Dutch Master gaat verder als Slim Shore

Henry Snijders, tot voor kort beter bekend als Dutch Master (Henry), zal voortaan zijn activiteiten als DJ/Producer voortzetten onder de naam Slim Shore. Verschillen van inzicht tussen Henry en het DMW project hebben Henry doen besluiten deze nieuwe uitdaging als onafhankelijke artiest aan te gaan.

Het label Dutch Master Works, eigenaar van de naam ‘Dutch Master (Henry)’, heeft intussen een nieuwe persoon naar voren geschoven die onder deze artiestennaam zal gaan optreden.

“Mijn eigen stijl van produceren en de kwaliteit die daarmee verband houdt staat los van mijn relatie met DMW, ik ga er vanuit dat mensen die hiervoor Dutch Master (Henry) goed vonden nu ook naar mijn nieuwe releases en optredens zullen gaan luisteren”aldus Henry. “Van de beperkingen die hiervoor golden heb ik nu gelukkig geen last meer.”

Henry’s nieuwe vrijheid heeft ook meteen geleid tot een nieuwe website en een stap naar een ander boekingkantoor: Platinum Agency zal Slim Shore vanaf nu wereldwijd gaan vertegenwoordigen. De eerste producties onder zijn nieuwe artiestennaam gaan ook niet lang meer op zich laten wachten; Henry is na zijn Australische tour deze zomer meteen weer de studio ingedoken.

Onder Slim Shore is het voor Henry allemaal begonnen. Na zijn komst naar het DMW label bracht hij daar als Dutch Master (Henry) hits uit als ‘Motion’, ‘Slammin’ the Bass’, ‘Pride’ en ‘Floorspin’. Als dj stond hij vervolgens in binnen en buitenland zijn eigen sound te vertegenwoordigen met hoogtepunten als Defqon.1 Festival, Q-BASE, Emporium en In Qontrol. Voor meer informatie kun je terecht op de nieuwe website van Slim Shore: www.slimshore.nl.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 23-09-2009 om 21:40 door Khadber | Translate:

Reacties (21)

Plaats reactie
Jesper-HardBeatz 23-09-2009 @ 21:49:04

wtf!

Khadber 23-09-2009 @ 21:52:59

Misschien wel een vette zet! Meer vrijheid, boekingen bij Platinum, de orginele sound van Dutch Master tracks en aan zijn Twitter te zien misschien terecht komen bij Fusion? http://twitter.com/slimshore

Rik 23-09-2009 @ 22:00:12

Vaag bericht, doet me ook weinig trouwns :p

Stokbrood 23-09-2009 @ 22:10:51

Ik hoop snel wat van deze man te horen… ik vind hem 1 van de betere in de hs scene puur omdat hij zich weet te onderscheiden van andere producers en het mij ook echt aanspreekt :)

Ravenwood 23-09-2009 @ 22:31:57

de naam is er niet op vooruit gegaan…

maar wat is dat Dutch Master dan, zijn dat meerdere mensen ofzo, omdat er steeds (henry) achterstaat.

SoundTunerZ 23-09-2009 @ 22:39:47

nee idd de naam is niet echt beter ofzo… slanke kust .. :huh:

Mol 23-09-2009 @ 23:28:13

Maar ik neem aan dat ie wel bij DMW blijft?

Luca77 23-09-2009 @ 23:31:19

Dutch master is een naam van het label Dutch Master Works en was alleen Henry. Nu hij echter weg is, zal een ander persoon onder deze naam Dutch master gaan optreden. De naam henry erachter is er dus alleen om duidelijkheid te scheppen en verder niets. Ben benieuwd!

Merlijn 23-09-2009 @ 23:40:37

Doet me denken aan Slim Shady. :’)

LNDRTJN 23-09-2009 @ 23:49:00

Vind de naam ook niet echt pakkend..
Nu maar hopen op dikke dikke tracks! :D

freddyadu8 23-09-2009 @ 23:56:27

Als hij die lekkere tracks maar blijft produceren ! :D

Pride en Floorspin (l)

Addo 24-09-2009 @ 08:16:56

kan me niet echt schelen hoe hij zichzelf noemt
zolang hij maar lekkere tracks blijft maken :D

Saimen 24-09-2009 @ 09:59:39

Inderdaad! :D
Vind DM ook wel 1 van de betere, ben erg benieuwd naar nieuwe tracks!

remkovzki 24-09-2009 @ 10:03:39

@ Merlijn,

Zal ook wel even duren voordat dat weg is :p

D-tail 24-09-2009 @ 13:01:28

@ Merlijn en remkovzki Slim Shady heeft ook hits neergezet, dus misschien wel goed zo :P

*denk dat het niks uit maakt

Michael 24-09-2009 @ 14:07:07

Goede zet van Henry!
Slim Shore komt er wel, zijn oude producties zijn geweldig.
(l) Slim Shore

DMW – Showtek – 2Dutch :mad:

HardStyler 24-09-2009 @ 14:49:03

Benieuwd of hij zijn stijl wat gaat veranderen.. en dat er snel nieuwe producties aankomen.

Snor 24-09-2009 @ 15:15:46

Ben benieuwd wat die nieuwe vrijheid doet met zn releases. Vond ze tot nu toe best fijn (Pride & Floorspin <3) en een herkenbare eigen stijl hebben, maar als dat alleen maar kwam vanwege druk van bovenaf is het nog maar de vraag hoe zijn (Henry's) nieuwe releases gaan klinken, ben benieuwd iig!

PS. Mogen we zijn naam nu nog wel afkorten? ;)

Timmer 24-09-2009 @ 17:09:49

ik heb hem 2 keer gezien,, Erg gaaf! Maar stond toen wel wat saai achter de tafels ;)

The Hardstyler-1994 24-09-2009 @ 19:49:46

is het eigelijk nog altijd hardstyle

Sunboom 25-09-2009 @ 09:22:42

Kansloos dat DMW dan zo zielig doet door hem z’n naam niet te laten behouden. Klinkt alsof ze ruzie hebben gehad.

Reageren