Den Ouden Doosch 3: Qlimax 2005

Den Ouden Doosch is terug! Ook deze keer gaan we weer terug in de tijd om oudere livesets de aandacht te geven die ze verdienen. Deze keer: …

In deze aflevering van Den Ouden Doosch blijven wij in het jaar 2005, we gaan echter wel naar een ander feest. Deze keer blijven we steken in November, de 19e om precies te zijn. Op deze dag werd Qlimax gehouden. Dit was voor de derde keer in de Gelredome te Arnhem. Op dit zeer illustere feestje stond de toenmalige top van de hardere stijl. Ook de anthem van toen (Zany – Science & Religion) wordt als één van de beste anthems beschouwd. De artiesten die nu nog in het oog springen zijn onder andere: Zany, Vince, Luna & Alpha Twins. Ook Isaac gaf daar een zeer goede set weg. Echter.. Het is geen van deze mannen die deze keer in Den Ouden Doosch mag schitteren.

Deze keer staat hij helemaal in het teken van The Prophet. Deze man wordt vandaag de dag gezien als één van de grootsten in de scene. Een verdere introductie van deze Hardcore en Hardstyle-veteraan is dus ook niet nodig.

Hardtraxx.nl presenteert Den Ouden Doosch #3: The Prophet @ Qlimax 2005.

Oude Doosch - Qlimax 2005



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 26-01-2009 om 20:29 door Khadber | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
W0uT3R 26-01-2009 @ 20:33:13

Terechte keuze, wat een ongelofelijke set hé, balen dat ik toen nog niet van het bestaan van deze feesten af wist en pas 14 was toen:P :cry:

Khadber 26-01-2009 @ 20:36:57

Nou, ik had eerder die van Isaac genomen, maar deze spreekt denk ik meer mensen aan ;) . Veel plezier ermee in ieder geval!

Jor-D 26-01-2009 @ 21:06:11

Dat jaar het beste anthem van Qlimax! ( samen met The Prophecy :) )

Saimen 26-01-2009 @ 21:19:08

Ik had ook liever Isaac gezien, of een TBY die draaide dat jaar ook echt top!
Was mijn eerste Qlimax, en mijn eerste feest trouwens, echt heeeeerlijk om weer te horen :D

Rik 26-01-2009 @ 21:27:24

Deze pak ik zowiezo :D

Khadber 26-01-2009 @ 21:39:15

TBY had ik niet gedaan, we hebben net een dikke overkill aan Italiaans, vandaar ;) .

En laat maar een reactie achter natuurlijk! :)

Martin 26-01-2009 @ 21:48:59

oke ben ik nu zo dom?
ik dacht serieus dat the prophet – chubby nieuw nummer was maar niet dus :p

Markos 26-01-2009 @ 22:26:59

Ja, valt op dat Chubby er ook tussen zit, maar de set is wel gruwelijk!

Volgens mij komt dit uit de tijd dat ik voor het eerst hardstyle ging luisteren tijdens mijn rondje als postbode op zaterdag :p

HardStyler 27-01-2009 @ 09:51:44

Deze neem ik wel mee :p
Niet dat ik in die tijd al af wist van het bestaan van deze muziek :)

Mol 27-01-2009 @ 12:29:16

Heerlijke set ^^

jeroen1989 27-01-2009 @ 13:02:01

Wtf is dit. Hoe kan die het nou flikken om chubby na drie jaar te releasen. Voor de rest is het een heerlijke set!

Khadber 27-01-2009 @ 13:14:04

@ Jeroen en alle anderen hier..

Viel het niet een beetje op dat The Prophet pas begon met het draaien van deze track vlak na zijn CDtje Scantraxx Unreleased? Dat dit gewoon een ding voor de fun was, en na de CD er een release van heeft gemaakt? Dat lijkt mij namelijk de meest logische rede. Bij deze vonden jullie dus met zijn allen een track uit 2005 tof! :)

Snor 27-01-2009 @ 13:47:03

Als ik een track tof vindt kan het me weinig verrotten waar hij vandaan komt, zolang het maar niet de muil van Britney Spears oid is ;)

Dennis Aka Mash 27-01-2009 @ 16:49:48

Lekker!