Defqon.1 Festival verhuist naar Biddinghuizen (update)

In Almere wordt al enige tijd gebouwd aan een nieuwe wijk, namelijk Almere Poort. Deze wijk ligt precies naast het Defqon.1 terrein. Ondanks meerdere pogingen om tot in lengte van dagen te mogen blijven in Almere, moeten we bij deze meedelen dat de laatste Defqon.1 op het Almere strand in 2010 heeft plaatsgevonden. De bouw van Almere Poort staat de toekomst van het festival in de weg.

Almere strand was de plek waar Q-dance voor het eerst een groot buitenfeest organiseerde. Defqon.1 is in de laatste 8 jaar uitgegroeid tot een van de meest bijzondere festivals in Nederland. We hebben allemaal fantastische herinneringen aan het uitzicht, de stofwolken, de unieke sfeer en natuurlijk de beste muziek. Met gepaste trots nemen wij bij deze afscheid van dit stukje heilige grond.

Niet alleen de breedste waaier aan harde digitale muziekstijlen is kenmerkend voor het festival, ook de mix van het uitzinnige publiek met de rauwe fantasie wereld, het harde geluid, de freaky kunstenaars, de mooie podia en elk jaar een compleet andere beleving, hebben Defqon.1 gemaakt tot wat het is.

Met deze waarden als uitgangspunt verhuist Defqon.1 naar het evenemententerrein Biddinghuizen. Op dit terrein vindt ook Lowlands plaats. Qua creatieve en logistieke mogelijkheden is dit een ideale nieuwe locatie voor Defqon.1. Zo is er ruimte voor meer area’s, zijn er camping mogelijkheden en, heel belangrijk, hoeven we geen concessies te doen aan de Defqon.1 geluidsnormen. Daarbij is de toekomst van het festival op deze locatie wèl gegarandeerd.

Defqon.1 vind dit jaar, 2 weken later dan voorgaande jaren, op 25 juni plaats. Informatie over de kaartverkoop en de complete programmering wordt begin maart op Q-dance.nl bekend gemaakt.

Update: Het bericht is geupdate met het officiële persbericht van Q-dance.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-01-2011 om 11:29 door Jor-D | Translate:

Reacties (93)

Plaats reactie
Nipsen 04-01-2011 @ 11:31:47

En wat is hier de capaciteit van?
Gelukkig niet meer dat kut zand dan, wel jammer dat het strand gevoel weg is.

Flappermoos 04-01-2011 @ 11:32:58

Inderdaad jammer dat zo het strandgevoel wel weg is… Ben benieuwd hoe dit bevalt.

Souter W. 04-01-2011 @ 11:33:28

Ik zie het dus ook nog wel een twee -daags festival worden, zoal The Qontinent.

Ravenwood 04-01-2011 @ 11:34:01

nouja scheelt ook maar een uurtje rijden ofzo. ik ben dit jaar hopelijk er wel bij op defqon :D

JdeBftw 04-01-2011 @ 11:35:25

Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden…
Wel wat minder gedoe dan waarschijnlijk met kaartjes kopen?

Zie op Google dat er ongeveer 55.000 / 60.000 mensen terecht kunnen ^^

Jor-D 04-01-2011 @ 11:35:27

@Nipsen:

Even Googlen gaf me een capaciteit van zo rond de 55.000

thinus52 04-01-2011 @ 11:35:38

ik vind het wel jammer hoor :(

The-Znayzer 04-01-2011 @ 11:40:01

nog dichterbij :)

Flappermoos 04-01-2011 @ 11:43:38

@JdeBftw:

Ik denk dat het niet echt veel zal schelen met de kaartverkoop hoor. In plaats van 20 minuten zal het nu dan in iets van 30 minuten uitverkocht zijn. De vraag naar Defqon kaartjes is de afgelopen jaren abnormaal.

Hardlover15 04-01-2011 @ 11:44:10

eeuwig sunt :(

Almere was The Ultimate Party Beach ^^

Chukkels 04-01-2011 @ 11:46:41

Op kruipafstand, yeah! :cool:

The Anim0l 04-01-2011 @ 11:47:27

btje jammer allemaal

joostvs 04-01-2011 @ 11:52:31

wel dezelfde datum mag ik hopen!

Pommer 04-01-2011 @ 11:53:11

wel lekker dichtbij :D
maar defqon hoorde toch wel bij almere strand en andersom, dus ben benieuwd, kga iig proberen een kaartje te krijgen

stuart9 04-01-2011 @ 11:56:03

tja wat de reden ook mag zijn.. Zo kunnen ze nog meer tickets gaan verkopen
dus nog meer dagjes mensen :cry:

Maar mss kan er wel een nieuw festival op almere strand plaats vinden nu!!
Een enorm hardcore feest bijvoorbeeld :p dat zou echt gaaf zijn

Jorea88 04-01-2011 @ 11:56:37

@ Souter W. Ik denk niet dat het een 2 daags festival wordt dit jaar. Zou wel mooi zijn :D ! Genoeg ruimte voor tentjes. Leuk terrein trouwens.. heb al een aantal Lowlands edities meegemaakt daar ^^

Canyonree 04-01-2011 @ 12:09:36

Ik vraag me af hoe het met het vervoer zit, aangezien er geen treinstation in de buurt is moet iedereen met bussen en/of auto’s die kant op. Zorgt dit niet voor enorme opstoppingen op die eenbaansweg richting het terrein met +/- 55.000 bezoekers? Daarnaast heb je ook nog de gewone Walibi gangers.

@Jorea88, heb jij daar ervaring mee gehad tijdens Lowlands?

Jor-D 04-01-2011 @ 12:11:25

@Canyonree:

Ik heb even gekeken hoe Lowlands dat doet, want dat is dezelfde locatie:

“Het makkelijkst is met het Openbaar Vervoer. Reis naar NS station Lelystad of ‘t Harde ( let op: NIET Harderwijk !). Vanaf daar rijden gratis pendelbussen naar het festivalterrein.”

Dus ik gok dat dat gewoon hetzelfde gaat ;)

G1LL 04-01-2011 @ 12:12:55

Best jammer eigenlijk, vooral dat strand gevoel vond ik dit jaar erg lekker! Maargoed, als de zon ook schijnt in Biddinghuizen en de muziek d’r niet op achteruit gaat mag het van mij.

Jur 04-01-2011 @ 12:13:40

kak

Donkey controller 04-01-2011 @ 12:15:34

Jammer jammer… :( ben nooit bij defqon geweest maar lijkt me gewoon minder…

Canyonree 04-01-2011 @ 12:17:24

@Jor-D, volgens mij staan die pendelbussen dan ook vast aangezien er genoeg mensen zijn die toch met de auto gaan. Zover ik weet is er maar een weg richting het terrein? Of is er voor de bussen een speciale ingang op Lowlands?

Daarom ben ik wel benieuwd wat de ervaringen van Lowlands gangers zijn die van de pendelbussen gebruik hebben gemaakt.

San Miquel 04-01-2011 @ 12:22:00

Jammer, het strand daar had wel iets.
Het is ook gewoon leuk om jaarlijks terug te keren naar de plek waar je vette herinneringen aan hebt..
Maar we gaan hier ook wel heen hoor, mocht ik een kaartje kunnen krijgen :D

Montfoort 10 04-01-2011 @ 12:31:49

Volgas knallen @ biddinghuizen!! :)

Sainen 04-01-2011 @ 12:39:03

Als de bereikbaarheid goed is hoor je mij eerst nog niet klagen. Zal mij benieuwen wat dit gaat worden.

Sunrise8 04-01-2011 @ 12:42:49

Jammer, vond het almere strand juist HET zomergevoel geven, benieuwd hoe dit uit zal gaan pakken. Ben er Iig zeker weer bij :)

GReddy 04-01-2011 @ 12:44:56

mmmmmmh dan wordt het nog drukker Q-Dance is dus echt een geld wolf maar ja dat wisten we al :)

Oxbow 04-01-2011 @ 12:48:40

dat ligt weer een stuk verder weg :(
zal wel weer kut worden met OV

Diageo 04-01-2011 @ 12:51:07

Zeer slecht nieuws dit! Almere is een geweldige locatie voor Defqon.1! Het strand, het water, de geweldige zomerse sfeer daar.

Ik vrees dat Defqon nu nooit meer hetzelfde zal zijn. Met een capaciteit van 55.000 man voorzie ik ontzettend veel dagjesvolk (Defqon is vet coowlll!) en nog erger, de Duitsers :cry:

R.I.P DefQon.1 :cry:

Snor 04-01-2011 @ 12:53:06

Verder weg voor mij :( Maar goed, afgezien van dat, we zullen zien hoe het uitpakt!

Jorea88 04-01-2011 @ 12:53:13

@ Canyonree
Wat Jor-D ook al zegt.. Je stapt uit bij ‘t Harde. Daar staan pendelbussen klaar. Maar een aantal was bij Lowlands beperkt vond ik. De eerste keer zijn we met de pendelbussen gegaan. We moesten lang wachten op een bus. Daarom hebben wij de keren daarna vanaf ‘t Harde een taxi busje geregeld (wel reserveren van te voren). Ook staan er wel taxi’s klaar. Als je de kosten deelt valt dit reuze mee. Taximensen werden niet direct voor het terrein afgezet in tegenstelling tot de pendelbussen. Die hebben een speciale route en ingang. Kies je ervoor om met de auto te gaan, er is ook genoeg parkeerruimte dichtbij het terrein. Alleen ik weet niet hoe ze het doen bij Defqon. De campingplaatsen zullen waarschijnlijk niet gebruikt worden. Misschien dat ze hier parkeerruimte van maken. Dat zit je aardig dichtbij het terrein. Over het terrein zelf.. het terrein overzichtelijk bij LL. Maar we zullen zien hoe Q het gaat indelen ;) . Ik denk dat de main op de plek van de Alpha tent komt (de grootste stage op LL). Ook denk ik dat er die dag geen contsante wietlucht hangt haha!

De Walibigangers heb je btw geen last van. Walibi ligt aan de andere kant van de weg laat maar zeggen. Het staat goed aangegeven op de weg waar iedereen naartoe moet.

watcherob 04-01-2011 @ 12:57:13

Voor mij een reden om niet meer te gaan. Defqon was qua line-up al niet veel bijzonders meer maar de geweldige locatie zorgde dat ik toch elk jaar ging. Nu wordt het gewoon 1 van de vele festivals en dan zijn er veel betere alternatieven. Het waren leuke jaren…

Delcone 04-01-2011 @ 13:03:01

Tering dit neem je niet,ik weet nog wel met walibi halloween hoelang het allemaal moest duren alles stond compleet vast
En dat waren geen 55.000 bezoekers

Overload 04-01-2011 @ 13:06:19

Ik vond almere strand een super locatie, ik ben benieuwd hoe dit gaat worden.. Ben er hopelijk dit jaar weer bij!

Peeet 04-01-2011 @ 13:16:41

Erg jammer, defqon hoort toch wel aan het almere strand vind ik. We zullen zien. Ik vind het overigens wel vreemd dat de burgemeester dit naar buiten brengt zonder dat q-dance openlijk naar buiten heeft gebracht dat defqon zal plaats vinden in 2011.

Duitse 04-01-2011 @ 13:20:56

Diageo schrijv:
Ik vrees dat Defqon nu nooit meer hetzelfde zal zijn. Met een capaciteit van 55.000 man voorzie ik ontzettend veel dagjesvolk (Defqon is vet coowlll!) en nog erger, de Duitsers :cry:

Ja echt kut duitsland :(

D1kke_Bleek 04-01-2011 @ 13:45:52

Dit ligt niet aan q-dance he! Omdat de gemeente van almere woningen of een of andere voorziening wil gaan plaatsen op het strand moeten ze wel verhuizen :$

Maximum 04-01-2011 @ 14:02:01

jammer dit, ben benieuwd wat er u van komt.

Nipsen 04-01-2011 @ 14:02:06

@Jor-D zag het al staan inderdaad op google.

Denk dat Q een beetje hun eigen graf aan het graven is
Houseqlassics mee stoppen, In Qontrol is er niet meer, Defqon wordt verneukt (wat niet de schuld is van Q, maar meer leg aan de gemeente).
What’s next? Qlimax wordt verplaatst naar de aRENa, Airport weeze wordt toch gesloopt (of wat waren die plannen ook alweer, dat als een simpele ziel ieder jaar de rondte gaat).

Ramirez 04-01-2011 @ 14:09:44

Even afwachten wat Q er van bakt! :)

I_K 04-01-2011 @ 14:11:10

naja zie het allemaal wel aan
iedereen klaagt nu wel maja we gaan toch allemaal wel weer ^^

Jvosje 04-01-2011 @ 14:12:33

@ GReddy

Q-Dance is een bedrijf met winstoogmerk ;)

Sunboom 04-01-2011 @ 14:12:49

Opzich wel vet dat het grootste harddance evenement nog groter gaat worden, maar jammer van het strand.

Flip27 04-01-2011 @ 14:19:40

Slechte zet imo, en nog verder reizen.. Word m’n eerste Defqon namelijk pas, hoop ik..

Madbone 04-01-2011 @ 14:22:36

BTW verhoging kon Q ook niets aan doen maar leek ze ook maar al te goed uit te komen. Mooie manier om veel meer geld te verdienen dit, kaartjes gaan vast niet goedkoper worden. Inkomsten (alleen al aan ticketsales) worden praktisch verdubbeld, zal met de kosten niet het geval zijn.

Zirkumflex 04-01-2011 @ 14:24:10

Doei Defqon

Peeet 04-01-2011 @ 14:36:50

Ook q-dance heeft het nu aangekondigt, defqon 2011 op 25 juni.

Khadber 04-01-2011 @ 14:37:38

Ik zou lekker nog meer zeuren ;) . Als de locatie klaarblijkelijk volgebouwd word, moet je uitwijken naar een andere die minstens net zo groot is. De keuze is dan al niet zo groot gezien de herrie die Defqon overduidelijk gaat maken, vind ik dit geen slechte keuze.

bourzwain 04-01-2011 @ 14:43:45

Fuck neej, niet op 25 juni :cry:
Dan is dat samen met Summerfestival in Antwerpen denk ik…

Hard Twins 04-01-2011 @ 14:51:27

Nu ga ik dus never nooit niet meer naar defqon.1. Gwlukkig ligt decibel nog tot 2016 aan het water en op het strand :)

No Fearzz 04-01-2011 @ 15:08:03

Wat een klote datum!!!!! :mad:
Dan moet ik naar TT Assen!!

Ga het een week eerder/later houden ofzo!!! :cry:

oostzaner 04-01-2011 @ 15:12:47

Jammer Defqon.1 was toch het gevoel van Zon, water en strand. (geen zee, want die heb je daar niet.) maarja kan nu niet anders meer. :p

RAW-vizion 04-01-2011 @ 15:14:07

kut zooi ik ben nog nooit naar defqon geweest (vanwege leeftyd) maar vind dat idee van het strand gevoel zo vet :cool: en nu weg :cry:

Khadber 04-01-2011 @ 15:25:49

25 juni komt voor mij erg goed uit, maar is wel tegelijk met veel grote evementen. Misschien werkt dat ook wel in het voordeel voor de kaartverkoop, want de TT Assen, Summerfestival (België) en Awakenings schijnen op dezelfde dag te zijn.

Parvuz 04-01-2011 @ 15:27:27

Jammer van het strand idee. Maar nu wel stukje dichterbij. :P

Martinos 04-01-2011 @ 15:31:24

Suffe shit: Biddinghuizen is ruim een half uur verder met de auto, en een uur verder met de trein. Fok dat.

SjQris 04-01-2011 @ 15:33:15

Veel veranderingen bij Q-dance in 2011
R.I.P defqon almere strand
R.I.P InQontrol
En houseclassics nog :(

The Anim0l 04-01-2011 @ 15:54:17

word dus duidelijk een meerdaags festival :cry:
anders ga je niet een locatie zoeken met camping mogelijkheid

WIJNUH 04-01-2011 @ 15:56:25

Als ik hier die verkeersproblemen hoor dan belooft dit niet veel goeds. Ik vond de 3 kwartier die het duurde om van de Q-Base parkeerplaats (bij gebrek aan een beter woord) af te komen al godnakend lang.

Sjo 04-01-2011 @ 16:01:41

jammer het Defqon gevoel is weg :cry: nu maar afwachten wat het andere gaat worden^^

Woebe 04-01-2011 @ 16:04:15

:(

Khadber 04-01-2011 @ 16:13:22

@The Anim0l. Dit jaar dus nog niet als je beter leest.

nielstil 04-01-2011 @ 16:14:00

2 weken later = na de examens = eerste defqon? :D

Mol 04-01-2011 @ 16:16:54

haha heel dicht bij m’n oude woonplaats, vet!

Rik 04-01-2011 @ 16:26:40

Ik ben erg benieuwd. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken, nog groter en massaler zie ik niet zitten. En ik denk ook dat het een heel andere gevoel bij dit feest komt.

Ik heb ook de indruk dat het dit jaar nog wel op almere strand kon, jammer dat dat niet gebeurd.

Plank 04-01-2011 @ 16:33:25

Godgloeiende, waarom verplaatsen ze het feest naar 25 juni? :-( Heb al kaarten voor Awakenings Festival maar ga 10x liever naar Defqon.1! Dat wordt dus m’n kaartjes weer verkopen….

Het feit dat ze verplaatsen van locatie is logisch, in Almere mócht het niet meer dus dit lijkt me een mooie nieuwe locatie.

Dwaass 04-01-2011 @ 16:33:40

R.I.P Almere strannd :cry:

Stef-men 04-01-2011 @ 16:44:44

Fuuuuuck wat heb ik hier een dikke baal van! :(
‘Normaal was het 2 minuten met de trein! dan stap je uit heeerlijk die bass in je oren zonnetje op je pan heeeerlijk!
en nu….. weg! dat heeeerlijke gevoel gewoon boem weg..!
alleen omdat die shit gemeente hiero zo nodig alles vol moet bouwen….. :cry: :cry:

voor mij – heel veel

The Anim0l 04-01-2011 @ 16:44:55

@ khadber

ja ok er staat nog maar 1 datum
maar k sta er niet gek van te kijke als t ineens allemaal veranderd aangesien ze de laatste tijd wel erg raar bezig zijn

Khadber 04-01-2011 @ 16:49:29

@The Anim0l: Ik zou er niet op rekenen. Misschien in de toekomst. Maar in principe hadden ze er op Almere Strand ook prima iets meerdaags van kunnen maken (de helft bleef toch staan voor Dirty Dutch), dus wel een rare redenering als ik eerlijk mag zijn.

Trainfreak 04-01-2011 @ 16:49:36

Fantastisch nieuws lekker dichtbij nu!!

Q-dance4live 04-01-2011 @ 17:08:07

Defqon.1 = Almere Strand

Dus ze kunnen het nu beter helemaal anders aanpakken en het festival ook een andere naam geven!
Klote Almere! :cry:

RS. 04-01-2011 @ 17:28:28

Als je het campingterrein niet gebruikt als camping maar ook als festival terrein kan je zo doorgroeien naar 100.000 bezoekers of misschien wel meer, lekker geld binnen harken voor Q.

The Anim0l 04-01-2011 @ 17:54:24

@ khadber

Q-dance wil tegenwoordig meer geld dan kwaliteit dat ze maken
laatste 2 jaar defqon was niet echt bijzonder qua stage e.d maar we betalen elk jaar wel steeds meer voor een kaartje
+ ze weten dat defqon bij heel veel mensen op het verlanglijstje staat om naar toe te gaan en dat t altijd drama is om een kaartje te bemachtigen
dus is zo’n grotere locatie de ideale manier om meer geld te vangen

zelfde met qlimax waarom zoveel kaarten verkope voor eigenlijk een veel te kleine ruimte voor zoveel mensen die er op af komen

Khadber 04-01-2011 @ 17:55:35

Tuurlijk, maar wat zou jij doen als organisatie als je zo’n populair event hebt? Natuurlijk ga je dan niet kleiner. Snap niet dat daar zo’n heisa over gemaakt moet worden.

Mijn punt was dat je ineens ook weer erbij moet trekken dat het meerdere dagen zijn terwijl dat totaal nergens staat. Houd je gewoon aan de feitjes, dan komt het vanzelf goed.

Struikrover 04-01-2011 @ 17:56:27

Wat een verschrikkelijke zeikerds hier allemaal…. :s Het festival is nog niet eens geweest en het wordt al beschouwd als een waardeloos evenement… Wat een lampies hier allemaal.
Ben het eens met de sfeer die het strand geeft, maar dit lijkt me ook een uitermate geschikt terrein om dit feest te geven. Het is groot, biedt veel mogelijkheden tot uitbreiden van meerdere en grotere stage’s dus ik zie eigenlijk alleen maar voordelen tot op dit moment, en ik ga pas oordelen als het geweest is, ik ga sowieso heen!! (l)

En @Stef-men
Ik zit voor Qlimax of een ander feest daar ergens onder in NL ook 4 uur in de trein omdat ik in Noord-Holland(Texel) Woon… Ik heb nog nooit geklaagd over de afstand, je krijgt er toch een vet feest voor terug? Behalve als je bij voorbaat al denkt dat het een KUTFEEST gaat worden, want dan wordt het natuurlijk nooit leuk.
En in Biddinghuizen schijnt de zon inderdaad nooit, ze leven daar ook in NASA ruimtepakken omdat er anders niet te leven valt.. Lekkere kansloze opmerking :confused: En die Bass die voel je daar ook echt wel hoor.. Dus bedenkt eerst of je negativiteit klopt wat je schrijft, want hier klopt natuurlijk geen drol van. En als het vanaf je huis nu 2min rijden is tot almere-strand, dan is dit een half uur verder, zo groot is flevoland niet :huh: ?
Nouja lang genoeg geschreven, IK HEB ER ZIN AN! :D

watcherob 04-01-2011 @ 18:01:07

@Q-dance4live
Ik zou ook het liefste zien dat Defqon nu gewoon zou stoppen en dat ze in Biddinghuizen een nieuw festival neer zouden zetten. Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. 70% van de bezoekers komt op de naam af.

The Anim0l 04-01-2011 @ 18:10:29

er werd 2/3 jaar gelede ook al over gepraat om het over meerdere dagen te doen
en aangesien ze nu een locatie hebben waar je ook een apart veld voor overnachtingen hebt lijkt me niet gek dat ze er meerdere dagen van maken

het hoeft natuurlijk niet zo te zijn (wat ik zelf ook hoop) geef mij maar lekker een 1 dags event en als je t mist heb je gewoon lekker pech gehad

W0uT3R 04-01-2011 @ 18:20:23

Weet niet wat ik er van moet vinden, ben er nog niet geweest! Heb de afgelopen 3 edities van Defqon meegepakt en vond ze allemaal heel erg dik! Meerdaags event sta ik niet zo voor te springen. En als t groter wordt, dan is t wel heeeeeel erg groot. Vond Defqon eigenlijk altijd wel groot zat!

BuzzLightyear 04-01-2011 @ 18:37:54

Meerdaags hoeft Defqon naar mijn mening ook niet te worden eigenlijk…

Stef-men 04-01-2011 @ 20:29:28

@ Struikrover 04-01-2011 @ 17:56:27

Het gaaat me ook niet om de treinreis hoe kort of lang die nou is…!
maaar gewoon de sfeeer die rond het strandje hing! enzeuuu!
dat moet je toch wel kunnen begrijpen!
En ik bedoel ik ben geen party crasher dus ik doe zowizow alles eraan om het feest te maken! maar toch vind ik het verschrikkelijk jammer..!
Er gaat bij deze DefQon.1 editie iets missen…! strand sfeer en dat vind ik zonde! :P

NaarDeQlote 04-01-2011 @ 21:34:44

volgesmij is het meerdaags, of de tijd staat heel debiel op defqon facebook pagina:

Tijd zaterdag 25 juni · 11:00 – 14:00

I_K 04-01-2011 @ 22:38:30

het mocht niet meer aan het strand wegen blauwalg

Rem6 04-01-2011 @ 22:49:26

ik denk dat het alleen maar beter zal worden.
Ze willen zicht vast bewijzen vanwege alle negatieve comments (van liefhebbers)
en dit terrein is grooot, dus ik verwacht dan wel EPIC stages en een keihard geluid om dat er nu geen geluidslimiet meer is.

Ideaal toch?!

+camping zou helemaal te leip zijn, gaat iedereen al helemaal vrienden maken xD

Henk-Jan 04-01-2011 @ 23:17:09

Ik vind het wel een goed geschreven stukje :)
Over de verplaatsing van het feest: maakt me niet uit, was toch al niet van plan heen te gaan ;)

Josh-T 05-01-2011 @ 00:23:01

We stampen daar zo hard de grond in dat er volgende editie wel een meer (en dus strand) ligt.

The Anim0l 05-01-2011 @ 07:56:53

kzal never nooit op een camping gaan liggen als t een weekend party word
probeer dan maar is rustig te slapen xD

mutagenx 05-01-2011 @ 09:17:03

ahja valt same me summerfestival. maar is moet kiezen en kijk naar vorige edities van beide festivals is m’n keuze rap genomen. defqon 1 here i come!!

Thinuz 05-01-2011 @ 18:42:08

wat een schande, defqon hoort aan het strand ! maar toch weer aanwezig denk ik :p

wel jammer dat het samen valt met summerfestival, dat blijft toch ook 1 van de leukere feesten ieder jaar

Pete 06-01-2011 @ 11:38:31

Hoezo zou het een meerdaagse worden ? alleen omdat er camping staat? Wij zaten dit jaar ook gewoon op de camping! :D

HardstyleLover90 06-01-2011 @ 18:44:39

@The Anim0l Haha, daar zeg je wat. Zal wel een gezellig maar onrustig zooitje worden daar op zo’n camping, haha.

nanzz 08-01-2011 @ 22:40:10

Zwaar kut!!
Is gelijk met de TT van Assen!! :(

Reageren