Distorted Noises zoekt talentvolle DJ’s

Na 2 succesvolle edities heeft de organisatie van Distorted Noises samen met Het Burgerweeshuis besloten om voor de aankomende editie op 27 Januari 2012, ook jonge talentvolle dj’s de kans te geven om podiumervaring op te doen en hun draaikunsten aan het publiek te kunnen laten horen.

Op vrijdag 16 December 2011 zal er daarom in Jongerenstichting Walhalla een DJ-contest plaatsvinden. Elke DJ krijgt een half uur om zich te bewijzen voor de jury, hierbij wordt gelet op de platenkeuze, het mixen en creativiteit. Ook het publiek mag stemmen en aan het eind van de avond zal er door de jury beslist worden wie de winnaar is! De winnaar van de Distorted Noises DJ-contest zal de Distorted Noises editie op 27 januari 2012 gaan openen.

Vanwege het beperkte aantal plaatsen wordt er eerst een selectieronde gehouden, hieruit worden de 8 beste inzendingen gekozen en deze worden uitgenodigd om te laten zien wat ze kunnen.

Dus heb je er altijd al van gedroomd om zelf een keer op het podium te staan tussen de grote artiesten, dan is dit je kans!

Upload je demo (max. 40 min.) voor 1 december 2011 naar WeTransfer en mail het naar [email protected]. Vergeet hier ook niet je (artiesten)naam, telefoonnummer, tracklist en emailadres bij te vermelden.

Demo’s die zijn opgenomen met Virtual Dj, Traktor, Ableton of andere software en hardware dan de standaard worden uitgesloten van deelname!

Stijlen:
Hardstyle, Raw Hardstyle

Meer informatie:
burgerweeshuis.nl/agenda/2986-Distorted-Noises
www.distortednoises.nl



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 04-11-2011 om 13:00 door Jor-D | Translate:

Reacties (22)

Plaats reactie
playerboy7 04-11-2011 @ 15:47:58

niks te verliezen, maar uns un setje sturen

b-ram 04-11-2011 @ 21:31:29

Goed bezig Milan ;) Ik ben er eind januari zeker weer bij

TBA 05-11-2011 @ 00:10:19

Milan baas, zal dit keer wel aanwezig zijn!

Intervention 05-11-2011 @ 17:33:57

wij gaan ook zeker setje opnemen :) is ook 10 km verder op dus das ook nog eens mooi meegenomen :P

WMD 05-11-2011 @ 17:46:21

Al 21 setjes binnen, bedankt allemaal! ^^

Hard Society 05-11-2011 @ 19:55:33

Doe mee! :)

themaster 05-11-2011 @ 20:16:08

wat zijn de grote artiesten dan?

TBA 05-11-2011 @ 23:18:25

Vorige 2 edities stonden er namen als Zany, Zatox, B-Front, Jack of Sound, Titan..

Kevinnn87 06-11-2011 @ 02:28:45

Is het heel erg als het livesetje iets langer duurt dan 40min..? Wij draaien namelijk ook voor Fear FM
en daar maken we steeds mixjes voor, alleen die duren een uurtje?

Zo niet dan maken we even een nieuwe voor jullie.

Greatz K-Vects

WMD 06-11-2011 @ 13:49:00

Nee joh geeft niks ;)

Basscontrollers 06-11-2011 @ 22:27:11

wij gaan ook zeker setje opnemen :) is ook 10 km verder op dus das ook nog eens mooi meegenomen :P
———————————————————————————-

ja voor jou ja :P

DJ Drake-D 07-11-2011 @ 09:04:19

Die van ons was ook binnen zag ik! :D

D-Xtended 07-11-2011 @ 19:40:32

Die van mij is onderweg :)

WMD 07-11-2011 @ 20:04:29

Goed om te horen jongens, inmiddels hebben we er al 28 binnen dus ik ga het moeilijk krijgen :p

High Definition 07-11-2011 @ 20:28:13

on my way!

Kevinnn87 07-11-2011 @ 20:56:08

Ik ben ons livesetje nu aan het versturen via WeTransfer, hopelijk gaat het goed haha…
Zou je hier iets kunnen posten als je een livesetje hebt ontvangen van K-Vects.
Zo niet, dan zou ik het op een andere manier moeten doen.

Bedankt alvast..!!!

Greatz K-Vects

WMD 08-11-2011 @ 07:49:14

Ik had al een K-Vects set? :huh:

Nuracore 08-11-2011 @ 12:19:55

Vandaag onze Demo maken met Intervention :) Tl ziet er bazig uit!

Stokbrood 08-11-2011 @ 19:35:19

Van het weekend ook maar es een demo opnemen! ^^

Kevinnn87 09-11-2011 @ 09:36:57

@ WMD..

Is dat zo? Apart. Zal het even aan m’n maatje vragen… 2 is iig beter dan helemaal geen 1;)
Blijkt wel weer hoe graag we willen draaien.. hahaha.

Welke heb jij binnen gekregen dan? Hoe heet het livesetje? of met welke track begint de mix?

Greatz..!

WCombinationz 14-11-2011 @ 07:42:08

Demo af en ingestuurd onder mijn solo name; The Unknown Facez (l)

Reageren