Defqon.1 Festival 2012: Vrijwilligersdag

Op zaterdag 12 mei vindt, in samenwerking met 10.000HOURS, de eerste Defqon.1 Vrijwilligersdag plaats.

Zoals bekend, staat Biddinghuizen van 21 juni t/m 24 juni geheel in het teken van Defqon.1. Omdat Q-dance het belangrijk vindt om de omgeving te steunen, is er in samenwerking met 10.000 HOURS een vrijwilligersdag in het leven geroepen. Deze dag vindt plaats op zaterdag 12 mei 2012. Het doel is om het Colombinehuis, wat naast het Defqon.1 terrein ligt, op te knappen.
Het Colombinehuis is een vakantieverblijf voor gezinnen met kinderen tot 21 jaar. Kinderen die nauwelijks op vakantie kunnen, omdat ze een zware medische behandeling hebben gehad, rolstoelafhankelijk zijn of chronisch ziek zijn. Om voor deze kinderen vakantie mogelijk te maken is het Colombinehuis opgericht.

Het opknappen van het Colombinehuis kan Q-dance niet alleen, daarom vraagt Q-dance jullie hulp.

Kom Q-dance en een aantal artiesten meehelpen en knap op 12 mei met z’n allen het Colombinehuis op.

Natuurlijk kun je wat terug verwachten voor deze goede daad:
Na een dag klussen ronden we af met een BBQ en een exclusief feestje, waar we met een aantal top artiesten deze dag afsluiten.
Daarnaast krijg je na de vrijwilligersdag een exclusieve code om een ticket te bestellen voor Defqon.1 Festival, welke wij gratis upgraden naar een extended ticket en ben je dus verzekerd van je kaart.

Voor meer informatie en aanmelden voor de Defqon.1 Vrijwilligersdag, check: 10000HOURS.nl.

Blijf op de hoogte over de Defqon.1 Vrijwilligersdag:
Facebook.com/10000HOURS
Twitter.com/10_000HOURS.

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 13-03-2012 om 19:38 door Jor-D | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
Khadber 13-03-2012 @ 19:51:16

Mooie daad van Q-Dance. Leuk ook voor de mensen die zo gratis naar Defqon kunnen!
Het concept vind ik in ieder geval echt heel sterk. Een dagje jezelf inzetten voor de maatschappij voor een ticket voor een feestje.

Pidewi 13-03-2012 @ 19:56:49

Q-dance
Defqon.1 volunteers earn a code to buy a Defqon.1 ticket, which will be upgraded to an extended ticket for free. Sorry for the confusion.

RoBinVdHaRdStYleR 13-03-2012 @ 22:10:06

Goed hoor!

Rampestamper 13-03-2012 @ 22:15:48

Leuk bedacht, maar ik hou nou eenmaal van mieren neuken, dus ga toch de vraag stellen: Een vrijwillige daad is toch iets waarvoor je niets terug verwacht/krijgt….?

Snor 14-03-2012 @ 00:05:31

@Khad, geen gratis ticket als ik het goed begrijp. Gratis upgrade en garantie op een ticket, wat in het geval van Defqon ook al wat waard is :p

Ben benieuwd hoeveel volk hier op af komt. Vind het een goede actie, maar ik ga hier geen vrij voor nemen ^_^

Khadber 14-03-2012 @ 09:54:39

Alsnog. Als je het prijsverschil ziet tussen extended en regular vorig jaar, dat was ook aanzienlijk. En een garantie op een ticket is ook geen groot probleem gok ik zo ;) .

Roan 14-03-2012 @ 15:24:54

Pff, altijd dat gestress met die tickets. Websites plat, kaartjes te weinig, ontzettend hoge prijzen. Vorig jaar naar D1 geweest, maar ik ken toch betere feesten wat betreft prijs kwaliteit verhouding. Iedereen succes met het bemachtigen van een ticket! Ik ga lekker naar Wish en Dreamfields voor dezelfde prijs. :)

Maximum 14-03-2012 @ 16:58:10

Heel mooi gebaar, natuurlijk ook zodat ze van de gemeente hun vergunning kunnen behouden van het feest daar ivm klachten van omwonende.. maar alsnog wel nice!

Hard Society 14-03-2012 @ 18:40:43

Zeker een goed idee, hoop dat het een succes wordt!

devatu92 14-03-2012 @ 23:23:14

Het is dat of bankhangen die dag :P.. Dus heb me maar ingeschreven ;)

HardASS 15-03-2012 @ 12:00:55

geen defon dit jaar voor mij, ik ga lekker naar San Quentin festival op Fuel 2 juni
Dikke line up

KW33ZY 15-03-2012 @ 12:51:32

Mijn moeder heeft 13 jaar lang bij Colombinehuis gewerkt, wij wonen dan ook 6 KM ervandaan dus ik zou best wel willen helpen om de boel op te laten knappen , Q-dance is nu zeker het beste dit omdat Colombinehuis een vakantiehuis is voor gehandicapte mensen :) go QDANCE ^^

Squit 15-03-2012 @ 14:12:15

Heel erg vet, even kijken of ik hier met wat maten naar toe kan gaan!

Firestarter 17-03-2012 @ 10:41:39

Die ticketgarantie had je zelf kunnen verzorgen.

Q-Dance deelde afgelopen week reserveringen uit via Facebook.

Reageren