Donderdag bij 2Dangerous: Low-E & The Alter Egosz

a.s. donderdag is er weer een nieuwe uitzending van 2Dangerous … ennuh we gaan zo vannuh Wattefak!!!

Want in de Studio hebben we niemand minder dan Low-e & The Alter Egosz.
Deze week komt hun eerste release uit op het Avio Records Label van Alphaverb en deze track wordt door grote artiesten zoals: D-Block & S-Te-Fan, Deepack, Josh & Wesz en nog meer al maanden ge-support. Wij zijn er ook erg blij mee dat we de heren live in de studio mogen ontvangen.
Deze heren zijn al eerder een samenwerking aangedaan en daar is ons FearFM Anthem 2008 uit komen rollen en toen wisten we al dat dit een goede combinatie was en dat er meer aan zat te komen.
Low-E kennen we iets beter onder zijn eerdere alias Glowiej en maakte samen met Josh & Wesz de hit I Got You die gereleased is op het Hardcopy Label van Deepack.
De Alter Egosz zijn een tijdje residents geweest bij FearFM en werden ook goed beluisterd en hadden altijd sets die vol enthousiasme zaten.
Nu zijn ze dus live in de studio tijdens 2Dangerous te horen en gaan ook een paar vinyls weggeven van WTF/Vendetta. Zorg ervoor dat je donderdag er vanaf 20:00 weer bij bent zodat je er niets van kan missen.

2Dangerous // Elke donderdag van 20:00 tot 23:00
Only on Fear.FM



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 02-09-2009 om 22:05 door Khadber | Translate:

Reacties (20)

Plaats reactie
FRArnold 02-09-2009 @ 22:14:33

Gezellig!!! :D

Net genoten van Drake-D op realhardstyleradio :)

Odyssee 02-09-2009 @ 22:19:41

-_-

Markos 02-09-2009 @ 22:20:30

WTF? :D

Bas de Vogel 02-09-2009 @ 22:40:22

Dat betekent een setje met veel veel avio-tracks naar mijn verwachting, vet! :D

Ravenwood 02-09-2009 @ 22:41:58

Yea! lekker hoor! ze gaan weer lekker van start!

Dakpan 02-09-2009 @ 22:44:46

Hoop op Low-E – Excuse Me

Rickie 02-09-2009 @ 22:46:17

vet! wordt waarschijnlijk zoals bas al zegt een lekker setje met veel avio tracks :D

Khadber 02-09-2009 @ 22:47:38

Veel luisterplezier! Ik kan helaas niet luisteren, maar we zijn natuurlijk benieuwd!

Erik 03-09-2009 @ 18:22:04

W.T.F is toch wel een leuke track hoor. Kreeg hem gister binnen.

Zo van enne… What the FUCK :p

oostzaner 03-09-2009 @ 19:17:19

Jaja :D
Vendetta en WTF? :p

HardStyler 03-09-2009 @ 21:30:00

Ze draaien zooo Goeéd !

Yoshua 03-09-2009 @ 21:46:31

Supper Lekkeeer:D draaien super tot nu;D

FRArnold 03-09-2009 @ 21:47:20

Idd, meesterlijk!!!!!!!!!!!!!!

_Dbstf_ 03-09-2009 @ 21:54:19

WTF? (l) :D

Oxbow 03-09-2009 @ 22:02:35

Die gasten draaaien zwaaar relaxt (l)

Bas de Vogel 04-09-2009 @ 00:11:09

Beter komen ze eens in Radstake, dat zou echt +1 zijn.

Hoeksemad 04-09-2009 @ 00:38:05

Ze moeten gewoon in radstake komen! Anders wordt ik boos. :p

Frank 04-09-2009 @ 22:10:33

liever @ dieka;)

Timmer 04-09-2009 @ 22:23:51

was echt goed! ^^

vibe 05-09-2009 @ 00:03:53

Echt toppers! Ik kwam nog een leuk interview tegen op een website: http://www.hs-magazine.com/videos/interview-low-e-alter-egosz/