Defqon.1 Festival 2009: De eerste info

Zoals je van Q-dance gewend bent, vindt Defqon.1 2009 plaats in de tweede week van juni, dit jaar is dat zaterdag 13 juni 2009.

Kaartverkoop
Ook voor de kaartverkoop zijn er weinig verrassingen, deze start op de datum van In Qontrol: op 25 april om 13:00 uur. Je kaartje koop je bij Ticketonline.nl en alle filialen van Free Record Shop.

Q-dance raadt je aan om je voor 25 april op Ticketonline.nl te registreren, zodat het bestelproces sneller verloopt. Net als voorgaande jaren doet Q er alles aan om zoveel mogelijk kaarten bij de echte fans te krijgen. Hoe wij dat dit jaar van plan zijn lees je binnenkort op Q-dance.nl

Hou voor meer info de Q-dance site in de gaten.

Defqon.1 Festival 2009

Bron: Q-dance.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-03-2009 om 14:00 door Khadber | Translate:

Reacties (50)

Plaats reactie
Khadber 18-03-2009 @ 14:01:52

Daar is hij dan.. Laat de stroom van berichten maar komen..

Ben er hoogstwaarschijnlijk niet bij, week erna tentamens.

edit:
Net als voorgaande jaren doet Q er alles aan om zoveel mogelijk kaarten bij de echte fans te krijgen. Hoe wij dat dit jaar van plan zijn lees je binnenkort op Q-dance.nl

Hoe gaan ze dat doen..? Benieuwd..

Makxz 18-03-2009 @ 14:04:40

Yoehooeee :D

“Net als voorgaande jaren doet Q er alles aan om zoveel mogelijk kaarten bij de echte fans te krijgen. Hoe wij dat dit jaar van plan zijn lees je binnenkort op Q-dance.nl”

Like That :D

Timmer 18-03-2009 @ 14:07:23

Ben benieuwd hoe ze dit jaar defqon aan gaan kleden hopelijk spectacuair en veel lasers:D:D

W0uT3R 18-03-2009 @ 14:14:30

Oooh hier ben ik bij, de 12e kom in terug uit Griekenland, dus dat wordt RACEN om kaartjes!

Ravenwood 18-03-2009 @ 14:15:15

ben dr niet bij, heb al genoeg feestjes in de zomer :D

Snor 18-03-2009 @ 14:25:58

Ben benieuwd naar die nieuwe kaartverdeling.
Had vorig jaar geruchten opgevangen, dat ze mensen die op hun partyflock veel Q-Dance feesten hadden staan eerder kaartjes aanboden. Heb ik echter nooit officieel bevestigd gezien. Lijkt me ook een beetje fraudegevoelig aangezien je op je pf gewoon ieder feest kan aanklikken dat je wil, zonder bewijs dat je er daadwerkelijk geweest ben.

Mocht het weer een loterij worden, hopen dat ik weer tickets te pakken krijg :D

Saimen 18-03-2009 @ 14:40:23

Jaaaa Wouter is aanweeeeeziigggg! :D Dat MOET ook meneer, tis een jubileum! ;)
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met die kaartjes!
In ieder geval aanwezig! :D

dutchhunters 18-03-2009 @ 14:57:17

ben er dit jaar zeker bij!!!! :D :D

ronald 18-03-2009 @ 14:57:25

/me zit op 25 april 12:45 al op ticketonline en maar refreshen =P

Dennis Aka Mash 18-03-2009 @ 15:01:20

Ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken! ;)

Dj rudestylez 18-03-2009 @ 15:01:41

zekerz weer erbij ga alvast inlogen ben ik er al zeker van dat ik optijd ben :p

SndR 18-03-2009 @ 15:07:53

Kga er ook bij zijn, wordt mijn eerste DefQon, vorig jaar zijn mijn zusje en haar vriend geweest. Nu zelf maar eens proberen.

Martin 18-03-2009 @ 15:12:41

word mijn eerste dus gwn raggen op die f5 knop

Sjaak1 18-03-2009 @ 15:39:51

Zal wel snel uitverkocht zijn ;)

Hardstyle addic 18-03-2009 @ 15:43:57

zin zin zin zin:D Ik krijg wel kaarten zo als altijd:P

Jens 18-03-2009 @ 15:54:09

DefQon.1 = Hét festival

Markos 18-03-2009 @ 15:57:51

Kut, moet werken die dag. Even iemand regelen

Teknizion 18-03-2009 @ 16:04:35

25 april zit ik aan de telefoon gekluisterd !!!

InQontrol09 18-03-2009 @ 16:53:38

hier wil ik bij zijn :) enig idee wat de kaarten gaan kosten aangezien dezelfde dag inqontrol is, waar ik ook heenga! :cry: moet ik maar even wat apart leggen!

Snor 18-03-2009 @ 17:14:20

reken op iets van 55eu inlcusief fee.

Jor-D 18-03-2009 @ 17:16:50

Ook aanwezig! :D :D :D

HardMasterz 18-03-2009 @ 17:45:13

Als er kaarten zijn aanwezig :p

Hardstyleking 18-03-2009 @ 18:16:57

ziet er goed uit :) , het zou wel grappig zijn als ze ook al kaarten op inQontrol verkopen

Saimen 18-03-2009 @ 19:43:05

Denk niet dat dat hem wordt, aangezien de verkoop om 1 uur die dag al begint.. Maar dat zou wel very nice zijn, dan ben ik in ieder geval ruim op tijd op IQ :D

Donovanray 18-03-2009 @ 20:01:58

Zeker aanwezig… Mooiste feest van het jaar… hopelijk iets beter weer dan vorig jaar… en zeker dan het jaar daar voor… een beetje het weer van 2006 dat was wel ideaal… Moet alleen vrij zien te krijgen van me werk… om kaartjes te kunnen betsellen want je kunt maar 4 kaarten per man krijgen, en we zijn met een pittige grote groep… dus ja…

G1LL 18-03-2009 @ 21:03:42

Ik ben 17 :( Ik ga weer iets missen :(

Khadber 18-03-2009 @ 21:18:13

@ G1LL.. Kop op! Volgend jaar gewoon hopen op kaarten! En anders gewoon een ander feestje pakken.. DefQon is echt niet het walhalla van alles hoor! Er zijn ook andere leuke feesten! Dat DefQon nou de bekende naam heeft.. Dat moet je als echte liefhebben geen ster interesseren.

Freaky_87 18-03-2009 @ 21:47:08

DEFQON 111111111111111111 (l) (l) (l)

Sunboom 18-03-2009 @ 22:19:38

DefQon heeft niet voor niets die bekende naam gekregen hoor. Je gaat mij niet ontkennen dat het één van de betere feesten is.

Khadber 18-03-2009 @ 22:24:18

Ik zeg ook niet dat het een kutfeest is.. Ik zeg WEL dat het volgens velen word verheven omdat het defqon is.. Waarom is een feest als InQontrol niet uitverkocht dan?? En Qlimax kun je niet eens normaal kaarten voor krijgen??
Juist.. Naam! Hier dus ook zo.. Er zijn ook echt hele vette outdoorfeesten. Decibel is heel vet! Mysteryland en Dance Valley ook.. Alleen voor veel paupers heeft alleen DefQon een naam (Decibel begint ook te komen door Bleeding :mad: )..

Sunrise8 18-03-2009 @ 22:51:02

@ G1LL: boeie, ik ging op me 15e voor het eerst naar een feest toe (mysteryland) sindsdien heb ik nu al 30 feestjes gehad en ben net 8 februari 17 geworden. je komt zoo easy binnen, als je een beetje ouder uiterlijk hebt tenminste. als jij je ook kalm en rustig gedraagd, eventueel praatje maakt met de beveiliger/fouilleur, dan is er niks aan de hand :) . GEWOON DOEN DUS:P

PS: ik sta niet in voor de risico’s mits je niet binnen komt ;)

Mil�n 18-03-2009 @ 23:03:31

Mmmhh voorspelling uitgekomen Khaber :)

Maar vorig net de kaartjes misgelopen, dit jaar alles op alles zetten om aan kaartjes te komen. Dus 3 computers, 1 laptop en mijn broertje voor 5 euro naar de FRS sturen :D

Mol 19-03-2009 @ 07:48:02

”(Decibel begint ook te komen door Bleeding)”

Niet helemaal met je eens.. Denk dat het feest dat zelf ook wel verdiend heeft, na al die jaren. Dit is dan toevallig een pakkend nummer, dat idd wel wat invloed gehad zal hebben. Maar don’t blame it all on it!

Nipsen 19-03-2009 @ 08:55:39

Ja ik moet werken op de tijd van kaartverkoop, vriend van mij die dan in Afrika zit, zou proberen kaartjes te kopen!
Ga er geen extra moeite voor doen, ken ik iemand die kaartjes overheeft/voor mij gefixt heeft dan ga ik wel sowieso!

Lyst 19-03-2009 @ 09:20:54

“Dit is dan toevallig een pakkend nummer”
Dat mensen dit mooi kunnen vinden. :(

DJhp 19-03-2009 @ 09:39:46

F-5, F-5, F-5, F-5……… :)

Minesweepah 19-03-2009 @ 10:35:07

Vorig jaar voor het eerst een editie gemist (vanwege voetbalfeest in Bern), maar dat gaat me dit jaar niet nog eens gebeuren!

a-troxx 19-03-2009 @ 12:49:28

@DJhp: Ik geef je een tip… ga niet die landingspage van de melding over belast lopen f5-en das niet zo slim. Maak eerder een favoriet aan met de goede url en blijf daar op klikken…

Alleen de aller eerste editie van Defqon.1 gemist… :D
Dit jaar al een combi ticket geregeld via eventtravel, dus hoef me geen zorgen meer te maken!;)

danny 19-03-2009 @ 15:00:33

ik ben dit jaar 18 geworden en wil voor t eerst heen met vrienden…want Defqon is helemal vet….heeft iemand tips om zonder te veel moeite kaarten te krijgen?

Dustydus 19-03-2009 @ 15:13:43

Omg lekker hoor als 25 april al niet duur genoeg word moet je smiddag’s nog een kaartje kopen ook nog xD

Khadber 19-03-2009 @ 15:14:16

danny.. gewoon met vrienden naar de ticketonline surfen en allemaal hopen, 1 iemand die belt als men ze heeft. Max 4 kaarten pp.

danny 19-03-2009 @ 16:08:44

ok khadber en wanneer kan ik dat het beste doen? waardoor ik de meeste kans maak? bedankt

Khadber 19-03-2009 @ 16:10:41

:idea:
Om exact te zijn om 13.42,16..

Oftewel…
Weet ik het.. Probeer het gewoon

Dustydus 19-03-2009 @ 16:15:21

1000 vrienden uitnodigen om die kaarte te kopen lijkt mij wel handig :P

Ravenwood 19-03-2009 @ 22:35:48

komt er ook een anthem van Defqon 1? of deze niet?

Martin 19-03-2009 @ 22:40:49

nee er word nooit een anthem gemaatk van een feest :p

haha tuurlijk wel :p

Khadber 20-03-2009 @ 09:56:27

@Ravenwood: Tuurlijk komt er een anthem.. Wanneer deze bekend word weten we nog niet. Waarschijnlijk zitten de maker/makers nu in de studio en ik hoop van harte dat ze het beter doen dan Noisecontrollers bij de InQontrol anthem.

Ravenwood 20-03-2009 @ 16:18:52

@Khadber

goddank :) wat was die van vorig jaar eigenlijk?

en die mening kan ik volkomen met je delen, in het begin vond ik de anthem best wel mooi, maar hoe vaker ik hem luister, hoe lelijker hij is. het past ten eerste niet bij die synths in het begin. (na die lyrics)

Khadber 20-03-2009 @ 16:37:35

Vorig jaar was Luna Vs. Deepack – Biological Insanity.. Ook geen super hoogvlieger oid.. Vorig jaar vond ik alleen de Loudness anthem heel vet, en Qlimax en InQontrol anthem waren redelijk, voor de rest zat er niet veel leuks bij!

Pantermaat 25-03-2009 @ 14:56:41

Inqontrol anthem is gewoon een dik anthem van de mannen Noisecontrollers.
Vorig jaar was dit nog het laatste grote feest waar ze draaide omdat ze toen ruzie kregen met Q-dance, dan is nu extra mooi dat ze dit jaar het anthem mochten maken. deze gasten horen gewoon op elk groot feest te staan :)

Reageren