :(

Just4Music 12-03-2011 @ 18:14:13

Silver :D Kan niet beter

Bacchus 12-03-2011 @ 20:35:37

Mooie line-up.. Vooral de Blue!!!

sanderovic 12-03-2011 @ 20:38:57

Mooie line-up! Anthem valt wel tegen wat ik ervan heb gehoord

dualweilderz 12-03-2011 @ 21:38:45

adarooooooooooooooooooooooo:D:D:D:D:D
HET DAK ERAF IN DE BLUE:D

Bananenboot 13-03-2011 @ 01:37:50

Toch wel weer opvallend dat niemand het over DBSTF heeft aangezien dit toch wel een van de gevestigde namen is. Verder geweldige line-up en een anthem die weer eens door de beugel kan.
Gaat hem zeker worden dus. :)

Duitse 13-03-2011 @ 08:43:57

ik heb ook mn ticket zeker =)

Donkey 13-03-2011 @ 11:55:18

@ Bananenboot, de reden dat niemand het over DBSTF heeft is omdat zij tegenwoordig alleen nog maar whacke shit produceren

Bananenboot 13-03-2011 @ 12:26:09

Dat weet ik. Ben ik het ook mee eens. Maar dan nog zijn er veel mensen die toch voor artiesten als DBSTF naar een Defqon of Qlimax komen.
Ben wel blij dat Brennan Heart niet op de main staat. Scheelt weer een hoop ergenis. :p

Janus 13-03-2011 @ 13:29:45

GE-NIE-TEN! Er wordt weer veel in de blue gestaan. Eén keer terug voor B-Front :P
Wat een line-up _0_

E-rik 13-03-2011 @ 13:35:00

Verzekerd van kaarten :D

hdhessel 13-03-2011 @ 15:02:03

ik heb nog geen mail van q-dance gehad :(

EricNL 13-03-2011 @ 15:13:17

@hdhessel: Die zal vast nog komen ;) ..
Gelukkig heb ik de unieke code binnen :) ..

@Bananenboot: Ik miste DBSTF ook, maar gelukkig maakt de rest van de line-up het meer dan goed ;) ..

Blazed 13-03-2011 @ 16:12:04

Ik vind het wel jammer dat er hier geen terror/frenchcore zaal is, want de black is nou niet echt bepaald hard. (op een paar namen na dan.) En ik heb het niet zo op industrial, achja kan me genoeg vermaken bij de hardstyle :)

hdhessel 13-03-2011 @ 16:24:08

mailtje ontvange :D

Kettingzaag 13-03-2011 @ 16:52:58

Op basis waarvan zou je zon mailtje krijgen? Heb er zelf geen ontvangen..

Wesz91 13-03-2011 @ 17:08:48

een twitter actie -_- stelletje idioten, wel de domste actie voor defqon tot nu toe..

PhresiF 13-03-2011 @ 17:44:11

Mailtje binnen :D Dinsdag 2 kaartjes bestellen _0_

Sunrise8 13-03-2011 @ 17:46:36

gruwelijke line-up en ook ik heb de mail binnen (zoals elk jaar gelukkig :) )
dit gaat weer knallen worden :)

Q-dance4live 13-03-2011 @ 21:27:29

Gelukkig… ben ook weer verzekerd van kaartjes :)

Sjo 13-03-2011 @ 22:16:55

wat een faal line up ;)

waar is? TATANKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GVD

geen tatanka geen feest :cry:

Bananenboot 13-03-2011 @ 22:33:12

@ ErikNL: dat sowieso :D

knotsjebilly 13-03-2011 @ 23:14:15

Mailtje binnen!! Beste Bram, volgens ons ben jij zo’n fan. Nou dat hebben ze goed begrepen. AANWEZIG!!!

Inno 14-03-2011 @ 12:33:47

@ Kettingszaag. Als je een aantal keren via eventtravel naar een Q-dance feest bent geweest krijg je zo’n mail.

@ Wesz91 Niets twitteractie. Op twitter stond alleen dat de boel online was, overal btw, niet alleen op twitter. Op Q-dance.nl zelf stond hoe je aan een van die 5000 voorreserveringen kon komen.

Donkey controller 14-03-2011 @ 13:41:23

lijkt me wel faal als b-front niet afsluit… ik bedoel :P noisecontrollers zijn echt niet harder! ^^

Wesz91 14-03-2011 @ 16:46:56

@Inno Ok, nja dat is wat ik ervan meekreeg magoed.. kaartjes lukke wss tog wel weer.. kwestie van perfecte timing om 13:00 ^^

@Donkey controller Datkennen ze best! -> inQontrol’10

knotsjebilly 14-03-2011 @ 17:22:30

Paar kasparov plaatjes en hoppa, een pavelow en kasparov remix van de anthem zou me niet slecht smaken btw.

iSenSe` 14-03-2011 @ 18:10:26

@ DNL haha gefeliciteerd alvast!
Mijn zus trouwt ook in het zelfde weekend, op vrijdag haha :P

Dustydus 14-03-2011 @ 19:15:14

Nice heb me code binnen :p maar nu ga ik ook

had vorig jaar ook code maar kon onverwachts niet gaan daar defqon :(

Ramirez 15-03-2011 @ 10:00:53

Yes! Hier gaan we op de camping voor staan! :D

knotsjebilly 15-03-2011 @ 13:17:25

Admit one staat op de tickets?? Betekent dat dat er maar eentje naar binnen mag of Is dat het thema of ben ik té graag ernaar opzoek ?

Martinos 15-03-2011 @ 16:02:37

@ Knotsjebilly; Ja, je bent te hard op zoek :roll: Dat staat ervoor dat het kaartje maar voor 1 persoon is.

Duitse 16-03-2011 @ 14:21:08

do you need a paylogic account?

darkoholic 19-03-2011 @ 13:33:57

vraagje.. waarom zie ik Frontliner nooit meer tussen die line-up staan? heeft er iets gespeeld tussen hem en de organisaties?

cheflegedozen 19-03-2011 @ 18:52:48

iemand wel eens gehoord van flarup??

Mark One 20-03-2011 @ 10:50:18

Ja ja, Wat een brute line zeg hey. echt waar beter dan 2010

Enne dit wordt mijn 9de defqon volgend jaar ben ik een decennia lang elke zomer naar defqon geweest. Mag Q-dance wel met wal leuks over de brug komen vind ik :p

Pete 20-03-2011 @ 20:41:22

@cheflegedozen , ken alleen van Xstatic anthem met plexus

hardaddict 04-04-2011 @ 23:45:38

Hoe zijn de controle’s hier, zo kan ik alvast rekening houden of ik een ander id mee moet nemen

BuzzLightyear 09-04-2011 @ 18:05:26

Ze controleerden vorig jaar wel goed op leeftijd ;)

p4trickjuhhh 15-04-2011 @ 21:30:14

Dit gaat zo fokking ziek worden beste line up van een feest in tijden vooral blue black en main voor mij(a)

Donkey 17-06-2011 @ 20:44:16

Vrijdag 25 maart 2011. De gemeente Dronten komt voor een deel tegemoet aan de bezwaren tegen de komst van het dancefestival Defqon naar Biddinghuizen.

Het eendaagse festival krijgt een camping, waarmee de gemeente hoopt de toestroom van bezoekers te spreiden. Ook treedt de hoofdact eerder op de avond op. Festivalgangers verlaten dan eerder het festival.

De verhuizing van het festival uit Almere heeft tot verzet geleid bij de buurgemeenten, de milieugroep Dronten en de plaatselijke ChristenUnie.

HardstyleLover90 17-06-2011 @ 22:06:59

Wat een onzin haha. Alsof iedereen na de hoofdact (Noisecontrollers?!) eerder naar huis zou gaan. Die mensen moeten niet zo zeiken, 23 uur is al vroeg zat dat het afgelopen is. :(