Defqon.1 Festival 2012: Line-up en tickets

Al enige tijd staat het 4e weekend van juni rood omcirkeld in de Q-dance agenda. Van donderdag 21 tot zondag 24 juni verandert evenemententerrein Biddinghuizen in Defqon.1 Festival – ‘World of Madness’. Maak je borst maar nat: met een extra festivaldag belooft Defqon.1 dit jaar langer en vetter te worden. Ja, nog vetter.

YouTube Preview Image

Hoe ziet deze tiende editie van Defqon.1 er eigenlijk uit? Voor de echte fanatiekelingen openen de poorten van de camping zich op donderdag om 14:00 uur. Je hebt dan genoeg tijd om een mooi plekje te vinden, je tent op te zetten en in het zonnetje van je eerste biertje van het weekend te genieten. Daarna begint het het feest pas ècht: verken de camping en ontdek alles wat Q-dance voor je in petto heeft. Bij het vallen van de avond is het hek van de dam. De BLUE stage is dan het domein van de pre-party. Be there, you won’t regret it.

Op vrijdag gaat om 11:00 uur het festival officieel van start. Zoals het een echt festival betaamt, beleeft iedereen zijn eigen avontuur. Overdag zijn de BLACK, BLUE, GREY, PURPLE, MAGENTA, WHITE en de nieuwe GOLD open voor festiviteiten.
Tussen 21:00 en 23:00 komen alle avontuurtjes bij elkaar tijdens ‘The Gathering’ bij de RED. Jullie, de DJ’s en Q-dance wijden dan gezamenlijk de mainstage in. Na ‘The Gathering’ is de keuze aan jou: trap je nog even het gas in op de after-party in de BLUE, pak je een afzakkertje in het 24 uurs café, of spaar je je krachten voor de volgende festivaldag?

Zaterdag is de dag om te pieken: Defqon.1 Festival zoals je van Q-dance gewend bent. Defqon.1 biedt je 13 area’s gevuld met de meest toonaangevende DJ’s uit de harde stijlen. Knock yourself out.

Nieuwsgierig geworden? Bekijk de volledige programmering van het Defqon.1 weekend en meer op de Defqon.1 website. Hieronder hebben we voor het gemak de volledige line-up van de 2e festival dag neergezet:

SAT: Festival Day 2

RED:
Headhunterz
Technoboy & Tuneboy
Wildstylez
Brennan Heart
Ran-D
Activator “Subground”
Coone
LIVE: Crypsis
Psyko Punkz
Isaac
The Pitcher
Hosted by Ruffian

BLUE:
Frontliner
Zatox
Alpha²
Zany
Radical Redemption
Lady Faith
Jack of Sound
Gunz for Hire
Geck-O
Alphaverb
Titan
Hosted by DV8

PURPLE:
F8trix
LIVE: Inner Heat
Phrantic
Outlander
Deetox
Bass Chaserz
In-Phase
Hardstyle Boiz
AudioFreq
Rebourne
Jajox
Hosted by Mc Shizzler

UV:
Noisecontrollers
Ambassador INC.
The Prophet
Toneshifters vs Code Black
Activator
Digital Punk vs Waverider
Nitrouz
Wasted Penguinz
Bass Modulators
Da Tweekaz
LIVE: Hard Driver
Hosted by Villain

ORANGE:
A*S*Y*S*
Scot Project
Alex Kidd vs Kutski
Stana
Fausto
Organ Donors
F&E Aka Friendz & Enemiez
Fabian Kempe
Anne Savage
Dimavi
Hosted by Renegade

BLACK:
Neophyte Records All Stars
Ruffneck ft. Triax
Partyraiser
Day-Mar
Noize Suppressor
Promo
Mad Dog
Nosferatu
Art of Fighters
Pandorum
Prankster
Hosted by Mc Jeff

GOLD:
Luciën Foort
Melly Mel
Carita la Niña
Bootsman2Bootsman
Basterd
The Million Plan
Fanny West
De Cultuurbarbaren
Hosted by Mc Choral

GREEN:
Sven Wittekind
Brian Sanhaji
Sasha Carassi
Sutter Cane
Radial
Ree
Torsten Kanzler
Redmeau5
Two Times Four
Hosted by Mc Axys

MAGENTA:
Dutch Acid Family

BROWN:
Ruthless
Mark with A.K.
Davoodi
Dr. Rude
Fenix
Demoniak
Mode Seven
Bestien
Hosted by Mc Chucky

GREY:
Flamman & Abraxas
Mental Theo
Buzz Fuzz
Panic
Critical Mass
Bountyhunter
Predator
Luciën Foort
Waxweazle Tag Team
Pila
Hosted by Da Syndrome

SILVER:
Ophidian
Peaky Pounder
Synapse
Limewax vs The Panacea present Goldberg Variations
Counterfeit
LIVE: Programers
Igneon System vs AK-Industry
Dub Elements
Repix
Hosted by Mc Dart

WHITE:
Henzel & Disco Nova
Lee Mac
Dock 45
Fausto
Thilo & Evanti
The Oddword
Mike Mago
Franz & Shape
NT89
Modek
Hosted by Mc Da Mouth of Madness

De volledige line-up van alle dagen vind je op de Defqon.1 Festival website.

Tickets
Zoals eerder aangekondigd zullen er voor Defqon.1 twee soorten tickets verkrijgbaar zijn. Wil jij het volledige festival, van donderdag tot en met zondag, gegarandeerd meemaken?
Op zaterdag 24 maart gaat om 13:00 uur op Q-dance.nl Defqon.1 festival in de verkoop: Extended.

Twee weken later, op zaterdag 7 april, komt er een beperkt aantal zaterdag-tickets beschikbaar. Zelfde tijd, ook op Q-dance.nl.

Volg Q-dance op Twitter.com/Q_dance en Facebook.com/Official.Qdance en blijf op de hoogte.

#DQ12

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 17-03-2012 om 12:34 door Jor-D | Translate:

Reacties (31)

Plaats reactie
tjipper 17-03-2012 @ 12:49:25

Present!!! :D

PingPong 17-03-2012 @ 13:02:52

Main had er toch iets anders uit moeten zien -_- …verder lekkere line up!

Ruubiie 17-03-2012 @ 13:03:03

Inderdaad, twijfel nog of ik extended zal gaan :P .

Snor 17-03-2012 @ 13:30:21

Heel erg mager..

Firetrap 17-03-2012 @ 13:58:03

Hoe kan dit een magere line up zijn? Oké Theracords is vrijwel niet aanwezig, dat is opmerkelijk. Maar verder staat zo’n beetje alles er wel toch?

derniels 17-03-2012 @ 14:34:59

Ziekelijk dikke line-up. Heb net ff gekeken als je vanaf donderdag gaat. Echt bizarre line-up, ga nu zeker twijfelen om alle dagen te gaan.

derniels 17-03-2012 @ 14:36:48

@ snor, ik denk dat jij naar een verkeerd genre zit te kijken, als je namelijk van hardere stylen houdt en je kunt jezelf met deze line-up niet vermaken dan weet ik het ook niet meer…..
(p.s. kijk voor de gein hier nog ff voor de gehele line-up van alle dagen http://events.q-dance.nl/2012-06_21-24-juni-defqon1/)

thehardstyleholland 17-03-2012 @ 14:41:51

die main is drama ! :D purple en bleu wel oke ! maar betaal daar voor egt geen 70 euro!
ga liever naar een klein feest waar je voor de zelfde line up minder betaald! :D

Luca77 17-03-2012 @ 14:44:00

hoe kun je dit nu mager vinden, iedereen staat er zowat :P. zeker als je beide dagen gaat! Ook van theracords, Phrantic, Deetox en Gecko aanwezig.

watcherob 17-03-2012 @ 14:56:31

De main is weer niet om aan te gluren maar dat is inmiddels bekend. Verder ga ik me hier prima vermaken.
@snor, leg eens uit, wat is er allemaal niet goed.

W0uT3R 17-03-2012 @ 15:15:10

Waanzinnig! Helemaal zin in!

Raefix 17-03-2012 @ 15:26:36

Vette line up vette site gaat helemaal goed komen =) nu nog het zonnetje dit jaar en goed geluid op de main :P

Guz 17-03-2012 @ 16:55:08

Geen b-front, da’s wel opmerkelijk…
Wel Radical Redemption :D

Envious 17-03-2012 @ 17:04:48

damn die orange area en activator 2x (L)

Rodedoffer 17-03-2012 @ 19:57:29

@thehardstyleholland17 meeloopgedrag?

SoundTunerZ 17-03-2012 @ 21:16:17

@hardstyleholland Mee eens. Vind 70 euro echt teveel geld voor deze line up. Opzich is ie nog wel te doen, maar 70 euro is met dat echt niet waard. Net wat je zegt. Ik pak wel een festival dat goedkoper is met dezelfde of betere line up. Ik ga wel naar hardshock, dat ligt me veel meer :)

Snor 17-03-2012 @ 22:08:18

Precies waar ik bang voor was, ipv (bijna) alle vette DJs op 1 dag zoals voorheen, nu diezelfde lineup verdeeld over 3 dagen, waardoor je iedere dag een aardige lineup hebt ipv 1 epische lineup.

Verder vond ik de locatie vorig jaar ook stukken minder dan het heilige strand voorheen, maar het weer en de bijbehorende modderzooi zal daar ook aan hebben bijgedragen dus ik wou het dit jaar nog een kans geven maar als ze dan met zo’n Defqon light aan komen zetten en ticketprijs naar 70eu gaat dat m ook niet worden.

Hardlover15 18-03-2012 @ 12:06:11

hahaha Hardstyle Boiz >.<

Hardlover15 18-03-2012 @ 12:06:11

hahaha Hardstyle Boiz >.<

WIJNUH 18-03-2012 @ 14:17:11

@Guz:

B-Front draait op vrijdag in de blue als ik me niet vergis

Munster 18-03-2012 @ 15:59:12

Zeer lekkere line up lekker Defqonnen =)!

PonyPack 19-03-2012 @ 00:10:10

aaaaaaaaaaaaaah DEFQON.1 We hebben er zin in :D

Khadber 19-03-2012 @ 10:29:10

Genoeg variatie op de zaterdag. Mis wel een aantal dingetjes misschien over zo’n breed iets, misschien wat oudere Hardstyle?

Maar goed. Ik kan er niet bij zijn. Iedreene die gaat heel veel plezier!

Guz 19-03-2012 @ 13:59:03

@SoundTunerZ Hardshock!!! Dat zijn de betere line-ups :D

@WIJNUH Haha, zag het zelf ook net na m’n post.

suikerklontje 19-03-2012 @ 18:07:21

Had me echt weer verheugd om de drum en bass stage en de magenta, maar die zijn er niet meer. Dat is wel ff balen, voorderest ziet de blue er wel goed uit. Zit nog een beetje in een dilemma of ik wel of niet ga :(

Neilio 20-03-2012 @ 17:03:08

Vlinders in mn buik haha

Jay 20-03-2012 @ 21:16:11

veels te groot, veels te duur, veels te over-done

nee defqon is vanaf vorig jaar voor mij een bekeken zaak.

Locatie is minder
Prijzen schofterig duur
En 3 dagen achter elkaar kost een fortuin aan pillen ;)

MrBunni 21-03-2012 @ 01:57:53

Dit wordt waarschijnlijk mijn eerste en laatste keer, van 1x DefQon kun je naar 2/3 andere leuke feesten, het is iets waar je een keer geweest moet zijn, maar ik vind Decibel persoonlijk veel leuker, ook duur maar dat terzijde :p .

Econz 24-03-2012 @ 13:25:24

Niet aanwezig.
Veel te duur.
Ik wacht liever op HET nacht-festival Q-BASE…

BuzzLightyear 24-03-2012 @ 14:27:17

Eens met Econz. Moet wel eerlijk zeggen dat de verleiding nog steeds erg groot is, daar niet van :P Maar 140 euro voor Extended ja daaag. Waarschijnlijk ga ik er toch pannenkoeken bakken dus kom ik alsnog for free binnen :D

qux 24-03-2012 @ 14:46:15

Voorgaande jaren meegemaakt afgelopen jaar dus ook ben toen een heel weekend geweest leuk maar je moet er wel wat voor over hebben. Wat een geld vragen ze ook dit jaar…. Je moet er een keer geweest zijn maar voor mij houd het hier op. Pak liever de kleine exclusieve feestjes.

Reageren