Defqon.1 Festival Australia 2010: Producers Competitie (update)

Dit jaar heeft Q-Dance een nieuwe actie in het leven geroepen. Producers mochten een eigen Defqon.1 Festival anthem maken en de winnaar zou een uur mogen draaien op de talentstage.

Update: Een tijdje terug zijn er al 5 tracks online gezet, vandaag zijn daar weer 6 tracks aan toegevoegd. Er zijn dus nu nog 11 tracks over en daar mogen jullie op gaan stemmen!

Een overzicht van alle tracks:

YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image YouTube Preview Image

Stemmen
Tot 10 september middernacht kan er gestemd worden op je favoriet.
Het stem-systeem is een hulpmiddel bij het kiezen van de winnaar. De competitie word niet puur beslist door deze stem-ronde.

Vind jij 1 van deze mensen de uitblinker? Stem dan hier. Hardtraxx wenst alle producers veel succes!



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-09-2010 om 17:30 door Khadber | Translate:

Reacties (55)

Plaats reactie
Jorann 01-09-2010 @ 16:55:46

Ik hoop dat Profite het word, vind die toch het beste klinken. :)

Zirkumflex 01-09-2010 @ 17:00:10

Profite :)

TakkU 01-09-2010 @ 17:01:48

Tering die Profite gaat t nog ver schoppen denk ik! 16 jaar en dan al dit soort tracks kunnen maken…

DjDeenite 01-09-2010 @ 17:11:50

Die van Profite vind ik nu persoonlijk ook wel beestig! :D

blackrosa 01-09-2010 @ 17:14:04

geen twijfel over mogelijk!!! Profite..!

RobertV 01-09-2010 @ 17:14:39

Stem op profite jongens!!! ;)

fredjee07 01-09-2010 @ 17:22:24

track van profite is het beste anthem. Heigou is ook een goede plaat maar net geen anthem :)

DjDeenite 01-09-2010 @ 17:23:18

Profite heeft zijn stem ! :)
Gaat hij naar Australie zwemmen als hij er bij is? :confused:

Lyst 01-09-2010 @ 17:26:37

Lekker eerlijk om mensen nu al te laten stemmen, terwijl je tot 5 september nog entries ingezonden kunnen worden.. Die producers die het nog niet in hebben gezonden kunnen het nu wel vergeten, bravo Q-dance -_-

wesjan 01-09-2010 @ 17:35:16

Zeer fijne track van Profite :)
Hij kan wildstylez nog wel leren n anthem te maken voor defqon! ^^

Sunboom 01-09-2010 @ 17:38:19

Profite en Heigou zijn het beste, de rest is sowieso standaard crap. Heigou is wel origineel bezig qua sounds maar heeft nog wat zo’n amateurische sfeer over zich, Profite is daarin wat beter.

Terrorized 01-09-2010 @ 17:46:00

@wesjan

je kan ook overdrijven :roll:

Overload 01-09-2010 @ 17:59:52

Die van Profite zit het beste in elkaar :) respect

DarkSymphony 01-09-2010 @ 18:13:07

ik vind dat Profite moet winnen..
klinkt zelfs beter als de orginele :D

wesjan 01-09-2010 @ 18:19:21

@ terrorized

af en toe ‘n beetje aandikken kan geen kwaat toch ;)

CaLLitMusiC 01-09-2010 @ 18:20:57

Tja, Profite overduidelijk voor mij :)

Joshua 01-09-2010 @ 18:59:40

tja vind profite wel goed, maar niet eens super. het is een beetje dat de rest ook niet zoveel is:P

Millard Fillmore 01-09-2010 @ 19:17:12

dat profite niet te soft is voor jullie joh…

djpatt 01-09-2010 @ 19:22:04

profite is de enige die er wat goeds van gemaakt heeft

hij moet wel winnen

Devil2K 01-09-2010 @ 19:30:55

Like the profite, but my favourite is Robin Clark, cause the Dubstyle Party sounds cool :-)

Chris–tiaan 01-09-2010 @ 19:57:10

Die van Profite klinkt echte nice! Ga zo door gast! :D my vote is for you

SoundHound 01-09-2010 @ 20:11:46

volgens mij was de inleverdatum 5 september, en niet 1?

niet dat ik mijn troep op ging sturen maarja :p

JB1991 01-09-2010 @ 20:28:21

Ook even Profite gestemd :)

Woebe 01-09-2010 @ 20:46:33

melodie van de 2e klinkt me hendig goed
maar ga toch voor Profite! :D

Showey 01-09-2010 @ 21:15:43

Wij hebben het ook opgestuurd, gister pas… kreeg vandaag dus even de indruk dat ze zonder onze te beluisteren al top 5 hebben gemaakt. Die zin dat er nieuwe bij kunnen komen stond er vanochtend nog niet namelijk :P
Maargoed er is nog kans, jammer dat deze een voorsprong kunnen nemen als wij nog gekozen worden. :(

KSwoosh 01-09-2010 @ 22:07:22

waar blijven de goede/fatsoenlijke tracks?

Black-Out 01-09-2010 @ 22:28:29

Ik hoor heeeel veel samples bij de 1e zoiezo.. de rest ga ik ff luisteren

… heb de rest geluisterd, vind het eigenlijk alleemaal maar tegenvallen,
vergelijk het is met de pro’s..

geen idee of het hierom gaat, maar als ik een track vergelijk ik het toch wel met de pro’s.. heel de hardstyle scene gaat achteruit, als je af en toe kijkt wat er uitgebracht word vind ik het heel jammmer.. of zit fout?

ja oke die van Profite is het best in elkaar gezet.. maar toch moet het beter vind ik, voor een anthem.. en kan iedereen draaien die dit instuurd?

Recklezz 01-09-2010 @ 22:46:21

Vind die van Robin Clark toch echt beter als Profite, hoor ;)

vvkeer 01-09-2010 @ 23:34:43

Vind er allemaal geen ruk aan; toch maar gestemd op Profite.

terryjeweetwel 02-09-2010 @ 10:15:04

Profite!!! heel vet, wel een beetje te soft mogt wel iets meer beuk in!!!

Kelly(6) 02-09-2010 @ 11:07:59

Profite!! :)

Jur 02-09-2010 @ 11:35:58

Voted voor Profite… klinkt zeer prettig =)

M-bition 02-09-2010 @ 13:10:57

Profite als je uit deze 5 moet kiezen! Heb ook al een stel andere gehoord en die vond ik persoonlijk beter dan deze 5 maar die zijn dus te laat met sturen :s

Lyst 02-09-2010 @ 14:03:24

Vraagje? Hoe kunnen jullie nu al stemmen als je weet dat er mogelijk nog meer entries bijkomen.. De deadline voor het inzenden van producties is 5 september. Geef die producers ook een eerlijke kans…

Jor-D 02-09-2010 @ 14:55:03

@Lyst: Q heeft het op deze manier al online gezet, en je KAN dus al stemmen. Verder doen ze zelf een beetje vaag over OF er daadwerkelijk nog anderen toegevoegd worden waar ook daadwerkelijk op gestemd kan worden. Want ze spreken over “might be added”.

Lyst 02-09-2010 @ 15:05:03

Ja, ik weet wat er staat, maar zolang er nog entries kunnen worden toegevoegd, of dat nu might be, should be of will be is, is je oordeel voorbarig. Hoe kun je nu zeggen dat Profite de beste is als alle entries nog niet eens binnen zijn, dus jij ook nog niet alles hebt geluisterd. Ik snap wel dat mensen begrijpend lezen moeilijk vinden of het helemaal over het hoofd zien, maar ik wijs ze er even op dat ze, door nu al te stemmen, een aantal (misschien wel veel betere) producers geen eerlijk kans gunnen.

Dat Q nu al de mogelijkheid geeft om te stemmen, vind ik erg ondoordacht, of is het vriendjespolitiek… Nah laten we het maar houden op ondoordacht.

QBF-FR 02-09-2010 @ 16:53:58

Profite… en Defector gaat ook wel, de rest is gewoon BAGGER!

Jor-D 02-09-2010 @ 20:19:19

@Lyst: die eerlijke kans is ze op deze manier door Q-dance dan al ontnomen, als je daadwerkelijk maar 1 keer je stem mag uitbrengen. Dat is niet de schuld van degene die nu al stemmen, gewoonweg om dat het al kan, en het dus echt niet duidelijk is op dit moment of er meer worden toegevoegd aan de poll…

edit: ze hebben een optie toegevoegd aan de poll (of deze heb ik over het hoofd gezien):
“If you want to change favourite track, click here.”

Lyst 02-09-2010 @ 20:24:33

Ja de schuld ligt ook wel degelijk bij Q-dance, maar de schade had beperkt kunnen blijven als men met iets meer aandacht het bericht las en bij zichzelf na had gedacht dat je niet kunt oordelen voordat je alle tracks geluisterd hebt.

Gangsterdwerg 03-09-2010 @ 12:30:29

BOEIEND ik ga er toch niet heen!

hdhessel 04-09-2010 @ 09:19:52

de uiterste datum is nu 10 sep

letwan 04-09-2010 @ 11:03:31

k vind ze alle 5 nix, maar mocht ik tog nog kiezen dan word het wel die Profite

Oxbow 07-09-2010 @ 17:33:34

duidelijk dat de laatste de beste is ^^

tafkan 07-09-2010 @ 17:57:59

Die laatste nieuwe (#11) is hardcore anthem.. mss eens wat nieuws.. maar niet voor dit jaar. :p Ik blijft bij Profite

Hardkickerz 07-09-2010 @ 18:24:21

http://www.youtube.com/watch?v=72F2mHh9kqo
Onze inzending voor de contest!
Jammer genoeg heeft deze de finale niet berijkt…

NaarDeQlote 07-09-2010 @ 18:53:43

dit is gewoon kut.. :cry:
sorry voor die producers maar ik vind het nergens naar klinken..
vanaf 6 tot 10 dacht ik dat ik aldoor dezelfde plaat luisterde..

Atraxisz 07-09-2010 @ 19:11:39

Op de Alterior Motivz gestemd. Lekker nummertje! :)

Dj C-Mind 07-09-2010 @ 19:24:45

die van maly klinkt niet echt slecht vind ik
en wat jij zegt atraxisz.
zit een lekkere melo in

jepzen 07-09-2010 @ 19:37:48

ik stem voor decipher en shinra

@Hardkickerz: ik vind die van jullie wel goed :D

thedominator 08-09-2010 @ 19:54:45

Zoiezo Alterior Motivz gestemd
lekker hard nummer! :)
Wat heeft iedereen met Profite :huh:

als zou headhunterz met dit nummer komen zouden de reacties zijn:
Blije bagger >.<
of hee softe hardstyle ^^
enz…
zeg maar dat het niet zo is maar het is wel zo weet ik zeker! -.-

p-stylez 08-09-2010 @ 22:21:26

Alterior Motivz :D

Undertaker69 09-09-2010 @ 15:19:07

ik vind de afmix vaak niet goed, of is dat nou die youtube kwaliteit? Sommige klinken echt vrij ama.

martijnH4H 09-09-2010 @ 15:38:15

Ben ik de enige die de track van Maly het beste vind? (l)

Yorben 09-09-2010 @ 21:38:50

Profite ! (l)