Defqon.1 Festival 2009: Programma en floorplan op je mobiel

Met nog maar een paar dagen te gaan, presenteert Q-dance een Mobile Guide: het programma van Defqon.1 Festival 2009 en interactieve floorplan voor op je mobiel!

Internet en mobiel wordt in het dagelijks leven steeds populairder, en ook steeds beter gebruikt. Met deze Mobile Guide maakt Q-dance daar goed gebruik van.
In deze gids die je op je mobiel kan downloaden vind je het volledige programma van Defqon.1 Festival 2009, en een interactieve floorplan van het terrein.

Vul hier je mobiele nummer in en ontvang de Mobile Guide op je telefoon.

Als je jouw mobiele nummers hebt ingevuld, dan krijg je het programma en floorplan 13 juni om 10:00 op je mobiele telefoon.

Defqon.1 Festival 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-06-2009 om 18:22 door Jor-D | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
Volturno 09-06-2009 @ 18:33:30

en als je dit niet doet krijg je vast wel een boekie bij ingang

Jor-D 09-06-2009 @ 18:41:14

Dat lijkt me wel logisch ja :)

Jaapert 09-06-2009 @ 18:50:59

en dit kost niks en niet gelijk een abonnement aan je broek?

Simizle 09-06-2009 @ 19:01:04

Heb me net aangemeld. Goed dat ze hier zo op inspelen! Ook een stuk interactiever.

Kost niks en geen abonnement..

willemvalks 09-06-2009 @ 19:52:26

@Jor-D….zou niet relaxt zijn maarja ik zal eens mailen

HardstyleFreak 09-06-2009 @ 20:21:57

is dit de enige info die we krijgen?
of krijgen we nog laatste info etc bericht??

Hardstyler 09-06-2009 @ 20:41:02

Wil jij Defqon.1 maximaal beleven? Met de Mobile Guide van Pepsi ontvang je het actuele programma en het interactieve floorplan op je mobiel.

Klik hier en laat je nummer* achter in de widget.

* Alleen beschikbaar voor Nederlandse mobiele nummers.

En als Belg :cry:

HardStyler 09-06-2009 @ 20:55:54

Jammer als belg :p

Nout 09-06-2009 @ 21:24:10

ik pak op defqon zelf wel een ouderwetse timetable ;)

Dustydus 09-06-2009 @ 22:55:21

Jah heheh hebben ze wel van MoH geleerd XD daar kreeg je het binnen als je met bluethoot aan had staan niks dus ook geen boekje daar :( ik ff snel internet naar pf en daar nog alles kunnen halen :P

PATRIES ? 09-06-2009 @ 22:56:06

Jordy, is er al een meeting voor Defqon?
Wij hebben nog wat goed te maken van InQontrol! :P

Jor-D 09-06-2009 @ 23:07:23

@HardsyleFreak, die komt nog neem ik aan, evenals de normale timetable(tool).

@Patries, dat is nu denk al geregeld? :P

HardstyleFreak 09-06-2009 @ 23:21:35

Okee thnx :)

The S.T 10-06-2009 @ 09:46:31

kost het geld ? ik wil liever niet zo’n abbonement aan de broek hebben ?

:)

Zinloos geluid 10-06-2009 @ 10:40:11

Dit werkt niet op mijn mobiel :(
Maar dat maakt niet uit want ik was afgelopen weekend onderweg naar free festival toch perongeluk het defqon terrein opgereden omdat ik twee afritten te vroeg was, dus ik weet al hoe het er uit ziet :p

Mol 10-06-2009 @ 15:47:22

Lijkt me logisch dat het geen geld kost, anders hadden ze het moeten vermelden..
Kost het als nog geld, dan kan je het sowieso terug krijgen.

Kelly Brown 13-06-2009 @ 02:11:09

Hi, very nice post. I have been wonder’n bout this issue,so thanks for posting