Defqon.1 Festival 2009: Kaartverkoop Update #3

Door een fout bij Ticketonline is het mogelijk geweest dat er afgelopen zaterdag boekingen voor Defqon.1 Festival 2009 zijn gemaakt zonder voorinschrijvingscode. Ticketonline betreurt ten zeerste dat dit heeft kunnen gebeuren. Hiervoor heeft Ticketonline Q-dance dan ook haar oprechte excuses aangeboden.

De tickets die geboekt zijn zonder gebruik van de codes zouden eigenlijk geannuleerd moeten worden, maar Q-dance heeft besloten de fans niet te willen teleurstellen. Dankzij Q-dance zullen alle betaalde, ontvangen tickets dus geldig blijven voor Defqon op 13 juni 2009.

Ticketonline hoopt iedereen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben over dit bericht, stuur dan een e-mail naar [email protected]



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 21-04-2009 om 22:18 door Khadber | Translate:

Reacties (29)

Plaats reactie
Khadber 21-04-2009 @ 22:22:32

Pff.. Al dat gedoe om 1 feestje..

calie 21-04-2009 @ 22:30:10

inderdaad en beter als Decibel vorrig jaar zal erg moeilijk worden :P

Stokbrood 21-04-2009 @ 22:34:35

ja kan wel mailen maar ze reageren toch niet….

The Anim0l 21-04-2009 @ 22:42:20

oftewel ze zijn te lui om al die kaarten te annuleren omdat t waarschijnlijk te lang zal duren

Frist van den Blokker 21-04-2009 @ 23:49:49

hoezo moeilijk aan kaartje kome dan?

Freaky_87 22-04-2009 @ 06:33:20

Je kan maar geluk hebben als je op die manier een kaartje hebt besteld… :roll: :roll:

Nipsen 22-04-2009 @ 06:57:50

@ The Anim0l

Het zorgt er ook voor dat er TE veel valse kaarten in de omloop zijn.
NU ben ik dus wel verzekerd, maat van me had nog 1 kaartje via DJGuide over, die is dus voor mij.
DefQon here we come ^^ ^^ ^^ ^^

Dustydus 22-04-2009 @ 07:00:46

Wooow om hoeveel kaarten zou dit gaan ? denk dat het probleem is dat ze het niet kunnen achterhalen wel of niet denk ik ..

ps wat wel is, echte fans zouden dit aleen maar doen doorverkopers niet denk ik / hoop ik (A)

Guuuus 22-04-2009 @ 08:35:15

In feite zouden ze de kaarten heel makkelijk kunnen achterhalen dmv IP-adressen enzo. En de betreffende barcodes zouden ze kunnen blokken. Maar ik heb de kaartjes in ieder geval in de pocket :D

Sunrise8 22-04-2009 @ 08:48:28

ja ik heb het kaartje ook lekker binnen via de LEGALE code-manier. ik kreeg wel keurig van TO een mailtje dat alles geregeld was en dergelijke. ook over de fraude. dus dat is dan wel weer netjes. maar hoeveel kaarten zouden er nu al zijn verkocht dan? want er zijn er 60.000 beschikbaar geloof ik. 50.000 daarvan is voor Nederland. of 55.000. 5000 a 10.000 dus voor het buitenland (naar mijn weten). zouden er nu al 20.000 of 30.000 verkocht zijn? zou een beetje jammer zijn namelijk voor de ECHTE verkoop as zaterdag.. zeker door deze ‘fraude’ dat er meer kaarten verkocht zijn..

The Anim0l 22-04-2009 @ 09:10:54

uhm kweet nie hoor maar gloof dat er maar op ze hoogst 40.000 verkocht worde
maar hoorde verhalen dat er dus al ongeveer 20.000 zo verkocht zijn en denk dat 80% van de mense die nu kaartjes hebbe zaterdag ook gewoon lekker achter hun pc zitte en vervolgens de kaarten wegkope voor de mense die nog geen kaarten hebben en dan lekker gaan doorverkope in eigenbelang

en dan zeggen ze dat voorgaande jaren de verkoop een zooitje was

Markos 22-04-2009 @ 09:18:21

Ik heb 4 kaarten gekocht en gewoon doorverkocht voor de normale prijs.

Jantje 22-04-2009 @ 12:15:43

Erg jammer, ze maken het wel erg moeilijk voor de nieuwkomers, als alle kaarten al aan de fans zijn verkocht.

Khadber 22-04-2009 @ 12:59:00

@ Jantje.. Dat is ook een beetje het doel van de actie. De mensen die echt van Hardstyle houden hebben nu meer kans, terwijl mensen die gewoon dagjesmensen zijn nu wat meer moeite hebben. Dit omdat defqon “hip” is.

Aan de andere kant word er wel heel erg elitair gedaan over dit alles, het is maar een feestje hoor.

Jur 22-04-2009 @ 16:18:43

Haha Jantje slaat de spijker op z’n kop :D

Sunrise8 22-04-2009 @ 17:26:10

@ the anim0l: volgens mij waren er vorig jaar 60.000 bezoekers @ defqon. had ik ergens gehoord/gelezen :) .

dus zal dit jaar ook zo zijn lijkt mij :)

Snor 22-04-2009 @ 17:34:57

@ Sunrise8: Het zijn er toch echt 40.000 lijkt me als Q-Dance dit aantal aanhaalt in een officieel nieuwsbericht

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/defqon1-festival-2009-kaartverkoop-update.html

Koeks 22-04-2009 @ 19:02:03

Het zijn er 43.000 in totaal, omdat ze een stuk strand er bij hebben dit jaar. Tenslotte laat je eigen niet gek maken over hoeveel er al zijn verkocht, want dit is namelijk nergens bekent gemaakt! Zoja meld dan even u bron er bij dank u.

Ben in ieder geval 13 juni op het strand van almere.

Stokbrood 22-04-2009 @ 19:02:45

Dit doen ze ook alleen maar omdat ze niet genoeg tijd hebben om alles uit te zoeken en terug te storten enzo…

Danny 22-04-2009 @ 21:50:26

Kansloos!

Nipsen 23-04-2009 @ 07:48:36

Wat denk je nou van al die valse kaarten die dan in de omloop zijn?
Het zijn gewone TO kaarten, iedereen verkoopt die, weet jij veel dat die ongeldig zijn verklaart?
Ik snap het wel, als je 20.000 van de 43.000 kaarten vals in de handel kan gooien, zou ik ze ook geldig verklaren!

Dustydus 24-04-2009 @ 16:25:16

Wat ik heb ” gehoord ” ook via de gene waar ik deze actie van kreeg te horen.

dat er (13.000 is gehoord)kaarten verkocht zijn door dit. totaal is het 40.000 + 3000 extra dit jaar. 43.000 dus.

maar wat ik mij afvraag die iligale kaarten wie ze gekocht hebben ik denk dat die doorverkopers maar ff kijke oh 25 april kaart verkoop dan maar ff bestellen dus die kaarten die nu extra weg zijn zijn naar de fans gegaan dat is denk de bedoeling van q-dance.

levi 25-04-2009 @ 10:25:04

ticketonline is nu al offline

jamietel 25-04-2009 @ 11:16:12

booohw :O
nou al ticketonline eruit
dat word veel f5′en zometeeen

Dustydus 25-04-2009 @ 11:47:15

nee mensen geen F5 aan te raden
ik ben dr nu doorgekomen.

als je F5 op de busy site kom je dr niet.

gebruik firefox maak een tabblad aan. en doe steeds openen in nieuw tabblad was er binnen 3 min in. :D

dutchhunters 25-04-2009 @ 11:52:56

wat een kl*te zooi zeg! :(

Dustydus 25-04-2009 @ 12:05:46

whhahahahaha had 4 kaarten geselecteerd :P krijg ik dit te zien :D Service Unavailable owned XD