Defqon.1 Australia 2009: De anthem en de eerste info

Ook dit jaar is er in Australië een Defqon.1 editie! Lees hier de eerste informatie over het feest, inclusief de anthem.

Defqon.1 zal dit jaar op 19 September plaatsvinden, in de Regatta International Centre in Sydney. Zoals in de trailer te zien, lijkt dit op 1 eiland waarop het feest gegeven gaat worden. Vanaf 1 juni kan er tickets gekocht worden voor dit evenement.

Ook is de anthem bekend, deze is al eerder aangekondigd door Zany op zijn Facebook, maar is nu dus ook te luisteren, samen met de trailer.

DJ Zany – Maximum Force (Offical Defqon 1 Anthem Australia 2009)

YouTube Preview Image

Voor meer informatie: www.q-dance.com.au.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 19-05-2009 om 14:24 door Khadber | Translate:

Reacties (46)

Plaats reactie
ricardo 19-05-2009 @ 14:27:38

Anthem is zoizo slecht.

maar voor de rest lijk me ook wel hard om keer daar na toe te gaan.!!!

Khadber 19-05-2009 @ 14:28:43

Anthem is prima! Heel stuk beter dan die van de Nederlandse editie..

ricardo 19-05-2009 @ 14:31:18

nou weet niet wat voor smaak je heb maar is niet best.

Headhunterz is stuk beter geworden dan heel Zany

Khadber 19-05-2009 @ 14:33:24

Want we willen allemaal meebleren op Just Say My Name?
Nee dankjewel. Ik hou het liever hierbij, lekker zomers en teminste niet zo’n 13 in een dozijn track..
En Zany is al een hele tijd langer bezig dan meneer Headhunterz, maar ik geloof dat ik je toch niet kan overtuigen :) .

Ravenwood 19-05-2009 @ 14:34:19

Anthem is zeker lekker!
echt zo’n lekker duister zomerse track! hou ik wel van!

ricardo 19-05-2009 @ 14:34:42

opzich zany heeft ook wel goeie nummers.
maar headhunterz heeft wel een beter anthem gemaakt dan deze .!!

en de laaste paar maanden ook .

Josh-T 19-05-2009 @ 14:42:25

“Headhunterz is stuk beter geworden dan heel Zany”

XD omfg

Kan nog niks oordelen oer dit anthem, ik hoor alleen de climax.

Oxbow 19-05-2009 @ 14:45:31

Trailer is ckr beter dan de Nederlandse, maar Scrap Attack blijft wel een betere zomerse Defqon anthem vind ik :)

Dorus ML 19-05-2009 @ 15:05:27

Wel redelijke anthem, maar kan nog niet echt oordelen. Ik heb wel het gevoel dat hier een Super intro aanzit.

noise 19-05-2009 @ 15:14:58

als australie dichterbij had geweest als almere dan was ik er heengegeaan

Bas de Vogel 19-05-2009 @ 16:17:31

Dit anthem is zoo veel vetter :p

Snor 19-05-2009 @ 16:24:25

Ligt t aan mij of ziet dat eiland er niet zo groot uit? T is natuurlijk moeilijk in perspectief te plaatsen met zon 2 seconden helikopter vlucht maar toch.

En over dat anthem gedoe, filmpje duurt verdorie 1 minuut en speelt dat nummer ook nog eens niet de hele tijd, niks over te oordelen dus.

H4rdstyleLova 19-05-2009 @ 16:35:45

“Headhunterz is stuk beter geworden dan heel Zany”

Scrapt Attack is echt een kutanthem , en hoe kan hier over oordelen je hoort alleen de qlimax , en headhunterz beter dan Zany pfff laat me niet lachen , Ome Willem staat erom bekend zwaar arrogant te zijn en veel te jatten , bijv de synth in the muzical revoluton is gewoon gejat van the kgb’s – second match :(

Markos 19-05-2009 @ 17:04:47

Mijn voorkeur gaat uit naar het Australische Anthem!

Kaptain 19-05-2009 @ 17:05:19

Ik vind eigenlijk wel niet dat je de twee anthems kan gaan vergelijken als je van de deze maar een minuut ofzo hebt gehoord ?

Voor de rest ben ik benieuwd naar de Line Up ^^

blik 19-05-2009 @ 17:09:23

ken mij da verrekte anthem nou schelen, ik ben benieuwd naar het feest!

Dakpan 19-05-2009 @ 17:11:21

Alweer een flop anthem -_-

EvoViper7 19-05-2009 @ 17:25:37

Zonde van die anthems. Alhoewel zany imo erg slecht is geworden. De laatste keer dat ik hem goed heb horen draaien was op Qlimax 2007.
Ben er geen fan meer van.

Lijkt me wel vet, maar is dit de eerste editie? Filmpje is namelijk van almere strand 2007?

Timmer 19-05-2009 @ 18:00:18

ik vind alle 2 de anthems geen knallers,,, ik vind wel dat zany met zijn album een paar mooie tracks neer heeft gezet :p en alle headhunterz tracks hebben bijna dezelfde soort bass :( en als die bass er niet in zit dan zijn het goeie platen zoals A new day:D

keesachterstevoren 19-05-2009 @ 18:28:23

Ik pak Defqon gewoon in NL mee :D Waarschijnlijk is hij hierzo toch effe wat strakker dan de australische versie

SndR 19-05-2009 @ 18:32:13

Lekker anthem hoor, niets mis mee. Ik wacht alleen op iets nieuws van Zany en zijn vrienden in de vorm van Donkey Rollers.

Swilizm 19-05-2009 @ 21:25:40

anthem is prima, en scrap attack is ook prima.. klaar is kees.. zijn geen wonderanthems.. misschien ookwel omdat de norm wat bijgesteld is… iedereen verwacht een 11, terwijl een 8,7 in mijn ogen nog steeds een knaller is!

dat willem arrogant is sowieso.. hij draaide hier laatst in zaaltje en je stond ongeveer 50 cm van die jongen vandaan.. maar alles wat op enigzins contact zoeken leek werd afgewimpeld… zelfs oogcontact.;) haha dit ter vergelijking tot luna die er een paar maanden later was en voor een avond iedere zijn vriend was.. hebben zelfs nog wat voor ‘m geschreven en dat kon ie waarderen haha ^^

Timmer 19-05-2009 @ 22:47:34

***dat willem arrogant is sowieso.. hij draaide hier laatst in zaaltje en je stond ongeveer 50 cm van die jongen vandaan.. maar alles wat op enigzins contact zoeken leek werd afgewimpeld… zelfs oogcontact.;) haha dit ter vergelijking tot luna die er een paar maanden later was en voor een avond iedere zijn vriend was.. hebben zelfs nog wat voor ‘m geschreven en dat kon ie waarderen haha***

Hebben jullie ook niet vaak het idee dat somige dj’s alleen op de grote party’s knallen? en op de kleine feesten hun ding doen en weer gaan maar er niet voor de volle 100 procent tegen aan knallen :( tatanka knalt altijd!!

TheNabster 19-05-2009 @ 23:25:39

zany draait al veel langer dan headhunterz.
vind zany een veel betere dj die zijn eigen stijl blijft houden.
iemand die ALTIJD vrolijk is maakt niet uit waar hij draaid.
vind headhunterz een goede dj maar heb het idee dat hij zijn stijl aanpast voor het publiek
ipv dat het publiek zich aanpast aan de sound.

Sjaak1 20-05-2009 @ 01:21:14

Ik denk dat ricardo zo’n jongetje is die nog nooit iets van Zany heeft gehoord, daarom vind hij Headhunterz beter. Hij is echt zo’n iemand die Headhunterz intypt op limewire en voila.. een headhunterz fan. Jammer!

Dit anthem is zoo veel beter dan de Nederlandse.. betere kicks, die van hzz zijn soo soft, ik wil niet zeggen dat het jumpstyle-kicks zijn maar het komt in de buurt!

Chubby Fucker 20-05-2009 @ 10:33:09

geen slechte climax, zal wel een leuke opbouw aan vooraf gaan!

toch keihard om te party’en op een eiland das wat anders als een strand :D niet zo negatief.

en zany is zonder discussie beter als headhunterz ^^ maar goed smaken verschillen he. Maar laten we eerlijk zijn the fusion of sound was een geniaal album! Ome willem steelt idd wel af en toe wat ja!

maar goed beste anthem van defqon blijft toch Skyscraper of Emergency Call ;)

Bas de Vogel 20-05-2009 @ 12:08:12

@ Sjaak1

Dat vermoeden begon ik idd ook al te krijgen :p .

Pataay 20-05-2009 @ 12:36:24

sexy anthem
btje soft maar ik piep wel anders als ik m live hoor :p

Mol 20-05-2009 @ 12:48:53

Zany draait overal keihard, en altijd met een smile zoals TheNabster al zei!
Vind dit anthem wat minder, maar als nog beter dan die van Nederland.

The Anim0l 20-05-2009 @ 14:35:27

lekkere track en dat gezeik over zany/headhunterz

zany maakt veel betere tracks dan headhunterz als je luistert naar de inhoud
en k ken er persoonlijk naar blijven luisteren
en op die nummers van headhunterz raak k best snel op uitgekeke

RoBinVdHaRdStYleR 20-05-2009 @ 19:43:36

nog zoon poep anthem…. NL versie zuigt ook al… wordt een slecht jaar voor anthems…

officialb2s 20-05-2009 @ 20:53:20

Ik vind headhunterz tegenwoordig beter dan zany kijk niet naar verleden alleen het heden telt verleden kan je tog niet veranderen, de trailer van australie is wel beter maar nthem zkr niet;) headhunterz lekkere kicks;)

Hoeksemad 21-05-2009 @ 10:54:43

Zany ftw.

Anthem is iets beter dan die van NL. Maar laat ze maar horen in de buitenlucht.

booly 21-05-2009 @ 11:03:37

zijn dr al kaarten te koop en waar ken je die halen?

Jur 21-05-2009 @ 15:05:12

@RoBinVdHaRdStYleR
Post dan niets….

EvoViper7 21-05-2009 @ 16:38:44

Kansloze discussie dit.
De één is niet beter dan de ander. Dat heet smaak. Dan is jump ook beter dan hardstyle of andersom.

Dat de een HH beter vindt dan Zany is zijn mening. Dan kun je daar niets over zeggen. Als jij Zany beter vindt dan HH, dan is dat prima. Andersom is dat ook zo.
Ik vind tatanka/technoboy nog beter, is hij dat dan ook?

Nee, dus laten we ontopic blijven en lekker uitkijken naar 13 juni :D :D

Wesley 22-05-2009 @ 10:19:09

[quote]Kansloze discussie dit.
De één is niet beter dan de ander. Dat heet smaak. Dan is jump ook beter dan hardstyle of andersom.

Dat de een HH beter vindt dan Zany is zijn mening. Dan kun je daar niets over zeggen. Als jij Zany beter vindt dan HH, dan is dat prima. Andersom is dat ook zo.[/quote]

AMEN! :)

G1LL 23-05-2009 @ 17:52:39

De anthem is vet, maar niet zo vet als die van headhunterz :D (Y)

Sunboom 23-05-2009 @ 21:25:18

Gruwelijk anthem! Zit al drie dagen lang dat filmpje steeds aan te zetten :D . Word er echt heel blij van.

Opperhoofd 25-05-2009 @ 13:02:44

Geen van jullie allen zal daar aanwezig zijn, maar wel zeuren. :-P

“Vanaf 1 juni kan er tickets gekocht worden.. ” = kunnen er

“Ook is de anthem bekend..” = het anthem

Dorus ML 25-05-2009 @ 18:14:36

Als iemand Headhunterz goed vind word hij vaak gelijk de grond in geboord. De persoonlijkheid van HH mag dan misschien niet zo leuk zijn maar hij maakt toch wel goede nummers.

En er hoeft toch niet altijd 1 de betere te zijn?

Khadber 25-05-2009 @ 20:52:21

Ik kan de oudere tracks van HHZ heel erg waarderen, alleen de laatste tijd is het niet zo heel erg veel moet ik eerlijk zijn.

Opperhoofd 25-05-2009 @ 21:32:20

Wellicht omdat hij erachter is gekomen dat hij in de tijd van 1 kwaliteits track makkelijk 4 mindere tracks kan maken en het publiek hem evengoed wel op handen blijft dragen.

Daar worden de artiesten makkelijk van want de eisen zijn tegenwoordig verschrikkelijk laag.

Dakpan 26-05-2009 @ 08:33:10

@ Opperhoofd,

Met die opmerking ben ik het helemaal eens.

Wat is er btw met de persoonlijkheid van hhz? Het lijkt me juist een aardige gozer met humor als ik die filmpjes bekijk.

Opperhoofd 26-05-2009 @ 09:11:49

@Dakpan: mee eens? Dat gebeurt me niet vaak. ;)

Dit zijn denk ik allemaal mensen die hem persoonlijk kennen zoals zoveel mensen die het op één of andere manier heel wat vinden om tegen iedereen te zeggen dj’s persoonlijk te kennen.

Zonder de man in kwestie in werkelijkheid te kennen is twijfels bij zijn persoonlijkheid hebben onmogelijk.

wendy 08-10-2009 @ 16:24:25

als ze het volgend jaar nog een keer organiseren dan ben ik erbij!!!

Reageren