Emporium 2010: Bijna uitverkocht

De laatste kaarten voor Emporium Festival op de Berendonck in Wijchen/Nijmegen gaan op dit moment de verkoop in. Dit betekent dat Emporium net als alle voorgaande edities weer helemaal uitverkocht raakt. Haal of bestel dus snel je kaarten, want er is geen deurverkoop op 29 mei.

Het belooft weer een fantastische editie te worden van Emporium Festival: strak uitverkocht, prachtige en indrukwekkende decors en stages en natuurlijk de vetste dancemuziek in acht verschillende genres. Om de euforie nog groter te maken zien de weersvoorspellingen er gunstig uit. Het zal droog zijn, een graadje of 18 met af en toe een wolkje afgewisseld met een heerlijk zonnetje. Eigenlijk perfect festivalweer dus.

Aanstaande woensdag zal de timetable en laatste info bekend gemaakt worden. Houd tegen de middag alle relevante websites in de gaten om te zien hoe laat jouw favoriete acts optreden.

Speciaal voor Emporium hebben weer twee headliners een filmpje gemaakt. Check hieronder de Japanse Yoji die in Trance area “The Holy Grail” staat. En de Italiaanse B-filmacteur Noize Suppressor die samen met Tommyknocker in de Hardcore tent “The Tower of Torture” draait.

Yoji – Emporium Tease
YouTube Preview Image

Noize Suppressor – Emporium Tease
YouTube Preview Image

Kijk voor F.A.Q., interviews, biografieën, achtergrondinformatie en filmpjes van alle artiesten op www.emporiumfestival.nl.

Haal je laatste kaarten bij alle Primera winkels of bestel ze op www.emporiumfestival.nl en www.Matrixx.nl.



Volg Hardtraxx op Twitter twitter.com/Hardtraxx en op Facebook: facebook.com/Hardtraxx

Bericht geplaatst op 22-05-2010 om 11:39 door Khadber | Translate:

Reacties (18)

Plaats reactie
wootum 22-05-2010 @ 12:05:28

Nog een weekje :cool:

Rico_o 22-05-2010 @ 12:33:07

Filmpjes zijn niet echt van toegevoegde waarde vind ik zelf.
Maar heb er volgende week wel super veel zin in :D

lorennzkee 22-05-2010 @ 12:38:09

Geweldig die noize suppressor :p

Mystic Dummy 22-05-2010 @ 17:05:26

yoji (l)

maarten1410 22-05-2010 @ 17:12:23

Jaaaaaaaaaaaaa zin in!

djpatt 22-05-2010 @ 17:19:35

heb toch gastenlijst
maak me nergens druk om

Mannonymous 22-05-2010 @ 17:26:55

Zo jamemr dat ik er niet bij kan zijn :cry:

Stokbrood 22-05-2010 @ 18:06:42

Is dit DE Joyi Biomehanika!?!?!? echt uren moeten oefenen op die achternaam :p

N S kneus :huh:

freddyadu8 22-05-2010 @ 18:40:32

Zin an! ^^

Mike-O 22-05-2010 @ 20:19:52

word genieten!! :D
ben benieuwd naar de TT :$

Addo 22-05-2010 @ 22:03:14

YOJI (l)

Mike-O 24-05-2010 @ 19:39:42

http://www.nosteletekst.nl pagina 704
16 graden,
kans op zon 35%
kans op neerslag 75%…. :(

Oxbow 24-05-2010 @ 20:31:13

@mike-o

paraplu en warme trui mee haha :D

Mike-O 24-05-2010 @ 20:55:50

ik zag op de emporium site dat paraplu’s verboden zijn :s
dan maar een mooie poncho haha:D en 16 graden is toch niet zo heel erg koud?
genoeg beweging doet ook wonderen -.-

sj0rs 25-05-2010 @ 12:07:00

word een mooie poncho dag dan :D . boeit me echt niet of het regent. natuurlijk is zonder regen een stuk relaxter maar ik kom toch voor de muziek ^^ .

djpatt 25-05-2010 @ 14:16:35

t word 20 22 graden
mijn gastenlijst is bevestigd ;)

btw: het feest is dus nog lang niet uitverkocht, anders plaatsen ze dit bericht niet

Sunrise8 25-05-2010 @ 16:17:39

Maar het feest is wel in gevaar, ze zijn namelijk op zoek naar een krokodil daar. lees verder :
http://www.matrixx.nl/news.asp?ne_id=76

Hopelijk gaat het wel door :P

Leuk gevonden toch ?

wootum 25-05-2010 @ 18:28:58

Haha, zeker chill gedaan.

Reageren