Defqon.1 Festival 2009: Wordt live uitgezonden

Defqon.1 wordt net als voorgaande jaren niet alleen op Q-dance Radio maar ook in de ether uitgezonden!
En wel op: 105.8 FM

In een straal van ongeveer 15 kilometer rond het festivalterrein is Defqon.1 weer live te ontvangen. Dus je kunt al van Defqon.1 genieten terwijl je nog in de auto zit.

Defqon.1 Festival
Tijd: 11.00 – 23.00
Frequentie: 105.8 FM
Online: Q-dance Radio
MSN: [email protected]
Skype: q-danceradio

Defqon.1 Live wordt gepresenteerd door Jeff E.

Internet Stream
Defqon.1 Festival is dus ook weer te horen op Q-dance Radio.

Het is nog even afwachten welke DJ’s worden uitgezonden.

Defqon.1 Festival 2009



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 31-05-2009 om 12:09 door Jor-D | Translate:

Reacties (36)

Plaats reactie
StantonDJ 31-05-2009 @ 12:24:41

Goed bezig! Alleen jammer dat ik het niet nodig heb :p

Dj rudestylez 31-05-2009 @ 12:51:46

ooh beter zo kan ik nog setjes terug luisteren
zelf ben ik 13 juni op defqon te vinden :D egt super zin in

Niek 31-05-2009 @ 13:16:22

dit wordt echt een bagger feest.
al die commerciële rotzooi tegenwoordig.

Makxz 31-05-2009 @ 13:22:14

haha wat is er mis met jou niek? ;)

Simizle 31-05-2009 @ 13:29:43

[quote]
Niek: 31-05-2009 @ 13:16:22

dit wordt echt een bagger feest.
al die commerciële rotzooi tegenwoordig.
[/quote]

Lekker thuis blijven dan! :D

Dj rudestylez 31-05-2009 @ 13:29:50

niekje niekje jij moet nog veel leren over defqon ;)

Jur 31-05-2009 @ 13:40:51

Niek is óf te jong, óf hij heeft naast kaartjes gegrepen :D

Noize Office 31-05-2009 @ 13:49:03

Beter dat ze het uitzenden!! hopelijk goeie kwaliteit Setjes daarna:D
kunne we het nog een keer over doen:D

en wat niek betreft…

die weet gewoon niet waar ze het over heeft….

Heb er zin aan:D:D:D eerst Free Festival en daarna DefQon .1 :D

Dorus ML 31-05-2009 @ 14:10:09

Als het maar beter is als In qontrol kwaliteit. En beter komt nu wel Frontliner

HardStyler 31-05-2009 @ 14:19:29

Waarom kun je het ni gewoon in Belgie op de ether luisteren ? :(

Q-Dance radio is ook al goed :) maar kga geen 12u achter me pc zitte :p

dawasiknie 31-05-2009 @ 14:36:08

Inderdaad hopen dat het op goede kwaliteit wordt uitgezonden hoewel ik er zelf heen ga. Maar wil de setjes achteraf natuurlijk graag beluisteren. Vorig jaar was het iig wel te pruimen.

TakkU 31-05-2009 @ 14:54:49

Best tof, onderweg naar defqon via mn iPhone de internetstream opgooien om alvast in de stemming te komen :D Ik hoop dat ze nu wel iets langer als een halfuur op 1 DJ blijven, zijn er toch iets betere livesetjes ;)

Dj rudestylez 31-05-2009 @ 15:02:27

hoelaat ga jij dan takku niej om 11 uur gewoon aanwezig zijn en de hele dag gassen of wat ;)

Noize Office 31-05-2009 @ 17:04:43

zoiezo dak er vanaf het begin af aan bij wil zijn!!! :D

ik kan beter daar lekker inkomen dan in een trein vol malloten >.<

Yannicksuper 31-05-2009 @ 17:26:06

Zeker naar luisteren dan, hopelijk goede setjes die worden uitgezonden :)

TheNabster 31-05-2009 @ 17:44:49

woon 5 km bij het terein vandaan maar heb vorig jaar niks kunnen ontvangen via mn radio.
hopelijk dit jaar beter ^^

TakkU 31-05-2009 @ 18:13:57

@DJ Rudestylez : Waarschijnlijk zijn we er tegen een uur of 12, t eerste uur draaien er vaak toch niet zulke geweldige DJ’s, een aangezien we nog best een end moeten reizen kunnen we zo tenminste nog een beetje uitslapen :D

Khadber 31-05-2009 @ 18:17:57

Vorige keren waren het elke keer ongeveer 20 minuten van een setje.. Dus niet zo heel erg interessant, tenzij ze echt full sets uit gaan zenden.

harderstyles 31-05-2009 @ 18:40:50

We hebben echt weer een hele dikke line-up voor je klaarstaan maar daar kan ik helaas nog niet veel over zeggen. Het moet immers wel een beetje een verrassing blijven! Persoonlijk kijk ik reikhalzend uit naar de setjes van Wildstylez, Fausto, Technoboy, Evil Activities en Alpha²! Eigenlijk teveel om op te noemen!

is dit een hint? ;)

noise 31-05-2009 @ 19:01:35

beter!

Dj rudestylez 31-05-2009 @ 19:37:11

@takku ja het is waar je van houd ik vind kamui en fausto namelijk kei vet en aangezien die main openen moeten wij dus wel om 11 uur zijn ;) en ja wij moeten ook ongeveer 2 a 2,5 ligt eraan hoe druk op weg is reizen dus dat word niej uitslapen voor ons :p maar alvast veel plezier en ook aan alle mensen die naar defqon gaan ^^

Opperhoofd 31-05-2009 @ 20:23:02

@TheNabster: dat is dan heel vreemd want achterin Almere-Buiten was alles heel goed te ontvangen.

@Niek: je hebt wel gelijk hoor, erg overgewaardeerd dit feest.

Maar evengoed wel aanwezig. :D

D-tail (Dj Addict) 01-06-2009 @ 04:57:24

Defqon gaat meer om de combinatie van een mooie locatie + zon + de fijnste muziek. en in die 12 uur word er echt niet alleen maar commerciele troep gedraaid.

aanwezig!

Opperhoofd 01-06-2009 @ 10:44:42

Als je bij de hardstyle area’s blijft staan wel.

Mol 01-06-2009 @ 13:48:29

Jeff E host de meeste Q-dance Radio feesten, ben benieuwd of ie dan in een Q-dance studio extern zit, of op het feest zelf.. Als ie op een externe locatie zit is het wel lullig voor ‘m!

Jor-D 01-06-2009 @ 18:25:52

@Mol

Vorig jaar zat ie in ieder geval op het terrein zelf, zie de DVD (Interview met Tygo)

ricardo 01-06-2009 @ 23:02:14

heeey iemand die de Anthem van defqon 1 2009

In hardstyle versie en Hardcore versie wil hebben moet het maar eve zeggen of mail sturen.

die nummer duren 7.10 min en 5.59 min dus zijn de langere versies

[email protected]

peace

edit admin: geen sharing via Hardtraxx.nl

hutje 02-06-2009 @ 10:20:48

opperhoofd jij bent egt een zeik kindje

met je defqon is overgewaardeerd
het is gwoon een vet tof feest, net zoals Q-base enz.

en bij de hardstyle area’s is vooral heerlijke hardstyle en weinig commercieele troep
want wanneer heb jij hardstyle op tv of radio of ergens anders gezien of gehoord

kortom jij zeikt gewoon te veel

verder val je wel mee hoor ^^

Khadber 02-06-2009 @ 11:14:18

@ hutje:

Ik ben het gedeeltelijk met Opperhoofd eens moet ik zeggen. Sommige mensen doen echt alsof dit de heilige graal is van de feesten. Dat vind ik overdreven. Het is gewoon een goed feest, niets meer, niets minder.

Sunrise8 02-06-2009 @ 12:20:37

niet nodig, ik ben er zelf bij dus kan het LIVE meegenieten hahaha :P

Easy 02-06-2009 @ 16:25:28

heerlijk deze week eerst Zaterdag 10 Years Of Technoboy
Zaandam Daarna Defqon1 word weer heerlijk brak :D

Het zijn Gewoon Heerlijke Feesten Dus gewoon Genieten en stampe

ricardo 02-06-2009 @ 16:50:06

Zaterdag eerst Free Festival Harder Styles .

week erna ook lekker knallen op Defqon 1 !!!:D

komen nog mensen uit ede die gaan.

The S.T 08-06-2009 @ 13:11:17

fuking zin in !:D

Rick 09-06-2009 @ 11:07:30

nog een paar dagen :D knallen

HardStyler 10-06-2009 @ 20:10:04

Geen DBSTF setje :(

Ronny 13-06-2009 @ 16:55:01

ENDYMION IS GOEEEEEEEED BEZIG!!!!!!!!

Reageren