Donderdag bij 2Dangerous: Frequencerz & Heatzone

Aankomende donderdag is er weer een verse 2Dangerous met deze uitzending aandacht voor 2 of eigenlijk 4 opkomende artiesten. In de studio verwelkomen wij Frequencerz en Heatzone.

Frequencerz kennen wij van o.a. hun recente release Tomorrow & Beyond op DJU Orange die door Luna en Deepack op Defqon 2008 al gedraaid werd. Ze hebben ook onder de naam Freqs een track uitgebracht. Samen met N3ck en Decepticon ontstond de hit: Ta Reine.

Heatzone is een samenwerking van onze eigen Nego en Kingsman. Samen hebben zij de plaat Condimentum en Godliness uitgebracht op het label Droppin Beats. Verder komt hun volgende release op 13 juli genaamd Bungiebox EP.

Verder deze uitzending weer aandacht voor de Truc van Luc, nieuws en Phobia, want met nog 2 weken te gaan zullen we deze week weer kaarten weg geven voor dit super feest.

Mis dus weer niets .. en zorg dat je erbij bent.

2Dangerous elke donderdag … alleen op Fear.FM



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 07-07-2009 om 19:28 door Khadber | Translate:

Reacties (20)

Plaats reactie
Yannicksuper 07-07-2009 @ 19:30:14

Setje zal ik wel downloaden de dag erna, ik ga er niet speciaal heen luisteren dan.

taxi 07-07-2009 @ 19:34:49

beide 1 van de best opkomende duo’s in mijn ogen, geweldige stijlen!

Jur 07-07-2009 @ 19:48:07

Copy paste -.-

“In de studio verwelkomen wij Frequencerz en Heatzone.”

djpatt 07-07-2009 @ 19:58:05

geweldig vooral frequencerz natuurlijk :worship:

Khadber 07-07-2009 @ 20:16:04

@ Jur: dat heet een persbericht wat we krijgen ;) .

HardStyler 07-07-2009 @ 20:32:05

Ik ga niet kunnen luisteren
Ben namelijk op vakantie, maar als ik terug kom download ik het meteen

Dakpan 07-07-2009 @ 20:32:34

Mwah..

Makxz 07-07-2009 @ 20:47:48

Frequencerzzz :D
Heatzone ben ik ook wel beetje van van na Godliness :)

Q-Dominic 07-07-2009 @ 20:49:26

wat is nou die truc van luc waar steeds over gepraat wordt?
een mixtrucje van the pitcher ofzo? of een wekelijks gezegde? ik heb echt geen idee:P

Simizle 07-07-2009 @ 21:27:17

[quote]wat is nou die truc van luc waar steeds over gepraat wordt?
een mixtrucje van the pitcher ofzo? of een wekelijks gezegde? ik heb echt geen idee:P[/quote]

Ge moakt en loopke, terughoalen en dan die andere plaat erin gooie! (ofzoiets:P)

Kikvorsman 08-07-2009 @ 00:21:16

WOW wat een combi (l) ga ik cker downloaden ^^

Jur 08-07-2009 @ 00:21:52

@Khadber
Dan blijft het copy/paste ;)

Timmer 08-07-2009 @ 01:03:54

Frequencerz 21 augustus,,, daar ga ik heen! Zal het feest wel een keer in het forum plaatsen, kom ook nog wildstylez, deepack en alphaverb! :p :p

Sayenjumper 08-07-2009 @ 13:16:18

nice heatzone en frequencerz

Josh-T 08-07-2009 @ 13:34:29

hopen dat ze Just A Freak (Just A Freq Edit) draaien :p

verdult 10-07-2009 @ 07:49:51

ik heb de setjes online gezet :D

The S.T 10-07-2009 @ 11:56:54

wat is die khadber een een zeikerd zech bah ! laat iedereen in zijn waarde man.

johnlienden 10-07-2009 @ 12:00:49

@ The S.T
Als je daar nou ook zelf eens mee begint en niet Khadber al loopt te zeiken.
Hij heeft een eigen mening, durft die uit te spreken en heeft imo in heel veel gevallen gewoon gelijk.

En nu back on-topic (Khad is op vakantie dus probeer ik het maar :p )

The S.T 10-07-2009 @ 12:04:04

Haha coel man,
vlikkr gewoon op.
meneer Khad, moet altijd zeiken en altijd geleik, hebben.

johnlienden 10-07-2009 @ 12:06:40

Mensen die gelijk hebben horen het te krijgen.
Jy heb het niet dus……
On-topic please

Reageren