Den Ouden Doosch #4: Q-Base 2007

Den Ouden Doosch is terug! Ook deze keer gaan we weer terug in de tijd om oudere livesets de aandacht te geven die ze verdienen. Deze keer: …

Deze keer gaan we niet zo ver terug in de tijd, maar toch een onderbelicht setje vind ik. Op Q-Base 2007 was één iemand de absolute heerser in de vierde bunker in de nacht. Deze man is al lang bij zijn huidige label Scantraxx, maar toch is hij één van de minst bekende artiesten van de stal, volledig onterecht. Zijn persoonlijke mijlpaal lag in 2006 met zijn track Perfect It. Door de recente remix van Frontliner ook redelijk bekend bij de nieuwere generatie. Het is de held van de Scantraxx stal op die avond: A-Lusion.

In de tracklist staan een aantal grote klappers, alsmede tracks die redelijk nieuw zijn. Kijk bijvoorbeeld eens naar Music In You, toen al gedraaid. Verder opent hij met zijn klapper Drummer Beat, misschien onbekend, maar hij ragt behoorlijk lekker door. Ook Disk Warrior, hopelijk bekend van eerdere oude edities, zit er weer in.

Heel veel plezier met de set: A-Lusion @ Q-Base 2007

Den Oude Doosch - Q-Base 2007



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 09-02-2009 om 21:00 door Khadber | Translate:

Reacties (12)

Plaats reactie
Mol 09-02-2009 @ 21:14:19

Goede keus, erg lekkere tracklist!
Drummer Beat en Veritas allebei erggg lekkere producties van deze man!

Aanrader!

Jens 09-02-2009 @ 21:25:51

Dat A-Lusion de onbekendste is van de Scantraxx-mannen, daar ben ik het toch helemaal ni mé eens…
Tegenwoordig wordt hij juist als een van de grotere gezien ?!

Khadber 09-02-2009 @ 21:32:53

Hoor iedereen: Scantraxx: Prophet, Headhunterz, Project One, Wildstylez, Frontliner, D-Block & S-Te-Fan..

Samen met Davide Sonar misschien wel de minst bekende artiest daar.

Arthurhoihoi 09-02-2009 @ 21:32:56

Zo onbekend is die echt niet meer. Maargoed, A-Lusion _0_ Ff downloade

Khadber 09-02-2009 @ 21:39:47

Ik zeg één van de minst bekende artiesten van Scantraxx ;) . Goed lezen! :)

Snor 09-02-2009 @ 21:42:14

Vind A-Lusion zeker niet onbekend, maar als je hem tussen dat rijtje zet wil ik idd wel toegeven dat A-Lusion de minste bekende van het stel is (gok ik, meeste bezoekers van hardtraxx zullen ze allemaal wel kennen ;) )

Setje downloaden!

Ravenwood 10-02-2009 @ 08:23:50

vette set! :O

maar euhh, ik mis een week overzicht?

Jor-D 10-02-2009 @ 10:53:50

@Ravenwood, zijn we niet aan toe gekomen die zondag…

Deze zondag wel weer een week overzicht :)

thedominator 10-02-2009 @ 17:25:25

A-lusion bijna altijd lekkere platen vind ik :)
en een zeer lekker setje ! :)

Jens 10-02-2009 @ 19:04:02

Khadber, je hebt ook nog The Masochist, JDX, Scope DJ etc.
En ik zou A-Lusion toch zeker naast Frontliner durven plaatsen hoor ;) .
Maar dat is mijn mening maar hoor :p

jeroen1989 10-02-2009 @ 19:52:56

Freek it up is zalig! Heerlijke set. Vind idd dat hij een beetje in de schaduw staat van de andere scantraxx dudes. Hij heeft nog steeds zijn credits niej gekregen voor het label vind ik. Onterecht mjah hopelijk gaan we dit jaar meer van hem horen.

Donovanray 10-02-2009 @ 22:22:09

Ik vind A-lusion juist 1 van de bekendere… na The Prophet en Headhunterz…