Dominator 2011: Trailer en kaartverkoop informatie

‘s Werelds grootste hardcore festival komt er weer aan! Op zaterdag 30 juli slaan Q-dance en Art of Dance de handen ineen voor de zesde editie van Dominator – The Hardcore Festival. Het festival vindt voor de derde keer plaats op het prachtige E3 Strand van Eersel, gelegen in het zuidoosten van Nederland. Van 11.00 uur tot 23.00 uur zijn de poorten naar de ‘Nirvana of Noise’ geopend.

‘Step into a higher state of consciousness, enter the ‘Nirvana of Noise’.

YouTube Preview Image

De voorverkoop voor Dominator – The Hardcore Festival start 2 april. Tickets zijn verkrijgbaar via www.dominatorfestival.nl, Q-dance.nl en artofdance.nl. Daarnaast kun je ook terecht bij alle Primera winkels.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 29-03-2011 om 22:56 door Jor-D | Translate:

Reacties (15)

Plaats reactie
vvkeer 29-03-2011 @ 23:12:44

Fkn brute trailer _0_ zowiezo aanwezig!

maarten1410 30-03-2011 @ 00:15:07

Niiiice trailertje inderdaad :D

sjuul 30-03-2011 @ 01:23:52

Heel vet! helaas vakantie weer verkeerd geboekt dus moet m weer missen :(

Kevin-Raw 30-03-2011 @ 07:57:33

Owww wat baal ik :( Kom 1 dag hierna terug van vakantie :cry:

Bas de Vogel 30-03-2011 @ 10:15:26

de trailer zet hier wel ff een hoge standaard neer hé, tering

BadToTheBone 30-03-2011 @ 11:30:53

Dus dat is duidelijk, damn :D

[O_O] 30-03-2011 @ 11:56:58

wat een fkn vette trailer _O_

Oxbow 30-03-2011 @ 12:06:01

hopen dat er dit jaar weer een raw stage komt _0_

JefQ 30-03-2011 @ 12:53:54

line up van de raw stage was vorig jaar echt nice! Alleen jammer dat het geluid een beetje overstemd werd door de hong kong violence tent xD

DarkSymphony 30-03-2011 @ 13:07:55

hele vette trailer :D
ben zeker aanwezig, vorig jaar was echt vet!
hoop alleen niet dat de vocals uit de trailer gebruikt worden want dn heb je hoge kans dat het een artiest van MOHrecords het anthem gaat maken
vind de vocals ook wel een beetje MOH achtig als je die DVD previews ziet

Teuntjes 30-03-2011 @ 16:56:12

1000% aanwezig (l)

terryjeweetwel 31-03-2011 @ 12:18:19

Twijfeltje nog kom de vrijdag voor dominator terug van vakantie (zal er toch wel weer belanden :P)

Draidy 31-03-2011 @ 21:16:48

helaas nog te jong :(
4 jaar wachten……………

RS. 31-03-2011 @ 23:19:50

Kom donderdag terug, zeker dat ik hierbij ben was super vorig jaar. Wat een locatie (l)

HardstylePsycho 25-04-2011 @ 17:54:41

Super feest al ieder jaar, ga zeker terug!!
ramme niet normaal !
alleen vind ik de trailer maar saai:s

Reageren