Eclipz – 2011: Line-up en informatie

Na het grote succes van afgelopen jaar zal ook dit jaar Eclipz georganiseerd worden. Ook dit jaar
weer in cafe/zaal ‘t Dorpsplein in Oostelbeers. Eclipz is afgelopen jaar meteen goed van start gegaan
met grote namen als B-front, Wildstylez, etc.

Voor deze editie is voor een line-up gezorgd die bestaat uit gevestigde namen en aanstormende talenten.
Zo zullen The zentiments en Beat providers dit jaar hun opwachting maken. Daarnaast
zullen Alpha Twins en AVIO live ervoor gaan zorgen dat Eclipz ook dit jaar een groot succes zal worden.
AVIO zal voor deze editie van Eclipz maar liefst één uur lang LIVE gaan draaien. Dat staat garant voor
een beukende afsluiter.

Bezoekers van afgelopen jaar zullen zich naast de goede sfeer vooral de warmte in de zaal goed herinneren.
Dit jaar zullen de nodige voorbereidingen getroffen worden om deze warmte tegen te gaan. Kaarten zijn
te verkrijgen bij cafe/zaal ‘t Dorpsplein zelf.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 18-01-2011 om 14:53 door Jor-D | Translate:

Reacties (14)

Plaats reactie
dennis 18-01-2011 @ 15:03:34

Dikke line-up. Het is nog een optie

Perry’d 18-01-2011 @ 15:08:59

Ondanks dat dit in m’n eigen dorp is zit ik die avond al in de Effenaar bij Hard Nature: 2de Fusion Editie :D

Intervention 18-01-2011 @ 15:23:05

erg vette line-up:)…ff kijken of er mensen mee gaan :)

Martinos 18-01-2011 @ 15:38:40

Café het Dorpsplein..hummz.

Timmer 18-01-2011 @ 16:45:08

lang leven de airco! En natuurlijk aanwezig

Minispark 18-01-2011 @ 17:07:42

Ik heb vandaag vernomen dat Beat Providers uit elkaar gaan.. :(

RobertV 18-01-2011 @ 19:02:26

waar dan?

DJ ShaG 18-01-2011 @ 19:45:39

Aanwezig denk ik wel:D

DarkSymphony 18-01-2011 @ 21:02:05

dikke line-up :D
hier ga ik geld voor krijgen :p

RobertV 18-01-2011 @ 21:04:36

owja ik ben ook aanwezig… wel een beetje ver trouwens.. 200 m lopen / kruipen oid.

tjipper 18-01-2011 @ 21:59:52

@ minispark : hoe weet je dat van de beat providers??? zou wel erg klote zijn namelijk…

Khadber 18-01-2011 @ 22:26:20

Er is nog steeds geen bron genoemd, dus ik gok dat het niet meer dan een gerucht is.

Minispark 19-01-2011 @ 18:26:47

jah ik heb het gehoord van een vriend van mij en zijn vriendin zit bij een meisje in de klas die veel met een van de Beat Providers omgaat en die had gezegd dat ze uit elkaar gaan en er 1 solo verder gaat! Meer weet ik ook nog niet. Maar komt dus wel van betrouwbare bron;)

tjipper 20-01-2011 @ 21:34:08

@ minispark : we wachten het af… die gasten waren juist zo goed bezig..
dus lijkt me echt doodzonde!! :cry: