Defqon.1 Festival 2009: Kaartverkoop update

Q-dance heeft wat meer informatie vrijgegeven over de kaartverkoop van Defqon.1 2009, die dit jaar anders gaat dan voorgaande jaren.

Beste Q-dancers,

Het nieuwsbericht dat woensdag geplaatst is en dan vooral de zin over hoe wij de grootste liefhebbers een kaartje willen laten kopen zorgt voor erg veel vragen. Daarom hier een toelichting:

Voor het zevende opeenvolgende jaar gaan wij er alles aan doen om voor de 40.000 Defqon.1 bezoekers een onvergetelijke ervaring neer te zetten op 13 juni aanstaande.

Elk jaar is er veel te doen over de kaartverkoop, er zijn gewoonweg veel meer liefhebbers voor Defqon.1, dan dat wij aan kaarten kunnen verkopen. Hoe wij het ook aanpakken, het is gewoon niet mogelijk iedereen blij te maken.

Dit jaar zijn er twee manieren om in aanmerking te komen voor een speciale voorverkoop die een week eerder start dan de reguliere verkoop op 25 april. De eerste is via Ticketonline. Iedereen die voor drie of meer Q-dance events kaarten heeft gekocht via Ticketonline zal tzt een speciale code in zijn mailbox krijgen waarmee je tot vier kaarten kunt kopen.
De tweede manier kunnen wij nog niet bekend maken, dat zou de selectie namelijk beïnvloeden. Daarover dus later meer..

Q-dance

Defqon.1 Festival 2009

Bron: partyflock.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 20-03-2009 om 10:51 door Jor-D | Translate:

Reacties (74)

Plaats reactie
Kings 20-03-2009 @ 11:06:12

Ben benieuwd wat de tweede mogelijkheid is, zal denk ik telefonisch zijn maar met een extra optie zodat je eerder kans hebt ofzo.

Khadber 20-03-2009 @ 11:07:55

Ik schat dat je dus gaat in de vorm van: meer q-feesten = meer kans.. Oneerlijk zou het zijn, maar goed.

EDIT:
Qountdown (niet zelf gekocht)
In Qontrol.. Word hem dus niet voor mij.

Dustydus 20-03-2009 @ 11:13:56

Heb meteen een vraag over die kaarten xD ik heb 5 kaarten gekocht voor In Qontrol geld dat ook ? of moet het 3 verschilende feesten zijn ? ik heb wel >3 feesten bezocht van q-dance maar niet gekocht via mijn ticked-online acount.

Snor 20-03-2009 @ 11:28:14

3x Qlimax, 1x DefQon, 1x Q-Dance Presents: Scantraxx, 1x Qountdown.

Wat aantallen betreft zit ik wel goed, probleem is echter dat niet al die kaarten via één en dezelfde ticketonline account zijn gekocht. Meestal zijn ik of een vriend van me degene die de kaarten bestellen, hoop dat iig 1 van ons dus voor 3 feesten heb besteld :P

PS. Qlimax 2006 nog gewoon in de FreeRecordShop gehaald, toen kon dat nog :P

Edit: Net even mn mailbox gecheckt, blijkt dat ik voor 4 Q-Dance feesten tickets in mn mailbox heb van ticketonline, als alles goed gaat kom ik dus in aanmerking voor die extra tickets, zeker goed nieuws :D

Markos 20-03-2009 @ 11:44:55

Eens denken In-Qontrol, Qlimax, Q-base

maar weet niet of ik ze bij de free record shop heb gehaald :(

Thomas 20-03-2009 @ 11:52:37

Ik heb er 4 besteld maar alleen 2 op mijn naam. :(

Pur-e. 20-03-2009 @ 11:58:44

Pfff.. jammer genoeg kom ik aan 2 Q-dance feesten :(
Dan maar hopen dat het goed komt met de ‘normale’ voorverkoop

Khadber 20-03-2009 @ 12:03:13

maar ik zit nu te denken.. Gaat dit de handelaren tegenhouden??
Het antwoord voor mij is NEE, natuurlijk niet!

Die bestellen voor elk feest veel kaarten, dus kunnen nu weer rustig handelen.

Markos 20-03-2009 @ 12:09:05

Had een mail gestuurd en heb binnen 5 minuten al antwoord:
————————————————-
Dag Mark,

Nee, helaas niet. Je zou het voor de zekerheid nog kunnen proberen met ticketonline.

Meer over de tweede manier om sneller kaarten te kunnen bemachtigen kunnen wij nog niet bekend maken, dat zou de selectie namelijk beïnvloeden. Daarover dus later meer..

Naam weggehaald.

Q-dance

———————————————-

RJBanthum 20-03-2009 @ 12:35:20

doe dan allemaal nog snel kaartje inqontrol kopen, dan kom je aan 3 feesten en ben je binnen natuurlijk!

Zinloos geluid 20-03-2009 @ 12:38:57

Joepie, dan krijg ik dus wel een maaitje, heb binnen een jaar tijd voor 7 Q feesten een kaartje gehaald op me Ticketonline profiel :D
Zelf wil ik een pluim in de reet steken van Q-dance dat ze toch maatregelen nemen.
Ik begrijp goed dat ze maar heel beperkte mogelijkheden hebben om te voorkomen dat kaarten bij handelaren terecht komen.
We moeten nu maar afwachten of ze ook hun vruchten afwerpen.
Vergeet niet dat dit ( volgens mij) de enigste organisatie is die ooit dit soort stappen hebben genomen om dit te voorkomen.

Makxz 20-03-2009 @ 12:48:28

Jammer, ben alleen naar qlimax geweest :(

Dustydus 20-03-2009 @ 13:10:28

Khadber heeft zeker gelijk, niet aan gedacht !!!. ze moeten gewoon flyers uit gaan delen op qdance feesten. dat je je ”lvl” kan verhogen op tickedonline ofzow

Jor-D 20-03-2009 @ 13:14:22

Pfff helemaal niet Dustydus.

Die doorverkoop ticket bureau’s moeten gewoon verboden worden, en die tickets moet je gewoon op naam zetten ofzo.
Dan is dat ‘haasten’ voor die tickets helemaal nergens voor nodig, want dan heb je gelijk het grootste probleem verholpen, namelijk: het doorverkopen van tickets voor meer geld.

TakkU 20-03-2009 @ 13:16:18

Balen zeg…. Kzou al voor 3 Q-Dance feesten kaarten kunne hebben, als ik niet genaaid was met qlimax…

Marijn 20-03-2009 @ 13:17:45

Damn, ik ben dit jaar naar DefQon, Q-Base, houseQlassics, Qountdown, X-Qlusive & in-Qontrol geweest, en alleen houseQlassics & Qountdown heb ik zelf gekocht via Ticketonline!:(
Als ik hem nu nog haal voor Qontrol’09, geld dit dan ook nog?

Edit: en Qlimax ook natuurlijk (07&08)

Nipsen 20-03-2009 @ 13:23:18

Zo willen ze het dus beïnvloeden voor de echte party peep! (zelf nog geen een q-dance feest gehad, ook ben ik nog geen 18)
maar dat is dan toch ook bullshit met de 4 kaarten pp, want dan koopt 1 iemand kaarten, en 3 voor vrienden. En hun doen dat ook zo een keer, heb je 1x kaartje gekocht, maar wel bijv 4 feesten gehad….

Lyst 20-03-2009 @ 13:40:15

Dus dagjesmensen die altijd een kaartje hebben kunnen krijgen, krijgen nu een speciale code, terwijl mensen die al jaren graag naar de feesten willen, maar nog niet oud genoeg zijn, dus ook nog geen feesten op hun naam hebben staan, het nu nog meer moeten dringen, omdat het aantal kaartjes nog minder is geworden. Ik vind dat ze de kaartverkoop gewoon 1 a 2 dagen van tevoren bekend moeten maken, de echte fans zijn in die tijd wel op de hoogte, de rest heeft dan nog een kans bij de overige kaartjes.

Achja, Q-dance probeert in ieder geval de kaartjes in goede handen te krijgen.
Ben benieuwd wat die 2e methode is.

TakkU 20-03-2009 @ 14:11:45

Ik ook.. ben tot dusver alleen nog naar Q-base geweest, en ga mss nog naar In Qontrol. Als de freerecord shop niet zo liep te kloten met Qlimax was ik daar ook nog heen geweest.. Maarja ik wacht t wel af en ik hoop dat ik nog een kaartje kan bemachtigen!

Mil�n 20-03-2009 @ 14:55:52

Mijn feesten die Q-dance heeft georganiseerd en ook nog eens gekocht via ticket-online waren, InQontrol, Q-Base & Qountdown, dus dit is voor mij bijzonder goed nieuws :)

Peetje 20-03-2009 @ 15:01:27

In 2008 naar X-Qlusive, In Qontrol, QD pres. Scantraxx en Qlimax geweest.
Alleen Qlimax via Ticketonline, rest via FRS.
Goeie aktie van QD & TO maar niet voor mij dus…. :s .

Kunnen ze niet een of andere clubcard introduceren zoals bij het voetbal?
Bezitters hebben tegen een kleine vergoeding per jaar voorrang op kaarten/ max 2 kaarten p.p. per evenement.

Iedereen succes de 25e April…..

Dustydus 20-03-2009 @ 15:27:59

Haha zo iets wel he :P, ah ik ga dr gewoon voor hoop echt dat ik de kaarten heb op 25 april heb ik dubbel feest :O, hoop echt stiekem dat ze daar nog kaarten uitdelen die nu minder zijn :O

sjoerd 20-03-2009 @ 15:33:37

maar 40000 dus, nou zal weinig meer van over zijn dan op de 25e:S ik wel naar 3 q’s geweest dan, maar of via vrienden of FRS:S lekker is dat:S

Dustydus 20-03-2009 @ 15:40:37

Hey maar als ik na denk he :P ”Het” feest is wel vet maar je komt toch voor de muziek / de nieuwe nummers.. als ik geen kaartjen heb kan ik dr wel mee leven ga ik gewoon naar een ander feest met de zelfde muziek :P

verdult 20-03-2009 @ 18:19:52

we zullen nog even moeten afwachten wat het andere bericht is over de kaarverkoop. Want ik denk dat er niet veel mensen zijn die 3 kaartjes hebben gekocht.
Meestal koop je met je vrienden groep omstebeurt kaartjes voor een feest en juist die bedrijven die kaarten inkopen komen en die 3 kaartjes.

Dus ben benieuwd wat de 2e manier is. Anders kan Q-dance een hoop boze mailtjes verwachten denk ik zo maar. ;)

Nout 20-03-2009 @ 19:12:39

@ snor! Qlimax kaarte zijn nog elk jaar bij de FRS te verkrijge, niet alleen vroeger ;)

Donovanray 20-03-2009 @ 19:38:25

Erg mooi nieuws… zie de speciale code wel in mijn mailbox verschijnen :D Hopelijk komen een paar vrienden van mij in aanmerking voor die 2de methode… want we zijn met een grote groep. Dus heb veel meer dan 4 kaartjes nodig :)

Rik 20-03-2009 @ 19:47:47

Ik ben al op genoeg feesten van q-dance geweest om in aanmerking te komen voor kaarten.. alleen bestel ik ze idd niet altijd via mijn ticketonline account maar via eventtravel, of iemand anders heeft de kaarten voor mij geregeld.. van de eene kant goed dat ze dit doen, dat die dagjes mensen maar thuis blijven, maar van de andere kant is het een beetje vaag geregeld zo.

Hardstyle addic 20-03-2009 @ 19:57:52

IQ – Q -dance presents scantraxx en Defqon 2008 Bamos:D

PATRIES ? 20-03-2009 @ 21:24:19

[quote]en die tickets moet je gewoon op naam zetten ofzo.
[/quote]
Dat helpt ook niet, want hoe controleren ze dan uiteindelijk dat jij ook echt die persoon bent? Om nou van alle 40.000 mensen hun ID te gaan vragen voor controle schiet natuurlijk niet echt op!

Het blijft een feit, kaarten kopen voor DefQon blijft kut!!
& die handelaren gaan ze niet tegen houden, dat gaat gewoon niet!
& om eerlijk te zijn, als ik dit jaar niet op de normale manier aan een kaartje kom, dan koop ik er zelf ook 1 voor meer geld bij een ander! :)

Snor 20-03-2009 @ 21:59:42

@Nout: In theorie ja, heb jij afgelopen jaar geprobeerd om ze daar ook daadwerkelijk te halen? ;)

@Iedereen die zegt dat dit de handelaren niet aanpakt:
Ik ben geen insider, maar volgens mij is dit de werkwijze van de groothandelaren: Vanwege gelimiteerde ticketaanschaf per TO-account huren ze een stel studenten (bij wijze van spreken) in die tegen vergoeding kaarten bestellen, waarna ze de tickets voor woekerprijzen doorverkopen.
Nu zijn er 2 opties:
- Die studenten krijgen een kant&klare TO-account geleverd van die groothandelaren, oftewel, het email adres achter die account wordt beheerd door de groothandelaar.
- Die studenten zijn zelf verantwoordelijk voor de TO-account, oftewel, het email adres achter die account is een mail adres van die student zelf.

Alleen in het eerste geval werkt deze maatregel niet tegen groothandelaars, in het tweede geval pissen ze mooi naast de boot (hoewel ik er zeker van ben dat ze er wel iets op vinden).

@Azijnpisserts: Wees blij dat ze er iets aan doen, het is een begin en de methodes om handelaren tegen te werken zullen ongetwijfeld nog verfijnd worden!

HardStyler 21-03-2009 @ 10:14:35

Uhm, Misschien moete ze, wanneer je je kaarten besteld je naam noteren, + de name voor die vrienden van jou en de naam er op laten drukken !
& dan aan de inkom je ID-kaaart + inkomkaart laten zien !
Dan is voorverkoop ook stuk minder snel !

Housefreak 21-03-2009 @ 10:20:11

Flauwekul allemaal :mad:
Het beste feest is en blijft DECIBEL :cool:

FUCK Q-DANCE

djpatt 21-03-2009 @ 10:32:10

lekker boeiend gewooon proberen en anders gewoon geen defqon

ik blijf er bij gewoon 1 kaart per persoon en op naam ben je van het gezeik af

The Barrier 21-03-2009 @ 11:25:26

Davide Sonar – True Magic (Defqon anthem 2009)

kan iemand dit bevestigen =) ?

Ravenwood 21-03-2009 @ 12:12:08

@ The Barrier:

dat is foute informatie, dat was eerst een grap, en is vervolgens uitgelekt

Sunrise8 21-03-2009 @ 14:56:49

yes. ongeveer 10 q-dance feesten gehad en paar b2s. allemaal met 1 account. dus dat zit wel snor :D . beter dit :D

Timothy21 21-03-2009 @ 16:05:03

ja mooi is dat……..genoeg q-dance feessies gehad maar de kaarten zijn altijd gewoon door 1 iemand allemaal tegelijk besteld. kdenk dat ik 2 feessies om mijn naam heb staan. schieten we dus niks mee op.

D-tail 21-03-2009 @ 17:34:38

lekker is dit voor de 18 jarige passionisten die zooo graag erheen willen maar nog niet eens de mogelijkheid hebben gehad om die kaarten te halen, ik vind het een maatregel waar ze niet echt over nagedacht hebben. de bedoeling ben ik het helemaal mee eens, maar het werkt niet zoals ze willen. dat durf ik in zekerheid te zeggen.
ik weet zelf ook niet beter hoe je handelaren tegen kan houden maar ik ben er dan ook niet zo hard mee bezig, als ik en de andere hardstylerz maar naar hun gewenste feest kunnen. ik kijk zelf al 3 jaar uit naar mijn eerste DefQon, ga ook als VIP voor contact met de dj’s over dat boek wat ik ga schrijven. maar als dit in mijn weg komt, das kut.

Donovanray 21-03-2009 @ 18:42:51

@zeikers…

Er is altijd nog een 2de manier… Die is misschien wel voor de 18 jarigen… en hey die gasten moeten gewoon onder aan de ladder beginnen zijn we allemaal begonnen… werk je zelf omhoog… Ik weet dat je met een beetje uithoudingsvermogen en gedult makkelijk defqon kaartjes kan bestellen… kom er vaak na een half uur wel perfect door heen… gewoon blijven proberen.

The Barrier 21-03-2009 @ 18:47:44

staanplaatsen 95 euro, overwerken dus =P

InQontrol09 21-03-2009 @ 19:00:19

Hoe kom je bij 95 euro? Lijkt mij wel erg overdreven..

Danny 21-03-2009 @ 22:31:27

Waarom zouden echte fans meer kans hebben? ik kan me het wel een beetje voorstellen, maar ik ben net 18 en wil voor het eerst heen. waarom zou ik dan minder kans op kaarten hebben?

Nout 22-03-2009 @ 12:42:00

is dit allemaal zeker dat het zo gaat? zo ja, waar staat da dan? want da zou echt een bullshit manier zijn :(

The Cheese Man 23-03-2009 @ 16:04:21

HAHAHAHA fucking vette regel, zit na promo precies aan 3 q-dance event kaarten gekocht via ticketonline!!! Defqon.1 here we come!!!

@ Nout: het is een bericht van de q-dance site dus dit is vrij zeker.

@ Danny: dan had je maar niet zo laat moeten beginnen met feesten, op je 17e kom je net zo makkelijk een q-dance event binnen als op je 18e

Dustydus 23-03-2009 @ 17:10:22

@ The Cheese man hoe kan je dat nou over danny zeggen hij houd zich te minste aan de regels ik wil jou wel later horen als op defqon allemaal 17 jarige rond lopen xD

The Cheese Man 23-03-2009 @ 17:48:05

gast er lopen heus geen meerendeel 17 jarige op een feest dus ik snap niet wat je nou wil.
het verschil tussen een 18 en een 17 jarige is ook echt niet zo groot, ik zie liever een hoop 17 jarige stampgasten die zich niet aan de regels houden en vollop genieten dan een stel lamballen die zich wel aan de regels houden. over regels gesproken, weet niet of je het door had maar drugs naar binnen meenemen is ook niet toegestaan maar toch heeft een groot deel van de feestgangers gebruikt, regels worden massaal overtreden brave hendrik.

Genieten is mooi en heel belangrijk..

The Barrier 23-03-2009 @ 20:30:36

Met Qlimax vorig waar was ik met me 16e binnen. Word wel gecontroleerd maar je moet niet te opvallend gaan doen. Zij weten ook wel wie ze eruit moeten pikken als je kei zenuwachtig op en neer aan ‘t kijken ben.

HardMasterz 24-03-2009 @ 12:26:07

Jaloezie is een ziekte!

Dave! 24-03-2009 @ 14:17:43

Vervelend, Defqon.1 2008 bezocht,
Q-base bezocht
Qlimax bezocht
Maar 2x samen met een vriend en een keer zelf:(
beter krijg ik wel kaarten!!:p

The Anim0l 24-03-2009 @ 18:03:35

bullshit blijft er tog wel kome
afgelope 2 jaar defqon geweest en 1ste keer ging makkelijk
2de keer 2en half uur achter pc voor kaarten gezete
duurde wel ff maar had ze wel

en vin btje moeite voor een feest moet kunne

danny 24-03-2009 @ 21:30:09

@ the cheese man……wat maakt dat nou uit dan…eens moet toch de eerste keer zijn…vorig jaar had ik ook wel met het prbleem kunnen zitten

danny 24-03-2009 @ 21:32:36

cheese man, waarom zoude 18 jarige niet uit hun dak kunnen gaan en 17 jarigen wel…alleen omdat ze illegaal binnen zijn gekomen? wat een flauwekul

Stokbrood 24-03-2009 @ 23:08:19

Had er vorig jaar 1,5 uur over gedaan om eindelijk een kaartje te bemachtigen… hopelijk gaat het dit jaar sneller ^^

Nick 25-03-2009 @ 11:16:17

heb vorig jaar eerst 2 uur zitten drukken vanaf 12u,
probeerde het om 17:00 weer, no problem!

wel jammer dat ze met deze manier alsnog de helft van de echte partypeeps missen..
we wachten met smart af!

Mol 25-03-2009 @ 11:41:46

Heb zelf van kleins af aan moeten wachten op dit feest.. Ik val dus ook in de 18-jarige-passionisten categorie. Heb ik geluk dat ik de 4 Q-feesten waar in heen ben geweest via Ticketonline heb gedaan..

Ook al had ik dit niet, blijft het een goede maatregel! Als ze dit nou voor ieder Q feest doen.. Zou geniaal zijn.

Voor de mensen die geen geluk hebben met deze maatregel, wacht op de tweede, misschien heb je daar wat aan!

Denk wel dat Decibel een harder feest is dan Defqon, maar zal het dit jaar merken!

Opperhoofd 31-03-2009 @ 08:28:38

Vanwaar al die ophef over Defqon.1? Ground Zero overtreft Defqon.1 ieder jaar, maar omdat Ground Zero niet zo massaal de media zoekt kijkt ‘iedereen’ daar telkens overheen.

Opperhoofd 31-03-2009 @ 15:09:50

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/61892

Q-Dance neem daar eens een voorbeeld aan. (l)

Mol 31-03-2009 @ 21:34:04

Het zoeken naar die illegale kaarten wordt te duur voor Q-dance denk ik..

San 06-04-2009 @ 18:14:03

ik heb zeker kaarten gekocth voor 6 feestjes dus als het goed is zit het wel goed maar geld het allee nvoor qdance feestjes of ook voor Back 2 school? en wanneer krijg je die code.. ik heb er na ticketonline begebeld maar die wisten nog nergens van..

Khadber 06-04-2009 @ 18:18:10

San:

Ticketonline heeft jouw email adres, dus daarmee word je bereikt.
Verder is Back 2 School van B2S, dat is een hele andere organisatie. Dus alleen de Q-feesten tellen mee!

Rico_:D 07-04-2009 @ 08:15:03

Dit wordt mijn 3e keer Defqon, heb volgens mij ook 3 kaarten op mijn naam.
Ik was ook 16 toen ik hier voor het eerst heenging. Degene die zei dat ze hier niet goed over nagedacht hebben is echt een simpel figuur. Denk je dat ze hier niet goed over na hebben gedacht?:p haha. Er komen genoeg kansen voor mensen die geen 3 tickets op hun naam hebbben.

Opperhoofd 07-04-2009 @ 12:27:35

De ophef rond Defqon.1 is alleen omdat mensen willen kunnen zeggen dat ze erbij zijn geweest.

Kwalitief gezien is Defqon.1 absoluut niet het beste feest van het jaar.

Ik heb nog nooit problemen gehad met het bemachtigen van tickets dus ik begrijp sowieso niet waarom iedereen zo paniekerig doet rondom Defqon.1.

RJBanthum 07-04-2009 @ 13:33:43

Maar financieel gezien is Amerika ook niet het machtigste land van de wereld, en zelfs na een wereldwijde crisis kijken we weer met zombiewitte ogen op naar ons ‘voorbeeld’. Leve de dwazen!

Dustydus 07-04-2009 @ 13:58:10

Hey opperhoofd als het niet het beste feest van het jaar is wat dan wel ? :P (moet je dr dan wel bij zeggen xD ) defqon staat op mijn lijstje gewoon omdat ik zo veel mogelijk feeste wil bezoeken en ook de vetste natuurlijk. ik snap ook niet wrm iedereen een kaartje wil voor defqon terwijl inqontrol nog steeds niet uitverkocht is ??zo dan zijn er veel q dance fans..

Opperhoofd 07-04-2009 @ 14:40:38

Defqon.1 heeft last van dezelfde hype als Sensation.

Daarom kopen mensen expres teveel kaarten om ze voor grof geld te kunnen doorverkopen aan dom volk.

Ik ga alleen naar Defqon.1 omdat het in de buurt is, ik kan praktisch met de fiets. Heerlijk.

Headhunter(4)Ever 07-04-2009 @ 16:54:05

@Opperhoofd

Al wordt het wel moeilijk fietsen na 12 uur dansen/staan :D

Sander1 09-04-2009 @ 18:56:23

@dustydus

omdat Defqon1 veel groter is
omdat het een festival is
omdat er meerdere muziek stylen zijn
omdat het veel bekender is

ga zo maar door

Jur 25-04-2009 @ 01:58:26

Opperhoofd, zuurpruim.
Heb jij uberhaupt wel plezier in je leven?

Niet baserende op deze post, maar waarom ben jij altijd zo’n negatieve motherfuck?

Jor-D 25-04-2009 @ 09:18:21

@Jur, relax, zo’n conversatie met hem loopt uit op niks…

Dus, relax. :D

Shirley 26-04-2010 @ 20:02:55

Haai peepz,
Ik heb een vraagje. Ik ben 17,
En ga naar Defqon. Wordt er streng gecontroleerd,
Ik lijk hellemaal niet jong ofzo maar zou me zwaar shit voelen
als ik er niet in mocht ! greetz

semtex 26-04-2010 @ 20:59:14

@Shirley
controle valt heel erg mee, zijn eigenlijk alleen maar opzoek naar drugs en wapens,, je moet er wel voor zorgen dat je id niet voorin je portemonnee zit want daar kijken ze altijd in en kan je welles hebben dat ze je id kijken :p en als je wordt gecontroleerd ga je gewoon naar andere ingang! ;)

De boaa 26-04-2010 @ 21:48:09

Controle verschilt ook wel per event.
Trance energy en knockout werd ik uitgebreid gefouilleerd en om id gevraagd.,

In qontrol mocht ik doorlopen zonder ook maar gefouilleerd te worden enzo..
Maar je komt heus wel binnen ;)

Reageren