Den Ouden Doosch 2: Sensation Black 2005

Den Ouden Doosch is terug! Ook deze keer gaan we weer terug in de tijd om oudere livesets de aandacht te geven die ze verdienen. Deze keer: …

We gaan terug naar het jaar 2005, het jaar dat Happy Slapping nog populair was, de grote inzameling voor de Tsunami in onder andere Indonesië  plaatsvond en dat Paus Johannes Paulus de Tweede overleed. Maar met name het jaar dat Sensation Black nog Sensation Black heette. Hierheen gaan we terug.

Het feest had een grootse line-up. Onder andere Yoji Biomehanika, Yves De Ruyter, Darkraver en Deepack aan het roer stonden. Maar 1 samenwerking viel op tussen alle grote namen, namelijk van de twee grondleggers van de Hardstyle: Luna & Dana. Samen hebben zij een uur Back To Back gedraaid, wat erg goed was.

Wat is er bijzonder aan de set?
Naast dat de grondleggers van de stijl draaien (niet de enige grondleggers, maar wel een stel grote namen), hoor je hier en daar de Jump opkomen. Een goed voorbeeld is Da Bootleggers – Bitches & Ho’s . Geen zorgen, het is geen Jumpset, maar je hoort het hier en daar wel! Verder zitten er klassiekers in, waaronder Zany – Pure en The Raiders – Disk Warrior (Warrior Mix). Dit zijn utieraard niet de enige pareltjes hierin, ook Braincrackin’ (Showtek) en S.E.X. (Pavo & Zany) komen hierin.

Genoeg geluld, downloaden maar:

Hardtraxx.nl presenteert Den Ouden Doosch #2: Luna & Dana @ Sensation Black 2005:

http://hardtraxx.nl/forum/hardstyle/den-ouden-doosch-2-dana-luna-sensation-black-2005-t965.html

Den Oude Doosch - Sensation Black 2005



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 14-01-2009 om 20:50 door Khadber | Translate:

Reacties (17)

Plaats reactie
Khadber 14-01-2009 @ 20:52:17

Het duurde even, maar voila! Veel luisterplezier!

Dennis Aka Mash 14-01-2009 @ 20:57:38

Nhah, geen interesse in..

ZMOK 14-01-2009 @ 22:55:16

rauwe hardstyle, lekker hoor!

Mol 15-01-2009 @ 00:34:57

Fijne set!

thedominator 15-01-2009 @ 08:28:23

Zany vs. duro – Our power blijft een relaxt nummertje!
Maar deze set sla ik over dana en luna vind ik niet zoveel aan..

Zinloos geluid 15-01-2009 @ 12:07:17

Deze heb ik al op me PC staan.
het waren de sets van sensation black 2005 die mij voor het eerst met hardstyle in aanraking brachten.
me broer wa er naartoe gegaan en liet ze me horen, heb toen de hele zomervakantie deze sets zitten luisteren totdat ik ze kon dromen.
De volgende editie van 2006 was mijn eerste feest en de rest is geschiedenis :D

Donovanray 15-01-2009 @ 15:25:45

Dana en Luna zijn niet zo boeiend… Pas in 2006 kwamen de wat betere shit naar voren…

Mol 15-01-2009 @ 15:31:20

Zonder namen als Dana en Luna was er ook geen Headhunterz geweest.

Khadber 15-01-2009 @ 15:32:35

Dana heeft ongeveer eigenhandig de stijl gemaakt, waarbij uiteindelijk Luna, Super Marco May, The Prophet & Zany kwamen helpen (If I’m correct).

Red Acid 15-01-2009 @ 19:36:27

Heerlijk om te luisteren !

Rik 15-01-2009 @ 20:41:45

Heb respect voor ze, maar dit trekt mij niet heel erg.

bRt_ 16-01-2009 @ 12:37:02

Hardstyle as It Should be :) Als het je niet aantrekt kan je mss wat moeite doen om tog eens te luisteren? Deze sets van vroeger zijn egte aanraders hoor ^^ Er is meer in hardstyle dan Na 2006 ..

Mol 16-01-2009 @ 14:37:51

Precies, ik denk dat de meeste van de ”HHZ-generatie” nog niet eens de moeite hebben genomen om een paar goede sets te luisteren. Daarom vind ik DOD ook zo’n goed initiatief!

ZMOK 16-01-2009 @ 17:57:58

wat mol zegt!