Defqon.1 Festival 2009: Pre-order je kaartje nu!

Geen bullshit verhaal, gewoon hier klikken om je Defqon.1 2009 kaartje te pre-orderen!

UPDATE: Pre-order is gesloten!

Q-dance.nl: “Voor een beperkt aantal mensen is er de mogelijkheid zich te verzekeren van een Defqon.1 Festival 2009 entree ticket nog voor dat de officiële kaartverkoop van start gaat. Vul je gegevens in en je krijgt als eerste bericht als het ticket beschikbaar is en kunt dan je bestelling definitief maken. ”

Defqon.1 Festival 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-04-2009 om 11:53 door Jor-D | Translate:

Reacties (72)

Plaats reactie
miniking 09-04-2009 @ 12:08:36

juuuust! Dat zijn ze! Hoppa defqon! Qnalluhhhh!

Rickie 09-04-2009 @ 12:09:35

nice!

Khadber 09-04-2009 @ 12:11:01

Ga der waarschijnlijk niet heen :) .
Als ik geen tijd heb merk ik het wel.

Pataay 09-04-2009 @ 12:28:58

lol wtf opeens uit het niets
lkkr or :D

Mol 09-04-2009 @ 12:44:45

Hopsakee!

dawasiknie 09-04-2009 @ 12:49:05

Jaaaaa, gedaan :D

Sander 09-04-2009 @ 12:49:30

Kaartje besteld, verzekerd van Defqon 1!!!!

Koene 09-04-2009 @ 12:50:19

Lekker balk :p

Error 09-04-2009 @ 12:54:07

dankzij wie Koene en Balk;)

freddyadu8 09-04-2009 @ 12:54:45

:D yeaaah

Henkie 09-04-2009 @ 12:56:25

Bedankt nou hopen dat het ook nog waar is.
Anders zijn jullie echt helden.

Khadber 09-04-2009 @ 13:16:23

Het zit gewoon in de Q-dance site verstopt.. Dus het is echt!

Glenn 09-04-2009 @ 15:00:04

Damn zo jammer dat ik hier niet bij kan zijn :(

Zou dit inderdaad verwijderen, zonde voor de mensen die dit zelf hebben ontdekt!

Markos 09-04-2009 @ 15:04:46

Gedaan, maar ben het met Glenn eens.

Overigens is dit zeer netjes van Q-Dance.

Dustydus 09-04-2009 @ 15:05:20

Nice :O:O:O:O

tis wel 1x per ip maar wel handig als ik met mijn mobiel online een ander ip heb xD hahahaha

EvoViper7 09-04-2009 @ 15:05:51

Heb er 1!! Hopen dat het goed komt!

Flappie 09-04-2009 @ 15:15:48

is misschien wel beter om te verwijderen ja, ik heb het ook zelf op de q-dance site gevonden, beetje jammer als iedereen het via hier zo voorgeschoteld krijgt

Dustydus 09-04-2009 @ 15:17:55

Vind ik ook maar die hier komen zijn ook hardstyle fans ofniet ? Ik heb het allemaal via via gehoort maar nu vind ik het hier nog eens terug.

dawasiknie 09-04-2009 @ 15:23:13

Ik ben hardtraxx iig eeuwig dankbaar dat ze het erop hebben gezet.
Ik vind het niet zo oneerlijk, denk niet dat de niet-liefhebber van hardstyle hier meeleest.

Dustydus 09-04-2009 @ 15:23:26

Via hardtraxx :D maar ik had al op een oude post dit neer gezet en een mailtje gestuurd naar de admins om dit te controleren maar dat hoeft niet meer (A)

Nu maar hopen dat ze die code op sturen via de mail

ben ook benieuwd over hoeveel kaarten dit gaat ook een kwart ofzow ? dat de helft van de kaarten dan naar ticketonline gaan ?

Snor 09-04-2009 @ 15:33:44

Das leuk en aardig maar als ik hier mijn gegeven invul, krijg ik dan ook nog altijd dat mailtje van TicketOnline waarmee ik een week eerder kan bestellen?

Hoop het wel, want hoop dat ik op die manier gewoon 4 tickets kan bestellen, zodat ik met iig 3 vrienden verzekerd ben van tickets.

Dustydus 09-04-2009 @ 15:36:00

um wat ik denk is dat je gewoon een code krijgt van q dance zelf die je dan bij ticketonline kan invullen. maar volgens mij gaat het hier om 1 kaartje p.p.

Zinloos geluid 09-04-2009 @ 16:11:35

Merk nou pas dat ik maar 1 kaartje per IP adres kan doen, Dat wel lullig want nu loopt mijn broertje kans op een kaartje mis.

Dustydus 09-04-2009 @ 16:13:40

Hij is nu gesloten mensen die dit nu lezen zijn te laat. :cry:

Stokbrood 09-04-2009 @ 16:17:25

lullig… zat de hele dag op stage te werken :(

Zinloos geluid 09-04-2009 @ 16:18:14

OMG :D , heb hem echt minuten voordat hij sloot me gegevens ingevuld!

Zinloos geluid 09-04-2009 @ 16:21:05

doet me denken aan die keer dat ik een van de laatste kaartjes voor Mysteryland kon krijgen, maar dat me order geannuleerd werd omdat ik me betaling niet kon afronden omdat I-deal van Postbank gecrasht was, alleen nu heb ik geen neigingen me computer het raam uit te gooien :p

RS* 09-04-2009 @ 16:38:11

vraag me wel af waar dit op de q-dance site te vinden was.. het is me wel gelukt dankzij hardtraxx :D dank u zeer!

don 09-04-2009 @ 16:39:56

lekker is dat.. mensen die overdag gewoon hard moeten werken, vallen buiten de boot..

Pim 09-04-2009 @ 16:40:44

kaartje in de pocket! :D :D :D

Sander1 09-04-2009 @ 16:42:27

ja idd lullig heb ook de hele middag stage gehad en idd don het is niet eerlijk voor de mensen die overdag moeten werken

Nipsen 09-04-2009 @ 16:42:42

Als je hier dus besteld, heb je defqon kaartje?

Edit: klik ik op de link krijg ik dit:S “Sorry, this pre-order is deactivated!”

volgende Edit: Lees het al, te laat. Leuk hoor als je later terug komt!

Khadber 09-04-2009 @ 16:42:42

@ iedereen:
http://www.q-dance.nl

Linksboven zie je het q-dance logo, dit was veranderd naar het Defqon logo, daar kon je op klikken en voila.

Wes 09-04-2009 @ 16:50:10

hey hij is nu gedeactiveerd!!!!!!!! jullie hebben nog misschien kans

misschien gaan ze hem nog een keer activeren voor fftjes!!!!

ik had hem vanmorgen al ondekt!!! duz ben er cker bij

Daan 09-04-2009 @ 17:13:27

lekker bijdehand, de werkende mensen krijgen niet de tijd om dit te doen, en de thuisblijvers wel. is nie goe

sander 09-04-2009 @ 17:16:23

lang leve proxy sites haha

Pim 09-04-2009 @ 17:26:29

Ik heb toevallig ook heel de dag gewerkt maar omdat dustydus mij belde dat ik kaartje online kon bestelle heb ik op het werk snel ff op internet die bestelling gedaan dus lang leve de vriende die opbelle! hahaha

willem weel 09-04-2009 @ 17:58:55

wat een hoerezooi!

lekker overdag doen suks!
die mietjes die niet werke kenne dit mooi doen stelletje naffers!

EvoViper7 09-04-2009 @ 18:17:32

@sander:
Nou haha, lange leve het vals spelen en geen enkel kaartje ontvangen maar direct op de blacklist. Zo moeten ze dit soort figuren aanpakken! Dan ben je gewoon egoïstisch bezig!

Bedankt iig hardtraxx. Mede door jullie ben ik verzekerd!! :) :D

addict 09-04-2009 @ 18:29:51

Toch wel jammer dat het overal neer gezet werd, stond op de site van q houdt hem in de gaten. Hoefen die mensen er nog niks zelf voor te doen. Gelukkig had ik em zelf ontdekt :)

Makxz 09-04-2009 @ 18:37:18

HOERIG! :(

hugo 09-04-2009 @ 18:41:51

Whahha! I got one :D

Hi xxxx,

Thank you for pre-ordering the Defqon.1 Festival 2009 NL. You will get more details when available.

*vanmiddag al gedaan, niet dat je denkt dat het weer open is.

Teknizion 09-04-2009 @ 18:53:15

NEEEEEEEE

Jur 09-04-2009 @ 19:59:00

proxy sites (L)

Markos 09-04-2009 @ 20:05:38

@ Jur

LAME! gun iedereen een kaartje ipv er meerdere te bestellen voor jezelf.

Dustydus 09-04-2009 @ 22:43:12

Kan best zijn dat dit niet eenmalig is dus hou de site in de gaten.

@ Jur

hmm zullen we ff een iptje tracen en door mailen naar q-dance ?

het is tenslotte 1 kaartje p.p he

Moet wel toegeven dat ik hem via de ip van me mobiel besteld hebt xD me broer was me voor :P

Freaky_87 10-04-2009 @ 07:05:51

Damn… gemist :( :( : (

San Miquel 10-04-2009 @ 08:38:22

best fijn om als systeembeheerder te werken… ;)

Invisible Man 10-04-2009 @ 09:45:27

Zo gelukkig gister al ingevuld :D

Nista 10-04-2009 @ 09:59:52

ben er cker bij !!!! :)

SndR 10-04-2009 @ 11:25:42

Waarom lees ik dit nu pas… :(

Rob 10-04-2009 @ 13:15:16

lekker dan.. 1 dag om te preorderen.. vis nu al achter het net :(

Nick 10-04-2009 @ 16:18:09

ja dit is lekker thuiskomen :cry:

Dustydus 10-04-2009 @ 16:31:30

Daarom dit was voor de echte hardstlye fans. ik heb ook direct heel de groep door gebeld :D

Mil�n 10-04-2009 @ 16:31:54

hmm..lekker thuis komen inderdaad..*snik

Sunrise8 10-04-2009 @ 19:11:29

en dan kom je net terug van stedenreis vanochtend en dan lees je dit. balen.. maja over niet al te lange tijd ontvang ik toch mailtje van ticketonline :D , dus het zweet breekt me nog niet uit ;)

sastre 10-04-2009 @ 19:15:53

ja dit is echt zwaar kloten, ik was gvd aan het werk ik kom thuis is het gesloten echt een tering zooi :(

The Anim0l 11-04-2009 @ 11:11:47

lame

zit elke dag btje op deze site te kijke
ben 1 dag niet thuis
en ja hoor natuurlijk gebeurt dit dan

TakkU 11-04-2009 @ 16:25:54

Ja heel lame allemaal, maar t is niet anders.. Ik heb eindelijk een keer t geluk dat ik een kaart heb!
Met qlimax zeiden ze ook dat ik beter naar de winkel kon gaan om een kaart te bestellen, ligt t systeem deruit, wacht je anderhalf uur, heb je nog niks, probeer je t via internet en wordt je genaaid door een fout op de pagina.. Dat is pas lame…

danny 11-04-2009 @ 22:10:33

Jaah idd wa een kutzooi zeg moest ikke ook lekker werken godver zeg kunnen ze zoiets niet beter s’avonds doen:P

The Anim0l 12-04-2009 @ 12:45:31

laat t gewoon zoals t was
gewoon die-hard achter je pc zitte voor kaarten
en hebbie er geen zin in jammer dan, dan ga je maar niet.

Dustydus 12-04-2009 @ 13:51:05

@ The Anim0l Dat is het nou juist in eendere berichten stond al hou de q-dance site in de gate – dat is toch die-hard achter je pc zitten ?

The Anim0l 12-04-2009 @ 15:44:09

@ dusty

nee het is niet het zelfde, alsof jij 24/7 je pc aan heb staan met q-dance site en alleen maar f5 loopt te drukke in de hoop dat er wat gebeurt

vin dit systeem iig kutter dan voorgaande jaren

gewoon 1 datum
zoals voorgaande jaren
stipt 12uur, lukt t je niet probeer je t volgend jaar weer

Dustydus 15-04-2009 @ 07:52:46

jah klopt wel jah

hey zijn dr mensen die hierdoor al kaarten hebben ?
want ze zouden contact nemen met je maar nog steeds niks gehoord heb wel van iemand gehoord dat ze bij hem wel de tickets gestuurd hebben maar daar geloof ik niks van..

Dustydus 16-04-2009 @ 09:52:32

Hey ik heb dit ff na gevraagd op de q-dance site en je kan een mailtje verwachten met de code er in vanaf de 18-april.

hardstylelover 16-04-2009 @ 12:27:34

Hoe zit dat nou precies, ik heb me de 9e ook aangemeld om je tickets te pre-orderen. Wordt er nu naar iedereen een mailtje gestuurd vanaf de 18e??? en kun je dan al meteen je tickets bestellen???? Ksnap er niks van!!

Khadber 16-04-2009 @ 12:32:12

Er zouden presale tickets beschikbaar zijn voor mensen voor 3 verschillende Q-dance feesten kaarten hebben gekocht. Deze zouden de 18e een link krijgen en tot 25 april tijd hebben om te beslissen.

Nu de presale-mensen zich opgegeven hebben, krijgen zij OOK een link om eerder te bestellen. Zij gaan dus met de reguliere feestgangers mee in de presale.

hardstylelover 16-04-2009 @ 12:43:59

Oke dat is zeker perfect, maar krijgt iedereen die link toegestuurd dan die zich heeft opgegeven voor de pre sale of word er een bepaald aantal uitgeplukt?

Khadber 16-04-2009 @ 12:46:55

Iedereen.