Dirty Workz presenteert sublabel: DWX Update (update)

Ook Dirty Workz heeft dit jaar een flinke groei ondergaan met onder andere het aantrekken van The Vision en Da Tweekaz. Om verder uit te breiden is er een nieuw sublabel in het leven geroepen: DWX Update.

Dirty Workz op Facebook:

WE GOT AN UPDATE FOR YOU! Dirty Workz is proud to announce their new sublabel: DWX Update. The intention of this label is to give upcoming talents and creative minds an opportunity to express their creativity, to grow as an artist and develop their own unique style in hard music. So watch out for our new breed in harder styles ! We’ll keep you updated !

Er is nog geen eerste release bekend. Hou het releases-forum in de gaten voor updates.

Update:
Dirty Workz is trots om hun nieuwe sub-label ‘Dirty Workz Update’ te presenteren en de eerste namen zijn de jongens van Unloaders! Deze nieuwe talenten uit het zuiden van België zullen hard van zich laten horen in de toekomst, en met hun frisse sound zullen ze menig feest op zijn kop zetten! Hun eerste release zal verschijnen op het nieuwe Dirty Workz sublabel ‘DWX Update’ en bevat de tracks ‘Critical Hit’ en ‘Invictus’ : http://www.youtube.com/watch?v=x5jyxDorBl8



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 16-09-2010 om 19:57 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
djpatt 16-09-2010 @ 20:13:03

heel goede zaak ;)

Martinos 16-09-2010 @ 20:21:32

Lijkt mij wel ok, maar… wat is precies de toegevoegde waarde van een sublabel trouwens? Ik heb dat nooit begrepen…. “..an opportunity to express their creativity…”

Maar dat kunnen ze zo toch ook wel, lijkt mij? Enige reden die ik kan bedenken voor het creeëren van sublabels, is om verschillende stijlen in onder te brengen (bijvoorbeeld: DWX voor Jump, DWU voor Hardstyle)?

lunatix 16-09-2010 @ 20:41:57

ben benieuwd :)

Kjeld 16-09-2010 @ 21:16:23

knap knap !

Lowrenz 16-09-2010 @ 21:33:29

Leuk leuk, elk label heeft sublabels dus why not

Oxbow 16-09-2010 @ 21:35:41

meer creativiteit dus,
hoop dat ze dan ook echt vernieuwende dingen gaan releases en niet van die zooi van b-artiesten

Khadber 17-09-2010 @ 09:14:05

Ik denk dat dit best nog wel eens iets moois kan worden :) . Als het idee wat ik heb juist is over de artiesten gaat dit wel goedkomen.

TakkU 17-09-2010 @ 11:51:23

@Martinos

Kijk maar naar het gezeik over Scantraxx toen ze Krusaders en Wasted Penguinz binnenhaalde.. Allemaal gezeik over dat het Scantraxx onwaardig zou zijn etc. Door een sublabel als dit kunnen artiesten andere dingen uitbrengen op DWXU dan je normaal van DWX verwacht. Hierdoor blijft de status en reputatie van DWX hetzelfde, zonder dat ze hierdoor beperkt worden in wat ze kunnen uitbrengen

Martinos 17-09-2010 @ 12:37:12

@ TakkU: bedankt voor de uitleg! Uiteraard werkt het voor de kenner alsnog niet helemaal (ik bedoel: iedereen weet dat WP van Scantraxx is, maar ok), maar het is inderdaad een solide strategie.

DFH 17-09-2010 @ 12:44:05

Een keer wat demos opsturen dan maar :D tof dat ze dit doen

Dylan17 17-09-2010 @ 18:36:13

Unloaders eerste artiesten op Dirty Workz Update:

Dirty Workz Dirty Workz Update presents: Unloaders
Dirty Workz proudly presents its new sublabel called ‘’Dirty Workz Update’’ and the first name joining the new Dirty foundation : Unloaders ! These newcomers from the south of Belgium are gonna hit hard by unloading their fresh sound. They introduce their first two tracks: ‘Critical Hit’ and ‘Invictus’! Check out their website on http://www.unloaders.be/! For more info visit http://www.dirtyworkz.com/!
http://www.youtube.com/watch?v=x5jyxDorBl8

DjDeenite 17-09-2010 @ 20:31:49

Unloaders verdienen dat, toffe kerels lijken het me! :D

bRt_ 17-09-2010 @ 22:07:09

Heel tof! Creativiteit = een hele dikke + !

janhafc 17-09-2010 @ 22:52:52

Lijkt me prima ^^

donkeyrollers 20-09-2010 @ 10:41:19

prima dit alleen is het idee al wel vaker gebruikt..maar zo komt er hopelijk weer wat afwisseling in de scene als al die nieuwe ‘talentjes’erbij komen..hopelijk meer afwisseling in de sound van hardstyle..maar verder vind ik een goed idee:D

donkeyrollers 20-09-2010 @ 11:08:09

aleeen de eerste release is gelijk wel bagger als ik eerlijk mag zijn >.< (mening)

Gerome 20-09-2010 @ 11:10:04

Deze tracks klinken in ieder geval wel dik!

hopelijk komt er meer :)

Martinos 20-09-2010 @ 12:32:35

De tracks klinken wel ok: niet heel erg bijzonder, maar zeker wel beter dan veel rommel die de laatste tijd is uitgekomen (en nee, ik noem GEEN namen) :p

Hardlover15 21-09-2010 @ 18:48:25

uit welk land komt unloaders?

Deviate 22-09-2010 @ 16:53:06

@Hardlove15 “Deze nieuwe talenten uit het zuiden van België zullen hard van zich laten horen in de toekomst”

Dylan17 23-09-2010 @ 18:47:42

Bass Events: “Dirty Workz is intussen meer dan zomaar een vaste waarde geworden in de scene.
Zijn er nog aanstormende talenten waar we onze ogen open voor moeten houden?”
Coone: “Jazeker! Naast het verder uitbreiden van ons main label, komen er ook twee nieuwe sublabels bij Dirty Workz. We zijn op dit moment aan de laatste details aan het werken. Op die twee nieuwe labels komen onder andere Unloaders en In-Phase bij. Maar meer info zal voor later zijn.”

Dus In-Phase komt er ook bij :D Ben benieuwd naar de andere artiesten :)

Reageren