Digital Punk voltooid z’n album “Escape from Reality”

Eindelijk is ie er! Na maanden vol bloed, zweet en intensief studiowerk kan Digital Punk eindelijk de voltooiing van zijn aankomende album ‘Escape From Reality’ aankondigen, beschikbaar vanaf 11 mei 2011.

Digital Punk, bekend om zijn stevige floorfillers, levert binnenkort zijn lang verwachte album af gevuld met 6 dikke solo tracks, remixen van Waverider en Zatox en een uitgebreide selectie van rauwe tot melodieuze tracks geproduceerd in samenwerking met verschillende gerespecteerde hardstyle artiesten als: Noisecontrollers, Max Enforcer, B-Front, Scope DJ en Chris One.

Digital Punk heeft inmiddels al menig werelddeel aangedaan en verschillende podia op de grootste festivals als Defqon.1, Decibel, Loudness, Q-Base en Emporium onveilig gemaakt. De release van dit album zal de Digital Punk hype nog completer maken voor alle hardstyle fans.

Voor de eerste album sampler is Digital Punk samen met Noisecontrollers de studio ingedoken wat het verbluffende resultaat van ‘Blue Horizon’ opleverde. Deze release wordt pas op 13 april verwacht maar heeft zich nu al bewezen, wat duidelijk maakt dat Digital Punk absoluut bezig is één van de leiders binnen de stevige en harde hardstyle te worden.

De titel track ‘Escape From Reality’ zal de daaropvolgende album sampler worden, die op 1 juni uitgebracht zal worden. Deze track belooft veel voor de mainstream fans, maar bevat daarnaast ook die rauwe twist waar Digital Punk bekend om staat.

Kortom; Of je nu een liefhebber bent van harde beats of kippenvel opwekkende melodiën, dit album is een absolute must have voor iedere hardstyle fan wereldwijd!

Op z’n Youtube pagina zijn de eerste previews van het album te beluisteren.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-03-2011 om 15:55 door Jor-D | Translate:

Reacties (16)

Plaats reactie
Maximize 23-03-2011 @ 15:57:28

Op 13 april de eerste sampler, maar op 11 mei pas het album zelf?

Nightbreaker 23-03-2011 @ 15:59:01

Benieuwd naar de tracks:D (Sampler 1 niet meegerekend)

Ravenwood 23-03-2011 @ 16:14:23

voltooit?
dat is toch met een d?

sampler 1 is in ieder geval al top! word een goed album denk ik :D

DarkSymphony 23-03-2011 @ 16:14:30

hele vette album art :D
ben zeer benieuwd wat voor knaller hier op komen !

Pommer 23-03-2011 @ 16:49:51

heb er hoge verwachtingen van, digital punk kan me altijd erg boeien ;)

Mike-O 23-03-2011 @ 17:08:05

@ Ravenwood. Is dat niet alleen als het in de verleden tijd staat.. Tegenwoordige tijd is toch gewoon met een T? Maarja, maakt niet uit.. Daar draait het in dit stukje niet om. Ben benieuwd naar hetgeen waar het wel om draait! :)

Bas de Vogel 23-03-2011 @ 17:26:36

Blue Horizon beloof in ieder geval veel goeds.

Delcone 23-03-2011 @ 18:39:43

Nummer samen met Chris one heet iets meer Virus aangezien hij dat toen had gezegt heel langs geleden!

marsiascout 23-03-2011 @ 18:52:54

Ben hier zeer benieuwd naar.

Dakpan 23-03-2011 @ 20:08:12

@delcone

The Virus Spreads

mrazura 23-03-2011 @ 20:58:44

Volgens mij is het in dit geval voltooit ;)
Het is namelijk een persoonsvorm(je kan de tijd veranderen en t.t.

Als er had gestaan: heeft voltooid is het inderdaad een voltooid deelwoord en gebruik je de kofschipregel.

Envious 23-03-2011 @ 21:23:13

die met b-front zouden dat die 2 zijn waar b-front het toen over had op het forum van fusionbv.nl?

Virtual Noizer 23-03-2011 @ 21:42:12

op zijn facebook stond tot hij gisteren de 2 tracks met B-front heeft af gemaakt.. ;)

QuakerSw 24-03-2011 @ 15:47:19

Het is voltooit ;)

JdeBftw 24-03-2011 @ 20:36:32

ben benieuwd wat we hiervan kunnen verwachten, heb eerlijk gezegd nog geen idee!
(ja het is voltooit)

Addo 25-03-2011 @ 16:57:42

“Digital Punk voltooid”?
Dat het op het internet met het Nederlands slecht gesteld is, is algemeen bekend.
Dit is echter ronduit treurig.

Ravenwood, terug naar de lagere school lijkt me een goede oplossing. ;)

Reageren